Ja ik snap het ook niet waarom ze niet alle vormen erin doen, sommige hebben die andere vormen niet eens kunnen krijgen.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:29 schreef Huisopdehoek het volgende:
Wat een stom evenement, met die oricorio die je ook al tig keer in het wild hebt kunnen vangen.
Had dan die andere vormen gerouleerd.
Eens. Al was er een trucje om in ieder geval de Amerikaanse versie te krijgen: voor je de Oricorio uit de research ging vangen, de gps van je telefoon uitzetten. Ik kwam daar helaas wat laat achter, dus de meeste waren gewoon de rode die we hier al zo vaak zien.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:29 schreef Huisopdehoek het volgende:
Wat een stom evenement, met die oricorio die je ook al tig keer in het wild hebt kunnen vangen.
Had dan die andere vormen gerouleerd.
is de gele de Amerikaanse? die heb ik van vakantie in Zuid-Amerika en in Canada.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 20:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Eens. Al was er een trucje om in ieder geval de Amerikaanse versie te krijgen: voor je de Oricorio uit de research ging vangen, de gps van je telefoon uitzetten. Ik kwam daar helaas wat laat achter, dus de meeste waren gewoon de rode die we hier al zo vaak zien.
Niet alleen Japan hoor, ik heb er veel gevangen in Thailandquote:Op maandag 9 februari 2026 16:05 schreef J-net het volgende:
[..]
Ik wil de blauwe van Japan. Wellicht een keer erheen op vakantie hahahaa.
Ja is Asia zag ik al. En de Furfrou van Asia wil ik ook.quote:Op maandag 9 februari 2026 16:15 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Niet alleen Japan hoor, ik heb er veel gevangen in Thailand
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |