Ik had een tijdje een Turkse vlag als UI. Ik werd gewoon dik beledigd toen ik op de FP gingquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh maar als we daarmee ophouden mag je heel NWS en FP wel opheffen hoor![]()
Wel van de aftermathquote:
Grote kans toch? of wat.quote:
Nee Moslims zijn het slachtoffer van terroristen die in de naam van hunzelfde god aanslagen plegenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:12 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Moslims zijn idd de slachtoffers van islam ook... wat zegt dat over de islam
Wat wil je weten?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:13 schreef BansheeBoy het volgende:
Lekker weer dit.
Is er al meer bekend?²
Waarbij je mag melden dat je dit eigenlijk niet wilt zien.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Wel van de aftermath
https://twitter.com/beslanu/status/753708143260102657/video/1
Erg he... mensen die nog steeds roepen dat dit niets met religie te maken heeftquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:13 schreef Nintex het volgende:
[..]
Ik weet niet wat zotter is, dat beleid of mensen met oogkleppen op die het nog steeds verdedigen.
Vind er nog niets "typisch IS" aan eigenlijk...quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:09 schreef JubaUrbicus het volgende:
Typisch IS aanslag weer. Het kalifaat is bijna verslagen (alleen Mosul staat nog overeind) dus moeten ze toch nog op een manier hun macht tonen en dan doen ze natuurlijk hetgeen waar zij het best in zijn: namelijk aanslagen plegen.
Dit is de huidige status:quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:13 schreef BansheeBoy het volgende:
Lekker weer dit.
Is er al meer bekend?²
Terrorstische aanval, dat is zeker. Wie en waarom nog niet. Grote kans dat het IS is natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:13 schreef BansheeBoy het volgende:
Lekker weer dit.
Is er al meer bekend?²
quote:Around 60 dead, according to iTélé, which quotes the Nice DA (procureur de la Répubique)...
donequote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Waarbij je mag melden dat je dit eigenlijk niet wilt zien.
Je weet wat ik bedoelde denk ik. Terrorisme.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:12 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Moslims zijn idd de slachtoffers van islam ook... wat zegt dat over de islam
Omdat de letterlijke LERING DAT LEERT van islam. Gek he? Hoe moeilijk is het?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee Moslims zijn het slachtoffer van terroristen die in de naam van hunzelfde god aanslagen plegen
Uit welke hoek dit komt. Vooral dat. Is het echt een aanslag of een fout van de chauffeur? Ik val er nu midden in.quote:
Nee, dat er meerdere aanslagen in meerdere steden gaan plaatsvinden.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
is ze bang dat die vrachtwagen nog niet tot stilstand is gebracht?
Ik ging kijken maar zonder details te geven. Als ik in mijn vinger snijdt dan wordt ik al niet goedquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:12 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb het wel afgekeken, afschuwelijk. Zou overigens zelf nooit zo'n filmpje online gaan zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |