SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FAQ
POK / Pokémon Go FAQ
[ Bericht 5% gewijzigd door Ama op 18-07-2016 16:44:57 ]Your beauty never ever scared me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op maandag 18 juli 2016 16:09 schreef Amarantha het volgende:
Lure party:Jaloers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
het boeit nietquote:Op maandag 18 juli 2016 16:13 schreef spierbal het volgende:
Maar voor team geel gekozen, Neem aan dat elk team zo zijn voordelen heeft?
Hoe werkt die grid nou? Met de Pokemon die "in de buurt" zijn. Halfuur wezen lopen, en beb 2 Pokemon tegen gekomen.
quote:Op maandag 18 juli 2016 16:09 schreef Amarantha het volgende:
Lure party:Damn. Dat zijn een hoop stops bij elkaar ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Jepquote:Op maandag 18 juli 2016 16:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Damn. Dat zijn een hoop stops bij elkaar ook.
Het zijn waarschijnlijk spawnpunten.. Daar kunnen ze dus verschijnen op bepaalde tijdstippen.quote:Op maandag 18 juli 2016 16:21 schreef RickoKun het volgende:
Soms zie je op die map van die groene spikkeltjes even uit het gras oplichten en gaat daarna weer weg. Dit herhaalt zich.
Als ik er heen loop is er echter geen pokémon te vinden?
Dat is wel erg nice.quote:Op maandag 18 juli 2016 16:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
JepDit is dus in de oude dierentuin (ook waar mijn poppetje staat) maar ook het winkelcentrum zit vol met stops.
Ik heb hier ook 2 van die spots! bij de ene hebben we er 3(4 als de gps een beetje maf doet) en bij de anadere 2quote:Op maandag 18 juli 2016 16:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
JepDit is dus in de oude dierentuin (ook waar mijn poppetje staat) maar ook het winkelcentrum zit vol met stops.
Ah, op die manier!quote:Op maandag 18 juli 2016 16:23 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het zijn waarschijnlijk spawnpunten.. Daar kunnen ze dus verschijnen op bepaalde tijdstippen.
Ja.quote:Op maandag 18 juli 2016 16:30 schreef sneakydesert het volgende:
Kan iemand mij bij team Mystic zetten?
Zoals ook in de OP staat, ze kunnen mij of Unites ook gewoon een DM sturen. Kan soms even duren want ik ben aan het werk, maar uiteindelijk komt het dan altijd goedquote:Op maandag 18 juli 2016 16:36 schreef Amarantha het volgende:
Kan niet beloven dat ik dit de hele tijd blijf doen aangezien ik ook andere dingen aan het doen ben.
Ja hier zat ik ook over na te denken. Is dat een idee mods?quote:Op maandag 18 juli 2016 16:37 schreef over_hedge het volgende:
Snap sowieso het punt van met je naam in de op nietZet dan gewoon een link naar het team topic neer.
Vind ik eigenlijk wel een goed plan, scheelt een boel werkquote:Op maandag 18 juli 2016 16:38 schreef Amarantha het volgende:
Dat ik alle drie topics er neer gooi i.p.v al die namen hier. Want de namen staan daar ook.
Oké.quote:Op maandag 18 juli 2016 16:39 schreef picodealion het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk wel een goed plan, scheelt een boel werk.
Zo dan?quote:Op maandag 18 juli 2016 16:39 schreef SnoepTomaatje het volgende:
Ik kan het spel niet vinden in e Google store, maar wil hem graag updaten
Nu zag ik laatst een linkje met de update.apk, heeft iemand die voor mij?
Ik heb dan ook alleen maar goede ideeënquote:Op maandag 18 juli 2016 16:39 schreef picodealion het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk wel een goed plan, scheelt een boel werk.
Dan zegt hij dat mijn apparaat niet compatibel is met deze versie?quote:Op maandag 18 juli 2016 16:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zo dan?
https://play.google.com/s(...)ianticlabs.pokemongo
Dan is het misschien verstandiger om niet te updaten? Weet niet precies hoe dat zit met Android en apps.quote:Op maandag 18 juli 2016 16:41 schreef SnoepTomaatje het volgende:
[..]
Dan zegt hij dat mijn apparaat niet compatibel is met deze versie?
Ja, dat weet ik ook even niet. Verklaart dus wel waarom ik hem niet kan vinden in de app-store.quote:Op maandag 18 juli 2016 16:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dan is het misschien verstandiger om niet te updaten? Weet niet precies hoe dat zit met Android en apps.
Zijn er niet stiekem spullen bijgekomen in je inventory? Ik heb ook wel eens de melding gemist van level up om daarna toch extra potions en een lure module tussen mijn spullen te vinden.quote:Op maandag 18 juli 2016 16:41 schreef sweetlady-o het volgende:
Nou ik heb officieel helemaal niks gehad toen ik lv 17 werd. Normaal gesproken krijg je iets later je beloning maar dit keer liep de game vast. Intussen ben ik lv 18 en heb ik daar wel spullen voor gehad. Nu ben ik sad
Ik ook, maar met wat oefening lukt het wel. De pokemon zitten ook telkens op een andere afstand lijkt het, dan moet je weer anders gooien.quote:Op maandag 18 juli 2016 16:00 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Wat, hoe? Ik smijt die bal soms echt alle kanten op nog.
Dat is nog veelquote:Op maandag 18 juli 2016 15:49 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Hier is het ook telkens een stuk lopen hoor![]()
[ afbeelding ]
http://www.apkmirror.com/(...)ndroid-apk-download/quote:Op maandag 18 juli 2016 16:41 schreef SnoepTomaatje het volgende:
[..]
Dan zegt hij dat mijn apparaat niet compatibel is met deze versie?
Ik was gisteren op het platteland bij Rijnsburg - dat is ook treurig hoorquote:Op maandag 18 juli 2016 16:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dat is nog veelwaar ik zat (naaldwijk) zag je gewoon maar 1 pokestop in de verre wijde omgeving
![]()
Ik ook al vele kms gemaakt, vind het jammer dat ik recent mijn knie gebroken heb, daardoor kan ik niet veel lopen.quote:Op maandag 18 juli 2016 16:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dankusamen met LittleBrownie al 10-15km afgelegd op zoek naar pokemon
Lekkere wandeling ja!quote:Op maandag 18 juli 2016 16:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Net even een wandelingetje gemaakt naar de printshop voor een stapel printjes (logischerwijs) maar was érg lucratief:
- Pikachu (2 km egg)
- Tentacool (5 km egg)
- Psyduck
- 5 Caterpies
- Kakuna
- 3 Weedles
- Staryu
Ja, verbaast me wel aangezien dit een echt klein stadje isquote:
Same here. Samsung S5 mini blijkt dit probleem te hebben. Heb ik al meerdere over gehoord. Samsung S4 doet het dan blijkbaar weer wel.quote:Op maandag 18 juli 2016 16:43 schreef SnoepTomaatje het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik ook even niet. Verklaart dus wel waarom ik hem niet kan vinden in de app-store.
Wat gek
quote:Op maandag 18 juli 2016 16:48 schreef TostiTijd het volgende:
[..]
Ik ook al vele kms gemaakt, vind het jammer dat ik recent mijn knie gebroken heb, daardoor kan ik niet veel lopen.
Je bent geweldig!quote:Op maandag 18 juli 2016 16:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
http://www.apkmirror.com/(...)ndroid-apk-download/
Deze lukt dan geloof ik nog wel, maar via de play store heb je pech
Casualquote:
App heeft 2gb werkgeheugen nodig. Daar kan het aan liggen.quote:Op maandag 18 juli 2016 16:51 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Same here. Samsung S5 mini blijkt dit probleem te hebben. Heb ik al meerdere over gehoord. Samsung S4 doet het dan blijkbaar weer wel.
Grappig, ik heb precies die telefoon.quote:Op maandag 18 juli 2016 16:51 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Same here. Samsung S5 mini blijkt dit probleem te hebben. Heb ik al meerdere over gehoord. Samsung S4 doet het dan blijkbaar weer wel.
Lukt het wel!quote:Op maandag 18 juli 2016 16:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
http://www.apkmirror.com/(...)ndroid-apk-download/
Deze lukt dan geloof ik nog wel, maar via de play store heb je pech
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaha, heb in februari een operatie gehad, baal ervan dat ik er nu nog steeds last van hebquote:Op maandag 18 juli 2016 16:51 schreef over_hedge het volgende:
[..]En wat vind je het meest kutte aan een gebroken knie?
Ja ik kan geen pokemons vangen
quote:
haha I know. Gebruik die ook nog steeds. Maar thankx voor het melden;)quote:Op maandag 18 juli 2016 16:52 schreef SnoepTomaatje het volgende:
[..]
Grappig, ik heb precies die telefoon.
Maar met deze
[..]
Lukt het wel!
quote:Zo weten we dat de levelcap 40 is en dat van level 39 naar 40 vijf miljoen xp kost
Hoe breek je dan ook je kniequote:Op maandag 18 juli 2016 16:52 schreef TostiTijd het volgende:
[..]
Hahaha, heb in februari een operatie gehad, baal ervan dat ik er nu nog steeds last van heb
En toch verwacht ik dat er eerder iemand bij lvl 40 is dan ik bij 20quote:Op maandag 18 juli 2016 16:53 schreef KapiteinGasthof het volgende:
http://www.pu.nl/artikele(...)pokemon-go-datamine/
[..]
Dat is lekker makkelijk tikkenquote:Op maandag 18 juli 2016 16:53 schreef over_hedge het volgende:
[..]![]()
Bijna klaar met werken. Mijn bus komt dan echt langs 7 pokestops oid
Ik heb er een van level 16. Kopen?quote:Op maandag 18 juli 2016 16:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wie heeft er hier een pokemon trainer club account die hij niet gebruikt?
Ik zit nu op 380quote:Op maandag 18 juli 2016 17:00 schreef Geo4kant het volgende:
Wow, ik moet 400 Magikarp candy's voor een Gyrados![]()
Paar keer met vangen maar verder prima idd.quote:Op maandag 18 juli 2016 16:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En dit![]()
0 lags of errors vandaag
Nope. Ik had een ernstig tekort aan hyper potions en had de lv up items eigenlijk gewoon nodig. Vandaar dat het mij ook zo opvielquote:Op maandag 18 juli 2016 16:44 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zijn er niet stiekem spullen bijgekomen in je inventory? Ik heb ook wel eens de melding gemist van level up om daarna toch extra potions en een lure module tussen mijn spullen te vinden.
Nee ik moet dus nog iets van 7 magicarp vangen voor ik kan evoluerenquote:
quote:Er komen hier continue kinderen aan de deur dat er een Pokemon bij bij mij achter in de tuin zit! Als ik nu mijn router uitzet is die Pokemon dan eindelijk weg?
quote:Op maandag 18 juli 2016 17:05 schreef TostiTijd het volgende:
Ik werk bij een provider, kreeg deze vraag van een klant
[..]
[..]
[..]
Heb je 'ja' gezegd?quote:Op maandag 18 juli 2016 17:05 schreef TostiTijd het volgende:
[..]
Je moet dit antwoorden:quote:Op maandag 18 juli 2016 17:05 schreef TostiTijd het volgende:
[..]
Hahaquote:Op maandag 18 juli 2016 17:05 schreef TostiTijd het volgende:
[..]
Even aan een modje vragen als het je echt dwarszit.quote:Op maandag 18 juli 2016 17:10 schreef Amarantha het volgende:
Niemand opgevallen dat de TT niet klopt?![]()
Pokemon Go -> Pokémon GO
Haha al gedaanquote:Op maandag 18 juli 2016 17:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Even aan een modje vragen als het je echt dwarszit.
Pokemon Go is tof inderdaadquote:Op maandag 18 juli 2016 17:10 schreef Amarantha het volgende:
Niemand opgevallen dat de TT niet klopt?![]()
Pokemon Go > Pokémon GO
Vandaag geen last van.quote:Op maandag 18 juli 2016 17:12 schreef Shadowkid053 het volgende:
Ik ben de server nu zoooo spuugzat he.
Open een gym; Game freeze
open een pokestop: Try again later
Tap een pokemon; Screen freeze
Gooi een pokeball: Screen freeze.
Ik heb de app vaker gereboot dan dat ik een pokemon heb kunnen vangen, en ik zit al over de 500 pokemon...
Herkenbaar.quote:Op maandag 18 juli 2016 17:12 schreef Shadowkid053 het volgende:
Ik ben de server nu zoooo spuugzat he.
Open een gym; Game freeze
open een pokestop: Try again later
Tap een pokemon; Screen freeze
Gooi een pokeball: Screen freeze.
Ik heb de app vaker gereboot dan dat ik een pokemon heb kunnen vangen, en ik zit al over de 500 pokemon...
Pokémon website zegt ook GO.quote:Op maandag 18 juli 2016 17:14 schreef picodealion het volgende:
[..]
Daar vind ik verschillende resultaten op. Maar de app store zegt GO, dus dat houden we aan.
Kan je er ook een SC van maken? Dit topic heeft namelijk meer weg van een SC dan een algemeen topic.quote:Op maandag 18 juli 2016 17:14 schreef picodealion het volgende:
[..]
Daar vind ik verschillende resultaten op. Maar de app store zegt GO, dus dat houden we aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |