Sociale media word ik een beetje moe somsquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:08 schreef Slobeend het volgende:
Reporters lopen weer enorm achter op sociale media.
I see what you did there.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Fatsoenlijke OP zou trouwens wel nice zijn, dit topic is niet echt te volgen.
Negeer die gast, hij wil alleen maar trollen. Hij loopt vanzelf wel tegen een ban aan, zo iemand kan je nu helemaal niet gebruiken in dit soort topics, dit soort usual suspects mogen dan vaak vroeg naar bed of buiten spelen van de FA's.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:09 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor een opmerking
Precies dit. Zo'n vage foto van bovenaf kan ik nog wel tegen, maar dit was wel in flinke kwaliteit van recht erbovenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:10 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik ook. Ik zag meteen al dat ik niet verder wilde kijken.
Echt he. Maar ik snap het; feitencheck enzo.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:08 schreef Slobeend het volgende:
Reporters lopen weer enorm achter op sociale media.
Welk continent zet dan ook zijn grenzen tijdens een oorlog wagenwijd open, zodat de vijand naar binnen kan wandelen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:09 schreef JubaUrbicus het volgende:
Typisch IS aanslag weer. Het kalifaat is bijna verslagen (alleen Mosul staat nog overeind) dus moeten ze toch nog op een manier hun macht tonen en dan doen ze natuurlijk hetgeen waar zij het best in zijn: namelijk aanslagen plegen.
Nee, je bent niet grappig.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ze gaan in Frankrijk best wel ver met hun stakingen.
Nou misschien neemt een Fransman wel weer wraak op een moslim om zo de onrust te vergroten.quote:
http://www.npo.nl/live/npo-1quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:11 schreef Persefoneia het volgende:
Weet iemand een nederlandstalige stream zonder zwembad uitzicht en lounge?
Moeten wij nu in een stalen condoom gaan leven omdat er idioten vrij rondlopen ?? Godverdomme dood negeren en langzaam maar heel zeker uitroeien dit ongedierte.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:08 schreef Poison-Ivy het volgende:
Had frankrijk niet bij zo'n huge evenement in Nice road blocks moeten gebruiken...
Ter extra beveiliging?
Misselijk figuurquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:10 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nee, maar wel de religie die ons Europa omver wil werpen. Wegwezen gewoon uit onze Westerse wereld met je islam. Als je zon fan bent ervan ga dat dan lekker daar tussen de zandkorrels allahakkbarren
Lekker stereotyperend ook weerquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:10 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nee, maar wel de religie die ons Europa omver wil werpen. Wegwezen gewoon uit onze Westerse wereld met je islam. Als je zon fan bent ervan ga dat dan lekker daar tussen de zandkorrels allahakkbarren
Dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:09 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Dat lijkt er wel op. De chef beveiliging daar mag zich daar binnenkort vast voor verantwoorden.
En wederom ben je niet grappig.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Fatsoenlijke OP zou trouwens wel nice zijn, dit topic is niet echt te volgen.
Nee, terroristen zijn daar verantwoordelijk voor.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:11 schreef Nintex het volgende:
[..]
Welk continent zet dan ook zijn grenzen tijdens een oorlog wagenwijd open, zodat de vijand naar binnen kan wandelen.
Die EU bureaucraten zijn verantwoordelijk voor honderden, zo niet duizenden doden.
Ik heb het wel afgekeken, afschuwelijk. Zou overigens zelf nooit zo'n filmpje online gaan zetten.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:10 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik ook. Ik zag meteen al dat ik niet verder wilde kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |