SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil jij erbij, en ook cadeautjes ontvangen elke dag? PM/DM dan de topicstarter even.![]()
Linkjes
• Officiële Pokémon GO website
• Pokémon GO op Reddit
• Pokémon GO Snap op Reddit
• Nederlandse Pokémon GO Facebook groep
• IV calculator dmv inloggen (let op: inloggen met account is tegen ToS dus op eigen risico)
• IV calculator dmv handmatig invoeren
• CP na evolutie
• Attack moveset vergelijken
• Hoe moet je dodgen?
• Server status
Team Leaders:
FAQ
http://forum.fok.nl/topic/2315531
Morgen. Niet zondag.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 11:57 schreef dikkedaniel het volgende:
En zondagmiddag eindelijk weer (mega) Rayquaza in raids!
Met een beetje telefoon met fatsoenlijk geheugen kan het ook op dezelfde als je Android hebt.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 11:31 schreef J-net het volgende:
Moet eigenlijk toch echt een tweede account op oude telefoon
Ooh dit wist ik nog niet! Dat ga ik eens proberenquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:53 schreef Elpis het volgende:
[..]
Met de app Island kan je een 2e desktop draaien waarop apps een eigen inlog gebruiken.
2e telefoon is wel handiger als je tegen jezelf wil vechten of met 2 accounts wil raiden.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:53 schreef Elpis het volgende:
[..]
Met een beetje telefoon met fatsoenlijk geheugen kan het ook op dezelfde als je Android hebt.
Met de app Island kan je een 2e desktop draaien waarop apps een eigen inlog gebruiken.
Die nice throws waren makkelijk. Maar nu moet ik 1.000.000 stardust krijgen, dat duurt iets langer.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 11:31 schreef J-net het volgende:
Level 70 en moet dus nu 999 Nice Throws.
En ik ga zeker even kijken welke dingen ik kan gaan doen.
Wayfairer agreement. Meer party's doen. meer traden. Moet eigenlijk toch echt een tweede account op oude telefoon. Mijn zoon heeft wel account maar daar heb ik ooit kinderbeveiliging op gezet en die krijg ik er niet meer af hahahahaa.
en het is fijn dat je vooruit kan kijken. Ik bewaar nu al mijn shadow pokemons zodat ik die straks in 1 keer kan purifyen (level 72/73 - 100 stuks purifyen).
Maar je kan met splitscreen beide apps tegelijk gebruiken. Dan vind ik 1 telefoon veel handiger dan jongleren met 2.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 23:38 schreef SiGNe het volgende:
[..]
2e telefoon is wel handiger als je tegen jezelf wil vechten of met 2 accounts wil raiden.
Wat overigens ook kan is de ene app via de Google play store installeren en de andere via de Samsung store (in het geval van een samsung telefoon)
Dat laatste probeer ik ook, maar heb zo de ingebakken gewoonte dat ik iv check doe en dan meteen weggooi, dat dit nog niet helemaal goed gaat.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 11:31 schreef J-net het volgende:
Level 70 en moet dus nu 999 Nice Throws.
En ik ga zeker even kijken welke dingen ik kan gaan doen.
Wayfairer agreement. Meer party's doen. meer traden. Moet eigenlijk toch echt een tweede account op oude telefoon. Mijn zoon heeft wel account maar daar heb ik ooit kinderbeveiliging op gezet en die krijg ik er niet meer af hahahahaa.
en het is fijn dat je vooruit kan kijken. Ik bewaar nu al mijn shadow pokemons zodat ik die straks in 1 keer kan purifyen (level 72/73 - 100 stuks purifyen).
Bij mij juist andersom: ik vang weinig met de hand en zit na een week slechts op 180 Nice throwsquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:45 schreef victorinox het volgende:
[..]
Die nice throws waren makkelijk. Maar nu moet ik 1.000.000 stardust krijgen, dat duurt iets langer.
Haha ja zeker als je de XP nog niet gereed hebt is er 0 reden tot haast.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 10:30 schreef J-net het volgende:
Dat is voor mij ook zo. ik heb nu pas 325 nice throws. ik vang veel met auto catcher.
Zie al wel wat mensen in level 71 vertoeven. Maar ja prima, het komt allemaal op zijn tijd.
Ik was al 2 hele weken level 50. Dus als ik er een poos over doe ben ik tegen die tijd wel precies bij level 80 als ze naar meer gaan.
En ik zag dat ik straks weer 999 excellent throws moet gaan maken. pffffff.
Ik heb nu alleen 700 items meer dan ik inventaris hebquote:Op woensdag 22 oktober 2025 13:52 schreef SEMTEX het volgende:
Ik ben wel blij met de overgang van level 42 naar 66, ik hing al een tijdje omdat ik geen zin had om raids & battles te doen.
Ik heb geruchten gelezen dat level 100 mogelijk volgend jaar wordt geďntroduceerd bij het 10 jarig bestaan.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 09:04 schreef Vermecelli het volgende:
Enfin, ik maak me niet gek en weet ook dat we waarschijnlijk 3-4 jaar hier de tijd voor hebben, voor misschien ooit level 100 ter sprake komt.
Ja, ik heb ook heel veel weggegooid.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 14:19 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik heb nu alleen 700 items meer dan ik inventaris heb
Een heleboel fruit, paar honderd Ultraballs en zelfs revives of max revives.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 14:58 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook heel veel weggegooid.
Haha nah, ik weiger dat te geloven. Dan overloaden ze het spel.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 14:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb geruchten gelezen dat level 100 mogelijk volgend jaar wordt geďntroduceerd bij het 10 jarig bestaan.
Dit lijkt me eerlijk gezegd een bug, wel eentje waar je goed van kunt profiteren natuurlijk.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 19:50 schreef Elpis het volgende:
Hoppa met dank aan een Zorua van bijna 2000 kg.
Met halloween doe ik extra mijn best aan showcases mee te doen.
[ afbeelding ]
Is het ook. In die zin dat je met een xxs buddy blijkbaar xxxxxxxxl Zorua kon maken met een auto catcherquote:Op donderdag 23 oktober 2025 00:32 schreef thabit het volgende:
[..]
Dit lijkt me eerlijk gezegd een bug, wel eentje waar je goed van kunt profiteren natuurlijk.
Klopt ongeveer. Het lukt dacht ik niet met iedere xxs. Het gaat om gewicht. Getipt worden kartana, flabebe en gimmighoul volgens mij. Daar heb ik iig vorig jaar mee getest. En duidelijk met succes.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Is het ook. In die zin dat je met een xxs buddy blijkbaar xxxxxxxxl Zorua kon maken met een auto catcher.
Ik heb het net getest, en het lijkt niet meer te werken.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:24 schreef Elpis het volgende:
[..]
Klopt ongeveer. Het lukt dacht ik niet met iedere xxs. Het gaat om gewicht. Getipt worden kartana, flabebe en gimmighoul volgens mij. Daar heb ik iig vorig jaar mee getest. En duidelijk met succes.
Ik heb het van de week nog even geprobeerd maar alles vluchtte iedere keer en daarna had ik er geen zin meer in.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 17:23 schreef thabit het volgende:
[..]
Ik heb het net getest, en het lijkt niet meer te werken.
Maar dit werkt dus alleen met zo'n apparaatje? Dat heb ik niet.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:35 schreef Elpis het volgende:
[..]
Ik heb het van de week nog even geprobeerd maar alles vluchtte iedere keer en daarna had ik er geen zin meer in.
Hier iemand die het gisteren nog wel is gelukt. En kreeg nog een shiny ook.
https://www.reddit.com/r/(...)hair_zorua_question/
Vorig jaar was er ook een bug (die wel gefikst is dacht ik) dat als je een XXL Pumpkaboo als buddy had dat je Zorua ook een XXL werd. Maar dan werden ze nog steeds niet zo zwaar als met de autocatcher-bug.
Edit: Ik wilde het zelf nu toch weer even testen en nadat de eerste 2 weer vluchtten bleef nr 3 zitten. Et voila.
Heb een Kartana van 0,06kg gebruikt.
[ afbeelding ]
Eh ja zoals Debsterr al zei. Dan snap ik dat het je niet lukt.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 10:58 schreef thabit het volgende:
[..]
Maar dit werkt dus alleen met zo'n apparaatje? Dat heb ik niet.
Zou je ook Blanche, Candela en/of Spark voor kunnen gebruiken.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:26 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
De supereffective charges doe ik met de grunts in ballonnen.
Ik zag net level 76 in een Gym, lijkt me ook geen zuivere koffie.quote:Op woensdag 5 november 2025 14:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
Er schijnen lv80 users te zijn verbannen, logische gezien de tijd die je erin moet steken totaal niet realistische is
quote:Op woensdag 5 november 2025 14:40 schreef yvonne het volgende:
U zie ik allemaal Users maar zijn we ook. Friends?
Zal je vanavond even toevoegenquote:
Hmm 3 weken dat LV80 erin zit, lv71 is vrij makkelijk te doen vooral als je al die medals als hebt. Die 999 nice throws is easy gezien great/excl ook meetellen.quote:Op woensdag 5 november 2025 15:23 schreef thabit het volgende:
[..]
Ik zag net level 76 in een Gym, lijkt me ook geen zuivere koffie.
In de Pass zit een bonus dat je meer Gifts kan sturen, dus kan wel. Maar voor Level 76 moet je ook nog 300 km lopen.quote:Op woensdag 5 november 2025 17:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
LV75:
*Send 500 Gifts to friends
Aangezien je 30 per dag kunt sturen, duurt dit dus 16 dagen! Dat zijn meer dan 2 weken.
Tenzij je natuurlijk events hebt waardoor je het dubbele kan sturen maar volgens mij hebben we dat nog niet gehad sinds dit live is.
Ah dan heb ik dat over het hoofd gezienquote:Op woensdag 5 november 2025 18:08 schreef thabit het volgende:
[..]
In de Pass zit een bonus dat je meer Gifts kan sturen, dus kan wel. Maar voor Level 76 moet je ook nog 300 km lopen.
Zou dat Merlijn kunnen zijn?quote:Op woensdag 5 november 2025 14:43 schreef yvonne het volgende:
En woisedie lieve Belg die me altijd #WO1 gerelateerde plaatjes stuurt, zo lief
Hij staat bij de Level 76 requirements.quote:Op woensdag 5 november 2025 19:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ah dan heb ik dat over het hoofd gezien
Ja klopt alleen is diegene nu LV76 toch? Dan is die opdracht voor de LV77
Ik heb je ook een request gestuurd. Ik ben alleen niet heel trouw met gifts sturen.quote:
In de grunts zit ook redelijk wat dust. Ik had gelukkig nog heel veel star pieces staan, dus heb ze veel aangehad. Met name de eieren waren interessant om met een sp te doen, maar ook gifts openen, battle league claimen en gyms voeren. Al met al tikte dat lekker aan.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:26 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Na lang niet gespeeld te hebben, nu opgepakt vanwege de nieuwe lvls. Ben 3 dagen geleden lvl 71 gworden. Nu druk bezig met vooral de 1.000.000 stardust. De routes is vervelend, maar te doen (met 1 minuut omrijden heb ik een route bij mijn huis). De supereffective charges doe ik met de grunts in ballonnen. Ideaal als je bijvoorbeeld die van normal pokemon krijgt. Heb 2x Machoke me een snelle charge. Dus ik gebruik die...en laat m dan gewoon gaan (dus niet nice-great-excellent charge aanval maar gewoon niks aanraken). Dan kan je er stuk of 5 doen. Laat ik me dood gaan en start ik het gevecht opnieuw. Gaat vrij rap als ik toch sta te koken of iets dergelijks.
Stardust gaat me wel iets langer kosten.
Oja je hebt gelijkquote:Op woensdag 5 november 2025 19:51 schreef thabit het volgende:
[..]
Hij staat bij de Level 76 requirements.
Heftige ingreep hoor, terwijl je niet hard kan maken dat iemand cheat. Ik zou alleen kiezen voor een ban als het 100% vast staat dat iemand software of tools heeft ingezet.quote:Op woensdag 5 november 2025 14:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
Er schijnen lv80 users te zijn verbannen, logische gezien de tijd die je erin moet steken totaal niet realistische is
Klopt maar het lijkt me erg stug dat mensen dit gaan doen, je moet in de 2 weken namelijk 900km (64,28km per dag) lopen/fietsen, op zich is dat haalbaar alleen tellen alleen de alles tot (ik meende) 14km/h, de aantal kilometers. Ga je erboven dan wordt die kilometers er niet bijgeteld, dus pogo aan en 25km/h op de fiets gaat niks uithalen namelijk, tja is het dan nog wel realistisch?quote:Op donderdag 6 november 2025 13:49 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Heftige ingreep hoor, terwijl je niet hard kan maken dat iemand cheat. Ik zou alleen kiezen voor een ban als het 100% vast staat dat iemand software of tools heeft ingezet.
Stel iemand geeft zijn Pokemon Go account door onder meerdere mensen (in 1 huishouden) dan is het mogelijk om 24/7 te grinden en dan 400KM + 999 Excellents gooien snel te fixen. (Volgens mij zijn dat de twee meest tijdrovende challenges?)
Ja dit was wel even een verwelkomingquote:Op donderdag 6 november 2025 01:37 schreef Huisopdehoek het volgende:
Wow, 400 extra item-storage! 🥳
Gratiesch!
Maar hoe controleren ze dat? Je registered per e-mail adres, niet met je ban nummer. Dus kan het ook je kind zijn, of je jongere broertje ofzo.quote:Op donderdag 6 november 2025 15:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zelf hebben gedaan? Juist, je mag jou account namelijk niet met andere mensen delen, zelfs meerdere accounts op jou naam mag niet eens en ja dat laatste kan ik zelf over meepraten. Dus als je het hard kan maken dat je dit legit zelf hebt gehaald dan mag je het aanvechten. Of ze het dan als nog geloven dat je de levels 73 tm 80 in 2 weken hebt kunnen voltooien is dan nog maar de vraag.
Eerlijk? Niet! Want er zijn mensen die 10 accounts hebben die er gewoon mee door kunnen spelen.quote:Op donderdag 6 november 2025 16:10 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Maar hoe controleren ze dat? Je registered per e-mail adres, niet met je ban nummer. Dus kan het ook je kind zijn, of je jongere broertje ofzo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |