Ik zoek eigenlijk altijd via PokeRaid naar mensen voor mijn lijstquote:Op donderdag 2 april 2026 12:04 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ik heb dat ook niet/doe het niet, dus je had ook lang op mijn reactie moeten wachten 😁
Hier ook nieuwe showcases inderdaad en zowaar gisteravond eentje gewonnen.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 22:35 schreef Elpis het volgende:
Helemaal blij met die nieuw showcase opties.
(Hoewel de tijdspanne debiel is. 10u-20u. Voor de gemiddelde speler nauwelijks haalbaar.)
Met de vele showcases erbij heb ik tenminste uitzicht op professor Pikachu.
5 wins dus. Plaatje krijg ik weer eens niet gepost vanuit imgur.
Sinds vandaag level 79.quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:36 schreef Vermecelli het volgende:
Wie is er al level 80?
Ik hoop volgende week 78 te worden. 50 lucky trades wordt een uitdaging helaas
Ben net 2 weken level 77. Mis voor 80 naast de opdrachten nog zo'n 3 miljoen XP en 4 platinum medailles.quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:36 schreef Vermecelli het volgende:
Wie is er al level 80?
Ik hoop volgende week 78 te worden. 50 lucky trades wordt een uitdaging helaas
Dan is er geen "power up" knopje meer zichtbaar.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 09:23 schreef Huisopdehoek het volgende:
Level 73. Meer dan genoeg cp voor level up, maar nog 74 Pokémon te purifiën.
En ik moet ook 3 Pokémon power uppen tot de max.
Dat is toch die halve cirkel rond de Pokémon volmaken?
Ik heb dat vanochtend ook weer gedaan (zo ziet het er in ieder geval uit, of ik mis een heel klein stukje wat ik niet kan zien) maar het wordt niet geregistreerd bij de opdracht.
Hoe kan je zien of een Pokémon aan de max zit?
ja precies dat.....quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 07:59 schreef thabit het volgende:
Level 76 hier, niet heel veel haast want ik heb pas 43 medailles, en de meeste van de resterende medailles zijn me te tijdrovend met vooral saai werk.
Ja, inderdaad, ik had niet gedacht dat ik die ooit zou halen. Hopelijk worden er binnenkort ook nog een paar extra Pokédexregio's compleet gemaakt. De eerstvolgende die ik verwacht is de showcases-medaille. Heb nu een wandelroute van ongeveek 12 km gevonden met veel kansrijke showcase-stops.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:11 schreef J-net het volgende:
Ik heb wel recent met Pokemon dag de platinum medaille met Unowns gehaald. Dat was echt een platinum medaille die ik niet had meegerekend. Zaten opens ? en ! in het wild.... dus dat was kadootje.
Daar heb ik dus ook last van, vandaar dat ik 12 km moet omlopen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 14:02 schreef J-net het volgende:
Showcase is echt rottig bij mij in de omgeving. Te veel actieve spelers met hele grote XXL pokemons.
Ik had een shiny 100% 🥳quote:Op donderdag 13 augustus 2026 15:06 schreef PoesDoos het volgende:
Joejoe, gratis hundo Mewtwo in de special research. Met masterball!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |