SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Team MysticSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Team InstinctSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pokémon GO Plus
Te koop voor ¤39,99 bij de officiële Nintendo webwinkel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FAQ
POK / Pokémon Go FAQ
[ Bericht 0% gewijzigd door picodealion op 18-07-2016 16:14:52 ]![]()
Zit nu soort van "vast" op level 10, puur vanwege brakke servers. Hoop dat ze het snel fixen..Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P![]()
Ik vind dat n beetje raar, je hoeft toch helemaal niet iemands tuin in voor n Pokemon. Eerder voor n pokestop of gym dan.compact en kleverig.![]()
Als je Pokémon een dag in een Gym staat moet je er dan ook echt heen voor die coins of tramsferen ze die net als je Pokémon als ze verslagen zijn?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Nee hoeft niet. Je kan overal je prijs claimen.quote:Op maandag 18 juli 2016 10:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als je Pokémon een dag in een Gym staat moet je er dan ook echt heen voor die coins of tramsferen ze die net als je Pokémon als ze verslagen zijn?
In hoe meer gyms je zit op dat moment hoe meer je krijgt.
Maar kan maar 1x in de 21 uur en het word bepaald op het moment dat je het collect.![]()
Volgens mij is het ook verstandig als je een gym claimt, je gelijk casht. Ik had het niet gedaan en was te laat met claimen. Dan krijg je nietsquote:Op maandag 18 juli 2016 10:44 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Nee hoeft niet. Je kan overal je prijs claimen.
In hoe meer gyms je zit op dat moment hoe meer je krijgt.
Maar kan maar 1x in de 21 uur en het word bepaald op het moment dat je het collect.
Leer spaties gebruiken!
O dat is dan wel weer jammer..quote:Op maandag 18 juli 2016 10:46 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook verstandig als je een gym claimt, je gelijk casht. Ik had het niet gedaan en was te laat met claimen. Dan krijg je nietsIk nuke jullie allemaal de moeder.![]()
Wie moet hier nou een leven krijgen zegquote:
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds![]()
Ligt eraan of je van plan bent meerdere gyms over te nemen voor de punten.quote:Op maandag 18 juli 2016 10:46 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook verstandig als je een gym claimt, je gelijk casht. Ik had het niet gedaan en was te laat met claimen. Dan krijg je niets
Ga je er maar 1 doen zou ik idd gelijk claimen. En anders hopen dat een ander team je gym niet overneemt in de tussentijd![]()
![]()
Zure oude mensenquote:Op maandag 18 juli 2016 10:47 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wie moet hier nou een leven krijgen zeg![]()
![]()
Ik heb er zo een op Facebook die had gezet dat Pokémon voor levenloze mensen is. Toen reageerde ik met "jij wel met je Wajong" En toen was hij over de zeik.quote:Op maandag 18 juli 2016 10:47 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wie moet hier nou een leven krijgen zegThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
vanochtend nog anderhalf uur rond gefietst, stuk of 10 eieren open gekregen (niks bijzonders). en van lvl 17 naar lvl 18 gegaan (en 8000 XP in lvl 18)... morgen weer een poging voor ik ga werken
No Guts, No Glory![]()
Wij (ik en mijn vriendin, omdat mijn telefoon (4S) het niet trekt) spelen het nu ook...Maar het is wel frustrerend hoe vaak de server eraf ligt zeg..maar goed, dat weten jullie allemaal wel. Wel tof spel. Waren nog niet begonnen tot de Nederlandse release. Nu level 7 ofzo, wel wat leuke pokemon gevangen al. Vooral een hoge Pidgeot nu
Zitten zo'n 5 pokestops in een straal van 50 meter om ons huis. Dat is wel handig
Alleen de gyms zijn allemaal veel te hoog....je moet echt lang levelen voordat je uberhaupt een kans maakt daar....wel jammer.. Nu vonden we gister eindelijk een leven 3 gym, lag de server er natuurlijk af...."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds![]()
netjes, ik heb een lapras van 1200 uit een ei (inmiddels 1600CP)quote:Op maandag 18 juli 2016 10:54 schreef picodealion het volgende:
Ik had trouwens een 1200+ Magmar uit mijn ei vanochtend.
No Guts, No Glory![]()
Ik heb een magikarp spawn nodig want ik heb nog maar 100 candy.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Cool! Ik heb net een Magmar gevangen in SoulSilverquote:Op maandag 18 juli 2016 10:54 schreef picodealion het volgende:
Ik had trouwens een 1200+ Magmar uit mijn ei vanochtend.
![]()
![]()
![]()
ik zit in lvl 18 en heb net over de 200 candyquote:Op maandag 18 juli 2016 10:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik heb een magikarp spawn nodig want ik heb nog maar 100 candy.dus het valt allemaal wel wat mee voor je denk ik..
No Guts, No Glory![]()
Ik ben bijna level 18quote:Op maandag 18 juli 2016 10:59 schreef nuget het volgende:
[..]
ik zit in lvl 18 en heb net over de 200 candydus het valt allemaal wel wat mee voor je denk ik..
quote:quote:Our servers are humbled by your incredible response. We are working to resolve the issue. Please try again soon![]()
ik kan er wel in, mischien dat het nu drukker word (vakantie al begonnen voor sommige?)quote:
Ik ga er vanuit dat ze wel bezig gaan met de servers deze week om de load wat te verdelen.No Guts, No Glory![]()
Gelukkig heb ik net al mn rondje met de auto gedaanHet is nu al weer afgelopen.
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.![]()
ik heb er nu 256. Duurt echt langquote:Op maandag 18 juli 2016 10:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
weet in Den Bosch wel een paar vaste spawn-plekken daarvoorquote:Op maandag 18 juli 2016 10:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"![]()
Weet je niks in de buurt van Rotterdam?quote:Op maandag 18 juli 2016 11:05 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
weet in Den Bosch wel een paar vaste spawn-plekken daarvoor
Ik zit op een staryu/psyduck spawn momenteel.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ben nu op vakantie en open vanochtend voor het eerst de AppAllemaal Geodudes, Ponyta's, Growlithes, Eevee's, Rhyorns.
Ben overigens bijna level 19 nu.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
En ik zit op me werk met helemaal niksZie op me Pokemon GO map dat XS4all wel lekker gaat een paar gebouwen verder met 2 stops en lures.. eikels... rot TQx8!
![]()
![]()
Ik heb op mijn werk ook helemaal niks.. Wel een pokéstop aangevraagd
Ik nuke jullie allemaal de moeder.![]()
19 levels in een ochtend? Damn, waar zit jij op vakantie?> Daar moet ik ook heenquote:Op maandag 18 juli 2016 11:10 schreef Ozz-03 het volgende:
Ben nu op vakantie en open vanochtend voor het eerst de AppAllemaal Geodudes, Ponyta's, Growlithes, Eevee's, Rhyorns.
Ben overigens bijna level 19 nu.![]()
![]()
quote:Op maandag 18 juli 2016 11:17 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
19 levels in een ochtend? Damn, waar zit jij op vakantie?> Daar moet ik ook heen
Nee heb het thuis en op het werk ook veel gespeeld. Zelfs een Lucky Egg gebruikt i.c.m. Pidgey, Rattata, Weedle evoluties.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Ik zit op level 14, bijna 15. Alle pokemons die ik heb zijn gewoon vanuit mn woonkamer gevangen
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.![]()
gaat idd lekker snel als je al die commons oppot. van level 11 naar 13 eergisteren)quote:Op maandag 18 juli 2016 11:19 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Nee heb het thuis en op het werk ook veel gespeeld. Zelfs een Lucky Egg gebruikt i.c.m. Pidgey, Rattata, Weedle evoluties.![]()
Whoa. Waar is dat?quote:Op maandag 18 juli 2016 11:10 schreef Ozz-03 het volgende:
Ben overigens bijna level 19 nu.![]()
Zit momenteel in Turkijequote:
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
allemaal beestjesquote:Op maandag 18 juli 2016 11:20 schreef Fopje het volgende:
Ik zit op level 14, bijna 15. Alle pokemons die ik heb zijn gewoon vanuit mn woonkamer gevangen![]()
Misschien wat beter schoonmaken thuis!quote:Op maandag 18 juli 2016 11:20 schreef Fopje het volgende:
Ik zit op level 14, bijna 15. Alle pokemons die ik heb zijn gewoon vanuit mn woonkamer gevangen"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
Straks maar even in het Zuiderpark op beestjes jagen, hopelijk meer geluk dan min mijn woonwijk
(2 pokestops, en dat voor een achterstandswijk...)![]()
Pokemon Go gaat ervan uit dat die mensen in je wijk te skeer zijn voor Pokemon GOquote:Op maandag 18 juli 2016 11:27 schreef Zelus het volgende:
Straks maar even in het Zuiderpark op beestjes jagen, hopelijk meer geluk dan min mijn woonwijk
(2 pokestops, en dat voor een achterstandswijk...)![]()
![]()
Ja waarom zou je Pokestops daar plaatsen als ze allemaal met een blackberry of nokia 3310 rondlopen.quote:Op maandag 18 juli 2016 11:44 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Pokemon Go gaat ervan uit dat die mensen in je wijk te skeer zijn voor Pokemon GORock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hoi! Ik voeg me even bij dit forum, speel sinds hij uit is in NL ook. Ben nog laag level maar doordat we elke dag al 2 á 3 uur met de hond lopen gaat het hard![]()
![]()
Ik ben nog een leek (gisteren begonnen met het spel) en heb een aantal vragen aan de prof spelers hier
Hoe kom ik aan een ei?
Wat zijn die witte stipjes die zichtbaar zijn op de route?
Is het beter om zoveel mogelijk pokemons te vangen (ook al heb je ze dan dubbel of driedubbel)?
Ik heb ondertussen al 4 Pokémons gevangen en ben nog niet eens buiten geweest. Zij vinden mij ipv ik hun![]()
![]()
astuquote:Op maandag 18 juli 2016 11:48 schreef Tofuburger het volgende:
Ik ben nog een leek (gisteren begonnen met het spel) en heb een aantal vragen aan de prof spelers hier
Hoe kom ik aan een ei?
Wat zijn die witte stipjes die zichtbaar zijn op de route?
Is het beter om zoveel mogelijk pokemons te vangen (ook al heb je ze dan dubbel of driedubbel)?
Ik heb ondertussen al 4 Pokémons gevangen en ben nog niet eens buiten geweest. Zij vinden mij ipv ik hun
http://www.ign.com/wikis/pokemon-go"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"![]()
Net charmander uit mijn 2km ei
En had 7 eevees en mijn sterkste geëvolueerd en dat werd een Jolteon CP 407![]()
![]()
Hoeveel cp was die eevee?quote:Op maandag 18 juli 2016 11:52 schreef Tjik het volgende:
En had 7 eevees en mijn sterkste geëvolueerd en dat werd een Jolteon CP 407"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.![]()
Jolteon heeft volgens mij de laagste multiplier bij een evolutie. Bij Vaporeon heb ik het idee dat zo'n evolutie x3 is ofzo.quote:Op maandag 18 juli 2016 11:52 schreef Tjik het volgende:
En had 7 eevees en mijn sterkste geëvolueerd en dat werd een Jolteon CP 407Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
2.7 als het goed is.quote:Op maandag 18 juli 2016 11:54 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Jolteon heeft volgens mij de laagste multiplier bij een evolutie. Bij Vaporeon heb ik het idee dat zo'n evolutie x3 is ofzo.
Komt ongeveer overeen met mijn evolutie.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Vanochtend nog gauw een 550 Eevee gevonden, dat gaat een mooie Jolteon worden.
Had er gisteren een van 600 maar die kon ik niet vangen.
![]()
Ja, is al een topic over maar daar kwam weinig respons op. Ben benieuwd hoeveel mensen op deze vacature reageren.quote:Op maandag 18 juli 2016 11:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Was deze al gedeeld?
YoungCapital zoekt per direct Pokémontrainers
Je wordt uitbetaald in Pokécoins.![]()
Was dit er maar geweest toen ik vroeger dagelijks zo lang op de fiets zat (om naar en van school te gaan). Dat had het een stuk draaglijker gemaakt.quote:Op maandag 18 juli 2016 10:52 schreef nuget het volgende:
vanochtend nog anderhalf uur rond gefietst, stuk of 10 eieren open gekregen (niks bijzonders). en van lvl 17 naar lvl 18 gegaan (en 8000 XP in lvl 18)... morgen weer een poging voor ik ga werken![]()
Jaquote:Op maandag 18 juli 2016 11:59 schreef Tjik het volgende:
Transferren jullie dubbele pokemon altijd voor candy?Ik nuke jullie allemaal de moeder.![]()
quote:Op maandag 18 juli 2016 11:59 schreef Tjik het volgende:
Transferren jullie dubbele pokemon altijd voor candy?![]()
Wel een paar overhouden voor evoDe kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!![]()
Het zal vrees ik nog wel een kleine maand duren voordat de servers echt goed aansluiten bij het aantal spelers.
Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Hou je dan bijv ook een pidgeotto als je er 2 hebt of transfer je die dan ook voor een pidgeotquote:Op maandag 18 juli 2016 12:02 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]![]()
Wel een paar overhouden voor evo![]()
hoeveelquote:Op maandag 18 juli 2016 12:02 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]![]()
Wel een paar overhouden voor evo![]()
Met een beetje geluk sluit straks het aantal spelers gewoon aan bij de huidige servers. Als er maar genoeg mensen stoppen kunnen ze het vanzelf weer aanquote:Op maandag 18 juli 2016 12:04 schreef Molurus het volgende:
Het zal vrees ik nog wel een kleine maand duren voordat de servers echt goed aansluiten bij het aantal spelers..
![]()
bij mij is dat een voortschrijdend aantal. zolang ik niet genoeg candy heb voor ook maar 1 evo shred ik alles boven de 1 (sterkste hou ik)quote:
rattata's/pidgeons transfer ik direct en ergens van de 100 candy per poke ga ik eens kijken om op te sparen voor evo's icm een lucky egg."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
Ik zorg altijd dat ik genoeg van een pokemon heb om ze allemaal te evolueren. Ik heb nu 39 pidget candy, daar kan ik er 3 van evolueren, dus houd ik er 4 in mijn inventory. Zo kan ik in een oogopslag zien welke ik kan evolueren als ik een lucky egg start; alle waar ik er meer dan 1 van heb.quote:![]()
60 pidgey heb ik laatst gedaan.quote:De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!![]()
Als het goed is kan je 2 per minuut evolven, dus als je er 60 opspaart haal je max exp uit je lucky egg.![]()
Schandalig dat je er 400 moet hebbenquote:
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!![]()
Dankje!quote:Op maandag 18 juli 2016 11:49 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
astu
http://www.ign.com/wikis/pokemon-go![]()
![]()
Ze mogen het wel mogelijk maken dat het evolutiefilmpje te skippen is xDquote:Op maandag 18 juli 2016 12:12 schreef picodealion het volgende:
Als het goed is kan je 2 per minuut evolven, dus als je er 60 opspaart haal je max exp uit je lucky egg.![]()
Ach, in Red/Blue was hij ook relatief lastig om te evolueren. Wel grappig dat ze dat ook hier weer doenquote:Op maandag 18 juli 2016 12:16 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Schandalig dat je er 400 moet hebben![]()
![]()
Hoe doe je dat?quote:Op maandag 18 juli 2016 11:59 schreef Tjik het volgende:
Transferren jullie dubbele pokemon altijd voor candy?
Hoe zie je hoeveel candy je krijgt?
Gr. Gr.![]()
Ik beg in me er nu echt aan die 3 pootjes bug te irriteren.
Ik heb al dit hele weekend dat ik bij alle Pokemons 3 voetjes zie en het veranderd niet!quote:Op maandag 18 juli 2016 12:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik beg in me er nu echt aan die 3 pootjes bug te irriteren.![]()
Hoe kan dat?![]()
Tik op de pokemon details en dan onderaan transfer. Voor elke transfer 1 candyquote:Op maandag 18 juli 2016 12:18 schreef Leonos het volgende:
[..]
Hoe doe je dat?
Hoe zie je hoeveel candy je krijgt?
Gr. Gr.![]()
1tje ook echtquote:Op maandag 18 juli 2016 12:20 schreef Tjik het volgende:
[..]
Tik op de pokemon details en dan onderaan transfer. Voor elke transfer 1 candy![]()
![]()
Pokemon evolve = 1 candyquote:Op maandag 18 juli 2016 12:23 schreef Fleauris het volgende:
Pokemon vangen = 3 candy
Pokemon transfer = 1 candyOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Ei openen = shitload aan candy."I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.![]()
Ik ben er bijna 386 nu, de hoogste gehouden steeds 138cpquote:Op maandag 18 juli 2016 12:16 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Ik denk dat ze die voetstapjes hebben uitgeschakeld ivm serverissues..Ik nuke jullie allemaal de moeder.![]()
Straks krijg je hem in een Ei _o-quote:Op maandag 18 juli 2016 12:28 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Ik ben er bijna 386 nu, de hoogste gehouden steeds 138cp"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.![]()
Hmm ik kan mijn slowpoke evolven.
Ik heb dus 2 keuzes:
1 slowpoke van 490CP met Confusion 12/Waterpulse 30
1 slowpoke van 408CP met Watergun 10/Psychic/50
Wie helpt me?
221 heb ik er nu. Magikarp van 162 CPquote:Op maandag 18 juli 2016 12:28 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Ik ben er bijna 386 nu, de hoogste gehouden steeds 138cp![]()
![]()
Ze zeiden ook dat je voor bepaalde pokemon echt de deur uit moet en misschien zelfs moet reizen. Ik heb de meeste zeldzame pokemon die ik heb gewoon op mijn slaapkamer gevonden. Ik vraag me af hoe dat algoritme werkt of dat dit ook een bug is ofzo?Michielos topics zijn als het eten van oesters.![]()
Bij mij thuis vind ik helemaal niks, en ik woon gewoon in een woonwijk. Dus het lijkt me puur willekeurig.quote:Op maandag 18 juli 2016 12:37 schreef Michielos het volgende:
Ze zeiden ook dat je voor bepaalde pokemon echt de deur uit moet en misschien zelfs moet reizen. Ik heb de meeste zeldzame pokemon die ik heb gewoon op mijn slaapkamer gevonden. Ik vraag me af hoe dat algoritme werkt of dat dit ook een bug is ofzo?![]()
Water gun is een veeel sterkere primary attack! Als je veel stardust hebt zou ik gaan voor beter aanvallen ipv hoger CPquote:Op maandag 18 juli 2016 12:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik heb dus 2 keuzes:
Wie helpt me?![]()
Mr. Mime uit een 10k ei gekregen. Voor de rest helemaal niets boeiends tegengekomen na een rondje lopen. Server werkte tenminste wel goed mee, dat is al iets. En naar level 14 gegaan met een lucky egg.![]()
Heb toen het spel net uit was op Reddit gelezen dat de moves na een evolutie veranderen.quote:Op maandag 18 juli 2016 12:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik heb dus 2 keuzes:
Wie helpt me?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Ik weet dat ze van sommige pokemon sowieso veranderen (bijvoorbeeld Magikarp > Gyarados en Eevee). Maar ik dacht dat pokemon die dezelfde set aanvallen houden tussen hun evoluties ook hun aanvallen vasthouden.quote:Op maandag 18 juli 2016 12:40 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Heb toen het spel net uit was op Reddit gelezen dat de moves na een evolutie veranderen.![]()
Dit is waar... Best kans dat mijn watergun weg is.quote:Op maandag 18 juli 2016 12:40 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Heb toen het spel net uit was op Reddit gelezen dat de moves na een evolutie veranderen.Zal het zo wel uittesten.quote:Op maandag 18 juli 2016 12:43 schreef Fleauris het volgende:
[..]
Ik weet dat ze van sommige pokemon sowieso veranderen (bijvoorbeeld Magikarp > Gyarados en Eevee). Maar ik dacht dat pokemon die dezelfde set aanvallen houden tussen hun evoluties ook hun aanvallen vasthouden.quote:According to Serebii, " Each Pokémon can have one of two standard attacks and one of three special attacks. While these can't change, when you evolve a Pokémon you will get the move in the same coded slot for the evolution. So if you have a Rattata with Tackle and Dig, when it evolves it will replace Tackle with Bite but keep Dig, whereas if its standard move was Quick Attack, it would keep that move."Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Had een Onyx uit het 10KM ei vandaag160 CP
Twee gyms veroverd, binnen vijf min weer kwijt. En het was niet slim dat ik mijn bonus had geclaimd na de eerste. De bonus voor de tweede gym kon ik niet meer claimen. Duh.
Nieuw gevangen: Tentacruel (331CP), Fearow (388CP), Nidoran (♀, 206CP) en een Venonat (160CP). Qua CP niet super, wel veel nieuwe en dankzij mijn lucky egg van lvl 9 naar lvl 11 gegaan.
Op lvl 12 krijg je betere ballen toch? Die heb ik wel nodig, vooral de Tentacruel was lastig en kostte me zo'n 10 ballen...The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list![]()
Ja je krijgt great ballsquote:Op maandag 18 juli 2016 12:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Had een Onyx uit het 10KM ei vandaag160 CP
Twee gyms veroverd, binnen vijf min weer kwijt. En het was niet slim dat ik mijn bonus had geclaimd na de eerste. De bonus voor de tweede gym kon ik niet meer claimen. Duh.
Nieuw gevangen: Tentacruel (331CP), Fearow (388CP), Nidoran (♀, 206CP) en een Venonat (160CP). Qua CP niet super, wel veel nieuwe en dankzij mijn lucky egg van lvl 9 naar lvl 11 gegaan.
Op lvl 12 krijg je betere ballen toch? Die heb ik wel nodig, vooral de Tentacruel was lastig en kostte me zo'n 10 ballen...Ik nuke jullie allemaal de moeder.![]()
Ik denk eerder puur geluk!quote:Op maandag 18 juli 2016 12:37 schreef Michielos het volgende:
Ze zeiden ook dat je voor bepaalde pokemon echt de deur uit moet en misschien zelfs moet reizen. Ik heb de meeste zeldzame pokemon die ik heb gewoon op mijn slaapkamer gevonden. Ik vraag me af hoe dat algoritme werkt of dat dit ook een bug is ofzo?![]()
![]()
Kom er net achter dat mijn huis een pokestop is_o-
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
En jullie hebben allemaal zon leuke Pokemon! Ik heb alleen de normaleof tenminste, niet van die echt bijzondere.
compact en kleverig.![]()
ik zit op 35quote:Op maandag 18 juli 2016 13:03 schreef Myraela het volgende:
Ik heb pas 42 unieke Pokemon. Dat schiet echt niet op.
Ik ook niet hoorquote:Op maandag 18 juli 2016 13:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
En jullie hebben allemaal zon leuke Pokemon! Ik heb alleen de normaleof tenminste, niet van die echt bijzondere.
![]()
![]()
Ok jongens, geef maar toe... Wie heeft er een bord?
http://www.telegraaf.nl/b(...)mon_verdwenen__.htmlLeer spaties gebruiken!
Jezus wat denken ze zelf, natuurlijk worden die gejatquote:Op maandag 18 juli 2016 13:05 schreef Bootje84 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)mon_verdwenen__.html
ik weet ook niet precies welke bijzonder zijn eerlijk gezegdquote:![]()
Maar ik wil echt heel graag n ponyta en n dragonair
nu snap ik het als je een Pokemon laat evolven dan raak je vorige kwijt.
daarom zorgen dat je meer dan 1 Pokemon van dezelfde soort hebt.
De vorige kan je dan wel CP laten verhogen.![]()
Nieuwe dierentuin schijnt wel mee te vallen, Pokémon GO ziet dat nog niet als dierentuin. Daar in tegen de oude dierentuin ziet hij wel als dierentuin, daar kun je vrij rondlopen en kun je ook veel vangen.quote:Op maandag 18 juli 2016 09:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hoe is het met de dierentuin daar? Blijdorp schijnt wel aardig vol te zitten met Pokestops.
Wil in mn vakantie sowieso een dierentuin bezoeken namelijkYour beauty never ever scared me.![]()
Je Pokémon sterker maken heeft niet heel veel nut eigenlijk, enkel als je uitgeëvolueerd bent en het sowieso een sterke is. Een Blastoise van 1500 bijvoorbeeld.quote:Op maandag 18 juli 2016 13:07 schreef KingRadler het volgende:
nu snap ik het als je een Pokemon laat evolven dan raak je vorige kwijt.
daarom zorgen dat je meer dan 1 Pokemon van dezelfde soort hebt.
De vorige kan je dan wel CP laten verhogen.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Zat een Drowzee op mijn werk, toen lagen de servers eruit en nu ben ik hem kwijt
Level 18 en nog steeds niet een 10 km egg gekregen
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Da's pech, ik ben lv 15 en heb er al 2 gekregenquote:Op maandag 18 juli 2016 13:11 schreef over_hedge het volgende:
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Ik heb ondertussen al een squirtle, 3 pidgeys, 1 spearow en 1 zubat (wel enorm veel ballen verspild voor die zubat)![]()
En geloof het of niet, allemaal thuis gevangen!
Straks een rondje lopen en kijken wat voor moois er verder beschikbaar is![]()
![]()
Ik heb er al 3 en ben level 7quote:Op maandag 18 juli 2016 13:11 schreef over_hedge het volgende:
Zijn hier meer mensen uit Eindhoven die vanavond naar het stadswandelpark gaan als de servers het uithouden?Ik nuke jullie allemaal de moeder.![]()
En kun je er een beetje parkeren?quote:Op maandag 18 juli 2016 13:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nieuwe dierentuin schijnt wel mee te vallen, Pokémon GO ziet dat nog niet als dierentuin. Daar in tegen de oude dierentuin ziet hij wel als dierentuin, daar kun je vrij rondlopen en kun je ook veel vangen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Ach ja, beetje uitdaging.quote:Op maandag 18 juli 2016 12:16 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
![]()
Zou je buiten het centrum moeten parkeren maar is maar klein stukje lopenquote:Op maandag 18 juli 2016 13:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En kun je er een beetje parkeren?
Your beauty never ever scared me.![]()
quote:Blijkbaar hadden de serverproblemen van gisteren weer te maken met de hackergroep PoodleCorp , in een interview hebben ze nu ook aangegeven dat 1 augustus heel Pokémon GO down zal gaan voor 24 uur.Your beauty never ever scared me.![]()
Om te trollen.quote:Op maandag 18 juli 2016 13:17 schreef TostiTijd het volgende:
[..]
Kan de video niet kijken op mijn werk.. WAAROM?![]()
Level 6 en ik heb er al tweequote:Op maandag 18 juli 2016 13:11 schreef over_hedge het volgende:
Level 18 en nog steeds niet een 10 km egg gekregen![]()
![]()
huh wat zeg je nou?quote:Op maandag 18 juli 2016 13:21 schreef Noppie2000 het volgende:
Kansloos.nl, kleine ballen, geslagen als kind.
Zielige mensencompact en kleverig.![]()
Oh the irony! De host vraagt wat ze tegen mensen willen zeggen die Pokemon spelen en niet willen dat jullie de servers offline halen.. "Get a life". Maar wel andere mensen het leven zuur maken zonder reden. Zo iemand zou ik irl wel eens een praatje mee willen maken.quote:![]()
Die idioten van dit soort hackersgroeprn, die andere mensen geen lol gunnen.quote:
Kan me niet anders voorstellen dan dat die zijn mishandeld als kind of kleine ballen hebben. Waarom zou je het anders doen?![]()
twitter:PoodleCorp twitterde op maandag 18-07-2016 om 03:07:57August 1st #PoodleCorp #PokemonGo reageer retweet
Jammer dat ze zoveel aandacht krijgen, volgens mij hebben ze helemaal niks gedaan om de servers omlaag te halen.quote:Op maandag 18 juli 2016 13:26 schreef Justevo het volgende:
[..]
Oh the irony! De host vraagt wat ze tegen mensen willen zeggen die Pokemon spelen en niet willen dat jullie de servers offline halen.. "Get a life". Maar wel andere mensen het leven zuur maken zonder reden. Zo iemand zou ik irl wel eens een praatje mee willen maken.Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.![]()
Top!quote:Op maandag 18 juli 2016 13:13 schreef Tofuburger het volgende:
Ik heb ondertussen al een squirtle, 3 pidgeys, 1 spearow en 1 zubat (wel enorm veel ballen verspild voor die zubat)![]()
En geloof het of niet, allemaal thuis gevangen!
Straks een rondje lopen en kijken wat voor moois er verder beschikbaar is
Zubats zijn heel lastig te vangen inderdaad. Althans, mij lukt het ook vaak niet.![]()
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 18-07-2016 13:33:46 ]![]()
Nope, waarschijnlijk uitgeschakeld ivm serverissues? net als die stappenquote:Op maandag 18 juli 2016 13:35 schreef t4rt4rus het volgende:
Werkt dat kaartje waar je de pokemon gevangen hebt, bij niemand meer?Ik nuke jullie allemaal de moeder.![]()
Level 6 en 45 Pokemon gevangen vanuit mijn huiskamer en het rondje met de hond.
20 unieke. Ik snap het doel verder niet, maar ben een echte verzamelaar.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Bij mij ook niet. Zal wel uitgezet zijn.quote:Op maandag 18 juli 2016 13:35 schreef t4rt4rus het volgende:
Werkt dat kaartje waar je de pokemon gevangen hebt, bij niemand meer?There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg![]()
Na dagen met een overheersing van Mystic hier zijn er nu ook een rode en een gele () gym hier. Ik was al bang dat ik geen medestanders had.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg![]()
Ineens overal Eevee's in de buurt, vanaf begin maar twee gevangen ergens heel anders. Heeft dit met m'n level te maken? Ben er paar omhoog gegaan.![]()
Kan. Je ziet als hoger level wel andere pokemon geloof ik.quote:Op maandag 18 juli 2016 13:43 schreef Justevo het volgende:
Ineens overal Eevee's in de buurt, vanaf begin maar twee gevangen ergens heel anders. Heeft dit met m'n level te maken? Ben er paar omhoog gegaan.![]()
Wow gaaf.quote:Op maandag 18 juli 2016 13:44 schreef Jaytje07 het volgende:
Het heeft wat tijd gekost om aan die 400 candy's te komen....maar dan heb je ook wel wat![]()
![]()
:
[ afbeelding ]Your beauty never ever scared me.![]()
die is dun. 6 meter en nog geen 5 kilo wegenquote:Op maandag 18 juli 2016 13:44 schreef Jaytje07 het volgende:
Het heeft wat tijd gekost om aan die 400 candy's te komen....maar dan heb je ook wel wat![]()
![]()
:
[ afbeelding ]
Welk level ben je en wat was de cp van de magikarp die je hebt geevolueerd?quote:Op maandag 18 juli 2016 13:44 schreef Jaytje07 het volgende:
![]()
:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ja....nu gaan we eens wat Gyms aanvallen in de buurtquote:Ah ja, nu je het zegt. Nou ja...laten we er maar van uit gaan dat dat allemaal niet uit maakt in deze gamequote:Op maandag 18 juli 2016 13:46 schreef over_hedge het volgende:
[..]
die is dun. 6 meter en nog geen 5 kilo wegenMagikarp CP was 138 en ben zelf level 21quote:Op maandag 18 juli 2016 13:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Welk level ben je en wat was de cp van de magikarp die je hebt geevolueerd?![]()
Heb ik ook, nog 10 Candy nodig om de eerste te evoluerenquote:Op maandag 18 juli 2016 13:43 schreef Justevo het volgende:
Ineens overal Eevee's in de buurt, vanaf begin maar twee gevangen ergens heel anders. Heeft dit met m'n level te maken? Ben er paar omhoog gegaan.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Ga je hem ook renamen? Ik ben nog steeds huiverig of het wel echt zo werktquote:Op maandag 18 juli 2016 13:53 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Heb ik ook, nog 10 Candy nodig om de eerste te evolueren![]()
![]()
Ja dat werkt zo, collega hefet het ook zo gedaanquote:Op maandag 18 juli 2016 13:55 schreef Justevo het volgende:
[..]
Ga je hem ook renamen? Ik ben nog steeds huiverig of het wel echt zo werkt
Voor mij werkte het ookquote:Op maandag 18 juli 2016 13:56 schreef TostiTijd het volgende:
[..]
Ja dat werkt zo, collega hefet het ook zo gedaan![]()
Ja. Het werkte bij mij ook gewoon.quote:Op maandag 18 juli 2016 13:56 schreef TostiTijd het volgende:
[..]
Ja dat werkt zo, collega hefet het ook zo gedaanMake my day!![]()
Ik vind dat meter/gewicht gebeuren sowieso vaag en overbodig. Maar dat zal wel aan mij liggenquote:Op maandag 18 juli 2016 13:46 schreef over_hedge het volgende:
[..]
die is dun. 6 meter en nog geen 5 kilo wegen![]()
![]()
In de games stond dat vroeger volgens mij altijd in ponden en voeten dus ik heb daar nooit zo op gelet.quote:Op maandag 18 juli 2016 14:03 schreef Unites het volgende:
[..]
Ik vind dat meter/gewicht gebeuren sowieso vaag en overbodig. Maar dat zal wel aan mij liggen
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.![]()
Mijn 202 CP Eevee heet Sparky jaquote:Op maandag 18 juli 2016 13:55 schreef Justevo het volgende:
[..]
Ga je hem ook renamen? Ik ben nog steeds huiverig of het wel echt zo werkt
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Zoek een populaire plek van je stad op waar vaak lures zijnquote:Op maandag 18 juli 2016 14:06 schreef Oberkullie het volgende:
Net 8 km gelopen, kom ik alleen maar Magikarps en Ratatta's tegen
Ik heb een Beedrill van 87cm en 29,5kgquote:Op maandag 18 juli 2016 13:46 schreef over_hedge het volgende:
[..]
die is dun. 6 meter en nog geen 5 kilo wegenzie je dat al voor je?
Zal een bijzondere BMI-waarde zijn..quote:Op maandag 18 juli 2016 14:09 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb een Beedrill van 87cm en 29,5kgzie je dat al voor je?
![]()
quote:Op maandag 18 juli 2016 14:09 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb een Beedrill van 87cm en 29,5kgzie je dat al voor je?
quote:Op maandag 18 juli 2016 13:05 schreef Bootje84 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)mon_verdwenen__.html![]()
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!![]()
Obesedrill.quote:And what rough beast, its hour come round at last,
Wees blij met Magikarp.quote:Op maandag 18 juli 2016 14:06 schreef Oberkullie het volgende:
Net 8 km gelopen, kom ik alleen maar Magikarps en Ratatta's tegen![]()
![]()
Heb denk ik een spawn met Scythers gevonden. Eergister kwam ik er een Scyther tegen van CP ~800, die na 1 pokeball wegrende... Gister weer naar dezelfde plek gegaan en nu was er een Scyther van CP ~100.![]()
quote:Op maandag 18 juli 2016 14:24 schreef raptorix het volgende:
Wow lees dat een geevolueerd Magicarp heel sterk is![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.![]()
Ik heb ff naar dat Pokemappie gekeken van Albert Heijn en zit er nu over te denken om deze week een rondje AH te doen in Delft.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Ik heb op de parkeerplaats van de AH in Delft (mercuriusweg) Jynx gevangen.quote:Op maandag 18 juli 2016 14:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb ff naar dat Pokemappie gekeken van Albert Heijn en zit er nu over te denken om deze week een rondje AH te doen in Delft.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Je tweede of derde al?quote:Op maandag 18 juli 2016 14:30 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik heb op de parkeerplaats van de AH in Delft (mercuriusweg) Jynx gevangen.
Bij een AH in de buurt zou hier oa Snorlax moeten zijn volgens Pokemappie, nou ik heb hem niet gezienquote:Op maandag 18 juli 2016 14:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb ff naar dat Pokemappie gekeken van Albert Heijn en zit er nu over te denken om deze week een rondje AH te doen in Delft.![]()
![]()
Hier wel, uur rondgelopen en net een vastloper bij vangen Oddish. Krijg hem niet meer aan de praat.quote:Op maandag 18 juli 2016 14:31 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Loopt hij weer vast? Ik wil net een paar pokestops pakken.![]()
Die heeft de afgelopen week nonstop bij een lure gezetenquote:
die heeft zitten te kamperenquote:Op maandag 18 juli 2016 14:37 schreef Perrin het volgende:
[..]
Die heeft de afgelopen week nonstop bij een lure gezeten![]()
Ik denk dat lures niet zo effectief zijn. Heb nu in totaal 6 uur doorgebracht bij tripple lures. Niet echt een diversiteit aan Pokémon.quote:Op maandag 18 juli 2016 14:37 schreef Perrin het volgende:
[..]
Die heeft de afgelopen week nonstop bij een lure gezeten![]()
Voor de technische mensen onder ons: https://applidium.com/en/news/unbundling_pokemon_go/🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Niet van mij hoorquote:Op maandag 18 juli 2016 14:35 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
De tering...ik dacht dat ik lekker ging....nou niet dus
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Vandaag zonder bugs, vasthangende GPS, alle stops deden het notabene, kunnen spelen! Heerlijk spel en nog wat mensen in het park ontmoet ook
Michielos topics zijn als het eten van oesters.![]()
Die pokemappie werkt echt voor geen kont. Staan wel pokemons op, maar die zijn van de dag ervoor meestalIk nuke jullie allemaal de moeder.![]()
Daaromquote:Op maandag 18 juli 2016 14:24 schreef raptorix het volgende:
Wow lees dat een geevolueerd Magicarp heel sterk is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hoe hoog was je magikarp?quote:Op maandag 18 juli 2016 13:44 schreef Jaytje07 het volgende:
![]()
:
[ afbeelding ]
NVM![]()
![]()
Dat hebben ze gedaan ivm de hack.quote:Op maandag 18 juli 2016 12:32 schreef TostiTijd het volgende:
Ik denk dat ze die voetstapjes hebben uitgeschakeld ivm serverissues..
Je kan door die informatie uit te lezen precies zien waar welke pokemon zit en hoe lang nog etc.![]()
wat is daar hack aan dan?quote:Op maandag 18 juli 2016 14:48 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Dat hebben ze gedaan ivm de hack.
Je kan door die informatie uit te lezen precies zien waar welke pokemon zit en hoe lang nog etc.Michielos topics zijn als het eten van oesters.![]()
Dat vind ik wel stom, daardoor liep ik net een Nidorina mis.quote:Op maandag 18 juli 2016 14:48 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Je kan door die informatie uit te lezen precies zien waar welke pokemon zit en hoe lang nog etc.
Je kan zeker geen magikarp meer zien?quote:Op maandag 18 juli 2016 13:44 schreef Jaytje07 het volgende:
![]()
:
[ afbeelding ]
Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Zag het op reddit langskomen.. Volgens mij werkt het nogquote:Op maandag 18 juli 2016 14:48 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Je kan door die informatie uit te lezen precies zien waar welke pokemon zit en hoe lang nog etc.![]()
yeah, maar wat is precies de hack aan het voetstappensysteem? Zo zou het toch moeten werken of ben ik dan hol?quote:Op maandag 18 juli 2016 14:50 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Zag het op reddit langskomen.. Volgens mij werkt het nogMichielos topics zijn als het eten van oesters.![]()
Ik stop wel gewoon met dit kutspel.Net een rondje gedaan langs een paar pokestops want had geen pokeballen meer. Er zijn hier al heel weinig, maar de helft van de stops zeiden try again later
![]()
In totaal dus 3 pokebalken gekregen die ik kwijt raakte aan een pokemon doordat het spel vastliep.leef de leven![]()
Hier deed ie het anders net niet.quote:Op maandag 18 juli 2016 14:42 schreef Michielos het volgende:
Vandaag zonder bugs, vasthangende GPS, alle stops deden het notabene, kunnen spelen! Heerlijk spel en nog wat mensen in het park ontmoet ook![]()
Server issues zijn echt het grootste probleem van dit spel inderdaad, evenals de vele bugs. Het haalt werkelijk alle plezier weg omdat je continue bezig bent met rebooten, gps opnieuw opstarten e.d.quote:Op maandag 18 juli 2016 14:53 schreef RRuben het volgende:
Ik stop wel gewoon met dit kutspel.Net een rondje gedaan langs een paar pokestops want had geen pokeballen meer. Er zijn hier al heel weinig, maar de helft van de stops zeiden try again later
![]()
In totaal dus 3 pokebalken gekregen die ik kwijt raakte aan een pokemon doordat het spel vastliep.
Ik heb vandaag een uurtje kunnen spelen zonder enige issues, wat een verademing. Dit zou echter de norm moeten zijn en niet een incidenteel iets.Michielos topics zijn als het eten van oesters.![]()
Ik moet zeggen dat ik buiten de GPS problemen niet heel vaak er uit lig.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Nee ze kunnen via de pc op een kaart zien waar pokemon precies zittenquote:Op maandag 18 juli 2016 14:51 schreef Michielos het volgende:
[..]
yeah, maar wat is precies de hack aan het voetstappensysteem? Zo zou het toch moeten werken of ben ik dan hol?![]()
Hier andersom. Nog nooit GPS problemen gehad. (Nouja behalve voor ik Google services had gespooft, ik draai zonder Google Play, etc.)quote:Op maandag 18 juli 2016 14:57 schreef raptorix het volgende:
Ik moet zeggen dat ik buiten de GPS problemen niet heel vaak er uit lig.![]()
ah zo, dan is het wel hacken inderdaad. Die info stond niet in het vorige bericht vandaarquote:Op maandag 18 juli 2016 14:58 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Nee ze kunnen via de pc op een kaart zien waar pokemon precies zitten
Tsja hoe komen die problemen. Hebben ze het spel gewoon te vroeg gereleased? Hebben ze de populariteit overschat? Ik gok ook dat een groot probleem is dat ze niet hadden geanticipeerd dat mensen gewoon de lang-restricties konden ontwijken. Ze hebben niet voor niets de release gefaseerd over de wereld uitgesmeerd....."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
Wat ook vreemd is is dat men Unity gebruikt in plaats van gewoon native code te gebruiken.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
te vroeg uitgebracht en te weinig getest op dit soort zaken. Hierdoor verzand het natuurlijk een beetje in goede bedoelingen.quote:Op maandag 18 juli 2016 15:00 schreef Norrage het volgende:
Tsja hoe komen die problemen. Hebben ze het spel gewoon te vroeg gereleased? Hebben ze de populariteit overschat? Ik gok ook dat een groot probleem is dat ze niet hadden geanticipeerd dat mensen gewoon de lang-restricties konden ontwijken. Ze hebben niet voor niets de release gefaseerd over de wereld uitgesmeerd.....
Denk wel dat er steeds meer spelers afhaken nu (mijns inziens terecht), waardoor het probleem zich uiteindelijk vanzelf oplost.Michielos topics zijn als het eten van oesters.![]()
http://www.metronieuws.nl(...)nieuw-plat-te-leggenquote:Op maandag 18 juli 2016 15:00 schreef Norrage het volgende:
Tsja hoe komen die problemen. Hebben ze het spel gewoon te vroeg gereleased? Hebben ze de populariteit overschat? Ik gok ook dat een groot probleem is dat ze niet hadden geanticipeerd dat mensen gewoon de lang-restricties konden ontwijken. Ze hebben niet voor niets de release gefaseerd over de wereld uitgesmeerd.....
DDOS...Ik nuke jullie allemaal de moeder.![]()
quote:A snippet of the Pokémon GO source code reveals that players will encounter randomly generated Pokémon under two conditions: stationary and moving. For example, if a Trainer is sitting on a couch while using Incense, which lasts for 30 minutes, a Pokémon will appear every five minutes. However, a Pokémon will appear every minute if the Trainer travels at least 200 meters.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Te selecte groep in de closed beta? Closed beta niet lang genoeg geweest?quote:Op maandag 18 juli 2016 15:01 schreef Michielos het volgende:
[..]
te vroeg uitgebracht en te weinig getest op dit soort zaken. Hierdoor verzand het natuurlijk een beetje in goede bedoelingen.
Denk wel dat er steeds meer spelers afhaken nu (mijns inziens terecht), waardoor het probleem zich uiteindelijk vanzelf oplost."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
zoietsquote:Op maandag 18 juli 2016 15:02 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Te selecte groep in de closed beta? Closed beta niet lang genoeg geweest?Michielos topics zijn als het eten van oesters.![]()
Tsja, het is niet alsof de servers er om die DDOS aanvallen heen niet ook al uitlagen...quote:Op maandag 18 juli 2016 15:02 schreef TostiTijd het volgende:
[..]
http://www.metronieuws.nl(...)nieuw-plat-te-leggen
DDOS..."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
Je kan ze ook maar eens in de 5 minuten gebruiken...quote:Op maandag 18 juli 2016 14:53 schreef RRuben het volgende:
![]()
In totaal dus 3 pokebalken gekregen die ik kwijt raakte aan een pokemon doordat het spel vastliep.![]()
je had ook vaker dat ze blauw waren je voor de eerste keer kwam en je nog steeds de "try again later" meldinmg kreegquote:Op maandag 18 juli 2016 15:07 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Je kan ze ook maar eens in de 5 minuten gebruiken...
Nog steeds niet buiten geweest, maar ondertussen toch echt 13 pokemons rijker en level 3 behaald!![]()
Ik vraag me alleen af hoe jullie kunnen zien waar welke pokemon verstopt zit? Dus dat je bijvoorbeeld weet dat er op 5 km afstand een onix zit? Ik zie dat nergens staan..
En hoe je zit welk level de pokemons in de gyms zijn? (maar goed misschien zie ik dat pas na level 5)![]()
Die servers zijn niet makkelijk te DDOSSen, zodra iemand te veel verkeer veroorzaakt word ie gelijk geblocked.quote:Op maandag 18 juli 2016 15:06 schreef Norrage het volgende:
[..]
Tsja, het is niet alsof de servers er om die DDOS aanvallen heen niet ook al uitlagen...🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Haha nee, idd. Maar man man man, wat een beest die Gyaradosquote:Op maandag 18 juli 2016 14:50 schreef Molurus het volgende:
[..]
Je kan zeker geen magikarp meer zien?![]()
Meer pidgeys voor de pidgeymachine
Wat kan je doen met veel pidgeys?quote:
Ik heb er al vijf.. Geen idee wat te doen? Heb eentje laten evolueren, maar verder weet ik het niet?![]()
Gewoon alles inleveren bij de profquote:Op maandag 18 juli 2016 15:14 schreef Tofuburger het volgende:
[..]
Wat kan je doen met veel pidgeys?
Ik heb er al vijf.. Geen idee wat te doen? Heb eentje laten evolueren, maar verder weet ik het niet?![]()
Ze zeggen het ook wel eens als je 'm nog niet gebruikt hebt en hij nog gewoon blauw is.quote:Op maandag 18 juli 2016 15:07 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Je kan ze ook maar eens in de 5 minuten gebruiken...
Of dan wordtie paars terwijl je er nog niks van hebt gecollect.
Ligt aan die serverproblemen denk ikFuck the EBU.![]()
In de blender van de professorquote:Op maandag 18 juli 2016 15:14 schreef Tofuburger het volgende:
[..]
pidgeys zijn vrij goedkoop om te laten evolueren... idee is om:quote:Op maandag 18 juli 2016 15:14 schreef Tofuburger het volgende:
[..]
Ik heb er al vijf.. Geen idee wat te doen? Heb eentje laten evolueren, maar verder weet ik het niet?
- genoeg pidgeys te hebben (stuk of 5 maar liever veel meer)
- genoeg pidgey candy te hebben om ze allemaal te laten evolueren
- Lucky egg aan te zetten (30 minuten dubbele XP)
- 5 pidgeys (liever meer) te laten evolueren
- heel veel XP erbij (5 x 500 x 2 = 5000 XP)
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 18-07-2016 15:18:15 ]![]()
Wacht tot je 50 evos heb en doe dan lucky eggquote:Op maandag 18 juli 2016 15:16 schreef Nielsch het volgende:
[..]
pidgeys zijn vrij goedkoop om te laten evolueren... idee is om:
- genoeg pidgeys te hebben (stuk of 5)
- genoeg pidgey candy te hebben om er 5 te laten evolueren
- 5 pidgeys te laten evolueren
- heel veel XP erbij![]()
Even Ingress geinstalleerd om te zien waar veel pokemon kunnen spawnen.
Hoe kan je dat zien bij Ingress?quote:Op maandag 18 juli 2016 15:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Even Ingress geinstalleerd om te zien waar veel pokemon kunnen spawnen.Ik nuke jullie allemaal de moeder.![]()
Zo zielig..quote:![]()
Dus in principe heb je eigenlijk maar 1tje nodig van elk pokemon? De rest kan je een smoothie van laten maken (en een snoepje krijgen als tegenprestatie)?![]()
ofquote:Op maandag 18 juli 2016 15:18 schreef Tofuburger het volgende:
[..]
Zo zielig..![]()
Dus in principe heb je eigenlijk maar 1tje nodig van elk pokemon? De rest kan je een smoothie van laten maken (en een snoepje krijgen als tegenprestatie)?quote:Op maandag 18 juli 2016 15:16 schreef Nielsch het volgende:
[..]
- heel veel XP erbij (5 x 500 x 2 = 5000 XP)![]()
Hoe krijg je Lucky egg? Pokestop?quote:Op maandag 18 juli 2016 15:16 schreef Nielsch het volgende:
[..]
- heel veel XP erbij (5 x 500 x 2 = 5000 XP)![]()
Waar veel XM is (witte stipjes) daar worden pokemons gespawned.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
meh, ik vind het lolliger om gewoon rond te lopen en zo die beesten te vinden...quote:Op maandag 18 juli 2016 15:19 schreef So_Surreal het volgende:
Plaatje van die 'hack' door de data en de app uit te lezen:
[ afbeelding ]![]()
Hey mijn huis staat eropquote:Op maandag 18 juli 2016 15:19 schreef So_Surreal het volgende:
[ afbeelding ]
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Is dit realtime?quote:Op maandag 18 juli 2016 15:19 schreef So_Surreal het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Dan moeten die voetstappen wel gaan werken anders gaan mensen juist dit gebruikenquote:Op maandag 18 juli 2016 15:20 schreef Nielsch het volgende:
[..]
meh, ik vind het lolliger om gewoon rond te lopen en zo die beesten te vinden...![]()
Nicequote:Op maandag 18 juli 2016 15:19 schreef So_Surreal het volgende:
[ afbeelding ]Source gevonden.
Je breekt je nek over de iPhones 6s en Samsung Galaxy 6 in mijn achterstandswijkje.quote:Op maandag 18 juli 2016 11:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja waarom zou je Pokestops daar plaatsen als ze allemaal met een blackberry of nokia 3310 rondlopen.
Gelukkig ben ik niet zo geil op bling tring, ben nu happy met mijn moto E 2015![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom krijg ik in Godsnaam alleen maar 2 en 5 km eggs? Ben inmiddels al level16 en heb nog geen 1 keer een 10km egg gehad![]()
![]()
Ik had tot lvl 21 maar 1 10km ei gehad... gister heb ik er 2 bij gekregenquote:Op maandag 18 juli 2016 15:28 schreef firecow het volgende:
Waarom krijg ik in Godsnaam alleen maar 2 en 5 km eggs? Ben inmiddels al level16 en heb nog geen 1 keer een 10km egg gehad![]()
Pidgeys kan je makkelijk evolueren, evolueren levert experience op.quote:Op maandag 18 juli 2016 15:14 schreef Tofuburger het volgende:
[..]
Ik heb er al vijf.. Geen idee wat te doen? Heb eentje laten evolueren, maar verder weet ik het niet?
Ik heb precies hetzelfde gvdquote:Op maandag 18 juli 2016 15:28 schreef firecow het volgende:
Waarom krijg ik in Godsnaam alleen maar 2 en 5 km eggs? Ben inmiddels al level16 en heb nog geen 1 keer een 10km egg gehadvor een signature moette betalen kut, schuevuh mee die mars![]()
Wat ik tot nu toe leuker aan ingress vond is dat je bij iedere portal in principe kon vechten. Vind vooral het pvp aspect erg tegenvallen bij pogo.Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.![]()
Ik hoop ook dat als alles gestabiliseerd is er meer daar naar gekeken wordt.quote:Op maandag 18 juli 2016 15:34 schreef MPC60 het volgende:
Wat ik tot nu toe leuker aan ingress vond is dat je bij iedere portal in principe kon vechten. Vind vooral het pvp aspect erg tegenvallen bij pogo.
Al heb ik wel een hoop gyms bij mij in de buurt, dus dat scheelt.
Net een rondje gedaan. Een charmander, clefairy en een golduck. Moet ook nog maar 1 eevee voor mijn tweede evolve.Rossoneri siamo noi.![]()
Tja... gecondoleerd. Het is tenminste geen geel zullen we dan maar zeggen.quote:Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742![]()
Net als vroeger, had ik ook de blauwe cassettequote:Op maandag 18 juli 2016 15:39 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Tja... gecondoleerd. Het is tenminste geen geel zullen we dan maar zeggen.![]()
![]()
Echt medelijden met inwoners westland die dit spelen want in Naaldwijk, honselersdijk, poeldijk en monster zit zo goed als geen pokestop of pokegym![]()
![]()
Daar zijn ze geloof ik nog steeds de appstore aan het zoeken op hun Nokia 3310quote:Op maandag 18 juli 2016 15:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
Echt medelijden met inwoners westland die dit spelen want in Naaldwijk, honselersdijk, poeldijk en monster zit zo goed als geen pokestop of pokegym![]()
Hier is het ook telkens een stuk lopen hoorquote:Op maandag 18 juli 2016 15:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742![]()
SNEL DAAR IS EER EEN GELURED!@@!!quote:Op maandag 18 juli 2016 15:49 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Hier is het ook telkens een stuk lopen hoor![]()
[ afbeelding ]Ik nuke jullie allemaal de moeder.![]()
Die cirkel moet toch juist zo klein mogelijk zijn als je je bal gooit?
Ik denk, vraag het toch nog maar een keer voor de zekerheid. xDIk heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.![]()
Achter me op rembrandplein constant drie, daar is het altijd feest. Heb alleen het idee dat die lures voor geen kut helpen, met rondlopen kom ik meer tegen.quote:Zoon van goldfinger1963 O+
Je moet in de cirkel raken.. Hoe kleiner die is en als je hem dan raakt hoe beter de kans is dat je de pokemon vangtquote:Op maandag 18 juli 2016 15:51 schreef BaasBanaan het volgende:
Ik denk, vraag het toch nog maar een keer voor de zekerheid. xD![]()
Ja. Maar dan wel de bal in de kleine cirkel gooien anders heb je er niets aan.quote:Op maandag 18 juli 2016 15:51 schreef BaasBanaan het volgende:
Ik denk, vraag het toch nog maar een keer voor de zekerheid. xDZoon van goldfinger1963 O+
30 seconden wachten en dan pas opnieuw starten. Dan bij je recente pokemon kijken of hij erbij staat, als je hem in de bal had zitten kans dat je geluk hebtquote:
Zoon van goldfinger1963 O+
Weet ik, dat werkt bij mij nooit.quote:Op maandag 18 juli 2016 15:53 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
30 seconden wachten en dan pas opnieuw starten. Dan bij je recente pokemon kijken of hij erbij staat, als je hem in de bal had zitten kans dat je geluk hebt![]()
Zo, net weer anderhalf uur rondgelopen. Kwam toevallig een jongen tegen met wie ik vaker had gelopen, samen maar even rondje dierentuin gedaan. 2 Dratini's, 1 Goldduck, 3 Gastly's en nog wat Pokémon waar ik al veel van had zoals Magikarp.
En er was een Ponyta in de buurtMaar toen we heen liepen was hij weer weg.
Zie je, ik moet echt een keer naar de dierentuinquote:Op maandag 18 juli 2016 15:56 schreef Amarantha het volgende:
Zo, net weer anderhalf uur rondgelopen. Kwam toevallig een jongen tegen met wie ik vaker had gelopen, samen maar even rondje dierentuin gedaan. 2 Dratini's, 1 Goldduck, 3 Gastly's en nog wat Pokémon waar ik al veel van had zoals Magikarp.
En er was een Ponyta in de buurtMaar toen we heen liepen was hij weer weg.
Hier is het echt enkel dit:
Vanavond ga ik weer een rondje lopen (als de servers het blijven doen). Maar de oude dierentuin is dit hé.. niet de nieuwe waar daadwerkelijk dieren lopen. Jigglypuff enz zitten er ook.quote:Op maandag 18 juli 2016 15:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zie je, ik moet echt een keer naar de dierentuinHier is het echt enkel dit:
Wat, hoe? Ik smijt die bal soms echt alle kanten op nog.quote:Op maandag 18 juli 2016 15:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ja. Maar dan wel de bal in de kleine cirkel gooien anders heb je er niets aan.
Ja dan komen de werkende plebs er weer aanquote:Op maandag 18 juli 2016 16:02 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Nu werken ze best prima. Zal over een uurtje of twee wel weer instorten![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: