Zoals in het Midden-Oosten en grote delen van Afrika?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:08 schreef Poison-Ivy het volgende:
Had frankrijk niet bij zo'n huge evenement in Nice road blocks moeten gebruiken...
Ter extra beveiliging?
Alle trucks het land uit. Moordwapens zijn het.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Alsof letterlijk alles tegengehouden kan worden..
Aftellen op "was een bekende van de geheime diensten".quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:07 schreef richolio het volgende:
Inlichtingendienst where u at in Frankrijk
Keer wat anders dan lafjes op het malieveld gaan staan.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ze gaan in Frankrijk best wel ver met hun stakingen.
Dit. We moeten ophouden met het haten en beschuldigen van moslims. Dat wakkert alleen maar meer haat aan.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Terroristen plegen aanslagen, niet de islam idioot of denk jij dat er onder die doden en gewonden geen moslims zijn? Wat een mongool ben jij
Oogetuige vertelde dat er vanuit de truck geschoten werd nadat ie gecrashed wasquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:06 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Hoezo? Ik lees NOS en daar kan ik eigenlijk nog niet veel uit opmaken. Er staat wel aanslag, maar ja..
Dat lijkt er wel op. De chef beveiliging daar mag zich daar binnenkort vast voor verantwoorden.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:08 schreef Poison-Ivy het volgende:
Had frankrijk niet bij zo'n huge evenement in Nice road blocks moeten gebruiken...
Ter extra beveiliging?
Jij bent bij uitstek geschikt om die vraag te beantwoorden. Toch?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:08 schreef Triggershot het volgende:
Waarom in godsnaam, waarom, waarom, waarom zo achterlijk om ongediscrimineerd in menigte de dood in te jagen.
Wat is dit nou voor een opmerkingquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:07 schreef PSVCL het volgende:
Iedereen in spanning hopend op een "aanslag" , ,,,fuck de omgekomen mensen wij willen pagina's lang kunnen kankeren !
Nee, maar wel de religie die ons Europa omver wil werpen. Wegwezen gewoon uit onze Westerse wereld met je islam. Als je zon fan bent ervan ga dat dan lekker daar tussen de zandkorrels allahakkbarrenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Terroristen plegen aanslagen, niet de islam idioot of denk jij dat er onder die doden en gewonden geen moslims zijn? Wat een mongool ben jij
permbanquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:07 schreef PSVCL het volgende:
Iedereen in spanning hopend op een "aanslag" , ,,,fuck de omgekomen mensen wij willen pagina's lang kunnen kankeren !
Sommige lering verheerlijkt dit soort aanslagen... enig idee welke? Of is het weer een gekkie die wéér.... wéér dezelfde religie aanhangt als al die vorige keren?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook. Ik zag meteen al dat ik niet verder wilde kijken.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:09 schreef Operc het volgende:
Sjonge zeg, dat filmpje niet eens afgekeken. Na 5 seconden was de strekking me wel duidelijk.
? Heb je gedronken?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:08 schreef Triggershot het volgende:
Waarom in godsnaam, waarom, waarom, waarom zo achterlijk om ongediscrimineerd in menigte de dood in te jagen.
Tief op.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:09 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Jij bent bij uitstek geschikt om die vraag te beantwoorden. Toch?
Fack.....quote:Op donderdag 14 juli 2016 23:58 schreef Houtenbeen het volgende:
Filmpje in de tweettwitter:beslanu twitterde op donderdag 14-07-2016 om 23:49:59В Ницце жесть. По некоторым данным среди жертв чеченская девушка #Nice #Ницца https://t.co/7RinJsZSyO reageer retweet
Oh maar als we daarmee ophouden mag je heel NWS en FP wel opheffen hoorquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dit. We moeten ophouden met het haten en beschuldigen van moslims. Dat wakkert alleen maar meer haat aan.
Ja laten we ieder "evenement" omtoveren naar een totale lockdown. Gezellig als je zo moet leven in een politiestaat.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:08 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ter extra beveiliging?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |