Je moet de Pokestop aanklikken en daar kun je de lure instoppen. Het is geen item dat je direct uit je rugzak kunt gebruiken.quote:Op maandag 18 juli 2016 17:26 schreef Oberkullie het volgende:
Wanneer kun je een lure leggen? Ik heb het bij verschillende Pokestops geprobeerd maar het lukt niet
quote:Op maandag 18 juli 2016 17:26 schreef Oberkullie het volgende:
Wanneer kun je een lure leggen? Ik heb het bij verschillende Pokestops geprobeerd maar het lukt niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
Dan krijg ik een melding dat het niet kan.quote:Op maandag 18 juli 2016 17:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je moet de Pokestop aanklikken en daar kun je de lure instoppen. Het is geen item dat je direct uit je rugzak kunt gebruiken.
Je moet op het witte balkje in de pokestop klikke,n dan kan het wel,quote:Op maandag 18 juli 2016 17:30 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Dan krijg ik een melding dat het niet kan.
Het is geen bug volgens mij want verder werkt de app prima en heb het al een paar dagen
Ja, 3 voetstappen zegt volgens mij niet zo veel. Kan ook betekenen dat het beestje al helemaal weg is of niet meer in de buurt. Lijkt een beetje bugged.quote:Op maandag 18 juli 2016 17:38 schreef Shredded_AF het volgende:
Ben nu al voor de tweede keer Pikachu tegengekomen in de buurt. Maar het lukt me steeds niet om hem te lokaliseren. De continue 3 voetstappen helpen er ook niet bij..
Maar die zitten ook in de APK die mensen vorige week gebruikten.quote:Op maandag 18 juli 2016 17:18 schreef picodealion het volgende:
Althans, volgens mij zitten er ook dikke bugs in de app zelf hoor, maar die treden voornamelijk op als de servers het moeilijk hebben.
Dode Magikarpquote:Op maandag 18 juli 2016 17:53 schreef Amarantha het volgende:
En er ligt iets weg te rotten bij de ingang volgens mij![]()
Een vertrapte Weedle?quote:Op maandag 18 juli 2016 17:53 schreef Amarantha het volgende:
En er ligt iets weg te rotten bij de ingang volgens mij![]()
Stom is dat. Ik had dat gisteren de hele dag. Tot half 1 in de nacht, toen heb ik toch nog maar een rondje gedaan. Vandaag kom ik er wel gewoon op. Raar dat dat dus verschilt per persoon. Dacht dat het aan de servers lag.quote:Op maandag 18 juli 2016 17:50 schreef CPS2000 het volgende:
Ik kom er al de hele middag niet op "Unable to authenticate", iemand nog tips?
Wat bedoel je met 'chaos'?quote:Op maandag 18 juli 2016 18:01 schreef CPS2000 het volgende:
Die battles zijn één grote chaos. De charme van het spel zit er voor mij tot nu toe vooral in het verzamelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |