abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 april 2026 @ 12:37:05 #126
131278 moemoe
#teampanda
pi_220491460
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 12:04 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ik heb dat ook niet/doe het niet, dus je had ook lang op mijn reactie moeten wachten 😁
Ik zoek eigenlijk altijd via PokeRaid naar mensen voor mijn lijst :P.

Dus in principe zouden ze mijn berichten kunnen zien via hetzelfde platform, ware het niet dat het DM-systeem van PokeRaid bagger is.

Campfire gebruik ik meestal voor spelers in de buurt.
  dinsdag 9 juni 2026 @ 22:35:09 #128
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_220997588
Helemaal blij met die nieuw showcase opties.
(Hoewel de tijdspanne debiel is. 10u-20u. Voor de gemiddelde speler nauwelijks haalbaar.)
Met de vele showcases erbij heb ik tenminste uitzicht op professor Pikachu. *O*

5 wins dus. Plaatje krijg ik weer eens niet gepost vanuit imgur.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_221136338
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 22:35 schreef Elpis het volgende:
Helemaal blij met die nieuw showcase opties.
(Hoewel de tijdspanne debiel is. 10u-20u. Voor de gemiddelde speler nauwelijks haalbaar.)
Met de vele showcases erbij heb ik tenminste uitzicht op professor Pikachu. *O*

5 wins dus. Plaatje krijg ik weer eens niet gepost vanuit imgur.
Hier ook nieuwe showcases inderdaad en zowaar gisteravond eentje gewonnen.
Ik doe geen enkele moeite ingame om XXL of XXS pokemon's of wat dan ook te bewaren, dus winnen is puur toeval.

Wel een paar showcases gewonnen bij een tankstation naast de snelweg omdat ik de enige was die mee deed :P.

Als ik richting werk een bepaalde route moet rijden en weet dat er een showcase actief is, pak ik daar even een stopje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')