SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FAQ
POK / Pokémon Go FAQ
[ Bericht 5% gewijzigd door Ama op 18-07-2016 16:44:57 ]Your beauty never ever scared me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op maandag 18 juli 2016 16:09 schreef Amarantha het volgende:
Lure party:Jaloers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
het boeit nietquote:Op maandag 18 juli 2016 16:13 schreef spierbal het volgende:
Maar voor team geel gekozen, Neem aan dat elk team zo zijn voordelen heeft?
Hoe werkt die grid nou? Met de Pokemon die "in de buurt" zijn. Halfuur wezen lopen, en beb 2 Pokemon tegen gekomen.
quote:Op maandag 18 juli 2016 16:09 schreef Amarantha het volgende:
Lure party:Damn. Dat zijn een hoop stops bij elkaar ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Jepquote:Op maandag 18 juli 2016 16:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Damn. Dat zijn een hoop stops bij elkaar ook.
Het zijn waarschijnlijk spawnpunten.. Daar kunnen ze dus verschijnen op bepaalde tijdstippen.quote:Op maandag 18 juli 2016 16:21 schreef RickoKun het volgende:
Soms zie je op die map van die groene spikkeltjes even uit het gras oplichten en gaat daarna weer weg. Dit herhaalt zich.
Als ik er heen loop is er echter geen pokémon te vinden?
Dat is wel erg nice.quote:Op maandag 18 juli 2016 16:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
JepDit is dus in de oude dierentuin (ook waar mijn poppetje staat) maar ook het winkelcentrum zit vol met stops.
Ik heb hier ook 2 van die spots! bij de ene hebben we er 3(4 als de gps een beetje maf doet) en bij de anadere 2quote:Op maandag 18 juli 2016 16:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
JepDit is dus in de oude dierentuin (ook waar mijn poppetje staat) maar ook het winkelcentrum zit vol met stops.
Ah, op die manier!quote:Op maandag 18 juli 2016 16:23 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het zijn waarschijnlijk spawnpunten.. Daar kunnen ze dus verschijnen op bepaalde tijdstippen.
Ja.quote:Op maandag 18 juli 2016 16:30 schreef sneakydesert het volgende:
Kan iemand mij bij team Mystic zetten?
Zoals ook in de OP staat, ze kunnen mij of Unites ook gewoon een DM sturen. Kan soms even duren want ik ben aan het werk, maar uiteindelijk komt het dan altijd goedquote:Op maandag 18 juli 2016 16:36 schreef Amarantha het volgende:
Kan niet beloven dat ik dit de hele tijd blijf doen aangezien ik ook andere dingen aan het doen ben.
Ja hier zat ik ook over na te denken. Is dat een idee mods?quote:Op maandag 18 juli 2016 16:37 schreef over_hedge het volgende:
Snap sowieso het punt van met je naam in de op nietZet dan gewoon een link naar het team topic neer.
Vind ik eigenlijk wel een goed plan, scheelt een boel werkquote:Op maandag 18 juli 2016 16:38 schreef Amarantha het volgende:
Dat ik alle drie topics er neer gooi i.p.v al die namen hier. Want de namen staan daar ook.
Oké.quote:Op maandag 18 juli 2016 16:39 schreef picodealion het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk wel een goed plan, scheelt een boel werk.
Zo dan?quote:Op maandag 18 juli 2016 16:39 schreef SnoepTomaatje het volgende:
Ik kan het spel niet vinden in e Google store, maar wil hem graag updaten
Nu zag ik laatst een linkje met de update.apk, heeft iemand die voor mij?
Ik heb dan ook alleen maar goede ideeënquote:Op maandag 18 juli 2016 16:39 schreef picodealion het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk wel een goed plan, scheelt een boel werk.
Dan zegt hij dat mijn apparaat niet compatibel is met deze versie?quote:Op maandag 18 juli 2016 16:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zo dan?
https://play.google.com/s(...)ianticlabs.pokemongo
Dan is het misschien verstandiger om niet te updaten? Weet niet precies hoe dat zit met Android en apps.quote:Op maandag 18 juli 2016 16:41 schreef SnoepTomaatje het volgende:
[..]
Dan zegt hij dat mijn apparaat niet compatibel is met deze versie?
Ja, dat weet ik ook even niet. Verklaart dus wel waarom ik hem niet kan vinden in de app-store.quote:Op maandag 18 juli 2016 16:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dan is het misschien verstandiger om niet te updaten? Weet niet precies hoe dat zit met Android en apps.
Zijn er niet stiekem spullen bijgekomen in je inventory? Ik heb ook wel eens de melding gemist van level up om daarna toch extra potions en een lure module tussen mijn spullen te vinden.quote:Op maandag 18 juli 2016 16:41 schreef sweetlady-o het volgende:
Nou ik heb officieel helemaal niks gehad toen ik lv 17 werd. Normaal gesproken krijg je iets later je beloning maar dit keer liep de game vast. Intussen ben ik lv 18 en heb ik daar wel spullen voor gehad. Nu ben ik sad
Ik ook, maar met wat oefening lukt het wel. De pokemon zitten ook telkens op een andere afstand lijkt het, dan moet je weer anders gooien.quote:Op maandag 18 juli 2016 16:00 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Wat, hoe? Ik smijt die bal soms echt alle kanten op nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |