256 is wel lekker lang ja.quote:Op donderdag 4 december 2025 11:33 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ja, ook dat. Zo sta ik al 182 dagen in een gym in Hongarije, iemand anders in die gym 256 dagen 😂
Ja ik heb ook die 7 dagen streak. Nu nog wat stardust en supereffective charged attacks doen.quote:Op dinsdag 2 december 2025 15:04 schreef Vermecelli het volgende:
Met wat gepiel de 7-day Route streak voltooid.
Had een rondje van 400m in de wijk gevonden, en eind vorige week 1 met de auto onderweg naar huis (was toch alleen op dat stukje weg, dus rustig rijden).
Binnen ±een week level 72. Ben ondertussen alvast maar begonnen met sparen van 100 shadow pokemons.
Het houdt de friendship feature wel relevant, ook als je de XP al niet meer nodig hebt.quote:Op donderdag 11 december 2025 22:26 schreef Five_Horizons het volgende:
En weer een kansloos ding: de "Forever friend". Ik ga nu al niet verder dan Ultra Friend, omdat de extra 50/75k niet de extra 60 dagen waard is.
Ik begreep dat je in game een voorstel van 3 Pokemon kan doen die je aanbiedt. Zij doen hetzelfde en dan kies je er beide 1 uit. Heb je verder geen contact bij nodig.quote:Op maandag 15 december 2025 11:36 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Het houdt de friendship feature wel relevant, ook als je de XP al niet meer nodig hebt.
Ik stopte eigenlijk met gebruiken ervan en bleef met enkele lokale spelers uitwisselen voor lucky friends. Nu blijf je oneindig met iedereen uitwisselen, ook met spelers die verder wonen (moet je ze wel kunnen contacten als het zo ver is, natuurlijk).
Maar wel tegelijkertijd? Dan moet je toch op enige manier contact hebben om wat af te spreken?quote:Op dinsdag 16 december 2025 17:36 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik begreep dat je in game een voorstel van 3 Pokemon kan doen die je aanbiedt. Zij doen hetzelfde en dan kies je er beide 1 uit. Heb je verder geen contact bij nodig.
Ik verwacht dat laatste.quote:Op dinsdag 16 december 2025 17:45 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Maar wel tegelijkertijd? Dan moet je toch op enige manier contact hebben om wat af te spreken?
Of zou het gewoon blijven staan tot de ander reageert?
Ik kreeg gisteren nog een raids waar 18 rare candy's uit kreeg, tjees als of ik nog niet genoeg hadquote:Op dinsdag 16 december 2025 09:22 schreef Vermecelli het volgende:
Zijn de raid rewards ineens geboost?
Ik kreeg gisteravond van 1* en 3* raids gigantisch veel items.
4 rare candy van een 1* raid, 12 van een 3*.
Ik zag dat max raids wel meer rewards gaven door een challange die is behaald, maar blijkbaar tellen normale raids nu ook mee. Of ik heb gigantisch veel geluk gehad
Als je bepaalde rank hebt in de december pass en bij in person raids, dan ja.quote:Op dinsdag 16 december 2025 09:22 schreef Vermecelli het volgende:
Zijn de raid rewards ineens geboost?
Ik kreeg gisteravond van 1* en 3* raids gigantisch veel items.
4 rare candy van een 1* raid, 12 van een 3*.
Ik zag dat max raids wel meer rewards gaven door een challange die is behaald, maar blijkbaar tellen normale raids nu ook mee. Of ik heb gigantisch veel geluk gehad
Nice, wist ik niet. Interessante bonus en een goeie trigger om toch vaker die raids te doen buiten in de kouquote:Op woensdag 17 december 2025 08:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als je bepaalde rank hebt in de december pass en bij in person raids, dan ja.
Ik hoor er niet zoveel van eerlijk gezegd. Ook weinig spoofers in onze buurt (of iig niet opvallend).quote:Op zondag 18 januari 2026 20:21 schreef eenjongen... het volgende:
Ze doen echt niks aan spoofers he? Je kan ze aangeven wat je wilt, maar er gebeurt niks. Iemand pakt hier 20 gyms met 6 accounts meteen weer terug nadat je hem hebt overgenomen. Kan ook in 1 minuut 2 kilometer verder zijn. Zag deze week dat hij 200 km op 1 dag had afgelegd door die global challenge, maar dat kan allemaal...
Dat is terugkerende irritatie inderdaad. Het beste is om zo'n figuur in een groepsapp aan te spreken en dan hopen op bijval. Maar het blijft kut.quote:Op zondag 18 januari 2026 20:21 schreef eenjongen... het volgende:
Ze doen echt niks aan spoofers he? Je kan ze aangeven wat je wilt, maar er gebeurt niks. Iemand pakt hier 20 gyms met 6 accounts meteen weer terug nadat je hem hebt overgenomen. Kan ook in 1 minuut 2 kilometer verder zijn. Zag deze week dat hij 200 km op 1 dag had afgelegd door die global challenge, maar dat kan allemaal...
Nee, ik moet zeggen dat ik ze veel skip.quote:Op zondag 1 februari 2026 20:24 schreef SpeedyGJ het volgende:
Iemand nog geluk gehad met de Dynamax Ho-Oh raids? Mijn hoogste was een 96% en geen shiny![]()
Mijn vriendin heeft een 98% en een shiny van 86% pfff
Niemand weet wie het is...quote:Op maandag 2 februari 2026 08:10 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat is terugkerende irritatie inderdaad. Het beste is om zo'n figuur in een groepsapp aan te spreken en dan hopen op bijval. Maar het blijft kut.
Het zal vast iemand zijn die dit vanuit de pokemon groep doet maar dan gewoon stiekem thuis, puur om te pesten en ja er valt weinig tegen te doen dan iedereen diegene rapporteren in de hoop dat dit werkt, desnoods met afbeeldingen en dit doorsturen naar het support.quote:
Ja ik snap je hier wel in, er wordt ook nog weinig mee gedaan.quote:Op maandag 2 februari 2026 12:20 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Nee, ik moet zeggen dat ik ze veel skip.
Vind het Dynamax/Gigatamax systeem nog niet je van het. En heb ondertussen al een aardig team waar ik het veelal mee doe.
Het voelt voor mij te weinig toegevoegde waarde om opnieuw een hoge IV (in dit geval) Ho-Oh te halen, te uppen (met rare candy). De echte noodzaak om een goed team te bouwen ontbreekt een beetje, ofzo.
En toch is giga makkelijker dan dyna, meer mensen met meer teams geven je meer zekerheid dat je die raid kunt voltooien.quote:Op maandag 2 februari 2026 12:53 schreef J-net het volgende:
Ja precies dat. Ik doe soms dynamax voor de leuk, maar dat is het ook.
Moet nog een Gigantimax voor een opdracht. Maar als het dan een keer is, vergeet ik het dat weekend.
De constructie is ook moeilijk met zoveel teams en kracht en sterkte etc etc.
Ja dat is wel zonde als je in een dorp woont en amper goeie spelers zijn die je kunnen helpen, helaas woon je te ver anders had ik best wel even om een hoekje willen komen om te helpenquote:Op maandag 2 februari 2026 13:21 schreef Schanulleke het volgende:
Ik woon in een dorp waar ik inmiddels de enige niet casual ben en ik krijg helemaal niet genoeg mensen op de been voor die grote dynamax raids. Heb ook geen zin om er voor naar de stad te gaan.
Ik had gisteren wel een shiny Articuno uit mijn daily incense.
Al 100x gedaan, maar heeft geen zinquote:Op maandag 2 februari 2026 20:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Het zal vast iemand zijn die dit vanuit de pokemon groep doet maar dan gewoon stiekem thuis, puur om te pesten en ja er valt weinig tegen te doen dan iedereen diegene rapporteren in de hoop dat dit werkt, desnoods met afbeeldingen en dit doorsturen naar het support.
Hier hebben we trouwens geen last van spoofers gelukkig![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |