Klopt maar het lijkt me erg stug dat mensen dit gaan doen, je moet in de 2 weken namelijk 900km (64,28km per dag) lopen/fietsen, op zich is dat haalbaar alleen tellen alleen de alles tot (ik meende) 14km/h, de aantal kilometers. Ga je erboven dan wordt die kilometers er niet bijgeteld, dus pogo aan en 25km/h op de fiets gaat niks uithalen namelijk, tja is het dan nog wel realistisch?quote:Op donderdag 6 november 2025 13:49 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Heftige ingreep hoor, terwijl je niet hard kan maken dat iemand cheat. Ik zou alleen kiezen voor een ban als het 100% vast staat dat iemand software of tools heeft ingezet.
Stel iemand geeft zijn Pokemon Go account door onder meerdere mensen (in 1 huishouden) dan is het mogelijk om 24/7 te grinden en dan 400KM + 999 Excellents gooien snel te fixen. (Volgens mij zijn dat de twee meest tijdrovende challenges?)
Ja dit was wel even een verwelkomingquote:Op donderdag 6 november 2025 01:37 schreef Huisopdehoek het volgende:
Wow, 400 extra item-storage! 🥳
Gratiesch!
Maar hoe controleren ze dat? Je registered per e-mail adres, niet met je ban nummer. Dus kan het ook je kind zijn, of je jongere broertje ofzo.quote:Op donderdag 6 november 2025 15:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zelf hebben gedaan? Juist, je mag jou account namelijk niet met andere mensen delen, zelfs meerdere accounts op jou naam mag niet eens en ja dat laatste kan ik zelf over meepraten. Dus als je het hard kan maken dat je dit legit zelf hebt gehaald dan mag je het aanvechten. Of ze het dan als nog geloven dat je de levels 73 tm 80 in 2 weken hebt kunnen voltooien is dan nog maar de vraag.
Eerlijk? Niet! Want er zijn mensen die 10 accounts hebben die er gewoon mee door kunnen spelen.quote:Op donderdag 6 november 2025 16:10 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Maar hoe controleren ze dat? Je registered per e-mail adres, niet met je ban nummer. Dus kan het ook je kind zijn, of je jongere broertje ofzo.
Als je denkt dat dat al een gebed zonder einde is, wacht dan maar tot je in het volgende level stardust mag verzamelen.quote:Op dinsdag 11 november 2025 09:46 schreef Vermecelli het volgende:
Ik ben nog steeds op 70
800 throws onderweg, ben er bijna!
Daar maak ik me juist minder zorgen over, omdat de auto catcher die prima kan uitvoeren.quote:Op woensdag 12 november 2025 06:54 schreef thabit het volgende:
[..]
Als je denkt dat dat al een gebed zonder einde is, wacht dan maar tot je in het volgende level stardust mag verzamelen.
Zorg dat je een starpiece hebt aanstaan als er (meerdere) eitjes uitkomen. Dat scheelt een hoop. Verder zit er stiekem ook best veel dust in grunts en routesquote:Op woensdag 12 november 2025 06:54 schreef thabit het volgende:
[..]
Als je denkt dat dat al een gebed zonder einde is, wacht dan maar tot je in het volgende level stardust mag verzamelen.
ja precies. Ik zaterdag level 71. route gedaan. Maar gister niet.quote:Op woensdag 12 november 2025 10:23 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Daar maak ik me juist minder zorgen over, omdat de auto catcher die prima kan uitvoeren.
De 7 dagen route streak is dan weer mijn zorg (zeker in wintertijd en gebrek aan korte routes in mijn buurt)
Ik maakte laatst een route in het bos waar ik met de hond loop en die was meteen live, waar er eerst best tijd overheen ging. Je kan dus nu ook alvast een gunstige route aanmaken.quote:Op woensdag 12 november 2025 10:23 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Daar maak ik me juist minder zorgen over, omdat de auto catcher die prima kan uitvoeren.
De 7 dagen route streak is dan weer mijn zorg (zeker in wintertijd en gebrek aan korte routes in mijn buurt)
Ik heb best veel 'rondje met de hond' rondjes in onze buurt, eentje van slechts 400m. Maar dan moet je toch wel elke dag even een momentje prikken.quote:Op maandag 17 november 2025 11:37 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik maakte laatst een route in het bos waar ik met de hond loop en die was meteen live, waar er eerst best tijd overheen ging. Je kan dus nu ook alvast een gunstige route aanmaken.
Ik kwam er dus gister idd achter dat ik op mijn woon-werk route er 1 met de auto kan doenquote:Op woensdag 19 november 2025 09:17 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Ik heb best veel 'rondje met de hond' rondjes in onze buurt, eentje van slechts 400m. Maar dan moet je toch wel elke dag even een momentje prikken.
Ik hoop eigenlijk vanuit de auto ergens een een korte route te kunnen pakken op de heen of terugweg. En dan in het weekend maar even wat verzinnen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |