abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219084270
Gisteravond iets actiever op nice throws gefocused en zit nu bijna op 300. Dus wie weet of ik volgende week level up ga :P
  donderdag 23 oktober 2025 @ 15:24:44 #27
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_219085968
quote:
17s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 08:09 schreef Debsterr het volgende:

[..]
Is het ook. In die zin dat je met een xxs buddy blijkbaar xxxxxxxxl Zorua kon maken met een auto catcher :).
Klopt ongeveer. Het lukt dacht ik niet met iedere xxs. Het gaat om gewicht. Getipt worden kartana, flabebe en gimmighoul volgens mij. Daar heb ik iig vorig jaar mee getest. En duidelijk met succes. :P
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_219086852
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 15:24 schreef Elpis het volgende:

[..]
Klopt ongeveer. Het lukt dacht ik niet met iedere xxs. Het gaat om gewicht. Getipt worden kartana, flabebe en gimmighoul volgens mij. Daar heb ik iig vorig jaar mee getest. En duidelijk met succes. :P
Ik heb het net getest, en het lijkt niet meer te werken.
  donderdag 23 oktober 2025 @ 21:35:43 #29
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_219090052
quote:
6s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 17:23 schreef thabit het volgende:

[..]
Ik heb het net getest, en het lijkt niet meer te werken.
Ik heb het van de week nog even geprobeerd maar alles vluchtte iedere keer en daarna had ik er geen zin meer in.
Hier iemand die het gisteren nog wel is gelukt. En kreeg nog een shiny ook.
https://www.reddit.com/r/(...)hair_zorua_question/

Vorig jaar was er ook een bug (die wel gefikst is dacht ik) dat als je een XXL Pumpkaboo als buddy had dat je Zorua ook een XXL werd. Maar dan werden ze nog steeds niet zo zwaar als met de autocatcher-bug.

Edit: Ik wilde het zelf nu toch weer even testen en nadat de eerste 2 weer vluchtten bleef nr 3 zitten. Et voila.
Heb een Kartana van 0,06kg gebruikt.

[ Bericht 5% gewijzigd door Elpis op 23-10-2025 21:48:24 ]
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_219093330
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 21:35 schreef Elpis het volgende:

[..]
Ik heb het van de week nog even geprobeerd maar alles vluchtte iedere keer en daarna had ik er geen zin meer in.
Hier iemand die het gisteren nog wel is gelukt. En kreeg nog een shiny ook.
https://www.reddit.com/r/(...)hair_zorua_question/

Vorig jaar was er ook een bug (die wel gefikst is dacht ik) dat als je een XXL Pumpkaboo als buddy had dat je Zorua ook een XXL werd. Maar dan werden ze nog steeds niet zo zwaar als met de autocatcher-bug.

Edit: Ik wilde het zelf nu toch weer even testen en nadat de eerste 2 weer vluchtten bleef nr 3 zitten. Et voila.
Heb een Kartana van 0,06kg gebruikt.
[ afbeelding ]
Maar dit werkt dus alleen met zo'n apparaatje? Dat heb ik niet.
  vrijdag 24 oktober 2025 @ 22:39:57 #32
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_219098491
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 10:58 schreef thabit het volgende:

[..]
Maar dit werkt dus alleen met zo'n apparaatje? Dat heb ik niet.
Eh ja zoals Debsterr al zei. Dan snap ik dat het je niet lukt. :P
pi_219150057
Na lang niet gespeeld te hebben, nu opgepakt vanwege de nieuwe lvls. Ben 3 dagen geleden lvl 71 gworden. Nu druk bezig met vooral de 1.000.000 stardust. De routes is vervelend, maar te doen (met 1 minuut omrijden heb ik een route bij mijn huis). De supereffective charges doe ik met de grunts in ballonnen. Ideaal als je bijvoorbeeld die van normal pokemon krijgt. Heb 2x Machoke me een snelle charge. Dus ik gebruik die...en laat m dan gewoon gaan (dus niet nice-great-excellent charge aanval maar gewoon niks aanraken). Dan kan je er stuk of 5 doen. Laat ik me dood gaan en start ik het gevecht opnieuw. Gaat vrij rap als ik toch sta te koken of iets dergelijks.

Stardust gaat me wel iets langer kosten.
Vici, Vidi, Veni!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')