Hij had ook een moment waarop hij alleen op de keeper afkon maar zich nog net van de bal liet afzetten door een verdediger die hem had weten bij te halen. Was ook een matig momentje van hem vond ik.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:33 schreef Gert het volgende:
[..]
En had de 0-2 wel mogen, eigenlijk moetern maken.
Maar de assist was mooi ja.
dat was haast een jhon van de burgerkingetje.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:46 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hij had ook een moment waarop hij alleen op de keeper afkon maar zich nog net van de bal liet afzetten door een verdediger die hem had weten bij te halen. Was ook een matig momentje van hem vond ik.
Ik dacht direct hetzelfde.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:08 schreef Gert het volgende:
[..]
dat was haast een jhon van de burgerkingetje.
Tuurlijk komt hij snelheid tekort, dat is de reden dat mensen aan hem twijfelen en de reden dat hij niet bij een counterploeg past. Als hij die snelheid wel had gehad stond hij nu bij ons in de basis.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:39 schreef Oldground het volgende:
[..]
Net even de samenvatting gekeken, maar je zag ook twee keer dat hij enorm snelheid tekort kwam in een aanval, waardoor de hele kans verkeken was. Fraaie assist dat zeker, maar het blijft toch een beetje de opgewaardeerde straatvoetballer.
Wij zijn niet bepaald een counterploeg. Mist namelijk ook het fysiek om een bal voorin vast te houden en als enkele spits te spelen. Meer een man voor tussen de linies of als valse spits.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 06:01 schreef H.FR het volgende:
[..]
Tuurlijk komt hij snelheid tekort, dat is de reden dat mensen aan hem twijfelen en de reden dat hij niet bij een counterploeg past. Als hij die snelheid wel had gehad stond hij nu bij ons in de basis.
Hij gebruikt zijn fysiek juist erg goed. Vandaag één moment dat zijn eerste aanname niet goed was, een zeldzaamheid, en dat Van de Beukering-momentje. Sneller wordt ie namelijk niet, en ik zag ook een zwembandje...quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 10:42 schreef Oldground het volgende:
[..]
Wij zijn niet bepaald een counterploeg. Mist namelijk ook het fysiek om een bal voorin vast te houden en als enkele spits te spelen. Meer een man voor tussen de linies of als valse spits.
In de kleine ruimte is hij op z'n best.
Daar gaat het kampioenschap.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:47 schreef Slobeend het volgende:
@iwanvanduren Van Bronckhorst: 'Te vroeg voor basisplaats Berghuis.' #Feyenoord
Stadion.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:38 schreef Scrummie het volgende:
Goed nieuws.
Snap alleen nog niet waarom dat verschil nog zo hoog moet zijn. Waar halen die andere clubs die bijna 30 miljoen weg? Transfers? Europese inkomsten worden niet begroot toch?
Wordt dat niet begroot? Het zou raar zijn als clubs die altijd Europees voetbal spelen, dit niet meenemen in hun begroting. Dat een club als Utrecht het niet meebegroot oké, maar ajax, en psv? Die kunnen op basis van een pessimistisch scenario altijd wel wát aan Europese inkomsten in hun begroting opnemen zonder risico.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:38 schreef Scrummie het volgende:
Goed nieuws.
Snap alleen nog niet waarom dat verschil nog zo hoog moet zijn. Waar halen die andere clubs die bijna 30 miljoen weg? Transfers? Europese inkomsten worden niet begroot toch?
Ik geloof dat het niet begroot word, door geen enkele club in de eredivisie.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Wordt dat niet begroot? Het zou raar zijn als clubs die altijd Europees voetbal spelen, dit niet meenemen in hun begroting. Dat een club als Utrecht het niet meebegroot oké, maar ajax, en psv? Die kunnen op basis van een pessimistisch scenario altijd wel wát aan Europese inkomsten in hun begroting opnemen zonder risico.
Plus: als je regelmatig kampioen wordt en CL speelt ben je als club meer waard voor sponsors. Alleen al voor de shirtsponsoring scheelt dat miljoenen per seizoen. Feyenoord krijgt 4 mln per jaar van Opel, ajax 8 van Ziggo.
Oké, dan zou het verschil dus nog dramatischer zijn. Want ajax en psv hebben dan die inkomsten niet eens nodig om de veel hogere begroting rond te krijgen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik geloof dat het niet begroot word, door geen enkele club in de eredivisie.
Ik kan me herinneren dat ik een bobo van PSV heb zien zeggen dat ze Europa League meebegroten (enkele miljoenen dus).quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Wordt dat niet begroot? Het zou raar zijn als clubs die altijd Europees voetbal spelen, dit niet meenemen in hun begroting. Dat een club als Utrecht het niet meebegroot oké, maar ajax, en psv? Die kunnen op basis van een pessimistisch scenario altijd wel wát aan Europese inkomsten in hun begroting opnemen zonder risico.
Plus: als je regelmatig kampioen wordt en CL speelt ben je als club meer waard voor sponsors. Alleen al voor de shirtsponsoring scheelt dat miljoenen per seizoen. Feyenoord krijgt 4 mln per jaar van Opel, ajax 8 van Ziggo.
Goed stukjequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:15 schreef Caland het volgende:
http://w-z-f.nl/gio-is-een-icoon-maar-ongeschikt/
Goed stuk. Uitstekend verwoord. Niks aan toe te voegen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:15 schreef Caland het volgende:
http://w-z-f.nl/gio-is-een-icoon-maar-ongeschikt/
En dan. Ik vrees dat we niet zo snel een trainer van het statuur Koeman meer krijgen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:59 schreef Happel het volgende:
#exitgio
Niet dat het daardoor opeens beter gaat worden. Verre van waarschijnlijk
Van Gaal is beschikbaar.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:27 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
En dan. Ik vrees dat we niet zo snel een trainer van het statuur Koeman meer krijgen.
Van mij mag 'ie komen. Goede motivator voor de jonge gasten.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:10 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Van Gaal is beschikbaar.
Een grotere Ajacied is nauwelijks denkbaar, maar wel het type trainer dat we nodig hebben denk ik.
Het gat tussen ons en Ajax/PSV is dus ongeveer net zo groot als tussen ons en de rest.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:34 schreef Tomatenboer het volgende:
Begroting Feyenoord stijgt naar 59 miljoen euro.
Het Financieel Dagblad meldt dat de begroting van Feyenoord dit jaar van 53 miljoen naar 59 miljoen stijgt. Daarmee kruipt de club iets dichter bij de begrotingen van PSV en Ajax die respectievelijk 85 en 80 miljoen euro bedragen. De begroting van Ajax is een schatting van de krant. Feyenoord neemt verder afstand van de andere clubs. FC Twente is nog altijd vierde met een naar 27,4 miljoen gedaalde begroting.
10% stijging van de begroting. Alle beetjes helpen.
Absoluut misschien wel, maar relatief is het gat tussen ons en de rest veel groter. Ajax en PSV hebben niet het dubbele van onze begroting.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:36 schreef H.FR het volgende:
[..]
Het gat tussen ons en Ajax/PSV is dus ongeveer net zo groot als tussen ons en de rest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |