Ik had een tijdje een Turkse vlag als UI. Ik werd gewoon dik beledigd toen ik op de FP gingquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh maar als we daarmee ophouden mag je heel NWS en FP wel opheffen hoor![]()
Wel van de aftermathquote:
Grote kans toch? of wat.quote:
Nee Moslims zijn het slachtoffer van terroristen die in de naam van hunzelfde god aanslagen plegenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:12 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Moslims zijn idd de slachtoffers van islam ook... wat zegt dat over de islam
Wat wil je weten?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:13 schreef BansheeBoy het volgende:
Lekker weer dit.
Is er al meer bekend?²
Waarbij je mag melden dat je dit eigenlijk niet wilt zien.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Wel van de aftermath
https://twitter.com/beslanu/status/753708143260102657/video/1
Erg he... mensen die nog steeds roepen dat dit niets met religie te maken heeftquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:13 schreef Nintex het volgende:
[..]
Ik weet niet wat zotter is, dat beleid of mensen met oogkleppen op die het nog steeds verdedigen.
Vind er nog niets "typisch IS" aan eigenlijk...quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:09 schreef JubaUrbicus het volgende:
Typisch IS aanslag weer. Het kalifaat is bijna verslagen (alleen Mosul staat nog overeind) dus moeten ze toch nog op een manier hun macht tonen en dan doen ze natuurlijk hetgeen waar zij het best in zijn: namelijk aanslagen plegen.
Dit is de huidige status:quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:13 schreef BansheeBoy het volgende:
Lekker weer dit.
Is er al meer bekend?²
Terrorstische aanval, dat is zeker. Wie en waarom nog niet. Grote kans dat het IS is natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:13 schreef BansheeBoy het volgende:
Lekker weer dit.
Is er al meer bekend?²
quote:Around 60 dead, according to iTélé, which quotes the Nice DA (procureur de la Répubique)...
donequote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Waarbij je mag melden dat je dit eigenlijk niet wilt zien.
Je weet wat ik bedoelde denk ik. Terrorisme.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:12 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Moslims zijn idd de slachtoffers van islam ook... wat zegt dat over de islam
Omdat de letterlijke LERING DAT LEERT van islam. Gek he? Hoe moeilijk is het?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee Moslims zijn het slachtoffer van terroristen die in de naam van hunzelfde god aanslagen plegen
Uit welke hoek dit komt. Vooral dat. Is het echt een aanslag of een fout van de chauffeur? Ik val er nu midden in.quote:
Nee, dat er meerdere aanslagen in meerdere steden gaan plaatsvinden.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
is ze bang dat die vrachtwagen nog niet tot stilstand is gebracht?
Ik ging kijken maar zonder details te geven. Als ik in mijn vinger snijdt dan wordt ik al niet goedquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:12 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb het wel afgekeken, afschuwelijk. Zou overigens zelf nooit zo'n filmpje online gaan zetten.
Waarom niet? Die hebben zoveel gruwelijke moord manieren. Is toch weinig over te zeggen als je d'r niet bovenop staat en geen deskundige bent.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:14 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Vind er nog niets "typisch IS" aan eigenlijk...
Op lokale nieuwszenders wordt het bevestigd.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:15 schreef Zelfscanner het volgende:
Die gijzeling, is dat nou zo moeilijk om te bevestigen
Alsof ze 24/7 een redactie aanwezig hebben, denk even na johquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:14 schreef Nostalgist het volgende:
wat een trieste TV op NPO1 Nederland onwaardig
Daar zal ongetwijfeld onrust zijn, hoeft niet gelijk een aanslag te betekenen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:15 schreef trein2000 het volgende:
Onrust gemeld in Parijs... Ik hoop het niet.
Gebruikelijk altijd na aanslagen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:15 schreef trein2000 het volgende:
Bel gewoon dat hotel ff opquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:15 schreef Zelfscanner het volgende:
Die gijzeling, is dat nou zo moeilijk om te bevestigen
Dit is niet de islam, dit zijn kansloze jongeren die de radicale islam als enige uitweg zien/excuus gebruiken om zichzelf wat waard te voelen. De tijd van terrorisme georganiseerd vanuit het Midden-Oosten à la Al-Qaida is wel zo'n beetje voorbij, dit is home-grown hatred. Van die kansloze types die iedereen en alles behalve zichzelf de schuld geven van hun problemen en vervolgens zich wraken op die maatschappij.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:10 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Sommige lering verheerlijkt dit soort aanslagen... enig idee welke? Of is het weer een gekkie die wéér.... wéér dezelfde religie aanhangt als al die vorige keren?
TWEE VERSCHILLENDE PLEKKEN.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:14 schreef Slaro het volgende:
[..]
Twitter.
Ook bij een Buffalo Grill, misschien dezelfde, niet duidelijk.
Belde net even naar dat restaurant maar ze namen niet op. Kan het zelf dus ook nog niet bevestigen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:15 schreef Revolution-NL het volgende:
Waarom is de gijzeling bij Buffalo Grill nog niet bevestigd. Waarom moet dit zo lang duren?
IS doet die dingen liever met een ontploffingquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:15 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Waarom niet? Die hebben zoveel gruwelijke moord manieren. Is toch weinig over te zeggen als je d'r niet bovenop staat en geen deskundige bent.
JeSuisParisquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:15 schreef trein2000 het volgende:
Er zijn TIENTALLEN stromingen binnen de islamquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:14 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Omdat de letterlijke LERING DAT LEERT van islam. Gek he? Hoe moeilijk is het?
Ruslandgodquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:15 schreef opperkleurder het volgende:
Beste nieuwszender is RT, Al Jazeera goede tweede.
Dus islamquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:16 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Dit is niet de islam, dit zijn kansloze jongeren die de radicale islam als enige uitweg zien/excuus gebruiken om zichzelf wat waard te voelen. De tijd van terrorisme georganiseerd vanuit het Midden-Oosten à la Al-Qaida is wel zo'n beetje voorbij, dit is home-grown hatred. Van die kansloze types die iedereen en alles behalve zichzelf de schuld geven van hun problemen en vervolgens zich wraken op die maatschappij.
Ja .. Ik was 10 km verder op ... Ah U was gevlucht ..quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:15 schreef Infection het volgende:
Die interviews op NOS.... "Ik zag overal lijken liggen".
En dan die rustige stem erbij. De shock komt later...
Het liefst volg ik RT, Al Jazeera, CNN etc tegelijk, aangezien ze vaak allemaal wat andere lokale bronnen hebben en samen een goed beeld geven, maar ja, dat is lastig.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:15 schreef opperkleurder het volgende:
Beste nieuwszender is RT, Al Jazeera goede tweede.
Dat krijg je dus altijd, dit soort meldingen. Vaak is het dan 'niks'.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:15 schreef trein2000 het volgende:
Zit je al te rukken knoflooksnor?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Wel van de aftermath
e: veel bloed enzo, nsfw
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Wel van de aftermath
Dit filmpje hoort wat mij betreft onder een spoiler met waarschuwing.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Wel van de aftermath
Dit kan toch nietquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:16 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Belde net even naar dat restaurant maar ze namen niet op. Kan het zelf dus ook nog niet bevestigen.
Wat dus ook puur een gerucht is.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:16 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
TWEE VERSCHILLENDE PLEKKEN.
23h49 : Après la rumeur sur une prise d'otages au Buffalo Grill, une autre rumeur circule à propos d'une prise d'otages dans un hôtel.
Ended 4 minutes ago.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:16 schreef Zolderkamer het volgende:
Periscope feed gijzeling?
https://www.periscope.tv/chanchan0622/1RDGlkeqdyDKL
En dezequote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daar zal ongetwijfeld onrust zijn, hoeft niet gelijk een aanslag te betekenen.
Als die gijzelingen waar zijn dan wel..quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:15 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Waarom niet? Die hebben zoveel gruwelijke moord manieren. Is toch weinig over te zeggen als je d'r niet bovenop staat en geen deskundige bent.
Liever schieten en dan ontploffen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
IS doet die dingen liever met een ontploffing
Inderdaad, een beperkte nachtredactie in combinatie met gebrek aan bronnen bij dit soort gebeurtenissen. Ze kunnen namelijk ook niet zomaar Twitter gaan napraten, omdat ze bij de NOS die bronnen willen checken en het dus eerst zeker willen weten voordat ze wat roepen... en dat kost tijd.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alsof ze 24/7 een redactie aanwezig hebben, denk even na joh
Ik persoonlijk ga dat ook bewust niet kijken of opzoeken.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Waarbij je mag melden dat je dit eigenlijk niet wilt zien.
Dit kan natuurlijk ook gewoon een gestoorde Fransman zijn......quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:13 schreef Nintex het volgende:
[..]
Ik weet niet wat zotter is, dat beleid of mensen met oogkleppen op die het nog steeds verdedigen.
Hang je ook de islam aan? Misschien toch maar eens andere keuzes maken dan.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:17 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik voel me steeds schever aangekeken door de blanken in de buurt. Wordt zo langzamerhand wel onhoudbaar.²
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh dat scheelt. Die mensen in Nice ook.
Negresco hotel ofzo.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:16 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
TWEE VERSCHILLENDE PLEKKEN.
23h49 : Après la rumeur sur une prise d'otages au Buffalo Grill, une autre rumeur circule à propos d'une prise d'otages dans un hôtel.
Wel een gerucht van le Dauphine, die posten niet zomaar.quote:
misschien verstandig te emigreren. Dat is voor iedereen het bestequote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:17 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik voel me steeds schever aangekeken door de blanken in de buurt. Wordt zo langzamerhand wel onhoudbaar.²
Het valt nog mee dat ze die vrachtwagen hadden omgebouwd naar een VBIED. Eerst rammen en dan opblazen, iets wat ze vaak doen in Syrië.quote:
Ja die heb ik gezien, maar ik ben meer geinteresseerd in beelden van de crash. Kan je een evt ongeluk uitsluiten.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Wel van de aftermath
Ja, ik ben Moslim en loop geregeld in baard en gewaad. Ik hoop dat de mensen inzien wie bonafide is en wie niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:17 schreef Infection het volgende:
[..]
Hang je ook de islam aan? Misschien toch maar eens andere keuzes maken dan.
Ja wat zal je het slecht hebben zeg.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:17 schreef BansheeBoy het volgende:
Idd en CNN bijv heeft veel meer bronnen, budget en het is veel vroeger daar dus meer man aanwezigquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Inderdaad, een beperkte nachtredactie in combinatie met gebrek aan bronnen bij dit soort gebeurtenissen. Ze kunnen namelijk ook niet zomaar Twitter gaan napraten, omdat ze bij de NOS die bronnen willen checken en het dus eerst zeker willen weten voordat ze wat roepen... en dat kost tijd.
Ook herhalen ze expres regelmatig informatie voor mensen die later inschakelen, lijkt mij ook logisch.
uiteraard, maar IS roept ook op elke religieuze mongool zelf een aanslag uit te voeren. In dit geval is een truck dodelijker dan een bom zelfs.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
IS doet die dingen liever met een ontploffing
Precies. Iemand zien liggen, tja, daar kom ik wel overheen, maar ik heb geen zin in het risico dat je ineens iemand compleet uit elkaar gereten ziet liggen daar. Dat blijft wel op je netvlies plakken.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:17 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ik persoonlijk ga dat ook bewust niet kijken of opzoeken.
Met deze sociale media kun je tegenwoordig al het schokkends zien en ik denk niet dat dat goed is voor iedereen.
Kan soms meer schade aanrichten dan je denkt
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:18 schreef trein2000 het volgende:
https://mobile.twitter.com/Jamiemc2313/status/753711977302753280
Explosie gemeld bij de Eiffeltoren zie foto.
Dus islamquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:18 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Islam als excuus, daarvoor deden ze alles wat God verboden heeft.
VBIED's van tegenwoordig richten veel meer schade aanquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:18 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
uiteraard, maar IS roept ook op elke religieuze mongool zelf een aanslag uit te voeren. In dit geval is een truck dodelijker dan een bom zelfs.
Tja. Als je een religie aanhangt die veel haat verspreidt moet je toch maar eens gaan overwegen om eruit te stappen. Dat je überhaupt nog geassocieerd wilt worden met die idioten.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ik ben Moslim en loop geregeld in baard en gewaad. Ik hoop dat de mensen inzien wie bonafide is en wie niet.²
Dat is een vuurwerkshow die daar om 23:00 is afgestoken daar.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:18 schreef trein2000 het volgende:
https://mobile.twitter.com/Jamiemc2313/status/753711977302753280
Explosie gemeld bij de Eiffeltoren zie foto.
CNN heeft het over 30 doden wat een waanzin ditquote:
Het heeft de grootste moslimgemeenschap van Europa en bv. de banlieues zijn totaal verloren wijken daar. Dien je schoon te vegen, maar soit.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:19 schreef Triggershot het volgende:
Je gaat je toch afvragen waarom Frankrijk de favoriete keuze is voor een aanslag, is het zo makkelijk voor terroristen om iets voor te bereiden en vrij te bewegen ondanks alles.
Zeer zeker niet. Mijn ruggengraat is niet bepaald van papier maché. Maar je kunt onmogelijk inzien dat dit behoorlijk legendarisch is allemaal.quote:
Vuurwerk, het is notabene een feestdag.quote:
Irrationeel, maar een bezorgde vriendin is geen 'quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:12 schreef Tomatenboer het volgende:
M'n vriendin is aan het stressen en vindt dat ik familie moet bellen (waarschuwen) die aan de andere kant van Frankrijk op vakantie zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |