Massahysterie at work.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:12 schreef Tomatenboer het volgende:
M'n vriendin is aan het stressen en vindt dat ik familie moet bellen (waarschuwen) die aan de andere kant van Frankrijk op vakantie zijn.
EU tegen Irak en Syrië: Jullie zijn allemaal welkom!quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:11 schreef Nintex het volgende:
[..]
Welk continent zet dan ook zijn grenzen tijdens een oorlog wagenwijd open, zodat de vijand naar binnen kan wandelen.
Die EU bureaucraten zijn verantwoordelijk voor honderden, zo niet duizenden doden.
Moslims zijn idd de slachtoffers van islam ook... wat zegt dat over de islamquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:12 schreef richolio het volgende:
[..]
Lekker stereotyperend ook weer_! De moslims zijn, bij lange na, de allergrootste slachtoffers van de islam. Je voorkomt niets door een hele religie te verbannen uit een groot gedeelte van de wereld. Sowieso is het een beetje droevig om dat te willen. Alsof de wereld van jou is.
IS claimt elke moslim aanslag ooit, domme propoganda., zal me niks verbazen dst het algemeen bestuur van IS niks te maken had met de europese aanslagen. En bij deze al helemaal niet aangezien het niet al te best gaat met het kalifaatquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:09 schreef JubaUrbicus het volgende:
Typisch IS aanslag weer. Het kalifaat is bijna verslagen (alleen Mosul staat nog overeind) dus moeten ze toch nog op een manier hun macht tonen en dan doen ze natuurlijk hetgeen waar zij het best in zijn: namelijk aanslagen plegen.
Precies. En dat zullen die gezwellen nog wel even gaan doen, ten onder gaan door het Westen is natuurlijk erg vernederend dus ik vrees dat we voorlopig nog niet van ze af zijn..quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:09 schreef JubaUrbicus het volgende:
Typisch IS aanslag weer. Het kalifaat is bijna verslagen (alleen Mosul staat nog overeind) dus moeten ze toch nog op een manier hun macht tonen en dan doen ze natuurlijk hetgeen waar zij het best in zijn: namelijk aanslagen plegen.
Permban aub.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:12 schreef epicbeardman het volgende:
Is er al op unibet een bet open gezet voor dat de dader een moslim is? ow wacht de odds die je krijgt zijn dan ultra laag![]()
Wat een drama.
is ze bang dat die vrachtwagen nog niet tot stilstand is gebracht?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:12 schreef Tomatenboer het volgende:
M'n vriendin is aan het stressen en vindt dat ik familie moet bellen (waarschuwen) die aan de andere kant van Frankrijk op vakantie zijn.
Daar is de zwembad lounge balkon uitzichtdame nog steeds aan het woord...quote:
Dat zegt genoeg over jouquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:12 schreef Infection het volgende:
Het voordeel is is dat ik redelijk aangeschoten ben, die beelden doen me nu niet zoveel.
Ik weet niet wat zotter is, dat beleid of mensen met oogkleppen op die het nog steeds verdedigen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:12 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
EU tegen Irak en Syrië: Jullie zijn allemaal welkom!![]()
![]()
![]()
En dan naif denken dat er geen tientallen of 100tallen ISIS strijders erbij lopen? Tering.....
![]()
![]()
Doet me denken aan Brussel, waar er wat hardnekkige geruchten waren over tig metrostations terwijl die uiteindelijk allemaal van dezelfde locatie bleken te komen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:13 schreef Infection het volgende:
[..]
Komt ook telkens op twitter voorbij, maar veel meer informatie dan dat is er ook niet...
Hij is al aan het retweeten in ieder geval.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:13 schreef Zipportal het volgende:
Wachten op de eerste Tweet van WildersGod.
Dit ja.... EU is verantwoordelijk hiervoor.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:12 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
EU tegen Irak en Syrië: Jullie zijn allemaal welkom!![]()
![]()
![]()
En dan naif denken dat er geen tientallen of 100tallen ISIS strijders erbij lopen? Tering.....
![]()
![]()
Nu niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:13 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Daar is de zwembad lounge balkon uitzichtdame nog steeds aan het woord...
Ik stort me wel even op de Franse zender. Toch bedankt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |