quote:Op maandag 18 juli 2016 19:03 schreef Amarantha het volgende:
Psyduck geëvolueerdHad hem ook al gevangen maar had genoeg candy en dacht waarom ook niet. Deze is in ieder geval wel sterker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eindelijk begint het bij mij ook wat omhoog te gaan:Hoe goed was jouw psyduck? Heb nu een 490cp psyduck en twijfel of ik moet wachten op een betere..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Oh die was maar 200 nog wat.quote:Op maandag 18 juli 2016 19:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hoe goed was jouw psyduck? Heb nu een 490cp psyduck en twijfel of ik moet wachten op een betere..
Ik ken iemand die er de hele dag al niet inkomt.quote:Op maandag 18 juli 2016 19:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Komen mensen met een pokemon trainers club account erin?
Nope.quote:Op maandag 18 juli 2016 19:06 schreef Syntos het volgende:
Hebben anderen nu ook een Insence actief? Had er opeens eentje aan staan toen ik inlogde.
Er komen vast EUR 9,99 DLC'squote:Op maandag 18 juli 2016 19:06 schreef playirelia het volgende:
Als ze nou steeds per maand o.i.d. een paar pokemon er bij releasen zou het spel voor mij wel interessant blijven
Transfer.quote:Op maandag 18 juli 2016 19:15 schreef Amarantha het volgende:
Wat moet ik nou met 6 Raticate's doen dan?
Al is het voor de extra stardust en candy zodat je andere Pokémon kan trainen.quote:Op maandag 18 juli 2016 19:16 schreef Maraca het volgende:
Maar het loont dus wel om pokemon te vangen die je al hebt?
Zal jou eens transferen.quote:
Vandaag rattata en pidgey niet gevangen, was daar wel even klaar meequote:
Niiiiiiiiicequote:Op maandag 18 juli 2016 19:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Script aan de praat gekregen.
Blijkt wel weer dat er alleen maar bagger in Charlois is te vangen.quote:Op maandag 18 juli 2016 19:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Je kan best een groot gedeelte in kaart brengen.
Wat is dit? Ik heb dit topic al een tijdje niet meer gevolgd.quote:Op maandag 18 juli 2016 19:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Script aan de praat gekregen.
Nopequote:Op maandag 18 juli 2016 19:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Komen mensen met een pokemon trainers club account erin?
Pas op dat ze je niet bannen.quote:Op maandag 18 juli 2016 19:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
het is dan ook een bagger buurtquote:
Een script wat de servers polled voor pokemon in je directe locatie. Aangezien die tracker niet werkt gebruik ik dit nu.quote:Op maandag 18 juli 2016 19:24 schreef FreekVonk het volgende:
[..]
Wat is dit? Ik heb dit topic al een tijdje niet meer gevolgd.
Dus je hoeft daarmee niet meer te zoeken?quote:Op maandag 18 juli 2016 19:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Een script wat de servers polled voor pokemon in je directe locatie. Aangezien die tracker niet werkt gebruik ik dit nu.
Jup mijn kantoor. Zo even thuis kijken.quote:Op maandag 18 juli 2016 19:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Blijkt wel weer dat er alleen maar bagger in Charlois is te vangen.
Zoeken werkt toch niet aangezien alles op 3 pootjes staat.quote:Op maandag 18 juli 2016 19:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dus je hoeft daarmee niet meer te zoeken?
Die kant ga ik ook op.quote:Op maandag 18 juli 2016 19:26 schreef YokiKater het volgende:
[ afbeelding ]
Kan beter maar ik ben best tevreden.
Hacks!quote:Op maandag 18 juli 2016 19:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zoeken werkt toch niet aangezien alles op 3 pootjes staat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
Was ik maar een rijke tattaquote:Op maandag 18 juli 2016 19:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal van die rijke tatta's he.
Wat is dezequote:Op maandag 18 juli 2016 19:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon naar het centrum gaan. Daar stikt het van de stops.quote:Op maandag 18 juli 2016 19:31 schreef Myraela het volgende:
Misschien moet ik morgen mijn baggerbuurt maar eens uit voor wat goede Pokemons.
Je moet wel verstand van Python hebben..quote:Op maandag 18 juli 2016 19:31 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Wat is dezeKan ik die ergens vinden? PM mag ook
Ik denk dat er zeker wel interesse in, zelfs topicwaardig als je het mij vraagt. Dan raakt het niet ondergesneeuwd in de vijf topics per dagquote:Op maandag 18 juli 2016 19:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je moet wel verstand van Python hebben..
quote:Op maandag 18 juli 2016 19:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Doe eens even een DM sturen pls, ik heb een hele slangenkuil op mijn Linuxbak.quote:Op maandag 18 juli 2016 19:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Piekstraat, Rotterdamquote:Op maandag 18 juli 2016 19:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Verzoekjes voor een bepaald adres?
Ik moet dan de coordinaten van het adres krijgen en het aantal stappen om het gebied wat gescanned moet worden
Baggerbuurt? Jij hebt Muks in je buurt?quote:Op maandag 18 juli 2016 19:31 schreef Myraela het volgende:
Misschien moet ik morgen mijn baggerbuurt maar eens uit voor wat goede Pokemons.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |