Ja, ik ben Moslim en loop geregeld in baard en gewaad. Ik hoop dat de mensen inzien wie bonafide is en wie niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:17 schreef Infection het volgende:
[..]
Hang je ook de islam aan? Misschien toch maar eens andere keuzes maken dan.
Ja wat zal je het slecht hebben zeg.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:17 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik voel me steeds schever aangekeken door de blanken in de buurt. Wordt zo langzamerhand wel onhoudbaar.²
Idd en CNN bijv heeft veel meer bronnen, budget en het is veel vroeger daar dus meer man aanwezigquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Inderdaad, een beperkte nachtredactie in combinatie met gebrek aan bronnen bij dit soort gebeurtenissen. Ze kunnen namelijk ook niet zomaar Twitter gaan napraten, omdat ze bij de NOS die bronnen willen checken en het dus eerst zeker willen weten voordat ze wat roepen... en dat kost tijd.
Ook herhalen ze expres regelmatig informatie voor mensen die later inschakelen, lijkt mij ook logisch.
uiteraard, maar IS roept ook op elke religieuze mongool zelf een aanslag uit te voeren. In dit geval is een truck dodelijker dan een bom zelfs.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
IS doet die dingen liever met een ontploffing
Precies. Iemand zien liggen, tja, daar kom ik wel overheen, maar ik heb geen zin in het risico dat je ineens iemand compleet uit elkaar gereten ziet liggen daar. Dat blijft wel op je netvlies plakken.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:17 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ik persoonlijk ga dat ook bewust niet kijken of opzoeken.
Met deze sociale media kun je tegenwoordig al het schokkends zien en ik denk niet dat dat goed is voor iedereen.
Kan soms meer schade aanrichten dan je denkt
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:18 schreef trein2000 het volgende:
https://mobile.twitter.com/Jamiemc2313/status/753711977302753280
Explosie gemeld bij de Eiffeltoren zie foto.
Dus islamquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:18 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Islam als excuus, daarvoor deden ze alles wat God verboden heeft.
VBIED's van tegenwoordig richten veel meer schade aanquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:18 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
uiteraard, maar IS roept ook op elke religieuze mongool zelf een aanslag uit te voeren. In dit geval is een truck dodelijker dan een bom zelfs.
Tja. Als je een religie aanhangt die veel haat verspreidt moet je toch maar eens gaan overwegen om eruit te stappen. Dat je überhaupt nog geassocieerd wilt worden met die idioten.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ik ben Moslim en loop geregeld in baard en gewaad. Ik hoop dat de mensen inzien wie bonafide is en wie niet.²
Dat is een vuurwerkshow die daar om 23:00 is afgestoken daar.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:18 schreef trein2000 het volgende:
https://mobile.twitter.com/Jamiemc2313/status/753711977302753280
Explosie gemeld bij de Eiffeltoren zie foto.
CNN heeft het over 30 doden wat een waanzin ditquote:
Het heeft de grootste moslimgemeenschap van Europa en bv. de banlieues zijn totaal verloren wijken daar. Dien je schoon te vegen, maar soit.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:19 schreef Triggershot het volgende:
Je gaat je toch afvragen waarom Frankrijk de favoriete keuze is voor een aanslag, is het zo makkelijk voor terroristen om iets voor te bereiden en vrij te bewegen ondanks alles.
Zeer zeker niet. Mijn ruggengraat is niet bepaald van papier maché. Maar je kunt onmogelijk inzien dat dit behoorlijk legendarisch is allemaal.quote:
Vuurwerk, het is notabene een feestdag.quote:
Irrationeel, maar een bezorgde vriendin is geen 'quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:12 schreef Tomatenboer het volgende:
M'n vriendin is aan het stressen en vindt dat ik familie moet bellen (waarschuwen) die aan de andere kant van Frankrijk op vakantie zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |