That's the spirit madamequote:Op maandag 18 juli 2016 18:03 schreef Maraca het volgende:
Nieuwe telefoon en merk nu al verschilDenk dat mijn oude telefoon gewoon te oud was hiervoor. Kom maar op met die Pokemon!
Kan gewoon minimaliserenquote:
Niet zo zeuren en hup naar buiten!quote:Op maandag 18 juli 2016 18:05 schreef geitenbrei het volgende:
Zijn er trouwens mensen waarbij dat systeem met die voetstapjes wél werkt op dit moment? Bij mij al een paar dagen niet meer.
Vind het gewoon minder leukquote:Op maandag 18 juli 2016 18:05 schreef Shredded_AF het volgende:
[..]
Niet zo zeuren en hup naar buiten!
Doet stap naar buiten..quote:Op maandag 18 juli 2016 18:05 schreef Shredded_AF het volgende:
[..]
Niet zo zeuren en hup naar buiten!
Wat heb je nu? Ik denk erover om ook al te upgraden nu. Nexus 5X of Huawai P9 lite bijvoorbeeld.quote:Op maandag 18 juli 2016 18:03 schreef Maraca het volgende:
Nieuwe telefoon en merk nu al verschilDenk dat mijn oude telefoon gewoon te oud was hiervoor. Kom maar op met die Pokemon!
Bij mij is het tot nu vooral zoveel mogelijk tappen, swipen en hopen. Maar komt ook omdat de gyms hier in de buurt verdeeld zijn onder lvl 20 spelers met 1500 CP pokemon. En ik ben 10 met een Golbat van 430 als sterkste.quote:
Had een iPhone 4s en nu een iPhone SE. Lees nu ook dat je eigenlijk minimaal iPhone 5 moet hebbenquote:Op maandag 18 juli 2016 18:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat heb je nu? Ik denk erover om ook al te upgraden nu. Nexus 5X of Huawai P9 lite bijvoorbeeld.
Maar wat heeft het dan voor zin om aan te vallen? Je verliest dan altijd.quote:Op maandag 18 juli 2016 18:13 schreef CPS2000 het volgende:
[..]
Bij mij is het tot nu vooral zoveel mogelijk tappen, swipen en hopen. Maar komt ook omdat de gyms hier in de buurt verdeeld zijn onder lvl 20 spelers met 1500 CP pokemon. En ik ben 10 met een Golbat van 430 als sterkste.
Aap vergeten?quote:Op maandag 18 juli 2016 17:53 schreef Amarantha het volgende:
En er ligt iets weg te rotten bij de ingang volgens mij![]()
Op mijn One Plus X doet hij het goedquote:Op maandag 18 juli 2016 18:13 schreef Maraca het volgende:
[..]
Had een iPhone 4s en nu een iPhone SE. Lees nu ook dat je eigenlijk minimaal iPhone 5 moet hebben
Ik heb een Jiayu S3. Ook behoorlijk budget maar werkt prima.quote:Op maandag 18 juli 2016 18:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Op mijn One Plus X doet hij het goeden dat is een budget phone eigenlijk.
Dan heb je geluk, want ik was niet de enige met problemenquote:Op maandag 18 juli 2016 18:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Op mijn One Plus X doet hij het goeden dat is een budget phone eigenlijk.
Zonde dat meteen het onderhoud ermee gestopt is.quote:Op maandag 18 juli 2016 18:25 schreef Amarantha het volgende:
Het is maar goed dat Pokémon niet echt leven:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit zal ook wel deel van de stank veroorzaken.
Ik heb de gewone s5 en hij doet het gewoonquote:Op maandag 18 juli 2016 18:27 schreef SnoepTomaatje het volgende:
De Samsung Galaxy S5 mini is toxh gewoon compatible met Pokemon Go, of stiekem toch niet?
Een paar kleine gebouwen zijn wel open voor kunst enz. En dit najaar komt er weer een kinderboerderij las ik. En er zou in een gebouw nog allemaal foto's komen te hangen van mensen die door een fotograaf vroeger op de foto is gezet als je binnen kwam bij de dierentuin, maar dat is nog niet open.quote:Op maandag 18 juli 2016 18:28 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Zonde dat meteen het onderhoud ermee gestopt is.
Kan je trouwens nog wel de gebouwen in daar? Zoals de kas en lege vlindertuin? Of is dat dichtgetimmerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |