quote:Op maandag 18 juli 2016 19:03 schreef Amarantha het volgende:
Psyduck geëvolueerdHad hem ook al gevangen maar had genoeg candy en dacht waarom ook niet. Deze is in ieder geval wel sterker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eindelijk begint het bij mij ook wat omhoog te gaan:Hoe goed was jouw psyduck? Heb nu een 490cp psyduck en twijfel of ik moet wachten op een betere..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Oh die was maar 200 nog wat.quote:Op maandag 18 juli 2016 19:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hoe goed was jouw psyduck? Heb nu een 490cp psyduck en twijfel of ik moet wachten op een betere..
Ik ken iemand die er de hele dag al niet inkomt.quote:Op maandag 18 juli 2016 19:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Komen mensen met een pokemon trainers club account erin?
Nope.quote:Op maandag 18 juli 2016 19:06 schreef Syntos het volgende:
Hebben anderen nu ook een Insence actief? Had er opeens eentje aan staan toen ik inlogde.
Er komen vast EUR 9,99 DLC'squote:Op maandag 18 juli 2016 19:06 schreef playirelia het volgende:
Als ze nou steeds per maand o.i.d. een paar pokemon er bij releasen zou het spel voor mij wel interessant blijven
Transfer.quote:Op maandag 18 juli 2016 19:15 schreef Amarantha het volgende:
Wat moet ik nou met 6 Raticate's doen dan?
Al is het voor de extra stardust en candy zodat je andere Pokémon kan trainen.quote:Op maandag 18 juli 2016 19:16 schreef Maraca het volgende:
Maar het loont dus wel om pokemon te vangen die je al hebt?
Zal jou eens transferen.quote:
Vandaag rattata en pidgey niet gevangen, was daar wel even klaar meequote:
Niiiiiiiiicequote:Op maandag 18 juli 2016 19:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Script aan de praat gekregen.
Blijkt wel weer dat er alleen maar bagger in Charlois is te vangen.quote:Op maandag 18 juli 2016 19:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Je kan best een groot gedeelte in kaart brengen.
Wat is dit? Ik heb dit topic al een tijdje niet meer gevolgd.quote:Op maandag 18 juli 2016 19:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Script aan de praat gekregen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |