I saw what you did there.quote:Op donderdag 14 juli 2016 23:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gelukkig gebeurt dit niet in Nederland.
trapernietin.jpgquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:00 schreef Zipportal het volgende:
Geen ongeluk. Aanslag. TT kan verandert worden.
In 1972 in ravestijn en in ommen hadden we al bomaanslagenquote:Op donderdag 14 juli 2016 23:58 schreef Poison-Ivy het volgende:
Tjonge wat erg allemaal.
Het wordt hoe langer hoe gekker.
Ik vind deze tijd beangstigend
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:00 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Vriendin van me poste een paar uur geleden een foto van die plek op Facebook, sindsdien niets meer van haar gehoord![]()
![]()
Maar even afwachten dan. Zou nog niet meteen conclusies trekken. Wel naar.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:00 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Vriendin van me poste een paar uur geleden een foto van die plek op Facebook, sindsdien niets meer van haar gehoord![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:01 schreef opperkleurder het volgende:
Schijnt dat de chauffeur van de truck een Ratata zag op de boulevard.
De prefectuur noemt het een aanslag van enorme grootte:quote:
Al die moeite voor een Ratata?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:01 schreef opperkleurder het volgende:
Wat een smakeloze grap.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:01 schreef opperkleurder het volgende:
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:01 schreef heywoodu het volgende:
Niks meer over de mogelijke gijzelingen?
twitter:Ihatetousethis twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 00:00:05@OnlineMagazin According to police its confirmed a terrorist attack, and currently there is a hostage situation going on in NICE. reageer retweet
ratatatatatata hoorde je toenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:01 schreef opperkleurder het volgende:
Blijven bellen en SMS'enquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:00 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Vriendin van me poste een paar uur geleden een foto van die plek (locatie op FB was ook die straat) op Facebook, sindsdien niets meer van haar gehoord![]()
![]()
Het leven is onvoorspelbaar toont maar weer!quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:02 schreef PinkLow het volgende:
Zo ben je lekker gezellig pokemon aan het spelen en zo zit je ineens gekluisterd voor de tv met het forum van fok!
Lekker de lijnen plat leggen ja.quote:
Ja zal wel alleen ik ervaar het nu zo helaas.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:01 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
In 1972 in ravestijn en in ommen hadden we al bomaanslagen
iddquote:
Dat filmpje is de realiteit. De dader(s) is/zijn degene die ziek zijn.quote:
Vind ik wel meevallen. Meeste mensen bewegen toch nog. Belangrijkste vraag is of er geen dooie Nederlanders zijn. Moeten toch veel Hollandse sleurhutten nu aan de Cote D'Azur zitten.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:03 schreef Blik het volgende:
Als je dat twitter filmpje bekijkt dan is die 30 doden geen slechte inschatting
Het is Pokemonquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:03 schreef bloodymary1 het volgende:
Nou, iedereen heeft zijn Pokomon en nice grapjes nu wel gemaakt denk ik? Leuk zijn ze in ieder geval niet.
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:04 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
''Ik wist niet wat ik moest doen, moet ik mijn drankje meenemen''
Het is voornamelijk een vriendin van mijn vriendin maar ken haar zelf ook wel. Ze is koreaans btw, dus als je iets hoort stuur maar een dm ofzo....quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar even afwachten dan. Zou nog niet meteen conclusies trekken. Wel naar.
Het is nu wel duidelijk dat het geen ongeluk is he.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:02 schreef Tofuburger het volgende:
Wat een gedoe weer. Heb wel echt genoeg van al die wreedheid de laatste tijd.
Ik hoop serieus dat het een ongeluk was en geen doelbewuste aanslag.
Sowieso mensen die hun bier laten staan.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:04 schreef 2dope het volgende:
"moet ik m'n drankje meenemen of niet..."
Ja dat zijn de dingen die je je dan afvraagt natuurlijk
Frankrijk gebruikt net als mijn Zwitserland TETRAPOL dat loopt onafhankelijk van het normale netwerk net als P2000 en C2000 hier.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan leg je het netwerk plat van de hulpdiensten. Domste advies ooit.
Ja man. Al die andere dooien zijn minder interessant.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:04 schreef MCH het volgende:
[..]
Belangrijkste vraag is of er geen dooie Nederlanders zijn.
Weet je wat dat kost daar aan de boulevard?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:05 schreef richolio het volgende:
Heeft ze haar drankje nu laten staan of niet?
Dat bedoel ik dus.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:03 schreef GotenSSJ het volgende:
Godverdomme, mijn beste vriendin is op huwelijksreis in Nice. Gelukkig kreeg ik een paar minuten geleden een berichtje dat ze ternauwernood zijn ontsnapt.. Alle jezus.
ripquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:03 schreef HiZ het volgende:
De chauffeur van de truck schijnt te zijn doodgeschoten door de politie.
Ja eens, gewoon meegenomen dusquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Weet je wat dat kost daar aan de boulevard?
Driewerf hoera voor de multicul hoera hoera hoerequote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Klopt maar wel de realiteit. Dir is wat er nu om de haverklap gebeurt in west-europa
Gruwelijk.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:04 schreef Max23 het volgende:
[..]
https://twitter.com/beslanu/status/753708143260102657/video/1
Maar dan nog zijn er mensen die beter van het netwerk gebruik kunnen maken dan die user die daar een vage kennis heeft zitten.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:05 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Frankrijk gebruikt net als mijn Zwitserland TETRAPOL dat loopt onafhankelijk van het normale netwerk net als P2000 en C2000 hier.
Hoezo? Ik lees NOS en daar kan ik eigenlijk nog niet veel uit opmaken. Er staat wel aanslag, maar ja..quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:05 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Het is nu wel duidelijk dat het geen ongeluk is he.
Sarcasme niet ruiken.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:05 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Ja man. Al die andere dooien zijn minder interessant.
Dat schijnt geen vreemde reactie te zijn in een shock toestand...quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:04 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
''Ik wist niet wat ik moest doen, moet ik mijn drankje meenemen''
Ja, allemaal de schuld van de Chinezen en Portugezen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:06 schreef Geralt het volgende:
[..]
Driewerf hoera voor de multicul hoera hoera hoere
Ah, iets heel erg vinden maar als uit wraak hetzelfde gedaan wordt, dat toejuichen. Walgelijk figuur ben je.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:04 schreef PSVCL het volgende:
Misschien wordt het eens tijd om te vertrekken uit het midden oosten waar oa de fransen f-16,s ziekenhuizen en markten bombarderen .
Lagen zeker wel 10-20 mensen in bloedplassen op de grond, dus dat vind ik nou niet bepaald meevallenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:04 schreef MCH het volgende:
[..]
Vind ik wel meevallen. Meeste mensen bewegen toch nog. Belangrijkste vraag is of er geen dooie Nederlanders zijn. Moeten toch veel Hollandse sleurhutten nu aan de Cote D'Azur zitten.
Het is ook wel ongelooflijk makkelijk voor ons om te doen alsof dat een achterlijke reactie is ja.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:06 schreef warhamstr het volgende:
[..]
Dat schijnt geen vreemde reactie te zijn in een shock toestand...
topicreports maken graag!quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:03 schreef Harmankardon het volgende:
Als ik hier FA zou zijn dan waren er al wat permbans uitgedeeld.
Hehequote:Op donderdag 14 juli 2016 23:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Je zou maar mod zijn en net van plan zijn om te gaan slapen.
Terroristen plegen aanslagen, niet de islam idioot of denk jij dat er onder die doden en gewonden geen moslims zijn? Wat een mongool ben jijquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:04 schreef Infection het volgende:
[..]
Misschien wordt het eens tijd dat de achterlijke islam eens ophoudt met die aanslagen, wat dacht je daarvan?
Leest de AIVD mee om deze man een bezoekje te brengen?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:06 schreef PSVCL het volgende:
[..]
misschien es niet met zaken in andere landen bemoeien
Niemand hoopte op een aanslagquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:07 schreef PSVCL het volgende:
Iedereen in spanning hopend op een "aanslag" , ,,,fuck de omgekomen mensen wij willen pagina's lang kunnen kankeren !
Gooi jezelf van een brug ofzoquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:07 schreef PSVCL het volgende:
Iedereen in spanning hopend op een "aanslag" , ,,,fuck de omgekomen mensen wij willen pagina's lang kunnen kankeren !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |