Even aan een modje vragen als het je echt dwarszit.quote:Op maandag 18 juli 2016 17:10 schreef Amarantha het volgende:
Niemand opgevallen dat de TT niet klopt?![]()
Pokemon Go -> Pokémon GO
Haha al gedaanquote:Op maandag 18 juli 2016 17:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Even aan een modje vragen als het je echt dwarszit.
Pokemon Go is tof inderdaadquote:Op maandag 18 juli 2016 17:10 schreef Amarantha het volgende:
Niemand opgevallen dat de TT niet klopt?![]()
Pokemon Go > Pokémon GO
Vandaag geen last van.quote:Op maandag 18 juli 2016 17:12 schreef Shadowkid053 het volgende:
Ik ben de server nu zoooo spuugzat he.
Open een gym; Game freeze
open een pokestop: Try again later
Tap een pokemon; Screen freeze
Gooi een pokeball: Screen freeze.
Ik heb de app vaker gereboot dan dat ik een pokemon heb kunnen vangen, en ik zit al over de 500 pokemon...
Herkenbaar.quote:Op maandag 18 juli 2016 17:12 schreef Shadowkid053 het volgende:
Ik heb de app vaker gereboot dan dat ik een pokemon heb kunnen vangen, en ik zit al over de 500 pokemon...
Pokémon website zegt ook GO.quote:Op maandag 18 juli 2016 17:14 schreef picodealion het volgende:
[..]
Daar vind ik verschillende resultaten op. Maar de app store zegt GO, dus dat houden we aan.
Kan je er ook een SC van maken? Dit topic heeft namelijk meer weg van een SC dan een algemeen topic.quote:Op maandag 18 juli 2016 17:14 schreef picodealion het volgende:
[..]
Daar vind ik verschillende resultaten op. Maar de app store zegt GO, dus dat houden we aan.
Elke 3e pokéstop moet ik de app rebooten want dan heeft de server geen contact meer xDquote:Op maandag 18 juli 2016 17:14 schreef Miniem het volgende:
[..]
Vandaag geen last van.
Gisteren was wel frustrerend.
Vanmiddag deed die het perfect bij mij.quote:Op maandag 18 juli 2016 17:15 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Elke 3e pokéstop moet ik de app rebooten want dan heeft de server geen contact meer xD
Toen ik de app via de APK had had ik NOOIT problemen..quote:Op maandag 18 juli 2016 17:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vanmiddag deed die het perfect bij mij.
Het heeft niks met de app zelf te maken, maar met de servers. Toen je de APK gebruikte waren er nog veel minder spelers.quote:Op maandag 18 juli 2016 17:17 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Toen ik de app via de APK had had ik NOOIT problemen..
Ik ook niet maar heb het alleen doordeweeks gespeeld vorige week en ik ga er vanuit dat hij doordeweeks sowieso beter draait i.v.m mensen die werken.quote:Op maandag 18 juli 2016 17:17 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Toen ik de app via de APK had had ik NOOIT problemen..
quote:Op maandag 18 juli 2016 17:06 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Je moet dit antwoorden:
AUB NIET DOEN!
Dit soort gevallen hebben we eerder meegemaakt en het schijnt dat betreffende pokemon daar erg aggressief van kan worden. Probeer het beestje langzaam te benaderen, eventueel te voederen met wat besjes, het te vangen en het vervolgens zelf te overhandigen aan de kinderen.
Bugvrije apps bestaan nietquote:Op maandag 18 juli 2016 17:18 schreef picodealion het volgende:
Althans, volgens mij zitten er ook dikke bugs in de app zelf hoor, maar die treden voornamelijk op als de servers het moeilijk hebben.
Hier ook opeen stukje van 700 m ofzo 3x opnieuw opstarten. Zo gaat de lol er snel van afquote:Op maandag 18 juli 2016 17:12 schreef Shadowkid053 het volgende:
#worthquote:Op maandag 18 juli 2016 17:22 schreef Shadowkid053 het volgende:
Maar goed, wel een Rhyhorn uit een 5km ei, en een growlithe gevangen.
Nja, ik denk dat als ik een10km ei wil hatchen met deze server, dat ik over 40km nog niet klaar ben.quote:Op maandag 18 juli 2016 17:26 schreef TostiTijd het volgende:
Is er iemand hier de een hont ophaalt uit het asiel als hij gaat lopen voor een ei? Dit kan blijkbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |