Vind ik wel meevallen. Meeste mensen bewegen toch nog. Belangrijkste vraag is of er geen dooie Nederlanders zijn. Moeten toch veel Hollandse sleurhutten nu aan de Cote D'Azur zitten.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:03 schreef Blik het volgende:
Als je dat twitter filmpje bekijkt dan is die 30 doden geen slechte inschatting
Het is Pokemonquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:03 schreef bloodymary1 het volgende:
Nou, iedereen heeft zijn Pokomon en nice grapjes nu wel gemaakt denk ik? Leuk zijn ze in ieder geval niet.
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:04 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
''Ik wist niet wat ik moest doen, moet ik mijn drankje meenemen''
Het is voornamelijk een vriendin van mijn vriendin maar ken haar zelf ook wel. Ze is koreaans btw, dus als je iets hoort stuur maar een dm ofzo....quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar even afwachten dan. Zou nog niet meteen conclusies trekken. Wel naar.
Het is nu wel duidelijk dat het geen ongeluk is he.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:02 schreef Tofuburger het volgende:
Wat een gedoe weer. Heb wel echt genoeg van al die wreedheid de laatste tijd.
Ik hoop serieus dat het een ongeluk was en geen doelbewuste aanslag.
Sowieso mensen die hun bier laten staan.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:04 schreef 2dope het volgende:
"moet ik m'n drankje meenemen of niet..."
Ja dat zijn de dingen die je je dan afvraagt natuurlijk
Frankrijk gebruikt net als mijn Zwitserland TETRAPOL dat loopt onafhankelijk van het normale netwerk net als P2000 en C2000 hier.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan leg je het netwerk plat van de hulpdiensten. Domste advies ooit.
Ja man. Al die andere dooien zijn minder interessant.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:04 schreef MCH het volgende:
[..]
Belangrijkste vraag is of er geen dooie Nederlanders zijn.
Weet je wat dat kost daar aan de boulevard?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:05 schreef richolio het volgende:
Heeft ze haar drankje nu laten staan of niet?
Dat bedoel ik dus.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:03 schreef GotenSSJ het volgende:
Godverdomme, mijn beste vriendin is op huwelijksreis in Nice. Gelukkig kreeg ik een paar minuten geleden een berichtje dat ze ternauwernood zijn ontsnapt.. Alle jezus.
ripquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:03 schreef HiZ het volgende:
De chauffeur van de truck schijnt te zijn doodgeschoten door de politie.
Ja eens, gewoon meegenomen dusquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Weet je wat dat kost daar aan de boulevard?
Driewerf hoera voor de multicul hoera hoera hoerequote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Klopt maar wel de realiteit. Dir is wat er nu om de haverklap gebeurt in west-europa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |