Waarom niet? Die hebben zoveel gruwelijke moord manieren. Is toch weinig over te zeggen als je d'r niet bovenop staat en geen deskundige bent.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:14 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Vind er nog niets "typisch IS" aan eigenlijk...
Op lokale nieuwszenders wordt het bevestigd.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:15 schreef Zelfscanner het volgende:
Die gijzeling, is dat nou zo moeilijk om te bevestigen
Alsof ze 24/7 een redactie aanwezig hebben, denk even na johquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:14 schreef Nostalgist het volgende:
wat een trieste TV op NPO1 Nederland onwaardig
Daar zal ongetwijfeld onrust zijn, hoeft niet gelijk een aanslag te betekenen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:15 schreef trein2000 het volgende:
Onrust gemeld in Parijs... Ik hoop het niet.
Gebruikelijk altijd na aanslagen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:15 schreef trein2000 het volgende:
Bel gewoon dat hotel ff opquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:15 schreef Zelfscanner het volgende:
Die gijzeling, is dat nou zo moeilijk om te bevestigen
Dit is niet de islam, dit zijn kansloze jongeren die de radicale islam als enige uitweg zien/excuus gebruiken om zichzelf wat waard te voelen. De tijd van terrorisme georganiseerd vanuit het Midden-Oosten à la Al-Qaida is wel zo'n beetje voorbij, dit is home-grown hatred. Van die kansloze types die iedereen en alles behalve zichzelf de schuld geven van hun problemen en vervolgens zich wraken op die maatschappij.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:10 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Sommige lering verheerlijkt dit soort aanslagen... enig idee welke? Of is het weer een gekkie die wéér.... wéér dezelfde religie aanhangt als al die vorige keren?
TWEE VERSCHILLENDE PLEKKEN.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:14 schreef Slaro het volgende:
[..]
Twitter.
Ook bij een Buffalo Grill, misschien dezelfde, niet duidelijk.
Belde net even naar dat restaurant maar ze namen niet op. Kan het zelf dus ook nog niet bevestigen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:15 schreef Revolution-NL het volgende:
Waarom is de gijzeling bij Buffalo Grill nog niet bevestigd. Waarom moet dit zo lang duren?
IS doet die dingen liever met een ontploffingquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:15 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Waarom niet? Die hebben zoveel gruwelijke moord manieren. Is toch weinig over te zeggen als je d'r niet bovenop staat en geen deskundige bent.
JeSuisParisquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:15 schreef trein2000 het volgende:
Er zijn TIENTALLEN stromingen binnen de islamquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:14 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Omdat de letterlijke LERING DAT LEERT van islam. Gek he? Hoe moeilijk is het?
Ruslandgodquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:15 schreef opperkleurder het volgende:
Beste nieuwszender is RT, Al Jazeera goede tweede.
Dus islamquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:16 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Dit is niet de islam, dit zijn kansloze jongeren die de radicale islam als enige uitweg zien/excuus gebruiken om zichzelf wat waard te voelen. De tijd van terrorisme georganiseerd vanuit het Midden-Oosten à la Al-Qaida is wel zo'n beetje voorbij, dit is home-grown hatred. Van die kansloze types die iedereen en alles behalve zichzelf de schuld geven van hun problemen en vervolgens zich wraken op die maatschappij.
Ja .. Ik was 10 km verder op ... Ah U was gevlucht ..quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:15 schreef Infection het volgende:
Die interviews op NOS.... "Ik zag overal lijken liggen".
En dan die rustige stem erbij. De shock komt later...
Het liefst volg ik RT, Al Jazeera, CNN etc tegelijk, aangezien ze vaak allemaal wat andere lokale bronnen hebben en samen een goed beeld geven, maar ja, dat is lastig.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:15 schreef opperkleurder het volgende:
Beste nieuwszender is RT, Al Jazeera goede tweede.
Dat krijg je dus altijd, dit soort meldingen. Vaak is het dan 'niks'.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:15 schreef trein2000 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |