Ik ook, maar met wat oefening lukt het wel. De pokemon zitten ook telkens op een andere afstand lijkt het, dan moet je weer anders gooien.quote:Op maandag 18 juli 2016 16:00 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Wat, hoe? Ik smijt die bal soms echt alle kanten op nog.
Dat is nog veelquote:Op maandag 18 juli 2016 15:49 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Hier is het ook telkens een stuk lopen hoor![]()
[ afbeelding ]
http://www.apkmirror.com/(...)ndroid-apk-download/quote:Op maandag 18 juli 2016 16:41 schreef SnoepTomaatje het volgende:
[..]
Dan zegt hij dat mijn apparaat niet compatibel is met deze versie?
Ik was gisteren op het platteland bij Rijnsburg - dat is ook treurig hoorquote:Op maandag 18 juli 2016 16:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dat is nog veelwaar ik zat (naaldwijk) zag je gewoon maar 1 pokestop in de verre wijde omgeving
![]()
Ik ook al vele kms gemaakt, vind het jammer dat ik recent mijn knie gebroken heb, daardoor kan ik niet veel lopen.quote:Op maandag 18 juli 2016 16:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dankusamen met LittleBrownie al 10-15km afgelegd op zoek naar pokemon
Lekkere wandeling ja!quote:Op maandag 18 juli 2016 16:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Net even een wandelingetje gemaakt naar de printshop voor een stapel printjes (logischerwijs) maar was érg lucratief:
- Pikachu (2 km egg)
- Tentacool (5 km egg)
- Psyduck
- 5 Caterpies
- Kakuna
- 3 Weedles
- Staryu
Ja, verbaast me wel aangezien dit een echt klein stadje isquote:
Same here. Samsung S5 mini blijkt dit probleem te hebben. Heb ik al meerdere over gehoord. Samsung S4 doet het dan blijkbaar weer wel.quote:Op maandag 18 juli 2016 16:43 schreef SnoepTomaatje het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik ook even niet. Verklaart dus wel waarom ik hem niet kan vinden in de app-store.
Wat gek
quote:Op maandag 18 juli 2016 16:48 schreef TostiTijd het volgende:
[..]
Ik ook al vele kms gemaakt, vind het jammer dat ik recent mijn knie gebroken heb, daardoor kan ik niet veel lopen.
Je bent geweldig!quote:Op maandag 18 juli 2016 16:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
http://www.apkmirror.com/(...)ndroid-apk-download/
Deze lukt dan geloof ik nog wel, maar via de play store heb je pech
Casualquote:
App heeft 2gb werkgeheugen nodig. Daar kan het aan liggen.quote:Op maandag 18 juli 2016 16:51 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Same here. Samsung S5 mini blijkt dit probleem te hebben. Heb ik al meerdere over gehoord. Samsung S4 doet het dan blijkbaar weer wel.
Grappig, ik heb precies die telefoon.quote:Op maandag 18 juli 2016 16:51 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Same here. Samsung S5 mini blijkt dit probleem te hebben. Heb ik al meerdere over gehoord. Samsung S4 doet het dan blijkbaar weer wel.
Lukt het wel!quote:Op maandag 18 juli 2016 16:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
http://www.apkmirror.com/(...)ndroid-apk-download/
Deze lukt dan geloof ik nog wel, maar via de play store heb je pech
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaha, heb in februari een operatie gehad, baal ervan dat ik er nu nog steeds last van hebquote:Op maandag 18 juli 2016 16:51 schreef over_hedge het volgende:
[..]En wat vind je het meest kutte aan een gebroken knie?
Ja ik kan geen pokemons vangen
quote:
haha I know. Gebruik die ook nog steeds. Maar thankx voor het melden;)quote:Op maandag 18 juli 2016 16:52 schreef SnoepTomaatje het volgende:
[..]
Grappig, ik heb precies die telefoon.
Maar met deze
[..]
Lukt het wel!
quote:Zo weten we dat de levelcap 40 is en dat van level 39 naar 40 vijf miljoen xp kost
Hoe breek je dan ook je kniequote:Op maandag 18 juli 2016 16:52 schreef TostiTijd het volgende:
[..]
Hahaha, heb in februari een operatie gehad, baal ervan dat ik er nu nog steeds last van heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |