quote:OPMERKING: Probeer niet bij de reacties te kijken en maak 'm eerst zelf!![]()
quote:VERZOEK: Zet je antwoorden in een 'spoiler-tag' alsjeblieft! Zo houden we het leuk voor elkaar![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 juli 2016 12:40 schreef Sked het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik nuke jullie allemaal de moeder.
quote:Op maandag 18 juli 2016 12:55 schreef TostiTijd het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-07-2016 12:57:05 ]
quote:Op maandag 18 juli 2016 12:56 schreef Unites het volgende:
[..]Ah, leuk gedaan!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik nuke jullie allemaal de moeder.
Rebussen ben ik zelf niet zo van, puzzle 2 vond ik erg gaaf!quote:Op maandag 18 juli 2016 13:00 schreef Unites het volgende:
[..]
Dankjewel!Is het voor herhaling vatbaar?
Yeaah! Leuk om te horen.quote:Op maandag 18 juli 2016 13:21 schreef TostiTijd het volgende:
[..]
Rebussen ben ik zelf niet zo van, puzzle 2 vond ik erg gaaf!
Goed zo!quote:Op maandag 1 augustus 2016 12:25 schreef Cirilico het volgende:
Had hetzelfde antwoord als de rest, zonder opzoeken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |