SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FAQ
POK / Pokémon Go FAQ
[ Bericht 5% gewijzigd door Ama op 18-07-2016 16:44:57 ]Your beauty never ever scared me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op maandag 18 juli 2016 16:09 schreef Amarantha het volgende:
Lure party:Jaloers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
het boeit nietquote:Op maandag 18 juli 2016 16:13 schreef spierbal het volgende:
Maar voor team geel gekozen, Neem aan dat elk team zo zijn voordelen heeft?
Hoe werkt die grid nou? Met de Pokemon die "in de buurt" zijn. Halfuur wezen lopen, en beb 2 Pokemon tegen gekomen.
quote:Op maandag 18 juli 2016 16:09 schreef Amarantha het volgende:
Lure party:Damn. Dat zijn een hoop stops bij elkaar ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Jepquote:Op maandag 18 juli 2016 16:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Damn. Dat zijn een hoop stops bij elkaar ook.
Het zijn waarschijnlijk spawnpunten.. Daar kunnen ze dus verschijnen op bepaalde tijdstippen.quote:Op maandag 18 juli 2016 16:21 schreef RickoKun het volgende:
Soms zie je op die map van die groene spikkeltjes even uit het gras oplichten en gaat daarna weer weg. Dit herhaalt zich.
Als ik er heen loop is er echter geen pokémon te vinden?
Dat is wel erg nice.quote:Op maandag 18 juli 2016 16:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
JepDit is dus in de oude dierentuin (ook waar mijn poppetje staat) maar ook het winkelcentrum zit vol met stops.
Ik heb hier ook 2 van die spots! bij de ene hebben we er 3(4 als de gps een beetje maf doet) en bij de anadere 2quote:Op maandag 18 juli 2016 16:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
JepDit is dus in de oude dierentuin (ook waar mijn poppetje staat) maar ook het winkelcentrum zit vol met stops.
Ah, op die manier!quote:Op maandag 18 juli 2016 16:23 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het zijn waarschijnlijk spawnpunten.. Daar kunnen ze dus verschijnen op bepaalde tijdstippen.
Ja.quote:Op maandag 18 juli 2016 16:30 schreef sneakydesert het volgende:
Kan iemand mij bij team Mystic zetten?
Zoals ook in de OP staat, ze kunnen mij of Unites ook gewoon een DM sturen. Kan soms even duren want ik ben aan het werk, maar uiteindelijk komt het dan altijd goedquote:Op maandag 18 juli 2016 16:36 schreef Amarantha het volgende:
Kan niet beloven dat ik dit de hele tijd blijf doen aangezien ik ook andere dingen aan het doen ben.
Ja hier zat ik ook over na te denken. Is dat een idee mods?quote:Op maandag 18 juli 2016 16:37 schreef over_hedge het volgende:
Snap sowieso het punt van met je naam in de op nietZet dan gewoon een link naar het team topic neer.
Vind ik eigenlijk wel een goed plan, scheelt een boel werkquote:Op maandag 18 juli 2016 16:38 schreef Amarantha het volgende:
Dat ik alle drie topics er neer gooi i.p.v al die namen hier. Want de namen staan daar ook.
Oké.quote:Op maandag 18 juli 2016 16:39 schreef picodealion het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk wel een goed plan, scheelt een boel werk.
Zo dan?quote:Op maandag 18 juli 2016 16:39 schreef SnoepTomaatje het volgende:
Ik kan het spel niet vinden in e Google store, maar wil hem graag updaten
Nu zag ik laatst een linkje met de update.apk, heeft iemand die voor mij?
Ik heb dan ook alleen maar goede ideeënquote:Op maandag 18 juli 2016 16:39 schreef picodealion het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk wel een goed plan, scheelt een boel werk.
Dan zegt hij dat mijn apparaat niet compatibel is met deze versie?quote:Op maandag 18 juli 2016 16:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zo dan?
https://play.google.com/s(...)ianticlabs.pokemongo
Dan is het misschien verstandiger om niet te updaten? Weet niet precies hoe dat zit met Android en apps.quote:Op maandag 18 juli 2016 16:41 schreef SnoepTomaatje het volgende:
[..]
Dan zegt hij dat mijn apparaat niet compatibel is met deze versie?
Ja, dat weet ik ook even niet. Verklaart dus wel waarom ik hem niet kan vinden in de app-store.quote:Op maandag 18 juli 2016 16:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dan is het misschien verstandiger om niet te updaten? Weet niet precies hoe dat zit met Android en apps.
Zijn er niet stiekem spullen bijgekomen in je inventory? Ik heb ook wel eens de melding gemist van level up om daarna toch extra potions en een lure module tussen mijn spullen te vinden.quote:Op maandag 18 juli 2016 16:41 schreef sweetlady-o het volgende:
Nou ik heb officieel helemaal niks gehad toen ik lv 17 werd. Normaal gesproken krijg je iets later je beloning maar dit keer liep de game vast. Intussen ben ik lv 18 en heb ik daar wel spullen voor gehad. Nu ben ik sad
Ik ook, maar met wat oefening lukt het wel. De pokemon zitten ook telkens op een andere afstand lijkt het, dan moet je weer anders gooien.quote:Op maandag 18 juli 2016 16:00 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Wat, hoe? Ik smijt die bal soms echt alle kanten op nog.
Dat is nog veelquote:Op maandag 18 juli 2016 15:49 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Hier is het ook telkens een stuk lopen hoor![]()
[ afbeelding ]
http://www.apkmirror.com/(...)ndroid-apk-download/quote:Op maandag 18 juli 2016 16:41 schreef SnoepTomaatje het volgende:
[..]
Dan zegt hij dat mijn apparaat niet compatibel is met deze versie?
Ik was gisteren op het platteland bij Rijnsburg - dat is ook treurig hoorquote:Op maandag 18 juli 2016 16:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dat is nog veelwaar ik zat (naaldwijk) zag je gewoon maar 1 pokestop in de verre wijde omgeving
![]()
Ik ook al vele kms gemaakt, vind het jammer dat ik recent mijn knie gebroken heb, daardoor kan ik niet veel lopen.quote:Op maandag 18 juli 2016 16:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dankusamen met LittleBrownie al 10-15km afgelegd op zoek naar pokemon
Lekkere wandeling ja!quote:Op maandag 18 juli 2016 16:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Net even een wandelingetje gemaakt naar de printshop voor een stapel printjes (logischerwijs) maar was érg lucratief:
- Pikachu (2 km egg)
- Tentacool (5 km egg)
- Psyduck
- 5 Caterpies
- Kakuna
- 3 Weedles
- Staryu
Ja, verbaast me wel aangezien dit een echt klein stadje isquote:
Same here. Samsung S5 mini blijkt dit probleem te hebben. Heb ik al meerdere over gehoord. Samsung S4 doet het dan blijkbaar weer wel.quote:Op maandag 18 juli 2016 16:43 schreef SnoepTomaatje het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik ook even niet. Verklaart dus wel waarom ik hem niet kan vinden in de app-store.
Wat gek
quote:Op maandag 18 juli 2016 16:48 schreef TostiTijd het volgende:
[..]
Ik ook al vele kms gemaakt, vind het jammer dat ik recent mijn knie gebroken heb, daardoor kan ik niet veel lopen.
Je bent geweldig!quote:Op maandag 18 juli 2016 16:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
http://www.apkmirror.com/(...)ndroid-apk-download/
Deze lukt dan geloof ik nog wel, maar via de play store heb je pech
Casualquote:
App heeft 2gb werkgeheugen nodig. Daar kan het aan liggen.quote:Op maandag 18 juli 2016 16:51 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Same here. Samsung S5 mini blijkt dit probleem te hebben. Heb ik al meerdere over gehoord. Samsung S4 doet het dan blijkbaar weer wel.
Grappig, ik heb precies die telefoon.quote:Op maandag 18 juli 2016 16:51 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Same here. Samsung S5 mini blijkt dit probleem te hebben. Heb ik al meerdere over gehoord. Samsung S4 doet het dan blijkbaar weer wel.
Lukt het wel!quote:Op maandag 18 juli 2016 16:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
http://www.apkmirror.com/(...)ndroid-apk-download/
Deze lukt dan geloof ik nog wel, maar via de play store heb je pech
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaha, heb in februari een operatie gehad, baal ervan dat ik er nu nog steeds last van hebquote:Op maandag 18 juli 2016 16:51 schreef over_hedge het volgende:
[..]En wat vind je het meest kutte aan een gebroken knie?
Ja ik kan geen pokemons vangen
quote:
haha I know. Gebruik die ook nog steeds. Maar thankx voor het melden;)quote:Op maandag 18 juli 2016 16:52 schreef SnoepTomaatje het volgende:
[..]
Grappig, ik heb precies die telefoon.
Maar met deze
[..]
Lukt het wel!
quote:Zo weten we dat de levelcap 40 is en dat van level 39 naar 40 vijf miljoen xp kost
Hoe breek je dan ook je kniequote:Op maandag 18 juli 2016 16:52 schreef TostiTijd het volgende:
[..]
Hahaha, heb in februari een operatie gehad, baal ervan dat ik er nu nog steeds last van heb
En toch verwacht ik dat er eerder iemand bij lvl 40 is dan ik bij 20quote:Op maandag 18 juli 2016 16:53 schreef KapiteinGasthof het volgende:
http://www.pu.nl/artikele(...)pokemon-go-datamine/
[..]
Dat is lekker makkelijk tikkenquote:Op maandag 18 juli 2016 16:53 schreef over_hedge het volgende:
[..]![]()
Bijna klaar met werken. Mijn bus komt dan echt langs 7 pokestops oid
Ik heb er een van level 16. Kopen?quote:Op maandag 18 juli 2016 16:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wie heeft er hier een pokemon trainer club account die hij niet gebruikt?
Ik zit nu op 380quote:Op maandag 18 juli 2016 17:00 schreef Geo4kant het volgende:
Wow, ik moet 400 Magikarp candy's voor een Gyrados![]()
Paar keer met vangen maar verder prima idd.quote:Op maandag 18 juli 2016 16:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En dit![]()
0 lags of errors vandaag
Nope. Ik had een ernstig tekort aan hyper potions en had de lv up items eigenlijk gewoon nodig. Vandaar dat het mij ook zo opvielquote:Op maandag 18 juli 2016 16:44 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zijn er niet stiekem spullen bijgekomen in je inventory? Ik heb ook wel eens de melding gemist van level up om daarna toch extra potions en een lure module tussen mijn spullen te vinden.
Nee ik moet dus nog iets van 7 magicarp vangen voor ik kan evoluerenquote:
quote:Er komen hier continue kinderen aan de deur dat er een Pokemon bij bij mij achter in de tuin zit! Als ik nu mijn router uitzet is die Pokemon dan eindelijk weg?
quote:Op maandag 18 juli 2016 17:05 schreef TostiTijd het volgende:
Ik werk bij een provider, kreeg deze vraag van een klant
[..]
[..]
[..]
Heb je 'ja' gezegd?quote:Op maandag 18 juli 2016 17:05 schreef TostiTijd het volgende:
[..]
Je moet dit antwoorden:quote:Op maandag 18 juli 2016 17:05 schreef TostiTijd het volgende:
[..]
Hahaquote:Op maandag 18 juli 2016 17:05 schreef TostiTijd het volgende:
[..]
Even aan een modje vragen als het je echt dwarszit.quote:Op maandag 18 juli 2016 17:10 schreef Amarantha het volgende:
Niemand opgevallen dat de TT niet klopt?![]()
Pokemon Go -> Pokémon GO
Haha al gedaanquote:Op maandag 18 juli 2016 17:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Even aan een modje vragen als het je echt dwarszit.
Pokemon Go is tof inderdaadquote:Op maandag 18 juli 2016 17:10 schreef Amarantha het volgende:
Niemand opgevallen dat de TT niet klopt?![]()
Pokemon Go > Pokémon GO
Vandaag geen last van.quote:Op maandag 18 juli 2016 17:12 schreef Shadowkid053 het volgende:
Ik ben de server nu zoooo spuugzat he.
Open een gym; Game freeze
open een pokestop: Try again later
Tap een pokemon; Screen freeze
Gooi een pokeball: Screen freeze.
Ik heb de app vaker gereboot dan dat ik een pokemon heb kunnen vangen, en ik zit al over de 500 pokemon...
Herkenbaar.quote:Op maandag 18 juli 2016 17:12 schreef Shadowkid053 het volgende:
Ik heb de app vaker gereboot dan dat ik een pokemon heb kunnen vangen, en ik zit al over de 500 pokemon...
Pokémon website zegt ook GO.quote:Op maandag 18 juli 2016 17:14 schreef picodealion het volgende:
[..]
Daar vind ik verschillende resultaten op. Maar de app store zegt GO, dus dat houden we aan.
Kan je er ook een SC van maken? Dit topic heeft namelijk meer weg van een SC dan een algemeen topic.quote:Op maandag 18 juli 2016 17:14 schreef picodealion het volgende:
[..]
Daar vind ik verschillende resultaten op. Maar de app store zegt GO, dus dat houden we aan.
Elke 3e pokéstop moet ik de app rebooten want dan heeft de server geen contact meer xDquote:Op maandag 18 juli 2016 17:14 schreef Miniem het volgende:
[..]
Vandaag geen last van.
Gisteren was wel frustrerend.
Vanmiddag deed die het perfect bij mij.quote:Op maandag 18 juli 2016 17:15 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Elke 3e pokéstop moet ik de app rebooten want dan heeft de server geen contact meer xD
Toen ik de app via de APK had had ik NOOIT problemen..quote:Op maandag 18 juli 2016 17:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vanmiddag deed die het perfect bij mij.
Het heeft niks met de app zelf te maken, maar met de servers. Toen je de APK gebruikte waren er nog veel minder spelers.quote:Op maandag 18 juli 2016 17:17 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Toen ik de app via de APK had had ik NOOIT problemen..
Ik ook niet maar heb het alleen doordeweeks gespeeld vorige week en ik ga er vanuit dat hij doordeweeks sowieso beter draait i.v.m mensen die werken.quote:Op maandag 18 juli 2016 17:17 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Toen ik de app via de APK had had ik NOOIT problemen..
quote:Op maandag 18 juli 2016 17:06 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Je moet dit antwoorden:
AUB NIET DOEN!
Dit soort gevallen hebben we eerder meegemaakt en het schijnt dat betreffende pokemon daar erg aggressief van kan worden. Probeer het beestje langzaam te benaderen, eventueel te voederen met wat besjes, het te vangen en het vervolgens zelf te overhandigen aan de kinderen.
Bugvrije apps bestaan nietquote:Op maandag 18 juli 2016 17:18 schreef picodealion het volgende:
Althans, volgens mij zitten er ook dikke bugs in de app zelf hoor, maar die treden voornamelijk op als de servers het moeilijk hebben.
Hier ook opeen stukje van 700 m ofzo 3x opnieuw opstarten. Zo gaat de lol er snel van afquote:Op maandag 18 juli 2016 17:12 schreef Shadowkid053 het volgende:
#worthquote:Op maandag 18 juli 2016 17:22 schreef Shadowkid053 het volgende:
Maar goed, wel een Rhyhorn uit een 5km ei, en een growlithe gevangen.
Nja, ik denk dat als ik een10km ei wil hatchen met deze server, dat ik over 40km nog niet klaar ben.quote:Op maandag 18 juli 2016 17:26 schreef TostiTijd het volgende:
Is er iemand hier de een hont ophaalt uit het asiel als hij gaat lopen voor een ei? Dit kan blijkbaar
Je moet de Pokestop aanklikken en daar kun je de lure instoppen. Het is geen item dat je direct uit je rugzak kunt gebruiken.quote:Op maandag 18 juli 2016 17:26 schreef Oberkullie het volgende:
Wanneer kun je een lure leggen? Ik heb het bij verschillende Pokestops geprobeerd maar het lukt niet
quote:Op maandag 18 juli 2016 17:26 schreef Oberkullie het volgende:
Wanneer kun je een lure leggen? Ik heb het bij verschillende Pokestops geprobeerd maar het lukt niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
Dan krijg ik een melding dat het niet kan.quote:Op maandag 18 juli 2016 17:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je moet de Pokestop aanklikken en daar kun je de lure instoppen. Het is geen item dat je direct uit je rugzak kunt gebruiken.
Je moet op het witte balkje in de pokestop klikke,n dan kan het wel,quote:Op maandag 18 juli 2016 17:30 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Dan krijg ik een melding dat het niet kan.
Het is geen bug volgens mij want verder werkt de app prima en heb het al een paar dagen
Ja, 3 voetstappen zegt volgens mij niet zo veel. Kan ook betekenen dat het beestje al helemaal weg is of niet meer in de buurt. Lijkt een beetje bugged.quote:Op maandag 18 juli 2016 17:38 schreef Shredded_AF het volgende:
Ben nu al voor de tweede keer Pikachu tegengekomen in de buurt. Maar het lukt me steeds niet om hem te lokaliseren. De continue 3 voetstappen helpen er ook niet bij..
Maar die zitten ook in de APK die mensen vorige week gebruikten.quote:Op maandag 18 juli 2016 17:18 schreef picodealion het volgende:
Althans, volgens mij zitten er ook dikke bugs in de app zelf hoor, maar die treden voornamelijk op als de servers het moeilijk hebben.
Dode Magikarpquote:Op maandag 18 juli 2016 17:53 schreef Amarantha het volgende:
En er ligt iets weg te rotten bij de ingang volgens mij![]()
Een vertrapte Weedle?quote:Op maandag 18 juli 2016 17:53 schreef Amarantha het volgende:
Stom is dat. Ik had dat gisteren de hele dag. Tot half 1 in de nacht, toen heb ik toch nog maar een rondje gedaan. Vandaag kom ik er wel gewoon op. Raar dat dat dus verschilt per persoon. Dacht dat het aan de servers lag.quote:Op maandag 18 juli 2016 17:50 schreef CPS2000 het volgende:
Ik kom er al de hele middag niet op "Unable to authenticate", iemand nog tips?
Wat bedoel je met 'chaos'?quote:Op maandag 18 juli 2016 18:01 schreef CPS2000 het volgende:
Die battles zijn één grote chaos. De charme van het spel zit er voor mij tot nu toe vooral in het verzamelen.
That's the spirit madamequote:Op maandag 18 juli 2016 18:03 schreef Maraca het volgende:
Nieuwe telefoon en merk nu al verschilDenk dat mijn oude telefoon gewoon te oud was hiervoor. Kom maar op met die Pokemon!
Kan gewoon minimaliserenquote:
Niet zo zeuren en hup naar buiten!quote:Op maandag 18 juli 2016 18:05 schreef geitenbrei het volgende:
Zijn er trouwens mensen waarbij dat systeem met die voetstapjes wél werkt op dit moment? Bij mij al een paar dagen niet meer.
Vind het gewoon minder leukquote:Op maandag 18 juli 2016 18:05 schreef Shredded_AF het volgende:
[..]
Niet zo zeuren en hup naar buiten!
Doet stap naar buiten..quote:Op maandag 18 juli 2016 18:05 schreef Shredded_AF het volgende:
[..]
Niet zo zeuren en hup naar buiten!
Wat heb je nu? Ik denk erover om ook al te upgraden nu. Nexus 5X of Huawai P9 lite bijvoorbeeld.quote:Op maandag 18 juli 2016 18:03 schreef Maraca het volgende:
Nieuwe telefoon en merk nu al verschilDenk dat mijn oude telefoon gewoon te oud was hiervoor. Kom maar op met die Pokemon!
Bij mij is het tot nu vooral zoveel mogelijk tappen, swipen en hopen. Maar komt ook omdat de gyms hier in de buurt verdeeld zijn onder lvl 20 spelers met 1500 CP pokemon. En ik ben 10 met een Golbat van 430 als sterkste.quote:
Had een iPhone 4s en nu een iPhone SE. Lees nu ook dat je eigenlijk minimaal iPhone 5 moet hebbenquote:Op maandag 18 juli 2016 18:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat heb je nu? Ik denk erover om ook al te upgraden nu. Nexus 5X of Huawai P9 lite bijvoorbeeld.
Maar wat heeft het dan voor zin om aan te vallen? Je verliest dan altijd.quote:Op maandag 18 juli 2016 18:13 schreef CPS2000 het volgende:
[..]
Bij mij is het tot nu vooral zoveel mogelijk tappen, swipen en hopen. Maar komt ook omdat de gyms hier in de buurt verdeeld zijn onder lvl 20 spelers met 1500 CP pokemon. En ik ben 10 met een Golbat van 430 als sterkste.
Aap vergeten?quote:Op maandag 18 juli 2016 17:53 schreef Amarantha het volgende:
Op mijn One Plus X doet hij het goedquote:Op maandag 18 juli 2016 18:13 schreef Maraca het volgende:
[..]
Had een iPhone 4s en nu een iPhone SE. Lees nu ook dat je eigenlijk minimaal iPhone 5 moet hebben
Ik heb een Jiayu S3. Ook behoorlijk budget maar werkt prima.quote:Op maandag 18 juli 2016 18:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Op mijn One Plus X doet hij het goeden dat is een budget phone eigenlijk.
Dan heb je geluk, want ik was niet de enige met problemenquote:Op maandag 18 juli 2016 18:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zonde dat meteen het onderhoud ermee gestopt is.quote:Op maandag 18 juli 2016 18:25 schreef Amarantha het volgende:
Het is maar goed dat Pokémon niet echt leven:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit zal ook wel deel van de stank veroorzaken.
Ik heb de gewone s5 en hij doet het gewoonquote:Op maandag 18 juli 2016 18:27 schreef SnoepTomaatje het volgende:
De Samsung Galaxy S5 mini is toxh gewoon compatible met Pokemon Go, of stiekem toch niet?
Een paar kleine gebouwen zijn wel open voor kunst enz. En dit najaar komt er weer een kinderboerderij las ik. En er zou in een gebouw nog allemaal foto's komen te hangen van mensen die door een fotograaf vroeger op de foto is gezet als je binnen kwam bij de dierentuin, maar dat is nog niet open.quote:Op maandag 18 juli 2016 18:28 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Zonde dat meteen het onderhoud ermee gestopt is.
Kan je trouwens nog wel de gebouwen in daar? Zoals de kas en lege vlindertuin? Of is dat dichtgetimmerd?
One Plus X is echt veel beter dan een iPhone 4s. En ook veel beter dan een iPhone 5. One+ X is echt meer dan prima.quote:Op maandag 18 juli 2016 18:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan is het wel logisch dat het bagger is op de 4s en niet op de One Plus Xquote:Op maandag 18 juli 2016 18:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
One Plus X is echt veel beter dan een iPhone 4s. En ook veel beter dan een iPhone 5. One+ X is echt meer dan prima.
Budget klopt, maar de specs zijn prima en hij is ook nog niet zo oud.
Vanaf level 30 komt iedereen dezelfde CP Pokemon tegen, ik weet even niet hoe het met eieren zit, of het uitmaakt op welk level je ze krijgt of niet.quote:Op maandag 18 juli 2016 18:44 schreef k0fferbak het volgende:
Heeft het zin om op laag level de 10 km eggs al te hatchen of kan ik ze beter bewaren voor een hoger level(heb net de eerste gevonden ben level 9).
Volgens mij was het advies met 10km eieren om te wachten. Maar ben level 2, dus weet ik veelquote:Op maandag 18 juli 2016 18:47 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Vanaf level 30 komt iedereen dezelfde CP Pokemon tegen, ik weet even niet hoe het met eieren zit, of het uitmaakt op welk level je ze krijgt of niet.
Ze schijnen een level cap van 20 te hebben.quote:Op maandag 18 juli 2016 18:44 schreef k0fferbak het volgende:
Heeft het zin om op laag level de 10 km eggs al te hatchen of kan ik ze beter bewaren voor een hoger level(heb net de eerste gevonden ben level 9).
Gewoon lekker hatchen en niet (te) veel over nadenken. 10km zitten de leuke/sterke Pokemon in, plus een hoop candy en stardust om die Pokemon te levelen. Zou zonde zijn om die te missen!quote:Op maandag 18 juli 2016 18:44 schreef k0fferbak het volgende:
ja fk it ik ga hem gewoon hatchenquote:Op maandag 18 juli 2016 18:49 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Gewoon lekker hatchen en niet (te) veel over nadenken. 10km zitten de leuke/sterke Pokemon in, plus een hoop candy en stardust om die Pokemon te levelen. Zou zonde zijn om die te missen!
Dat zou ik niet leuk vinden als ik jou was.quote:Op maandag 18 juli 2016 18:52 schreef t4rt4rus het volgende:
Wat een kut spel. Gebruik mijn enige lucky egg en wil meerdere evolueren en crash... En logt niet meer in.
Dat zou een goed idee zijn, ja.quote:Op maandag 18 juli 2016 18:55 schreef Nielsch het volgende:
Gyms zouden eigenlijk levelklasses moeten hebben... Dan blijft een gym voor elke speler van elk level leuk.
Goed planquote:Op maandag 18 juli 2016 18:55 schreef Nielsch het volgende:
Gyms zouden eigenlijk levelklasses moeten hebben... Dan blijft een gym voor elke speler van elk level leuk.
Wat voor beginnersfouten?quote:Op maandag 18 juli 2016 18:55 schreef agter het volgende:
Zoveel beginnersfouten gemaakt.
Mss maar eens opnieuw beginnen.
Alleen zonde van m'n 14 levels.
Te snel evolven. Stardust snel opmaken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eindelijk begint het bij mij ook wat omhoog te gaan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op maandag 18 juli 2016 19:03 schreef Amarantha het volgende:
Psyduck geëvolueerdHad hem ook al gevangen maar had genoeg candy en dacht waarom ook niet. Deze is in ieder geval wel sterker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eindelijk begint het bij mij ook wat omhoog te gaan:Hoe goed was jouw psyduck? Heb nu een 490cp psyduck en twijfel of ik moet wachten op een betere..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Oh die was maar 200 nog wat.quote:Op maandag 18 juli 2016 19:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hoe goed was jouw psyduck? Heb nu een 490cp psyduck en twijfel of ik moet wachten op een betere..
Ik ken iemand die er de hele dag al niet inkomt.quote:Op maandag 18 juli 2016 19:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Komen mensen met een pokemon trainers club account erin?
Nope.quote:Op maandag 18 juli 2016 19:06 schreef Syntos het volgende:
Hebben anderen nu ook een Insence actief? Had er opeens eentje aan staan toen ik inlogde.
Er komen vast EUR 9,99 DLC'squote:Op maandag 18 juli 2016 19:06 schreef playirelia het volgende:
Als ze nou steeds per maand o.i.d. een paar pokemon er bij releasen zou het spel voor mij wel interessant blijven
Transfer.quote:Op maandag 18 juli 2016 19:15 schreef Amarantha het volgende:
Wat moet ik nou met 6 Raticate's doen dan?
Al is het voor de extra stardust en candy zodat je andere Pokémon kan trainen.quote:Op maandag 18 juli 2016 19:16 schreef Maraca het volgende:
Maar het loont dus wel om pokemon te vangen die je al hebt?
Zal jou eens transferen.quote:
Vandaag rattata en pidgey niet gevangen, was daar wel even klaar meequote:
Niiiiiiiiicequote:Op maandag 18 juli 2016 19:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Script aan de praat gekregen.
Blijkt wel weer dat er alleen maar bagger in Charlois is te vangen.quote:Op maandag 18 juli 2016 19:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Je kan best een groot gedeelte in kaart brengen.
Wat is dit? Ik heb dit topic al een tijdje niet meer gevolgd.quote:Op maandag 18 juli 2016 19:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Nopequote:Op maandag 18 juli 2016 19:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Komen mensen met een pokemon trainers club account erin?
Pas op dat ze je niet bannen.quote:Op maandag 18 juli 2016 19:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
het is dan ook een bagger buurtquote:
Een script wat de servers polled voor pokemon in je directe locatie. Aangezien die tracker niet werkt gebruik ik dit nu.quote:Op maandag 18 juli 2016 19:24 schreef FreekVonk het volgende:
[..]
Wat is dit? Ik heb dit topic al een tijdje niet meer gevolgd.
Dus je hoeft daarmee niet meer te zoeken?quote:Op maandag 18 juli 2016 19:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Een script wat de servers polled voor pokemon in je directe locatie. Aangezien die tracker niet werkt gebruik ik dit nu.
Jup mijn kantoor. Zo even thuis kijken.quote:Op maandag 18 juli 2016 19:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Blijkt wel weer dat er alleen maar bagger in Charlois is te vangen.
Zoeken werkt toch niet aangezien alles op 3 pootjes staat.quote:Op maandag 18 juli 2016 19:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dus je hoeft daarmee niet meer te zoeken?
Die kant ga ik ook op.quote:Op maandag 18 juli 2016 19:26 schreef YokiKater het volgende:
[ afbeelding ]
Kan beter maar ik ben best tevreden.
Hacks!quote:Op maandag 18 juli 2016 19:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zoeken werkt toch niet aangezien alles op 3 pootjes staat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
Was ik maar een rijke tattaquote:Op maandag 18 juli 2016 19:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal van die rijke tatta's he.
Wat is dezequote:Op maandag 18 juli 2016 19:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon naar het centrum gaan. Daar stikt het van de stops.quote:Op maandag 18 juli 2016 19:31 schreef Myraela het volgende:
Misschien moet ik morgen mijn baggerbuurt maar eens uit voor wat goede Pokemons.
Je moet wel verstand van Python hebben..quote:Op maandag 18 juli 2016 19:31 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Wat is dezeKan ik die ergens vinden? PM mag ook
Ik denk dat er zeker wel interesse in, zelfs topicwaardig als je het mij vraagt. Dan raakt het niet ondergesneeuwd in de vijf topics per dagquote:Op maandag 18 juli 2016 19:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je moet wel verstand van Python hebben..
quote:Op maandag 18 juli 2016 19:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Doe eens even een DM sturen pls, ik heb een hele slangenkuil op mijn Linuxbak.quote:Op maandag 18 juli 2016 19:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Piekstraat, Rotterdamquote:Op maandag 18 juli 2016 19:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Verzoekjes voor een bepaald adres?
Ik moet dan de coordinaten van het adres krijgen en het aantal stappen om het gebied wat gescanned moet worden
Baggerbuurt? Jij hebt Muks in je buurt?quote:Op maandag 18 juli 2016 19:31 schreef Myraela het volgende:
Misschien moet ik morgen mijn baggerbuurt maar eens uit voor wat goede Pokemons.
DM?quote:Op maandag 18 juli 2016 19:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest. Zit hier alleen vol met ratten.quote:Op maandag 18 juli 2016 19:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Baggerbuurt? Jij hebt Muks in je buurt?
Ik woon op een Ekans hol.quote:Op maandag 18 juli 2016 19:36 schreef Fopje het volgende:
Mn werk is een voltorb spawn volgens mij. Vang ze aan de lopende band. Net kwamen er 3 tegelijk.
Niet dat je daar veel aan hebt, maar ach
51.958185,5.230647quote:Op maandag 18 juli 2016 19:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik moet dan de coordinaten van het adres krijgen en het aantal stappen om het gebied wat gescanned moet worden
Verklaart een hoop waarom ik vrij weinig tegen kom op mijn werkquote:
Wat is dat voor script?quote:
Je pokemon krijg je gewoon. ff zoeken wie je gekregen hebtquote:Op maandag 18 juli 2016 19:39 schreef TerroRobbie het volgende:
5KM ei dat op uitkomen stond verneukt door vastloper
Ik heb ratata,weedle,pidgey en zubat geignored.quote:Op maandag 18 juli 2016 19:39 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Verklaart een hoop waarom ik vrij weinig tegen kom op mijn werk
Mgr. Nolensplein, 4812 Breda aubquote:Op maandag 18 juli 2016 19:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 juli 2016 19:39 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
51.958185,5.230647
Aantal stappen geen idee, maak er maar wat moois van.
welk script, als in, deel eensquote:Op maandag 18 juli 2016 19:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Wat er nu zit.quote:Op maandag 18 juli 2016 19:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is dit wat er nu zit of wat er is gevangen of iets?
quote:Op maandag 18 juli 2016 19:44 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
https://goo.gl/maps/FBoiTQi1RJK2
Misschien makkelijker.
Hoe doe je dit?quote:
kingdraquote:Op maandag 18 juli 2016 19:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Boh zit wel wat leuks in de buurt! rennen
Ik ben er bang voor, kan niks vinden.quote:Op maandag 18 juli 2016 19:40 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Je pokemon krijg je gewoon. ff zoeken wie je gekregen hebt
Niiiiiiiiiice, dank je welquote:Op maandag 18 juli 2016 19:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Reyndersweg 2, 1951 LAquote:Op maandag 18 juli 2016 19:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Nu de tracker nog en het zou zo een leuke game kunnen zijn.quote:Op maandag 18 juli 2016 19:49 schreef Loux het volgende:
De servers gaan wel wonderbaarlijk lekker vandaag! Mag ook wel eens gezegd worden.
Dat zeepaardje zit bij de Jumbo, kom ik net vandaanquote:
Je moet wat te wensen over houden he.quote:Op maandag 18 juli 2016 19:50 schreef Cikx het volgende:
[..]
Nu de tracker nog en het zou zo een leuke game kunnen zijn.
Nu nog ruilen en een normaal vecht systeem, en dat je tegen vrienden kan vechten.quote:Op maandag 18 juli 2016 19:50 schreef Cikx het volgende:
[..]
Nu de tracker nog en het zou zo een leuke game kunnen zijn.
Ik heb even iemand in Breda gebeld en fietst er nu naar toe. Ik hoor het zo van hemquote:Op maandag 18 juli 2016 19:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geplaatste markeringquote:Op maandag 18 juli 2016 19:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Zo terug.Zal nog wel een paar accounts aanmaken zodat ik meerdere sessies kan runnen.
Hou er wel rekening mee dat ik niet zie wanneer ze gespawned zijnquote:Op maandag 18 juli 2016 19:52 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Ik heb even iemand in Breda gebeld en fietst er nu naar toe. Ik hoor het zo van hem
Ik kan pas over een half uur gaan om te testen, moet nog avondetenquote:Op maandag 18 juli 2016 19:52 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Ik heb even iemand in Breda gebeld en fietst er nu naar toe. Ik hoor het zo van hem
Je kunt ze sorteren op tijd, zo kun je zien welke je t laatst hebt gekregenquote:Op maandag 18 juli 2016 19:49 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik ben er bang voor, kan niks vinden.
nee dat is onmogelijkquote:Op maandag 18 juli 2016 19:54 schreef Zelfscanner het volgende:
Kan je eigenlijk inloggen op een andere telefoon in een andere plaats?
Noice!quote:Op maandag 18 juli 2016 19:58 schreef Zelfscanner het volgende:
Doorgeef whatsapp: Planciusplein in Breda lopen pikachu's
Zeepaard is gevangenquote:Op maandag 18 juli 2016 19:59 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Noice!
Maar nog niet dat zeepaard gespot dus?
quote:
Laat haar dan eens snel een account aanmakenquote:Op maandag 18 juli 2016 20:01 schreef Zelfscanner het volgende:
Ze kent fok niet, maar dit vind ze fantastisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |