Er zijn TIENTALLEN stromingen binnen de islamquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:14 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Omdat de letterlijke LERING DAT LEERT van islam. Gek he? Hoe moeilijk is het?
Ruslandgodquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:15 schreef opperkleurder het volgende:
Beste nieuwszender is RT, Al Jazeera goede tweede.
Dus islamquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:16 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Dit is niet de islam, dit zijn kansloze jongeren die de radicale islam als enige uitweg zien/excuus gebruiken om zichzelf wat waard te voelen. De tijd van terrorisme georganiseerd vanuit het Midden-Oosten à la Al-Qaida is wel zo'n beetje voorbij, dit is home-grown hatred. Van die kansloze types die iedereen en alles behalve zichzelf de schuld geven van hun problemen en vervolgens zich wraken op die maatschappij.
Ja .. Ik was 10 km verder op ... Ah U was gevlucht ..quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:15 schreef Infection het volgende:
Die interviews op NOS.... "Ik zag overal lijken liggen".
En dan die rustige stem erbij. De shock komt later...
Het liefst volg ik RT, Al Jazeera, CNN etc tegelijk, aangezien ze vaak allemaal wat andere lokale bronnen hebben en samen een goed beeld geven, maar ja, dat is lastig.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:15 schreef opperkleurder het volgende:
Beste nieuwszender is RT, Al Jazeera goede tweede.
Dat krijg je dus altijd, dit soort meldingen. Vaak is het dan 'niks'.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:15 schreef trein2000 het volgende:
Onrust gemeld in Parijs... Ik hoop het niet.
Zit je al te rukken knoflooksnor?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Wel van de aftermath
https://twitter.com/beslanu/status/753708143260102657/video/1
e: veel bloed enzo, nsfw
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Wel van de aftermath
Dit filmpje hoort wat mij betreft onder een spoiler met waarschuwing.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Wel van de aftermath
Dit kan toch nietquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:16 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Belde net even naar dat restaurant maar ze namen niet op. Kan het zelf dus ook nog niet bevestigen.
Wat dus ook puur een gerucht is.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:16 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
TWEE VERSCHILLENDE PLEKKEN.
23h49 : Après la rumeur sur une prise d'otages au Buffalo Grill, une autre rumeur circule à propos d'une prise d'otages dans un hôtel.
Ended 4 minutes ago.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:16 schreef Zolderkamer het volgende:
Periscope feed gijzeling?
https://www.periscope.tv/chanchan0622/1RDGlkeqdyDKL
En dezequote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daar zal ongetwijfeld onrust zijn, hoeft niet gelijk een aanslag te betekenen.
Als die gijzelingen waar zijn dan wel..quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:15 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Waarom niet? Die hebben zoveel gruwelijke moord manieren. Is toch weinig over te zeggen als je d'r niet bovenop staat en geen deskundige bent.
Liever schieten en dan ontploffen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
IS doet die dingen liever met een ontploffing
Inderdaad, een beperkte nachtredactie in combinatie met gebrek aan bronnen bij dit soort gebeurtenissen. Ze kunnen namelijk ook niet zomaar Twitter gaan napraten, omdat ze bij de NOS die bronnen willen checken en het dus eerst zeker willen weten voordat ze wat roepen... en dat kost tijd.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alsof ze 24/7 een redactie aanwezig hebben, denk even na joh
Ik persoonlijk ga dat ook bewust niet kijken of opzoeken.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Waarbij je mag melden dat je dit eigenlijk niet wilt zien.
Dit kan natuurlijk ook gewoon een gestoorde Fransman zijn......quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:13 schreef Nintex het volgende:
[..]
Ik weet niet wat zotter is, dat beleid of mensen met oogkleppen op die het nog steeds verdedigen.
Hang je ook de islam aan? Misschien toch maar eens andere keuzes maken dan.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:17 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik voel me steeds schever aangekeken door de blanken in de buurt. Wordt zo langzamerhand wel onhoudbaar.²
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh dat scheelt. Die mensen in Nice ook.
Negresco hotel ofzo.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:16 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
TWEE VERSCHILLENDE PLEKKEN.
23h49 : Après la rumeur sur une prise d'otages au Buffalo Grill, une autre rumeur circule à propos d'une prise d'otages dans un hôtel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |