Maar wat heeft het dan voor zin om aan te vallen? Je verliest dan altijd.quote:Op maandag 18 juli 2016 18:13 schreef CPS2000 het volgende:
[..]
Bij mij is het tot nu vooral zoveel mogelijk tappen, swipen en hopen. Maar komt ook omdat de gyms hier in de buurt verdeeld zijn onder lvl 20 spelers met 1500 CP pokemon. En ik ben 10 met een Golbat van 430 als sterkste.
Aap vergeten?quote:Op maandag 18 juli 2016 17:53 schreef Amarantha het volgende:
En er ligt iets weg te rotten bij de ingang volgens mij![]()
Op mijn One Plus X doet hij het goedquote:Op maandag 18 juli 2016 18:13 schreef Maraca het volgende:
[..]
Had een iPhone 4s en nu een iPhone SE. Lees nu ook dat je eigenlijk minimaal iPhone 5 moet hebben
Ik heb een Jiayu S3. Ook behoorlijk budget maar werkt prima.quote:Op maandag 18 juli 2016 18:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Op mijn One Plus X doet hij het goeden dat is een budget phone eigenlijk.
Dan heb je geluk, want ik was niet de enige met problemenquote:Op maandag 18 juli 2016 18:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zonde dat meteen het onderhoud ermee gestopt is.quote:Op maandag 18 juli 2016 18:25 schreef Amarantha het volgende:
Het is maar goed dat Pokémon niet echt leven:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit zal ook wel deel van de stank veroorzaken.
Ik heb de gewone s5 en hij doet het gewoonquote:Op maandag 18 juli 2016 18:27 schreef SnoepTomaatje het volgende:
De Samsung Galaxy S5 mini is toxh gewoon compatible met Pokemon Go, of stiekem toch niet?
Een paar kleine gebouwen zijn wel open voor kunst enz. En dit najaar komt er weer een kinderboerderij las ik. En er zou in een gebouw nog allemaal foto's komen te hangen van mensen die door een fotograaf vroeger op de foto is gezet als je binnen kwam bij de dierentuin, maar dat is nog niet open.quote:Op maandag 18 juli 2016 18:28 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Zonde dat meteen het onderhoud ermee gestopt is.
Kan je trouwens nog wel de gebouwen in daar? Zoals de kas en lege vlindertuin? Of is dat dichtgetimmerd?
One Plus X is echt veel beter dan een iPhone 4s. En ook veel beter dan een iPhone 5. One+ X is echt meer dan prima.quote:Op maandag 18 juli 2016 18:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan is het wel logisch dat het bagger is op de 4s en niet op de One Plus Xquote:Op maandag 18 juli 2016 18:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
One Plus X is echt veel beter dan een iPhone 4s. En ook veel beter dan een iPhone 5. One+ X is echt meer dan prima.
Budget klopt, maar de specs zijn prima en hij is ook nog niet zo oud.
Vanaf level 30 komt iedereen dezelfde CP Pokemon tegen, ik weet even niet hoe het met eieren zit, of het uitmaakt op welk level je ze krijgt of niet.quote:Op maandag 18 juli 2016 18:44 schreef k0fferbak het volgende:
Heeft het zin om op laag level de 10 km eggs al te hatchen of kan ik ze beter bewaren voor een hoger level(heb net de eerste gevonden ben level 9).
Volgens mij was het advies met 10km eieren om te wachten. Maar ben level 2, dus weet ik veelquote:Op maandag 18 juli 2016 18:47 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Vanaf level 30 komt iedereen dezelfde CP Pokemon tegen, ik weet even niet hoe het met eieren zit, of het uitmaakt op welk level je ze krijgt of niet.
Ze schijnen een level cap van 20 te hebben.quote:Op maandag 18 juli 2016 18:44 schreef k0fferbak het volgende:
Heeft het zin om op laag level de 10 km eggs al te hatchen of kan ik ze beter bewaren voor een hoger level(heb net de eerste gevonden ben level 9).
Gewoon lekker hatchen en niet (te) veel over nadenken. 10km zitten de leuke/sterke Pokemon in, plus een hoop candy en stardust om die Pokemon te levelen. Zou zonde zijn om die te missen!quote:Op maandag 18 juli 2016 18:44 schreef k0fferbak het volgende:
ja fk it ik ga hem gewoon hatchenquote:Op maandag 18 juli 2016 18:49 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Gewoon lekker hatchen en niet (te) veel over nadenken. 10km zitten de leuke/sterke Pokemon in, plus een hoop candy en stardust om die Pokemon te levelen. Zou zonde zijn om die te missen!
Dat zou ik niet leuk vinden als ik jou was.quote:Op maandag 18 juli 2016 18:52 schreef t4rt4rus het volgende:
Wat een kut spel. Gebruik mijn enige lucky egg en wil meerdere evolueren en crash... En logt niet meer in.
Dat zou een goed idee zijn, ja.quote:Op maandag 18 juli 2016 18:55 schreef Nielsch het volgende:
Gyms zouden eigenlijk levelklasses moeten hebben... Dan blijft een gym voor elke speler van elk level leuk.
Goed planquote:Op maandag 18 juli 2016 18:55 schreef Nielsch het volgende:
Gyms zouden eigenlijk levelklasses moeten hebben... Dan blijft een gym voor elke speler van elk level leuk.
Wat voor beginnersfouten?quote:Op maandag 18 juli 2016 18:55 schreef agter het volgende:
Zoveel beginnersfouten gemaakt.
Mss maar eens opnieuw beginnen.
Alleen zonde van m'n 14 levels.
Te snel evolven. Stardust snel opmaken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eindelijk begint het bij mij ook wat omhoog te gaan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |