Ja ik snap het ook niet waarom ze niet alle vormen erin doen, sommige hebben die andere vormen niet eens kunnen krijgen.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:29 schreef Huisopdehoek het volgende:
Wat een stom evenement, met die oricorio die je ook al tig keer in het wild hebt kunnen vangen.
Had dan die andere vormen gerouleerd.
Eens. Al was er een trucje om in ieder geval de Amerikaanse versie te krijgen: voor je de Oricorio uit de research ging vangen, de gps van je telefoon uitzetten. Ik kwam daar helaas wat laat achter, dus de meeste waren gewoon de rode die we hier al zo vaak zien.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:29 schreef Huisopdehoek het volgende:
Wat een stom evenement, met die oricorio die je ook al tig keer in het wild hebt kunnen vangen.
Had dan die andere vormen gerouleerd.
is de gele de Amerikaanse? die heb ik van vakantie in Zuid-Amerika en in Canada.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 20:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Eens. Al was er een trucje om in ieder geval de Amerikaanse versie te krijgen: voor je de Oricorio uit de research ging vangen, de gps van je telefoon uitzetten. Ik kwam daar helaas wat laat achter, dus de meeste waren gewoon de rode die we hier al zo vaak zien.
Niet alleen Japan hoor, ik heb er veel gevangen in Thailandquote:Op maandag 9 februari 2026 16:05 schreef J-net het volgende:
[..]
Ik wil de blauwe van Japan. Wellicht een keer erheen op vakantie hahahaa.
Ja is Asia zag ik al. En de Furfrou van Asia wil ik ook.quote:Op maandag 9 februari 2026 16:15 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Niet alleen Japan hoor, ik heb er veel gevangen in Thailand
Dank!!quote:Op woensdag 25 februari 2026 16:34 schreef RiZu het volgende:
https://store.pokemongo.c(...)sscode=2PKXPAT2RJXKL
https://store.pokemongo.c(...)sscode=6K343X373BDQM
https://store.pokemongo.c(...)sscode=QFWM3SRJPVRY5
Redeemcodes voor unown research
Wel netjes om de trade dan te weigeren, maar waarom zou je? Misschien heeft hij mr Mime al?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 06:56 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ik ben met 1 iemand uit de US lucky friend, en recent ook forever friend.
Voor hem heb ik een shiny Mr. Mime jr, een gewone mr Mime en een paarse Oricorio uit Azië klaargezet om te ruilen. Pokémon die je daar niet hebt, want een remote trade moet toch wel een beetje de moeite waard zijn.
En waar komt hij mee? Een aerodactyl en een Zorua. 😂
Ik heb de trade al een paar keer geweigerd in de hoop dat het kwartje/de penny valt en hij wat anders selecteert, maar helaas.
Ik heb de trade een paar keer geweigerd, in de hoop dat hij met iets anders kwam. Ook iets lokaals ofzo.quote:Op woensdag 1 april 2026 13:35 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Wel netjes om de trade dan te weigeren, maar waarom zou je? Misschien heeft hij mr Mime al?
Ik heb dat ook niet/doe het niet, dus je had ook lang op mijn reactie moeten wachten 😁quote:Op woensdag 1 april 2026 23:45 schreef moemoe het volgende:
Ooooh, doen jullie dat zo met remote trades? Gewoon aanbieden en dan zien wat er gebeurt.
Ik was berichtjes aan het sturen via PokeRaid en Campfire en maar aan het wachten op een reactie.
Nu ook maar gewoon een remote trade random begonnen.
Ik zoek eigenlijk altijd via PokeRaid naar mensen voor mijn lijstquote:Op donderdag 2 april 2026 12:04 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ik heb dat ook niet/doe het niet, dus je had ook lang op mijn reactie moeten wachten 😁
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |