I saw what you did there.quote:Op donderdag 14 juli 2016 23:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gelukkig gebeurt dit niet in Nederland.
trapernietin.jpgquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:00 schreef Zipportal het volgende:
Geen ongeluk. Aanslag. TT kan verandert worden.
In 1972 in ravestijn en in ommen hadden we al bomaanslagenquote:Op donderdag 14 juli 2016 23:58 schreef Poison-Ivy het volgende:
Tjonge wat erg allemaal.
Het wordt hoe langer hoe gekker.
Ik vind deze tijd beangstigend
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:00 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Vriendin van me poste een paar uur geleden een foto van die plek op Facebook, sindsdien niets meer van haar gehoord![]()
![]()
Maar even afwachten dan. Zou nog niet meteen conclusies trekken. Wel naar.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:00 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Vriendin van me poste een paar uur geleden een foto van die plek op Facebook, sindsdien niets meer van haar gehoord![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:01 schreef opperkleurder het volgende:
Schijnt dat de chauffeur van de truck een Ratata zag op de boulevard.
De prefectuur noemt het een aanslag van enorme grootte:quote:
Al die moeite voor een Ratata?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:01 schreef opperkleurder het volgende:
Wat een smakeloze grap.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:01 schreef opperkleurder het volgende:
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:01 schreef heywoodu het volgende:
Niks meer over de mogelijke gijzelingen?
twitter:Ihatetousethis twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 00:00:05@OnlineMagazin According to police its confirmed a terrorist attack, and currently there is a hostage situation going on in NICE. reageer retweet
ratatatatatata hoorde je toenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:01 schreef opperkleurder het volgende:
Blijven bellen en SMS'enquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:00 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Vriendin van me poste een paar uur geleden een foto van die plek (locatie op FB was ook die straat) op Facebook, sindsdien niets meer van haar gehoord![]()
![]()
Het leven is onvoorspelbaar toont maar weer!quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:02 schreef PinkLow het volgende:
Zo ben je lekker gezellig pokemon aan het spelen en zo zit je ineens gekluisterd voor de tv met het forum van fok!
Lekker de lijnen plat leggen ja.quote:
Ja zal wel alleen ik ervaar het nu zo helaas.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:01 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
In 1972 in ravestijn en in ommen hadden we al bomaanslagen
iddquote:
Dat filmpje is de realiteit. De dader(s) is/zijn degene die ziek zijn.quote:
Vind ik wel meevallen. Meeste mensen bewegen toch nog. Belangrijkste vraag is of er geen dooie Nederlanders zijn. Moeten toch veel Hollandse sleurhutten nu aan de Cote D'Azur zitten.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:03 schreef Blik het volgende:
Als je dat twitter filmpje bekijkt dan is die 30 doden geen slechte inschatting
Het is Pokemonquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:03 schreef bloodymary1 het volgende:
Nou, iedereen heeft zijn Pokomon en nice grapjes nu wel gemaakt denk ik? Leuk zijn ze in ieder geval niet.
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:04 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
''Ik wist niet wat ik moest doen, moet ik mijn drankje meenemen''
Het is voornamelijk een vriendin van mijn vriendin maar ken haar zelf ook wel. Ze is koreaans btw, dus als je iets hoort stuur maar een dm ofzo....quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar even afwachten dan. Zou nog niet meteen conclusies trekken. Wel naar.
Het is nu wel duidelijk dat het geen ongeluk is he.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:02 schreef Tofuburger het volgende:
Wat een gedoe weer. Heb wel echt genoeg van al die wreedheid de laatste tijd.
Ik hoop serieus dat het een ongeluk was en geen doelbewuste aanslag.
Sowieso mensen die hun bier laten staan.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:04 schreef 2dope het volgende:
"moet ik m'n drankje meenemen of niet..."
Ja dat zijn de dingen die je je dan afvraagt natuurlijk
Frankrijk gebruikt net als mijn Zwitserland TETRAPOL dat loopt onafhankelijk van het normale netwerk net als P2000 en C2000 hier.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan leg je het netwerk plat van de hulpdiensten. Domste advies ooit.
Ja man. Al die andere dooien zijn minder interessant.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:04 schreef MCH het volgende:
[..]
Belangrijkste vraag is of er geen dooie Nederlanders zijn.
Weet je wat dat kost daar aan de boulevard?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:05 schreef richolio het volgende:
Heeft ze haar drankje nu laten staan of niet?
Dat bedoel ik dus.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:03 schreef GotenSSJ het volgende:
Godverdomme, mijn beste vriendin is op huwelijksreis in Nice. Gelukkig kreeg ik een paar minuten geleden een berichtje dat ze ternauwernood zijn ontsnapt.. Alle jezus.
ripquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:03 schreef HiZ het volgende:
De chauffeur van de truck schijnt te zijn doodgeschoten door de politie.
Ja eens, gewoon meegenomen dusquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Weet je wat dat kost daar aan de boulevard?
Driewerf hoera voor de multicul hoera hoera hoerequote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Klopt maar wel de realiteit. Dir is wat er nu om de haverklap gebeurt in west-europa
Gruwelijk.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:04 schreef Max23 het volgende:
[..]
https://twitter.com/beslanu/status/753708143260102657/video/1
Maar dan nog zijn er mensen die beter van het netwerk gebruik kunnen maken dan die user die daar een vage kennis heeft zitten.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:05 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Frankrijk gebruikt net als mijn Zwitserland TETRAPOL dat loopt onafhankelijk van het normale netwerk net als P2000 en C2000 hier.
Hoezo? Ik lees NOS en daar kan ik eigenlijk nog niet veel uit opmaken. Er staat wel aanslag, maar ja..quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:05 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Het is nu wel duidelijk dat het geen ongeluk is he.
Sarcasme niet ruiken.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:05 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Ja man. Al die andere dooien zijn minder interessant.
Dat schijnt geen vreemde reactie te zijn in een shock toestand...quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:04 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
''Ik wist niet wat ik moest doen, moet ik mijn drankje meenemen''
Ja, allemaal de schuld van de Chinezen en Portugezen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:06 schreef Geralt het volgende:
[..]
Driewerf hoera voor de multicul hoera hoera hoere
Ah, iets heel erg vinden maar als uit wraak hetzelfde gedaan wordt, dat toejuichen. Walgelijk figuur ben je.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:04 schreef PSVCL het volgende:
Misschien wordt het eens tijd om te vertrekken uit het midden oosten waar oa de fransen f-16,s ziekenhuizen en markten bombarderen .
Lagen zeker wel 10-20 mensen in bloedplassen op de grond, dus dat vind ik nou niet bepaald meevallenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:04 schreef MCH het volgende:
[..]
Vind ik wel meevallen. Meeste mensen bewegen toch nog. Belangrijkste vraag is of er geen dooie Nederlanders zijn. Moeten toch veel Hollandse sleurhutten nu aan de Cote D'Azur zitten.
Het is ook wel ongelooflijk makkelijk voor ons om te doen alsof dat een achterlijke reactie is ja.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:06 schreef warhamstr het volgende:
[..]
Dat schijnt geen vreemde reactie te zijn in een shock toestand...
topicreports maken graag!quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:03 schreef Harmankardon het volgende:
Als ik hier FA zou zijn dan waren er al wat permbans uitgedeeld.
Hehequote:Op donderdag 14 juli 2016 23:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Je zou maar mod zijn en net van plan zijn om te gaan slapen.
Terroristen plegen aanslagen, niet de islam idioot of denk jij dat er onder die doden en gewonden geen moslims zijn? Wat een mongool ben jijquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:04 schreef Infection het volgende:
[..]
Misschien wordt het eens tijd dat de achterlijke islam eens ophoudt met die aanslagen, wat dacht je daarvan?
Leest de AIVD mee om deze man een bezoekje te brengen?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:06 schreef PSVCL het volgende:
[..]
misschien es niet met zaken in andere landen bemoeien
Niemand hoopte op een aanslagquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:07 schreef PSVCL het volgende:
Iedereen in spanning hopend op een "aanslag" , ,,,fuck de omgekomen mensen wij willen pagina's lang kunnen kankeren !
Gooi jezelf van een brug ofzoquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:07 schreef PSVCL het volgende:
Iedereen in spanning hopend op een "aanslag" , ,,,fuck de omgekomen mensen wij willen pagina's lang kunnen kankeren !
waarom?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:03 schreef Harmankardon het volgende:
Hadden vorige week nog gewaarschuwd voor een aanslag in Frankrijk met voertuigen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:07 schreef richolio het volgende:
Inlichtingendienst where u at in Frankrijk
Het went nooit...quote:
Doe eens normaal.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:07 schreef PSVCL het volgende:
Met welk doel plegen de terroristen aanslagen?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Terroristen plegen aanslagen, niet de islam idioot of denk jij dat er onder die doden en gewonden geen moslims zijn? Wat een mongool ben jij
Waarom dan?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:03 schreef Harmankardon het volgende:
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Terroristen plegen aanslagen, niet de islam idioot of denk jij dat er onder die doden en gewonden geen moslims zijn? Wat een mongool ben jij
Misschien moeten die landen zich dan eens normaal gaan gedragen denk je ook niet?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:06 schreef PSVCL het volgende:
[..]
misschien es niet met zaken in andere landen bemoeien
Echt waar?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:08 schreef Nintex het volgende:
[..]
Hadden vorige week nog gewaarschuwd voor een aanslag in Frankrijk met voertuigen.
Waarom zou je hopen op een aanslag?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:07 schreef PSVCL het volgende:
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:07 schreef PSVCL het volgende:
Alsof letterlijk alles tegengehouden kan worden..quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:07 schreef richolio het volgende:
Angst en wantrouwen creërenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:08 schreef berko13 het volgende:
[..]
Met welk doel plegen de terroristen aanslagen?
verwardheidquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:08 schreef Triggershot het volgende:
Waarom in godsnaam, waarom, waarom, waarom zo achterlijk om ongediscrimineerd in menigte de dood in te jagen.
Kenker op manquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:07 schreef PSVCL het volgende:
Zoals in het Midden-Oosten en grote delen van Afrika?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:08 schreef Poison-Ivy het volgende:
Had frankrijk niet bij zo'n huge evenement in Nice road blocks moeten gebruiken...
Ter extra beveiliging?
Alle trucks het land uit. Moordwapens zijn het.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Alsof letterlijk alles tegengehouden kan worden..
Aftellen op "was een bekende van de geheime diensten".quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:07 schreef richolio het volgende:
Keer wat anders dan lafjes op het malieveld gaan staan.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ze gaan in Frankrijk best wel ver met hun stakingen.
Dit. We moeten ophouden met het haten en beschuldigen van moslims. Dat wakkert alleen maar meer haat aan.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oogetuige vertelde dat er vanuit de truck geschoten werd nadat ie gecrashed wasquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:06 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Hoezo? Ik lees NOS en daar kan ik eigenlijk nog niet veel uit opmaken. Er staat wel aanslag, maar ja..
Dat lijkt er wel op. De chef beveiliging daar mag zich daar binnenkort vast voor verantwoorden.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:08 schreef Poison-Ivy het volgende:
Had frankrijk niet bij zo'n huge evenement in Nice road blocks moeten gebruiken...
Ter extra beveiliging?
Jij bent bij uitstek geschikt om die vraag te beantwoorden. Toch?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:08 schreef Triggershot het volgende:
Waarom in godsnaam, waarom, waarom, waarom zo achterlijk om ongediscrimineerd in menigte de dood in te jagen.
Wat is dit nou voor een opmerkingquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:07 schreef PSVCL het volgende:
Nee, maar wel de religie die ons Europa omver wil werpen. Wegwezen gewoon uit onze Westerse wereld met je islam. Als je zon fan bent ervan ga dat dan lekker daar tussen de zandkorrels allahakkbarrenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
permbanquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:07 schreef PSVCL het volgende:
Sommige lering verheerlijkt dit soort aanslagen... enig idee welke? Of is het weer een gekkie die wéér.... wéér dezelfde religie aanhangt als al die vorige keren?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook. Ik zag meteen al dat ik niet verder wilde kijken.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:09 schreef Operc het volgende:
Sjonge zeg, dat filmpje niet eens afgekeken. Na 5 seconden was de strekking me wel duidelijk.
? Heb je gedronken?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:08 schreef Triggershot het volgende:
Tief op.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:09 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Jij bent bij uitstek geschikt om die vraag te beantwoorden. Toch?
Fack.....quote:Op donderdag 14 juli 2016 23:58 schreef Houtenbeen het volgende:
Filmpje in de tweettwitter:beslanu twitterde op donderdag 14-07-2016 om 23:49:59В Ницце жесть. По некоторым данным среди жертв чеченская девушка #Nice #Ницца https://t.co/7RinJsZSyO reageer retweet
Oh maar als we daarmee ophouden mag je heel NWS en FP wel opheffen hoorquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dit. We moeten ophouden met het haten en beschuldigen van moslims. Dat wakkert alleen maar meer haat aan.
Ja laten we ieder "evenement" omtoveren naar een totale lockdown. Gezellig als je zo moet leven in een politiestaat.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:08 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ter extra beveiliging?
Sociale media word ik een beetje moe somsquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:08 schreef Slobeend het volgende:
Reporters lopen weer enorm achter op sociale media.
I see what you did there.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Fatsoenlijke OP zou trouwens wel nice zijn, dit topic is niet echt te volgen.
Negeer die gast, hij wil alleen maar trollen. Hij loopt vanzelf wel tegen een ban aan, zo iemand kan je nu helemaal niet gebruiken in dit soort topics, dit soort usual suspects mogen dan vaak vroeg naar bed of buiten spelen van de FA's.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:09 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor een opmerking
Precies dit. Zo'n vage foto van bovenaf kan ik nog wel tegen, maar dit was wel in flinke kwaliteit van recht erbovenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:10 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik ook. Ik zag meteen al dat ik niet verder wilde kijken.
Echt he. Maar ik snap het; feitencheck enzo.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:08 schreef Slobeend het volgende:
Reporters lopen weer enorm achter op sociale media.
Welk continent zet dan ook zijn grenzen tijdens een oorlog wagenwijd open, zodat de vijand naar binnen kan wandelen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:09 schreef JubaUrbicus het volgende:
Typisch IS aanslag weer. Het kalifaat is bijna verslagen (alleen Mosul staat nog overeind) dus moeten ze toch nog op een manier hun macht tonen en dan doen ze natuurlijk hetgeen waar zij het best in zijn: namelijk aanslagen plegen.
Nee, je bent niet grappig.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ze gaan in Frankrijk best wel ver met hun stakingen.
Nou misschien neemt een Fransman wel weer wraak op een moslim om zo de onrust te vergroten.quote:
http://www.npo.nl/live/npo-1quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:11 schreef Persefoneia het volgende:
Weet iemand een nederlandstalige stream zonder zwembad uitzicht en lounge?
Moeten wij nu in een stalen condoom gaan leven omdat er idioten vrij rondlopen ?? Godverdomme dood negeren en langzaam maar heel zeker uitroeien dit ongedierte.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:08 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ter extra beveiliging?
Misselijk figuurquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:10 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nee, maar wel de religie die ons Europa omver wil werpen. Wegwezen gewoon uit onze Westerse wereld met je islam. Als je zon fan bent ervan ga dat dan lekker daar tussen de zandkorrels allahakkbarren
Lekker stereotyperend ook weerquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:10 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nee, maar wel de religie die ons Europa omver wil werpen. Wegwezen gewoon uit onze Westerse wereld met je islam. Als je zon fan bent ervan ga dat dan lekker daar tussen de zandkorrels allahakkbarren
Dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:09 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Dat lijkt er wel op. De chef beveiliging daar mag zich daar binnenkort vast voor verantwoorden.
En wederom ben je niet grappig.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Fatsoenlijke OP zou trouwens wel nice zijn, dit topic is niet echt te volgen.
Nee, terroristen zijn daar verantwoordelijk voor.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:11 schreef Nintex het volgende:
[..]
Welk continent zet dan ook zijn grenzen tijdens een oorlog wagenwijd open, zodat de vijand naar binnen kan wandelen.
Die EU bureaucraten zijn verantwoordelijk voor honderden, zo niet duizenden doden.
Ik heb het wel afgekeken, afschuwelijk. Zou overigens zelf nooit zo'n filmpje online gaan zetten.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:10 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik ook. Ik zag meteen al dat ik niet verder wilde kijken.
Massahysterie at work.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:12 schreef Tomatenboer het volgende:
M'n vriendin is aan het stressen en vindt dat ik familie moet bellen (waarschuwen) die aan de andere kant van Frankrijk op vakantie zijn.
EU tegen Irak en Syrië: Jullie zijn allemaal welkom!quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:11 schreef Nintex het volgende:
[..]
Welk continent zet dan ook zijn grenzen tijdens een oorlog wagenwijd open, zodat de vijand naar binnen kan wandelen.
Die EU bureaucraten zijn verantwoordelijk voor honderden, zo niet duizenden doden.
Moslims zijn idd de slachtoffers van islam ook... wat zegt dat over de islamquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:12 schreef richolio het volgende:
[..]
Lekker stereotyperend ook weer_! De moslims zijn, bij lange na, de allergrootste slachtoffers van de islam. Je voorkomt niets door een hele religie te verbannen uit een groot gedeelte van de wereld. Sowieso is het een beetje droevig om dat te willen. Alsof de wereld van jou is.
IS claimt elke moslim aanslag ooit, domme propoganda., zal me niks verbazen dst het algemeen bestuur van IS niks te maken had met de europese aanslagen. En bij deze al helemaal niet aangezien het niet al te best gaat met het kalifaatquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:09 schreef JubaUrbicus het volgende:
Typisch IS aanslag weer. Het kalifaat is bijna verslagen (alleen Mosul staat nog overeind) dus moeten ze toch nog op een manier hun macht tonen en dan doen ze natuurlijk hetgeen waar zij het best in zijn: namelijk aanslagen plegen.
Precies. En dat zullen die gezwellen nog wel even gaan doen, ten onder gaan door het Westen is natuurlijk erg vernederend dus ik vrees dat we voorlopig nog niet van ze af zijn..quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:09 schreef JubaUrbicus het volgende:
Permban aub.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:12 schreef epicbeardman het volgende:
Is er al op unibet een bet open gezet voor dat de dader een moslim is? ow wacht de odds die je krijgt zijn dan ultra laag![]()
Wat een drama.
is ze bang dat die vrachtwagen nog niet tot stilstand is gebracht?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:12 schreef Tomatenboer het volgende:
M'n vriendin is aan het stressen en vindt dat ik familie moet bellen (waarschuwen) die aan de andere kant van Frankrijk op vakantie zijn.
Daar is de zwembad lounge balkon uitzichtdame nog steeds aan het woord...quote:
Dat zegt genoeg over jouquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:12 schreef Infection het volgende:
Het voordeel is is dat ik redelijk aangeschoten ben, die beelden doen me nu niet zoveel.
Ik weet niet wat zotter is, dat beleid of mensen met oogkleppen op die het nog steeds verdedigen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:12 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
EU tegen Irak en Syrië: Jullie zijn allemaal welkom!![]()
![]()
![]()
En dan naif denken dat er geen tientallen of 100tallen ISIS strijders erbij lopen? Tering.....
![]()
![]()
Doet me denken aan Brussel, waar er wat hardnekkige geruchten waren over tig metrostations terwijl die uiteindelijk allemaal van dezelfde locatie bleken te komen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:13 schreef Infection het volgende:
[..]
Komt ook telkens op twitter voorbij, maar veel meer informatie dan dat is er ook niet...
Hij is al aan het retweeten in ieder geval.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:13 schreef Zipportal het volgende:
Wachten op de eerste Tweet van WildersGod.
Dit ja.... EU is verantwoordelijk hiervoor.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:12 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
EU tegen Irak en Syrië: Jullie zijn allemaal welkom!![]()
![]()
![]()
En dan naif denken dat er geen tientallen of 100tallen ISIS strijders erbij lopen? Tering.....
![]()
![]()
Nu niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:13 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Daar is de zwembad lounge balkon uitzichtdame nog steeds aan het woord...
Ik stort me wel even op de Franse zender. Toch bedankt.
Ik had een tijdje een Turkse vlag als UI. Ik werd gewoon dik beledigd toen ik op de FP gingquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh maar als we daarmee ophouden mag je heel NWS en FP wel opheffen hoor![]()
Wel van de aftermathquote:
Grote kans toch? of wat.quote:
Nee Moslims zijn het slachtoffer van terroristen die in de naam van hunzelfde god aanslagen plegenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:12 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Moslims zijn idd de slachtoffers van islam ook... wat zegt dat over de islam
Wat wil je weten?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:13 schreef BansheeBoy het volgende:
Lekker weer dit.
Is er al meer bekend?²
Waarbij je mag melden dat je dit eigenlijk niet wilt zien.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Wel van de aftermath
Erg he... mensen die nog steeds roepen dat dit niets met religie te maken heeftquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:13 schreef Nintex het volgende:
[..]
Ik weet niet wat zotter is, dat beleid of mensen met oogkleppen op die het nog steeds verdedigen.
Vind er nog niets "typisch IS" aan eigenlijk...quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:09 schreef JubaUrbicus het volgende:
Dit is de huidige status:quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:13 schreef BansheeBoy het volgende:
Lekker weer dit.
Is er al meer bekend?²
Terrorstische aanval, dat is zeker. Wie en waarom nog niet. Grote kans dat het IS is natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:13 schreef BansheeBoy het volgende:
Lekker weer dit.
Is er al meer bekend?²
quote:Around 60 dead, according to iTélé, which quotes the Nice DA (procureur de la Répubique)...
donequote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Waarbij je mag melden dat je dit eigenlijk niet wilt zien.
Je weet wat ik bedoelde denk ik. Terrorisme.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:12 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Moslims zijn idd de slachtoffers van islam ook... wat zegt dat over de islam
Omdat de letterlijke LERING DAT LEERT van islam. Gek he? Hoe moeilijk is het?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee Moslims zijn het slachtoffer van terroristen die in de naam van hunzelfde god aanslagen plegen
Uit welke hoek dit komt. Vooral dat. Is het echt een aanslag of een fout van de chauffeur? Ik val er nu midden in.quote:
Nee, dat er meerdere aanslagen in meerdere steden gaan plaatsvinden.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
is ze bang dat die vrachtwagen nog niet tot stilstand is gebracht?
Ik ging kijken maar zonder details te geven. Als ik in mijn vinger snijdt dan wordt ik al niet goedquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:12 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb het wel afgekeken, afschuwelijk. Zou overigens zelf nooit zo'n filmpje online gaan zetten.
Waarom niet? Die hebben zoveel gruwelijke moord manieren. Is toch weinig over te zeggen als je d'r niet bovenop staat en geen deskundige bent.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:14 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Vind er nog niets "typisch IS" aan eigenlijk...
Op lokale nieuwszenders wordt het bevestigd.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:15 schreef Zelfscanner het volgende:
Die gijzeling, is dat nou zo moeilijk om te bevestigen
Alsof ze 24/7 een redactie aanwezig hebben, denk even na johquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:14 schreef Nostalgist het volgende:
wat een trieste TV op NPO1 Nederland onwaardig
Daar zal ongetwijfeld onrust zijn, hoeft niet gelijk een aanslag te betekenen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:15 schreef trein2000 het volgende:
Onrust gemeld in Parijs... Ik hoop het niet.
Gebruikelijk altijd na aanslagen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:15 schreef trein2000 het volgende:
Bel gewoon dat hotel ff opquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:15 schreef Zelfscanner het volgende:
Die gijzeling, is dat nou zo moeilijk om te bevestigen
Dit is niet de islam, dit zijn kansloze jongeren die de radicale islam als enige uitweg zien/excuus gebruiken om zichzelf wat waard te voelen. De tijd van terrorisme georganiseerd vanuit het Midden-Oosten à la Al-Qaida is wel zo'n beetje voorbij, dit is home-grown hatred. Van die kansloze types die iedereen en alles behalve zichzelf de schuld geven van hun problemen en vervolgens zich wraken op die maatschappij.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:10 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Sommige lering verheerlijkt dit soort aanslagen... enig idee welke? Of is het weer een gekkie die wéér.... wéér dezelfde religie aanhangt als al die vorige keren?
TWEE VERSCHILLENDE PLEKKEN.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:14 schreef Slaro het volgende:
[..]
Twitter.
Ook bij een Buffalo Grill, misschien dezelfde, niet duidelijk.
Belde net even naar dat restaurant maar ze namen niet op. Kan het zelf dus ook nog niet bevestigen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:15 schreef Revolution-NL het volgende:
Waarom is de gijzeling bij Buffalo Grill nog niet bevestigd. Waarom moet dit zo lang duren?
IS doet die dingen liever met een ontploffingquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:15 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Waarom niet? Die hebben zoveel gruwelijke moord manieren. Is toch weinig over te zeggen als je d'r niet bovenop staat en geen deskundige bent.
JeSuisParisquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:15 schreef trein2000 het volgende:
Er zijn TIENTALLEN stromingen binnen de islamquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:14 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Omdat de letterlijke LERING DAT LEERT van islam. Gek he? Hoe moeilijk is het?
Ruslandgodquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:15 schreef opperkleurder het volgende:
Beste nieuwszender is RT, Al Jazeera goede tweede.
Dus islamquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:16 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Dit is niet de islam, dit zijn kansloze jongeren die de radicale islam als enige uitweg zien/excuus gebruiken om zichzelf wat waard te voelen. De tijd van terrorisme georganiseerd vanuit het Midden-Oosten à la Al-Qaida is wel zo'n beetje voorbij, dit is home-grown hatred. Van die kansloze types die iedereen en alles behalve zichzelf de schuld geven van hun problemen en vervolgens zich wraken op die maatschappij.
Ja .. Ik was 10 km verder op ... Ah U was gevlucht ..quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:15 schreef Infection het volgende:
Die interviews op NOS.... "Ik zag overal lijken liggen".
En dan die rustige stem erbij. De shock komt later...
Het liefst volg ik RT, Al Jazeera, CNN etc tegelijk, aangezien ze vaak allemaal wat andere lokale bronnen hebben en samen een goed beeld geven, maar ja, dat is lastig.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:15 schreef opperkleurder het volgende:
Beste nieuwszender is RT, Al Jazeera goede tweede.
Dat krijg je dus altijd, dit soort meldingen. Vaak is het dan 'niks'.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:15 schreef trein2000 het volgende:
Zit je al te rukken knoflooksnor?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Wel van de aftermath
e: veel bloed enzo, nsfw
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Wel van de aftermath
Dit filmpje hoort wat mij betreft onder een spoiler met waarschuwing.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Wel van de aftermath
Dit kan toch nietquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:16 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Belde net even naar dat restaurant maar ze namen niet op. Kan het zelf dus ook nog niet bevestigen.
Wat dus ook puur een gerucht is.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:16 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
TWEE VERSCHILLENDE PLEKKEN.
23h49 : Après la rumeur sur une prise d'otages au Buffalo Grill, une autre rumeur circule à propos d'une prise d'otages dans un hôtel.
Ended 4 minutes ago.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:16 schreef Zolderkamer het volgende:
Periscope feed gijzeling?
https://www.periscope.tv/chanchan0622/1RDGlkeqdyDKL
En dezequote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daar zal ongetwijfeld onrust zijn, hoeft niet gelijk een aanslag te betekenen.
Als die gijzelingen waar zijn dan wel..quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:15 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Waarom niet? Die hebben zoveel gruwelijke moord manieren. Is toch weinig over te zeggen als je d'r niet bovenop staat en geen deskundige bent.
Liever schieten en dan ontploffen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
IS doet die dingen liever met een ontploffing
Inderdaad, een beperkte nachtredactie in combinatie met gebrek aan bronnen bij dit soort gebeurtenissen. Ze kunnen namelijk ook niet zomaar Twitter gaan napraten, omdat ze bij de NOS die bronnen willen checken en het dus eerst zeker willen weten voordat ze wat roepen... en dat kost tijd.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alsof ze 24/7 een redactie aanwezig hebben, denk even na joh
Ik persoonlijk ga dat ook bewust niet kijken of opzoeken.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Waarbij je mag melden dat je dit eigenlijk niet wilt zien.
Dit kan natuurlijk ook gewoon een gestoorde Fransman zijn......quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:13 schreef Nintex het volgende:
[..]
Ik weet niet wat zotter is, dat beleid of mensen met oogkleppen op die het nog steeds verdedigen.
Hang je ook de islam aan? Misschien toch maar eens andere keuzes maken dan.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:17 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik voel me steeds schever aangekeken door de blanken in de buurt. Wordt zo langzamerhand wel onhoudbaar.²
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh dat scheelt. Die mensen in Nice ook.
Negresco hotel ofzo.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:16 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
TWEE VERSCHILLENDE PLEKKEN.
23h49 : Après la rumeur sur une prise d'otages au Buffalo Grill, une autre rumeur circule à propos d'une prise d'otages dans un hôtel.
Wel een gerucht van le Dauphine, die posten niet zomaar.quote:
misschien verstandig te emigreren. Dat is voor iedereen het bestequote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:17 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik voel me steeds schever aangekeken door de blanken in de buurt. Wordt zo langzamerhand wel onhoudbaar.²
Het valt nog mee dat ze die vrachtwagen hadden omgebouwd naar een VBIED. Eerst rammen en dan opblazen, iets wat ze vaak doen in Syrië.quote:
Ja die heb ik gezien, maar ik ben meer geinteresseerd in beelden van de crash. Kan je een evt ongeluk uitsluiten.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Wel van de aftermath
Ja, ik ben Moslim en loop geregeld in baard en gewaad. Ik hoop dat de mensen inzien wie bonafide is en wie niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:17 schreef Infection het volgende:
[..]
Hang je ook de islam aan? Misschien toch maar eens andere keuzes maken dan.
Ja wat zal je het slecht hebben zeg.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:17 schreef BansheeBoy het volgende:
Idd en CNN bijv heeft veel meer bronnen, budget en het is veel vroeger daar dus meer man aanwezigquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Inderdaad, een beperkte nachtredactie in combinatie met gebrek aan bronnen bij dit soort gebeurtenissen. Ze kunnen namelijk ook niet zomaar Twitter gaan napraten, omdat ze bij de NOS die bronnen willen checken en het dus eerst zeker willen weten voordat ze wat roepen... en dat kost tijd.
Ook herhalen ze expres regelmatig informatie voor mensen die later inschakelen, lijkt mij ook logisch.
uiteraard, maar IS roept ook op elke religieuze mongool zelf een aanslag uit te voeren. In dit geval is een truck dodelijker dan een bom zelfs.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
IS doet die dingen liever met een ontploffing
Precies. Iemand zien liggen, tja, daar kom ik wel overheen, maar ik heb geen zin in het risico dat je ineens iemand compleet uit elkaar gereten ziet liggen daar. Dat blijft wel op je netvlies plakken.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:17 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ik persoonlijk ga dat ook bewust niet kijken of opzoeken.
Met deze sociale media kun je tegenwoordig al het schokkends zien en ik denk niet dat dat goed is voor iedereen.
Kan soms meer schade aanrichten dan je denkt
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:18 schreef trein2000 het volgende:
https://mobile.twitter.com/Jamiemc2313/status/753711977302753280
Explosie gemeld bij de Eiffeltoren zie foto.
Dus islamquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:18 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Islam als excuus, daarvoor deden ze alles wat God verboden heeft.
VBIED's van tegenwoordig richten veel meer schade aanquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:18 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
uiteraard, maar IS roept ook op elke religieuze mongool zelf een aanslag uit te voeren. In dit geval is een truck dodelijker dan een bom zelfs.
Tja. Als je een religie aanhangt die veel haat verspreidt moet je toch maar eens gaan overwegen om eruit te stappen. Dat je überhaupt nog geassocieerd wilt worden met die idioten.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ik ben Moslim en loop geregeld in baard en gewaad. Ik hoop dat de mensen inzien wie bonafide is en wie niet.²
Dat is een vuurwerkshow die daar om 23:00 is afgestoken daar.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:18 schreef trein2000 het volgende:
https://mobile.twitter.com/Jamiemc2313/status/753711977302753280
Explosie gemeld bij de Eiffeltoren zie foto.
CNN heeft het over 30 doden wat een waanzin ditquote:
Het heeft de grootste moslimgemeenschap van Europa en bv. de banlieues zijn totaal verloren wijken daar. Dien je schoon te vegen, maar soit.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:19 schreef Triggershot het volgende:
Je gaat je toch afvragen waarom Frankrijk de favoriete keuze is voor een aanslag, is het zo makkelijk voor terroristen om iets voor te bereiden en vrij te bewegen ondanks alles.
Zeer zeker niet. Mijn ruggengraat is niet bepaald van papier maché. Maar je kunt onmogelijk inzien dat dit behoorlijk legendarisch is allemaal.quote:
Vuurwerk, het is notabene een feestdag.quote:
Irrationeel, maar een bezorgde vriendin is geen 'quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:12 schreef Tomatenboer het volgende:
Daar gaat het helemaal niet om, het gaat erom dat dit uit de religie komt, voornamelijk salafisme of wahabisme.... het blijft islam en dus gevaarlijk.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er zijn TIENTALLEN stromingen binnen de islam
Leuk hoor dat je het verschil tussen sjieeten en soennieten weet. Gefeliciteerd man
Islamoloog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |