abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163694590
http://thehill.com/homene(...)ers-endorses-clinton

quote:
"Secretary Clinton has won the Democratic nominating process, and I congratulate her for that,” Sanders said. “She will be the Democratic nominee for president, and I intend to do everything I can to make certain she will be the next president of the United States.” -Sanders.
Zoals ik al een week geleden zei omdat ik nu eenmaal fatsoenlijkere bronnen heb dan jullie blijkt zoals gewoonlijk weer.

Groetjes.

[ Bericht 6% gewijzigd door Peachbird op 12-07-2016 19:49:02 ]
En dan nu, Peachbird bericht:
-
Als van rossum, maar dan slim.
  dinsdag 12 juli 2016 @ 18:38:57 #2
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_163694612
Wat moet hij dan? Independent gaan?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 12 juli 2016 @ 18:40:04 #3
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
  dinsdag 12 juli 2016 @ 18:40:15 #4
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_163694635
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 18:38 schreef Catch22- het volgende:
Wat moet hij dan? Independent gaan?
Ja, waarom niet?
Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
  dinsdag 12 juli 2016 @ 18:45:04 #5
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_163694729
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 18:40 schreef hooibaal het volgende:

[..]

Ja, waarom niet?
Als je dat werkelijk verwacht dan snap je het Amerikaanse systeem niet.

Maar goed, ik lees hier de laatste tijd wel meer over Amerika waar Amerikanen zich zelfs over zouden verbazen, en dan wordt het ook nog allemaal verkondigd alsof het feiten zijn en de Amerikanen er zo over denken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_163694737
Geen idee wat jouw bronnen zijn, TS, maar in de reguliere media werd al langere tijd aangekondigd dat Sanders zijn steun vroeg of laat zou gaan uitspreken voor Clinton.

En het is 'verraadt'.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_163694741
Hij hoopt dat Clinton wint, en niet Trump. Nou, wat een verraad zeg :')
  dinsdag 12 juli 2016 @ 18:46:40 #8
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_163694755
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 18:45 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als je dat werkelijk verwacht dan snap je het Amerikaanse systeem niet.

Maar goed, ik lees hier de laatste tijd wel meer over Amerika waar Amerikanen zich zelfs over zouden verbazen, en dan wordt het ook nog allemaal verkondigd alsof het feiten zijn en de Amerikanen er zo over denken.
Ik snap prima hoe het systeem werkt. En nee, misschien wint hij niet. Nog altijd beter dan steun geven aan de vijand.
pi_163694763
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 18:45 schreef KoosVogels het volgende:
Geen idee wat jouw bronnen zijn, TS, maar in de reguliere media werd al langere tijd aangekondigd dat Sanders zijn steun vroeg of laat zou gaan uitspreken voor Clinton.

En het is 'verraadt'.
En dit was natuurlijk ook al maanden terug uit te tekenen. Echt nieuws kan je dit niet meer noemen.
pi_163694769
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 18:46 schreef hooibaal het volgende:

[..]

Ik snap prima hoe het systeem werkt. En nee, misschien wint hij niet. Nog altijd beter dan steun geven aan de vijand.
Je toont hier weer aan dat je juist niets van het systeem snapt.
  dinsdag 12 juli 2016 @ 18:48:07 #11
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_163694782
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 18:46 schreef hooibaal het volgende:

[..]

Ze waren allebei kandidaten van dezelfde partij.
Als je de andere kandidaat dan "de vijand" noemt betekent dat vooral dat je het systeem niet begrijpt.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_163694789
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 18:47 schreef 99.999 het volgende:

[..]

En dit was natuurlijk ook al maanden terug uit te tekenen. Echt nieuws kan je dit niet meer noemen.
Sterker, dat Sanders vroeg of laat Clinton zou endorsen, was vanaf de start al duidelijk.
pi_163694800
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 18:37 schreef Peachbird het volgende:
Zoals ik al een week geleden zei omdat ik nu eenmaal fatsoenlijkere bronnen heb dan jullie blijkt zoals gewoonlijk weer.
En nu? Ben je een stoere mannetje geworden?

Iedereen met meer dan 6 hersencellen zag dit maanden geleden al aankomen. Alsof Sanders Clinton zou blijven tegenwerken en zo de kansen van Trump zou vergroten bij de GE. Wat dacht je nou zelf een maand geleden.
NEE!
  dinsdag 12 juli 2016 @ 18:49:47 #14
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_163694823
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 18:48 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als je de andere kandidaat dan "de vijand" noemt betekent dat vooral dat je het systeem niet begrijpt.
Ten eerste streden ze tegen elkaar, ook al was dat binnen dezelfde partij. Ten tweede staan ze een nogal verschillende lijn voor, ook al is dat binnen dezelfde partij. Het is helemaal niet zo logish als jullie het laten lijken dat Sanders Clinton nu ineens steunt.
  dinsdag 12 juli 2016 @ 18:51:05 #15
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_163694850
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 18:49 schreef hooibaal het volgende:

[..]

Ten eerste streden ze tegen elkaar, ook al was dat binnen dezelfde partij. Ten tweede staan ze een nogal verschillende lijn voor, ook al is dat binnen dezelfde partij. Het is helemaal niet zo logish als jullie het laten lijken dat Sanders Clinton nu ineens steunt.
Je begrijpt het duidelijk niet.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_163694854
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 18:49 schreef hooibaal het volgende:

[..]

Het is niet bepaald 'ineens"...
pi_163694880
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 18:45 schreef Toefjes het volgende:
Hij hoopt dat Clinton wint, en niet Trump. Nou, wat een verraad zeg :')
Inderdaad
pi_163694896
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 18:52 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Inderdaad
Voor de Trump-fappende fokkertjes misschien, maar in de grote mensenwereld is dit geen verraad.
pi_163694914
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 18:53 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Voor de Trump-fappende fokkertjes misschien, maar in de grote mensenwereld is dit geen verraad.
Er zaten hier ook een paar Sandersfanboys, die trekken dit natuurlijk ook slecht. Immers TYT en RT hebben hen wat anders voorgeschreven.
pi_163694928
Dit kan in het algemene topic. Slotje aub.
pi_163694951
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 18:45 schreef KoosVogels het volgende:

En het is 'verraadt'.
Dat waren speculaties, ik wist allang dat het zo goed als was.
-
pi_163694962
Bernie Sanders WHY?
je had nog een kans!
pi_163694973
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 18:56 schreef Peachbird het volgende:

[..]

Dat waren speculaties, ik wist allang dat het zo goed als was.
Elke halve zool met een beetje politiek besef wist dat Sanders vroeg of laat zijn steun voor Clinton zou uitspreken.
pi_163694974
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 18:48 schreef Leandra het volgende:

[..]

Jij begrijp dus niks van de campagnes van die twee, hillary staat volledig in contrast tot bernie sanders zijn campagne en achterban.
-
pi_163694995
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 18:57 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Elke halve zool met een beetje politiek besef wist dat Sanders vroeg of laat zijn steun voor Clinton zou uitspreken.
Lul toch niet man. Zie mijn vorige post.
-
  dinsdag 12 juli 2016 @ 18:59:34 #26
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_163695013
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 18:57 schreef Peachbird het volgende:

[..]

Jij begrijp dus niks van de campagnes van die twee, hillary staat volledig in contrast tot bernie sanders zijn campagne en achterban.
Nee, je begrijpt niets van het Amerikaanse systeem, de politiek en de samenleving.
Maar dat was al duidelijk.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_163695029
_O- _O- _O-
pi_163695091
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 18:58 schreef Peachbird het volgende:

[..]

Lul toch niet man. Zie mijn vorige post.
Kun je wel boos worden, maar voor iemand met een beetje besef in z'n donder, komt dit nieuws allerminst als een verrassing.
pi_163695093
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 19:00 schreef 99.999 het volgende:
_O- _O- _O-
pi_163695125
Gek genoeg werden er geen topics geopend toen voormalige tegenstrevers van Trump hun steun voor hem uitspraken. En ja, dat is gebeurd. Dat terwijl Trump toch niet bepaald op goede voet stond met zijn concurrenten.
pi_163695256
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 18:59 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, je begrijpt niets van het Amerikaanse systeem, de politiek en de samenleving.
Maar dat was al duidelijk.
Ah ik zal jou eens wat vertellen over het neppe amerikaanse systeem: Obama, Hillary en bernie sanders spelen onder hetzelfde hoedje, Soros helpt ze ook wat met blm zoals hij in de eu ook hielp om kiev omver te werpen, en in syrie met geldstromen voor Isis welk al training kregen van Obama daar de hele migratie"crisis" volledig artificieel is.. ze zitten allemaal namelijk in de liefdesdriehoek-invloedsfeer van een globalistisch programma dat alle natiestaten wil ontbinden. De clinton foundation nestelt zich in saudi arabië, waar Obama ingelijfd is. Obama is een infiltrant door verkiezingsfraude aan de macht gekomen, michelle obama heet michael en is een vent.

Wanneer dit allemaal publiek wordt straks vergaat de domme lach die je nu waarschijnlijk op je kop hebt vanwegen ongeloof je. Kan niet wachten tot dat moment want ik zal er zijn om hier weer 'i told you so' te zeggen.

Wanneer ik zeg dat Bernie een verrader is heb ik het voornamelijk over naar het volk. Dat stemde op hem denkend dat hij zich aan zijn policy die regelrecht tegenover die van Hillary stond zou houden, dat hij een shill was is altijd al bekend geweest.. sterker nog hij probeerde in alle macht Hillary's clinton foundation uit het nieuws te houden.

Ze hadden alleen niet op Trump gerekend die ze helaas aan jullie ongelovelijke ongeinformeerdheid te merken deels met succes hebben weten te demoniseren met buzzwords zoals "racisme" en zijn toespraken uit context te trekken en daar waar mogelijk te verdraaiien.

Reken er maar op dat Trump alsnog gaat winnen, behalve als ze hem assasineren. Maar dan is het direct 3e wereld oorlog. Reken daar ook maar op. Rusland is het al goed zat met de aansturing van obama's gecorrumpteerde navo. Je ziet het mischien niet op de journaals maar Poetin heeft al hoogstpersoonlijk gewaarschuwd dat dit regelregt afstevend op een 3e wereldoorlog als de leugenachtige vijanden van alle natiestaten Obama en zijn geestenzieke globalistencartel (de EU inbegrepen) niet gestopt worden.

Lach maar, lach maar vast. Herinner je deze woorden.
-
pi_163695290
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 19:11 schreef Peachbird het volgende:

[..]

Ah ik zal jou eens wat vertellen over het neppe amerikaanse systeem: Obama, Hillary en bernie sanders spelen onder hetzelfde hoedje, Soros helpt ze ook wat met blm zoals hij in de eu ook hielp om kiev omver te werpen, en in syrie met geldstromen voor Isis welk al training kregen van Obama daar de hele migratie"crisis" volledig artificieel is.. ze zitten allemaal namelijk in de liefdesdriehoek-invloedsfeer van een globalistisch programma dat alle natiestaten wil ontbinden. De clinton foundation nestelt zich in saudi arabië, waar Obama ingelijfd is. Obama is een infiltrant door verkiezingsfraude aan de macht gekomen, michelle obama heet michael en is een vent.

Wanneer dit allemaal publiek wordt straks vergaat de domme lach die je nu waarschijnlijk op je kop hebt vanwegen ongeloof je. Kan niet wachten tot dat moment want ik zal er zijn om hier weer 'i told you so' te zeggen.

Wanneer ik zeg dat Bernie een verrader is heb ik het voornamelijk over naar het volk. Dat stemde op hem denkend dat hij zich aan zijn policy die regelrecht tegenover die van Hillary stond zou houden, dat hij een shill was is altijd al bekend geweest.. sterker nog hij probeerde in alle macht Hillary's clinton foundation uit het nieuws te houden.

Ze hadden alleen niet op Trump gerekend die ze helaas aan jullie ongelovelijke ongeinformeerdheid te merken deels met succes hebben weten te demoniseren met buzzwords zoals "racisme" en zijn toespraken uit context te trekken en daar waar mogelijk te verdraaiien.

Reken er maar op dat Trump alsnog gaat winnen, behalve als ze hem assasineren. Maar dan is het direct 3e wereld oorlog. Reken daar ook maar op. Rusland is het al goed zat met de aansturing van obama's gecorrumpteerde navo. Je ziet het mischien niet op de journaals maar Poetin heeft al hoogstpersoonlijk gewaarschuwd dat dit regelregt afstevend op een 3e wereldoorlog als de leugenachtige vijanden van alle natiestaten Obama en zijn geestenzieke globalistencartel (de EU inbegrepen) niet gestopt worden.

Kan iemand deze verwarde meneer afvoeren naar BNW?
pi_163695292
Sanders, hoe oud is hij eigenlijk? 112? 128?
  dinsdag 12 juli 2016 @ 19:12:57 #34
66825 Reya
Fier Wallon
pi_163695297
quote:

[..]

Ok man.
pi_163695333
quote:
Ah ik zal jou eens wat vertellen over het neppe amerikaanse systeem: Obama, Hillary en bernie sanders spelen onder hetzelfde hoedje
Wow, en dat terwijl ze in dezelfde partij zitten!!!
  dinsdag 12 juli 2016 @ 19:15:43 #36
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_163695355
quote:

[..]

*kwats*
Oh, eigenlijk ben je gewoon een BNW-gekkie. Had dat even gezegd.
pi_163695356
Overigens is Bernie tegen TTIP, niet heel erg globalistisch.
pi_163695375
quote:
11s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 19:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Wow, en dat terwijl ze in dezelfde partij zitten!!!
Wie had dat gedacht?

Gelukkig hebben we Peachbird die een einde maakt aan de doofpotpraktijken van dat demonische trio.
pi_163695392
Illoeminadi
Feyenoord Rotterdam
  dinsdag 12 juli 2016 @ 19:18:14 #40
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_163695406
Het is wederom duidelijk dat je het systeem niet begrijpt, zijn aanhangers zijn democraten, die nemen hem niet kwalijk dat hij, na het verliezen van de democratische nominatie, zijn steun aan Hillary geeft, sterker nog; men verwacht niet anders.

Maar goed, je eerst zogenaamd plaatsvervangend boos maken voor die arme aanhangers van Sanders, en er vervolgens weer een BNW-sausje overheen gieten waaruit blijkt dat het vermeende "verraad" naar z'n aanhangers je helemaal niet kan schelen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_163695416
-
pi_163695454
Ik vraag me wel af waarom Michelle Obama een man is die zich voordoet als een vrouw. Wat is daar precies het hogere doel achter?
pi_163695471
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 18:54 schreef Atak het volgende:
Dit kan in het algemene topic. Slotje aub.
Eerder een slotje om TS tegen zichzelf in bescherming te nemen. Dit wordt te pijnlijk.
  dinsdag 12 juli 2016 @ 19:25:15 #44
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_163695562
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 19:20 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Eerder een slotje om TS tegen zichzelf in bescherming te nemen. Dit wordt te pijnlijk.
Ik vind het wel lachen eigenlijk.
[i]In verscheidenheid verenigd[/i]
pi_163695589
Enorme taalfout in de TT: verraadt.
pi_163695590
Overigens is het voor je eigen partij, en dus je eigen standpunten, wel fijn als je geen totale chaos binnen je partij veroorzaakt. En die chaos creëer je door je partij te polariseren, waardoor het allemaal een beetje uit elkaar valt.

Gebeurd nog wel eens in Nederland. Zie de zoveel interne PvdA crisissen, of bijvoorbeeld Pechtold vs. van der Laan. Maar nooit echt op zo'n wijze dat de verliezer alsnog tegen blijft stribbelen of zelf iets start. Dan wordt je toch een beetje als die zure verliezer, of in Bernie's geval een seniele bejaarde, weggezet.

Voor je eigen standpunten werkt dat toch niet lekker. Heb je zojuist je oude partij in de fik gestoken, en je eigen opzet wil dan ook niet echt van de grond komen.
pi_163695609
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 19:27 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Overigens is het voor je eigen partij, en dus je eigen standpunten, wel fijn als je geen totale chaos binnen je partij veroorzaakt. En die chaos creëer je door je partij te polariseren, waardoor het allemaal een beetje uit elkaar valt.

Gebeurd nog wel eens in Nederland. Zie de zoveel interne PvdA crisissen, of bijvoorbeeld Pechtold vs. van der Laan. Maar nooit echt op zo'n wijze dat de verliezer alsnog tegen blijft stribbelen of zelf iets start. Dan wordt je toch een beetje als die zure verliezer, of in Bernie's geval een seniele bejaarde, weggezet.

Voor je eigen standpunten werkt dat toch niet lekker. Heb je zojuist je oude partij in de fik gestoken, en je eigen opzet wil dan ook niet echt van de grond komen.
Gebeurt.
Crises.

Nu ik toch bezig ben met de TT.
pi_163695614
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 19:20 schreef KoosVogels het volgende:
Ik vraag me wel af waarom Michelle Obama een man is die zich voordoet als een vrouw. Wat is daar precies het hogere doel achter?
Over in het land genderneutrale toiletten.
pi_163695650
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 19:20 schreef KoosVogels het volgende:
Omdat Obama geen vrouw heeft mischien? Oh en omdat hij homosexueel is.. Die vent komt ideologisch uit saudi arabië.. Hij is een indonesische moslim/communist. Zn mentor was een radicaal anti christen en communist. (vandaar ook dat de globalisten zo dik zijn met de islam naar de eu en de vs halen) (de meeste hoge moslims in saudi arabie doen zich ook tegoed aan alles wat de islam verbied voor het gewone volk)

-
pi_163695652
:')

ik zei: Sanders heeft als functie het Amerikaanse volk te pacificeren, om te voorkomen dat verbolgen veteranen en nationalisten het Witte Huis en het Capitool bestormen met assault rifles.

nu er een gemeenschappelijke vijand is gemaakt van het volk, voor de guberment en de po' lice, is het helemaal niet meer nodig om verkiezingen te houden.
pi_163695662
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 19:20 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Vast een VMBOer. Vergeef het hem.
pi_163695668
quote:
6s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 19:28 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Gebeurt.
Crises.

Nu ik toch bezig ben met de TT.
Crisissen is gewoon correct, homofiele taalnazi.
pi_163695683
quote:
6s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 19:29 schreef Salvad0R het volgende:

ik zei: Sanders heeft als functie het Amerikaanse volk te pacificeren, om te voorkomen dat verbolgen veteranen en nationalisten het Witte Huis en het Capitool bestormen met assault rifles.

nu er een gemeenschappelijke vijand is gemaakt van het volk, voor de guberment en de po' lice, is het helemaal niet meer nodig om verkiezingen te houden.
Exact zelfde taktiek als in de EU, deze twee lopen synchroon omdat het één en dezelfden zijn die erachter zitten.
-
pi_163695758
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 19:29 schreef Peachbird het volgende:

[..]

Omdat Obama geen vrouw heeft mischien? Oh en omdat hij homosexueel is.. Die vent komt ideologisch uit saudi arabië.. Hij is een indonesische moslim/communist. Zn mentor was een radicaal anti christen en communist. (vandaar ook dat de globalisten zo dik zijn met de islam naar de eu en de vs halen) (de meeste hoge moslims in saudi arabie doen zich ook tegoed aan alles wat de islam verbied voor het gewone volk)

[ afbeelding ]
Oke, helder.

Is het dan niet makkelijker om een nep-huwelijk te arrangeren met een willekeurige vrouw, in plaats van een vent om te bouwen tot de first lady?
pi_163695770
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Overigens is homoseksueel zijn volgens mij wel iets dat je onder de democraten als een campagne puntje kunt gebruiken. Dat verbergen vind ik niet echt logisch.
pi_163695775
quote:
6s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 19:30 schreef PolitiekGeaard het volgende:

[..]

Crisissen is gewoon correct, homofiele taalnazi.
Heus? Kurwaaa.
pi_163695787
-
pi_163695841
Wat een bizar topic trouwens. Ik wist al dat TS een enorme mongool was sinds hij keer op keer staat te juichen om doden en moord toejuicht, maar dit is weer een nieuw dieptepunt. Wat kom je online toch bijzonder volk tegen. _O-
pi_163695850
TS is midden in zijn topic in een psychose geraakt :(
Soms
pi_163695988
Wat is dit voor een raar topic? :') Wel vermakelijk hoor, daar niet van. Maar de nieuwswaarde is er niet echt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_163695989
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 19:33 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Oke, helder.

Is het dan niet makkelijker om een nep-huwelijk te arrangeren met een willekeurige vrouw, in plaats van een vent om te bouwen tot de first lady?
Ik had het niet over een nep huwelijk. Ik zei dat Obama homosexueel was.
-
pi_163696008
-
  dinsdag 12 juli 2016 @ 19:45:58 #63
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_163696017
Arme oom Bernie. ;(

Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_163696034
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 19:44 schreef Peachbird het volgende:

[..]

There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_163696056
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 19:44 schreef Barbusse het volgende:
Wat is dit voor een raar topic? :') Wel vermakelijk hoor, daar niet van. Maar de nieuwswaarde is er niet echt.
Obama is homo. Daar komt het op neer lees ik net. Dat wist je vast nog niet :D
pi_163696094
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 19:47 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Valt nog mee dat hij geen Reptilian genoemd is door TS.
  dinsdag 12 juli 2016 @ 19:50:07 #67
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_163696110
quote:

[..]

Maar nou weet ik nog steeds niet waarom:
• Dat een probleem is.
• De achterban van Sanders daardoor benadeeld is.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_163696138
quote:

[..]

En dat is nieteens het belangrijkste, het belangrijkste is dat die vent de v.s. is geinfiltreerd met maar één doel; het globalistisch programma nastreven en zoals de EU alle natiestaten in europa ontmanteld waren zijn en hillary's doelen om de v.s. te fuseren met mexico en canada genaamd 'the north american union'. en daarmee ook een einde te maken aan de v.s. en haar soevereniteit.
-
  dinsdag 12 juli 2016 @ 19:51:57 #69
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_163696172
:D
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_163696176
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 19:51 schreef Peachbird het volgende:

[..]

En dat is nieteens het belangrijkste, het belangrijkste is dat die vent de v.s. is geinfiltreerd met maar één doel; het globalistisch programma nastreven en zoals de EU alle natiestaten in europa ontmanteld waren zijn en hillary's doelen om de v.s. te fuseren met mexico en canada genaamd 'the north american union'. en daarmee ook een einde te maken aan de v.s. en haar soevereniteit.
Veeg.

Me.

Op.

_O-
  Moderator dinsdag 12 juli 2016 @ 19:52:02 #71
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_163696181
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 19:33 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Oke, helder.

das nog te ingewikkeld

waarom wijzen ze niet gewoon een (getrouwde) hetero aan om het land te leiden als het allemaal zo'n probleem is?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator dinsdag 12 juli 2016 @ 19:52:33 #72
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_163696193
quote:

[..]

what the

what?
  dinsdag 12 juli 2016 @ 19:53:52 #73
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_163696231
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 19:52 schreef sp3c het volgende:

[..]

what the

what?
Wacht tot het verhaal van de martial law komt O+
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_163696240
Wel vet die North American Union. Ben wel voor.
pi_163696276
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 19:54 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Wel vet die North American Union. Ben wel voor.
En dan een muur bouwen langs de zuidgrens van Mexico.
pi_163696308
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 19:44 schreef Peachbird het volgende:

[..]

Ja, dat had ik door.
  dinsdag 12 juli 2016 @ 19:57:30 #77
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_163696323
quote:

[..]

Schopje BNW of ONZ aub :')
pi_163696357
quote:
6s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 19:55 schreef Kaas- het volgende:

[..]

En dan een muur bouwen langs de zuidgrens van Mexico.
Stuk haalbaarder ook. Misschien nog even de andere staatjes erbij nemen en dan gewoon de grens bij Colombia zwaar bewaken met chemtrails enzo.
  Moderator dinsdag 12 juli 2016 @ 20:00:16 #79
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_163696410
protip

noem het geen unie, dat vinden mensen vandaag de dag niet mooi

federaties zijn mooi, dat is the way to go

Moderator dinsdag 12 juli 2016 @ 20:04:47 #80
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_163696524
maar goed, ff recap

Obama is een Saoudische homo die naar de VS is getrokken om daar president te worden zodat hij het land kan fuseren met Canada en Mexico??

het is niet zo ingewikkeld als 9/11 maar ik ben toch blij dat ik dit weet vanaf nu
pi_163696584
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_163696587
Een Rijk wordt altijd wel gewaardeerd door de flanken.
  dinsdag 12 juli 2016 @ 20:08:58 #83
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_163696636
"De vijand van mijn vijand, is mijn vriend."

Niets is meer opportunistischer dan een mens die ondanks verlies toch nog macht wil gaan hebben.
Het volk is slechts een middel dat te bereiken.
Nog een tegeltje.... het volk krijgt de leider die het verdient niet de leider die het wenst, laat staan de leider die het meent.

Meer en meer bekijk ik de politiek als een spel wat zich als HoC voor onwetende ogen afspeelt.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  Moderator dinsdag 12 juli 2016 @ 20:11:08 #84
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_163696700
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 20:06 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Een Rijk wordt altijd wel gewaardeerd door de flanken.
de Noord- en de Zuidpool zijn goede flanken

Estou demasiado um Rio de Janeirian *O* *O* *O* *O* w/ *O*
pi_163696811
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 19:18 schreef Leandra het volgende:
Het is wederom duidelijk dat je het systeem niet begrijpt, zijn aanhangers zijn democraten, die nemen hem niet kwalijk dat hij, na het verliezen van de democratische nominatie, zijn steun aan Hillary geeft, sterker nog; men verwacht niet anders.

Maar goed, je eerst zogenaamd plaatsvervangend boos maken voor die arme aanhangers van Sanders, en er vervolgens weer een BNW-sausje overheen gieten waaruit blijkt dat het vermeende "verraad" naar z'n aanhangers je helemaal niet kan schelen.
Er zijn toch wel wat aanhangers die hem dit kwalijk nemen.

Wat mij betreft hebben ze een punt, maar de alles-beter-dan-de-republikeinbeweging is in Nederland altijd groot geweest.
pi_163696949
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 20:15 schreef FlyDutchMan het volgende:

[..]

Er zijn toch wel wat aanhangers die hem dit kwalijk nemen.

Wat mij betreft hebben ze een punt, maar de alles-beter-dan-de-republikeinbeweging is in Nederland altijd groot geweest.
Het is nu vooral 'alles is beter dan Trump'.

Eigenlijk zouden die Amerikanen de verkiezingen gewoon moeten afblazen wegens een gebrek aan geschikte kandidaten.
  Forum Admin dinsdag 12 juli 2016 @ 20:25:38 #87
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_163697142
Homo of niet, hebben jullie wel eens goed gekeken? Die Obama lijkt net een neger
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  Moderator dinsdag 12 juli 2016 @ 20:26:45 #88
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_163697179
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 20:25 schreef Pharkus het volgende:
Homo of niet, hebben jullie wel eens goed gekeken? Die Obama lijkt net een neger
doe ff normaal man racist

slotje
  Moderator dinsdag 12 juli 2016 @ 20:27:12 #89
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_163697194
hahaha ik moet om mezelf lachen man
  Moderator dinsdag 12 juli 2016 @ 20:27:39 #90
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_163697205
weer open
  dinsdag 12 juli 2016 @ 20:35:15 #91
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_163697421
Nee, ik geloof niet dat Obama een neger is. Maar hij is wel een reptilian natuurlijk.
  Moderator dinsdag 12 juli 2016 @ 20:35:51 #92
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_163697440
een bruine

misschien meer een .... Camillian!!
  Moderator dinsdag 12 juli 2016 @ 20:36:48 #93
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_163697472
  Forum Admin dinsdag 12 juli 2016 @ 20:38:25 #94
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_163697512
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 20:36 schreef sp3c het volgende:
[ afbeelding ]
Die oren. Je ziet het zo duidelijk
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  Moderator dinsdag 12 juli 2016 @ 20:41:39 #95
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_163697581
zou dat niet iets zijn wat ze via het water in ons hoofd hebben gestopt?
pi_163697585
Goed verhaal wel dit.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_163697626
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 20:41 schreef Monolith het volgende:
Goed verhaal wel dit.
Ik vind helemaal mooi.
pi_163697637
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 20:41 schreef sp3c het volgende:
zou dat niet iets zijn wat ze via het water in ons hoofd hebben gestopt?
Het zit tussen je oren ja.
  Moderator dinsdag 12 juli 2016 @ 20:44:59 #99
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_163697659
that's it

ik ga vanaf morgen euroshopper shit inslaan, want dat is goedkoop en chemisch langer houdbaar
ik zal mijn voortgang in het karskensrevolutietopic posten

het gaat nu echt wild los hoor
pi_163697803
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 20:44 schreef sp3c het volgende:
that's it

ik ga vanaf morgen euroshopper shit inslaan, want dat is goedkoop en chemisch langer houdbaar
ik zal mijn voortgang in het karskensrevolutietopic posten

het gaat nu echt wild los hoor
Het gaat nu inderdaad los, er zijn wat mensen op internet boos.
  dinsdag 12 juli 2016 @ 20:52:36 #101
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_163697879
Ik ga gewoon 24/7 RT kijken, want die weten alles.
pi_163697914
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 20:52 schreef Gutmensch het volgende:
Ik ga gewoon 24/7 RT kijken, want die weten alles.
Vergeet de Noord-Koreaanse staatstelevisie niet. Die zijn tenminste Fair and balanced.
  Moderator dinsdag 12 juli 2016 @ 20:57:05 #103
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_163698023
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 20:50 schreef Monolith het volgende:

[..]

Het gaat nu inderdaad los, er zijn wat mensen op internet boos.
zijn vrouw om te beginnen gok ik zomaar, die had dit allemaal wel willen weten
pi_163698144
Is Markiemark dan de butt buddy van Obama?
  Moderator dinsdag 12 juli 2016 @ 21:01:31 #105
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_163698153
wat vinden we van deze theorie!!!
  Moderator dinsdag 12 juli 2016 @ 21:01:47 #106
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_163698161
ik acht het waarschijnlijk
pi_163698225
Beetje jammer dat TS is gevlucht. Nu is het ook niet grappig meer.
  Moderator dinsdag 12 juli 2016 @ 21:04:25 #108
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_163698233
jij zegt het, ik dacht het
  dinsdag 12 juli 2016 @ 21:05:43 #109
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_163698263
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 21:01 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Is Markiemark dan de butt buddy van Obama?
Dat zou wel lullig zijn voor Gordon :{
  Moderator dinsdag 12 juli 2016 @ 21:06:04 #110
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_163698276
Gordon is zelf lullig
  Moderator dinsdag 12 juli 2016 @ 21:07:10 #111
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_163698307
zou wat zijn als Gordon stiekem een door de Saoudisch geplantte hetero is

al jaren getrouwd met Patty Brard die eigenlijk een varkentje blijkt te zijn
pi_163698340
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 21:07 schreef sp3c het volgende:
Patty Brard die eigenlijk een varkentje blijkt te zijn
Dit wist ik al jaren. Everzwijn is overigens de juiste soort.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 12-07-2016 21:08:49 ]
  Moderator dinsdag 12 juli 2016 @ 21:09:01 #113
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_163698351
je ogen zijn open
  dinsdag 12 juli 2016 @ 22:41:52 #114
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_163701649
Zelfs de leider van de amerikaanse communistische partij steunt clinton
http://www.usnews.com/new(...)rs-will-back-clinton
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  dinsdag 12 juli 2016 @ 22:45:25 #115
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_163701735
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 22:41 schreef Pietverdriet het volgende:
Dat krijg je als er zo weinig te kiezen valt.
pi_163702916
quote:
Verraadt naar achterban
pi_163703850
quote:
Dat soort partijen hebben niks met communisme van doen en gaan louter over identiteitspolitiek. Logisch dus dat men achter iemand als Hillary staat. Alsof een communist zich zou inmengen met een kandidaat welke het kapitalistisch systeem belichaamd, laat staan de Amerikaanse verkiezingen :')
In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
pi_163703866
- Fernando Pessoa
pi_163704263
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 20:53 schreef Monolith het volgende:

[..]

Vergeet de Noord-Koreaanse staatstelevisie niet. Die zijn tenminste Fair and balanced.
gewoon de NOS ,CNN etc blijven volgen ,die vertellen altijd de waarheid
  woensdag 13 juli 2016 @ 00:21:27 #120
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_163704392
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 23:52 schreef Eufonie het volgende:

[..]

Dat soort partijen hebben niks met communisme van doen en gaan louter over identiteitspolitiek. Logisch dus dat men achter iemand als Hillary staat. Alsof een communist zich zou inmengen met een kandidaat welke het kapitalistisch systeem belichaamd, laat staan de Amerikaanse verkiezingen :')
Of misschien is dit juist wel typisch voor een communistische partij.

Noem eens 1 partij in al die honderden jaren van geschiedenis die wel een zgn. echte communistische partij was.
zonnig Brasil
pi_163704460
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 00:21 schreef qwerty_x het volgende:

[..]

Of misschien is dit juist wel typisch voor een communistische partij.

Noem eens 1 partij in al die honderden jaren van geschiedenis die wel een zgn. echte communistische partij was.
Waar je absoluut gelijk hebt dat communisme meer onderlinge strijd en vertakkingen dan overeenkomsten kent - althans, dat idee krijgt men soms (ook terecht) - is dan iets heel anders dan het steunen van een (in feite) symbool van Amerikaans kapitalisme en bourgeoisie. Overigens is het geen geheim dat de meeste van dit soort partijen alleen in naam communistisch of socialistisch zijn. Men is doorgaans of "gewoon heel links" en / of houdt zich bezig met (de extreme vormen van) identiteitspolitiek; een concept dat vanuit communisme eerder bekritiseert dan gesteund wordt met uitzondering van enkele basisprincipes.
- Fernando Pessoa
pi_163704468
Einde van het 'anti-establishment' bij de Democrats. Sanders zal wel onder druk gezet zijn door de partij om enthousiast steun uit te spreken voor Hillary.

Tja, de Amerikaanse kiezer weet nu dat alleen Donald Trump nog niet gezwicht is voor wat hij noemt 'special interests'.
  woensdag 13 juli 2016 @ 00:29:04 #123
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_163704510
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 00:25 schreef Eufonie het volgende:

[..]

Waar je absoluut gelijk hebt dat communisme meer onderlinge strijd en vertakkingen dan overeenkomsten kent - althans, dat idee krijgt men soms - is dan iets heel anders dan het steunen van een (in feite) symbool van Amerikaans kapitalisme en bourgeoisie. Overigens is het geen geheim dat de meeste van dit soort partijen alleen in naam communistisch of socialistisch zijn. Men is doorgaans of "gewoon heel links" en / of houdt zich bezig met (de extreme vormen van) identiteitspolitiek; een concept dat vanuit communisme eerder bekritiseert dan gesteund wordt met uitzondering van enkele basisprincipes.
En dat blijkt nogal chronisch te zijn, vandaar mijn vraag: noem mij 1 communistische partij die er wel volledig en oprecht voor ging cq gaat.
Er heeft nooit zo'n partij bestaan en zal waarschijnlijk ook nooit bestaan.
Oftewel gewoon versie 45678453 van populisme met een leuk naampje.
zonnig Brasil
pi_163704597
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 00:29 schreef qwerty_x het volgende:

[..]

En dat blijkt nogal chronisch te zijn, vandaar mijn vraag: noem mij 1 communistische partij die er wel volledig en oprecht voor ging cq gaat.
Er heeft nooit zo'n partij bestaan en zal waarschijnlijk ook nooit bestaan.
Oftewel gewoon versie 45678453 van populisme met een leuk naampje.
Wat bedoel je dan precies? Communisme gaat over het bereiken van een zeker systeem waardoor de manier hoe dit te bereiken afhankelijk is van je stroming met als kern dat er ideologisch en fysiek naartoe gewerkt wordt. Vanuit dat oogpunt kan je bijvoorbeeld een Marx, Lenin, Bordiga of Luxemburg benoemen als figuren binnen stromingen en organisaties welke je, ondanks de verschillen, als oprecht communistisch kan beschouwen.

Dat je het verschilt niet ziet tussen een Bordiga of een clubje Amerikaanse identiteitspolitici met communisme in de naam is niet mijn probleem. Je vergelijkt de Nederlandse SP toch ook niet met Mao?

Overigens, zowel kapitalisme als communisme als fascisme is populisme natuurlijk, maar dat terzijde.
- Fernando Pessoa
  woensdag 13 juli 2016 @ 04:20:24 #125
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_163706029
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 00:26 schreef Nintex het volgende:
Einde van het 'anti-establishment' bij de Democrats. Sanders zal wel onder druk gezet zijn door de partij om enthousiast steun uit te spreken voor Hillary.

Tja, de Amerikaanse kiezer weet nu dat alleen Donald Trump nog niet gezwicht is voor wat hij noemt 'special interests'.
Wat een nonsens weer.
Het is zo ongeveer standaard dat de verliezende kandidaat aangeeft de winnende kandidaat te steunen.

Wat is dit toch allemaal voor vreemd commentaar, nog nooit Amerikaanse verkiezingen gevolgd?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_163706337
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2016 04:20 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wat een nonsens weer.
Het is zo ongeveer standaard dat de verliezende kandidaat aangeeft de winnende kandidaat te steunen.

Wat is dit toch allemaal voor vreemd commentaar, nog nooit Amerikaanse verkiezingen gevolgd?
Je valt wat makkelijk voor het getroll :D.
pi_163706490
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 23:52 schreef Eufonie het volgende:
[ afbeelding ]
Trump for President _O_
pi_163706633
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 20:04 schreef sp3c het volgende:
maar goed, ff recap

Obama is een Saoudische homo die naar de VS is getrokken om daar president te worden zodat hij het land kan fuseren met Canada en Mexico??

het is niet zo ingewikkeld als 9/11 maar ik ben toch blij dat ik dit weet vanaf nu
Indonesische homo, met saudisch geld. (clinton foundation)
-
  Moderator woensdag 13 juli 2016 @ 08:12:25 #129
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_163706658
en die wil de baas van Canada zijn?
pi_163706699
Canada is een cuckland, al volledig gezwicht voor de islam en het prospect op communisme.
Net als de EU doet met nederland.

De EU is communistisch zoals de soviet unie was.

Mischien is het je nog niet opgevallen maar nedeland bestaat niet meer, democratie is ontmanteld, onze legers staan onder bevel van de EU(duitsland wb navo missie) en als volk wordt je neergezet als dom en afhankelijk van.
-
pi_163706721
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 08:17 schreef Peachbird het volgende:
Canada is een cuckland, al volledig gezwicht voor de islam en het prospect op communisme.
Net als de EU doet met nederland.

De EU is communistisch zoals de soviet unie was.

Mischien is het je nog niet opgevallen maar nedeland bestaat niet meer, democratie is ontmanteld, onze legers staan onder bevel van de EU(duitsland wb navo missie) en als volk wordt je neergezet als dom en afhankelijk van.
Dat jij met dit soort praat als dom wordt weggezet vind ik niet geheel onbegrijpelijk.
  woensdag 13 juli 2016 @ 08:25:04 #132
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_163706766
Als je je verraden voelt dan voel je je verraden. Bernie heeft dus idd verraad gepleegd voor een deel van zijn achterban.
pi_163706784
quote:
11s.gif Op woensdag 13 juli 2016 08:19 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Dat jij met dit soort praat als dom wordt weggezet vind ik niet geheel onbegrijpelijk.
ik vind het niet erg als 3 namen die ik al langer ken denken dat ik dom ben. :') De lach vergaat jullie vanzelf, dat duurt echt niet lang meer. Dan voelen jullie je zelf goed dom.
-
pi_163707057
quote:

[..]

Huh, maar Hillary maakte toch geen kans meer en Obama zou martial law invoeren om op die manier een unie te vormen van Mexico, Canada en de V.S.?

Maar nu is dat opeens wel weer haar doel, maar waarom zou Obama dat dan voor haar gaan uitvoeren? Zijn het dan niet de orders van Soros, de geheimzinnige Joodse financier erachter die tegelijkertijd ook zorgt voor de EU, een voortzetting van het communistische beleid van Stalin, die door Obama worden gevolgd? En is Hillary machtig genoeg om haar eigen doelen te hebben, of is zij ook een handpop van Soros? En heeft Soros ook alle congresleden in zijn zak zodat martial law inderdaad afgekondigd kan worden?

Vragen, vragen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  woensdag 13 juli 2016 @ 08:53:58 #135
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_163707095
quote:
11s.gif Op woensdag 13 juli 2016 08:51 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Huh, maar Hillary maakte toch geen kans meer en Obama zou martial law invoeren om op die manier een unie te vormen van Mexico, Canada en de V.S.?

Het zit er nu dan toch echt wel aan te komen als het zo door gaat daar.
pi_163707117
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 08:53 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Waarom zit het er dan aan te komen?
  woensdag 13 juli 2016 @ 08:56:14 #137
440653 BarryOSeven
pi_163707129
quote:
5s.gif Op woensdag 13 juli 2016 08:55 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Waarom zit het er dan aan te komen?
Omdat het niet zo lekker loopt tussen BLM en de overheid en haar troepen.
pi_163707210
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 08:56 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Omdat het niet zo lekker loopt tussen BLM en de overheid en haar troepen.
En sinds wanneer is dat een reden om martial law uit te roepen? De enige keer in Amerika dat er ooit volledige martial law in het land gold was tijdens de Amerikaanse Burgeroorlog, en zelfs toen wilde het congres er eigenlijk niet aan.

Daarnaast kunnen staten zelf martial law uitroepen in sommige gevallen. Dat zijn inderdaad vergelijkbare incidenten zoals momenteel; Pearl Harbour, Tweede Wereldoorlog, dat soort zaken. En zelfs in die gevallen werden de gouverneurs van de staten nog regelmatig teruggefloten door de rechtbank omdat zij martial law te ver doorvoerden.

Dus ik ben wel benieuwd hoe het precies in zijn werk gaat. Er is wat onrust, Obama roept 'martial law' en dan is het leger opeens overal de baas? Leg het eens wat verder uit, wat zijn de stappen, hoe zal het gaan lopen?
  woensdag 13 juli 2016 @ 09:26:14 #139
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_163707458
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 08:53 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Net als je denkt dat dit topic niet verder kan ontsporen... :')
  woensdag 13 juli 2016 @ 09:28:49 #140
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_163707484
quote:
10s.gif Op woensdag 13 juli 2016 09:26 schreef Gutmensch het volgende:

[..]

Net als je denkt dat dit topic niet verder kan ontsporen... :')
Mooi hè, maar wacht maar tot je niet meer lacht.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_163707587
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2016 09:28 schreef Leandra het volgende:

[..]

Mooi hè, maar wacht maar tot je niet meer lacht.
Want Canada is inmiddels bijna volledig geïslamiseerd én communistisch geworden, en de VS, die daar een hekel aan heeft, gaat vervolgens samen met Canada en Mexico één land vormen om de islamieten buiten te houden!!!!
  woensdag 13 juli 2016 @ 09:42:24 #142
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_163707665
quote:
8s.gif Op woensdag 13 juli 2016 09:37 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Want Canada is inmiddels bijna volledig geïslamiseerd én communistisch geworden, en de VS, die daar een hekel aan heeft, gaat vervolgens samen met Canada en Mexico één land vormen om de islamieten buiten te houden!!!!
Om tegelijkertijd de Mexicanen binnen te halen.
Weten ze zeker dat ze de aanwezigheid van een onderklasse veiligstellen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 13 juli 2016 @ 09:45:04 #143
440653 BarryOSeven
pi_163707691
quote:
2s.gif Op woensdag 13 juli 2016 09:03 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

En sinds wanneer is dat een reden om martial law uit te roepen? De enige keer in Amerika dat er ooit volledige martial law in het land gold was tijdens de Amerikaanse Burgeroorlog, en zelfs toen wilde het congres er eigenlijk niet aan.

Daarnaast kunnen staten zelf martial law uitroepen in sommige gevallen. Dat zijn inderdaad vergelijkbare incidenten zoals momenteel; Pearl Harbour, Tweede Wereldoorlog, dat soort zaken. En zelfs in die gevallen werden de gouverneurs van de staten nog regelmatig teruggefloten door de rechtbank omdat zij martial law te ver doorvoerden.

Dus ik ben wel benieuwd hoe het precies in zijn werk gaat. Er is wat onrust, Obama roept 'martial law' en dan is het leger opeens overal de baas? Leg het eens wat verder uit, wat zijn de stappen, hoe zal het gaan lopen?
Vraag het Obama zelf zou ik zeggen.
  woensdag 13 juli 2016 @ 09:47:21 #144
440653 BarryOSeven
pi_163707715
quote:
14s.gif Op woensdag 13 juli 2016 08:26 schreef Peachbird het volgende:

[..]

ik vind het niet erg als 3 namen die ik al langer ken denken dat ik dom ben. :') De lach vergaat jullie vanzelf, dat duurt echt niet lang meer. Dan voelen jullie je zelf goed dom.
Het is altijd dezelfde club die volledig zonder argumenten zaken van tafel veegt. Het verwijt domheid is niets anders dan retoriek op stront gebaseerd.

Zegt meer over henzelf dan over mensen die hier wel over nadenken. Met zo'n plaat voor de kop anderen domheid verwijten is gewoon lachwekkend ongeloofwaardig.

Meer trek ik het me inmiddels niet meer aan.

Hoe vaak is het afgelopen half jaar het ongelijk niet bewezen van deze lieden?. De kristallen bol is overduidelijk kapot.
pi_163707736
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 09:45 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Vraag het Obama zelf zou ik zeggen.
Uitstekende uitleg Barry, chapeau.
  woensdag 13 juli 2016 @ 09:49:58 #146
440653 BarryOSeven
pi_163707747
quote:
14s.gif Op woensdag 13 juli 2016 09:48 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Uitstekende uitleg Barry, chapeau.
Tja op domme vragen krijg je domme antwoorden.
pi_163707816
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 09:49 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Tja op domme vragen krijg je domme antwoorden.
Ironische post van iemand die net een bericht typt over mensen die zonder argumenten dingen van tafel vegen, en tegelijkertijd schijnbaar wel denkt dat 'vraag maar aan Obama' een sterk antwoord is op een onderbouwde vraag.

Serieus, kom eens met één argument waarom martial law uitgeroepen zou kunnen worden. Bij de rellen in Ferguson, maar ook in L.A., is dat niet gebeurd, waarom zou dat momenteel wel kunnen? Leg het eens uit.
  woensdag 13 juli 2016 @ 10:00:04 #148
440653 BarryOSeven
pi_163707859
quote:
2s.gif Op woensdag 13 juli 2016 09:55 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ironische post van iemand die net een bericht typt over mensen die zonder argumenten dingen van tafel vegen, en tegelijkertijd schijnbaar wel denkt dat 'vraag maar aan Obama' een sterk antwoord is op een onderbouwde vraag.

Serieus, kom eens met één argument waarom martial law uitgeroepen zou kunnen worden. Bij de rellen in Ferguson, maar ook in L.A., is dat niet gebeurd, waarom zou dat momenteel wel kunnen? Leg het eens uit.
Ja kom op dat kun je zelf toch ook verzinnen. Je verwacht van mij nog net geen exact tijdstip. Ik ken dat onderhand met jullie; over twee weken wordt het uit verband gerukt en tegen je gebruikt.

Maar om in te gaan wat er nu anders is dan bij Ferguson: Er worden nu serieuze wapens gebruikt.

Wat is dat toch met jullie lieden. Teveel "de kracht van het nu" gelezen? Het is niet verkeerd om te prognotiseren wat niet hoeft te betekenen dat die prognose werkelijkheid wordt.

Zie hier een filmpje van geloof ik vannacht:

http://www.liveleak.com/view?i=5da_1468366652
pi_163707939
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 18:57 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En dus voor Goldman Sachs en Wall Street. Goed te snappen dus dat het wringt bij zijn aanhangers.
Lijkt me tijd voor een volksbeweging in de States. Een soort tea party op links.
pi_163707949
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 10:00 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Ja kom op dat kun je zelf toch ook verzinnen. Je verwacht van mij nog net geen exact tijdstip. Ik ken dat onderhand met jullie; over twee weken wordt het uit verband gerukt en tegen je gebruikt.

Maar om in te gaan wat er nu anders is dan bij Ferguson: Er worden nu serieuze wapens gebruikt.

Wat is dat toch met jullie lieden. Teveel "de kracht van het nu" gelezen? Het is niet verkeerd om te prognotiseren wat niet hoeft te betekenen dat die prognose werkelijkheid wordt.

Zie hier een filmpje van geloof ik vannacht:

http://www.liveleak.com/view?i=5da_1468366652
Ik verwacht geen tijdstip, ik verwacht een verklaring van het 'hoe'. "Obama gaat martial law uitroepen want BLM!!" is geen verklaring. Om te beginnen moet het congres dat goedkeuren. Waarom zou het congres dat doen? Begin daar eens mee.

Waarom zou een gouverneur niet een beperkte martial law verklaren, dus inzetten van het leger i.p.v. de politie, en daarmee de onrusten kunnen smoren? Waarom direct door het hele land als de onrusten zich niet in het hele land voordoen? Waarom zou het leger, dat niet aan Obama gehoorzaamt maar aan de grondwet, akkoord gaan met een ongrondwettige verklaring van martial law? Waarom zou de rechter deze beslissing niet terugdraaien, of op welke manier gaat Obama de macht van de rechters overnemen? Waarom zou het juist Obama zijn die nu martial law gaat doorvoeren, terwijl zijn net zo corrupte voorgangers die kansen ook hebben gehad. Wat denk je dat martial law überhaupt inhoudt?

Gewoon een paar vragen die bij mij opkomen, wellicht dat je een of twee puntjes kunt verduidelijken.
pi_163708016
Mbt Martial Law. Als die aankomende herdenking waarbij die (extremistische) new black panther achtige lui inderdaad hun wapens gaan meenemen doorgaat en "foutgaat" dan kan de vlam wel eens heel snel in de pan slaan.
  woensdag 13 juli 2016 @ 10:13:58 #152
440653 BarryOSeven
pi_163708023
quote:
2s.gif Op woensdag 13 juli 2016 10:07 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik verwacht geen tijdstip, ik verwacht een verklaring van het 'hoe'. "Obama gaat martial law uitroepen want BLM!!" is geen verklaring. Om te beginnen moet het congres dat goedkeuren. Waarom zou het congres dat doen? Begin daar eens mee.

Waarom zou een gouverneur niet een beperkte martial law verklaren, dus inzetten van het leger i.p.v. de politie, en daarmee de onrusten kunnen smoren? Waarom direct door het hele land als de onrusten zich niet in het hele land voordoen? Waarom zou het leger, dat niet aan Obama gehoorzaamt maar aan de grondwet, akkoord gaan met een ongrondwettige verklaring van martial law? Waarom zou de rechter deze beslissing niet terugdraaien, of op welke manier gaat Obama de macht van de rechters overnemen? Waarom zou het juist Obama zijn die nu martial law gaat doorvoeren, terwijl zijn net zo corrupte voorgangers die kansen ook hebben gehad. Wat denk je dat martial law überhaupt inhoudt?

Gewoon een paar vragen die bij mij opkomen, wellicht dat je een of twee puntjes kunt verduidelijken.
Ja en je geeft nu zelf al duidelijk uitleg aan waarom je vraag zo dom is.

En ik zal het beargumenteren ;)

Op al jouw waarom vragen heb ik geen antwoord omdat ik nooit heb gesteld dat het zo zou gaan zo als jij voor ogen hebt nu.

Wat ik stelde is dat BLM wel eens een reden zou kunnen zijn dat martial law uitgeroepen zou kunnen worden. Basta.

Hoe en waarom, en wie en waarom niet alleen een staat dat zijn vragen die je niet aan mij moet stellen. Er zijn legio mogelijkheden hoe zoiets in werking zou kunnen komen en het is veel te prematuur om daar nu over te gaan zitten speculeren.

Het is niet zeker of zoiets gaat gebeuren. Maar omgekeerd is het ook niet zeker dat het niet gaat gebeuren. En ik val dus over de discussiestijl die doet vermoeden dat die casus onmogelijk is. Dat is het zeer zeker niet.
pi_163708050
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 10:13 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Op al jouw waarom vragen heb ik geen antwoord omdat ik nooit heb gesteld dat het zo zou gaan zo als jij voor ogen hebt nu.

Wat ik stelde is dat BLM wel eens een reden zou kunnen zijn dat martial law uitgeroepen zou kunnen worden. Basta.

Hoe en waarom, en wie en waarom niet alleen een staat dat zijn vragen die je niet aan mij moet stellen. Er zijn legio mogelijkheden hoe zoiets in werking zou kunnen komen en het is veel te prematuur om daar nu over te gaan zitten speculeren.

Het is niet zeker of zoiets gaat gebeuren. Maar omgekeerd is het ook niet zeker dat het niet gaat gebeuren. En ik val dus over de discussiestijl die doet vermoeden alsof die casus onmogelijk is. Dat is het zeer zeker niet.
Helder.

In dat geval wil ik graag stellen dat Pokemon Go wel eens de reden kan zijn dat martial law uitgeroepen gaat worden. Hoe en waarom, dat vraag je maar aan iemand anders, niet aan mij. Dit is een prima manier van discussiëren. Werkt uitstekend.
  woensdag 13 juli 2016 @ 10:16:52 #154
440653 BarryOSeven
pi_163708062
quote:
14s.gif Op woensdag 13 juli 2016 10:15 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Helder.

In dat geval wil ik graag stellen dat Pokemon Go wel eens de reden kan zijn dat martial law uitgeroepen gaat worden. Hoe en waarom, dat vraag je maar aan iemand anders, niet aan mij. Dit is een prima manier van discussiëren. Werkt uitstekend.
Het argument waarom Go minder kans maakt op martial law dan BLM heb ik al gegeven.
pi_163708077
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 10:16 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Het argument waarom Go minder kans maakt op martial law dan BLM heb ik al gegeven.
Het is niet zeker dat het niet gaat gebeuren, dus punt. Door Pokemon Go gaat waarschijnlijk martial law uitgeroepen worden.
pi_163708094
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 10:13 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Het is niet zeker of zoiets gaat gebeuren. Maar omgekeerd is het ook niet zeker dat het niet gaat gebeuren. En ik val dus over de discussiestijl die doet vermoeden dat die casus onmogelijk is. Dat is het zeer zeker niet.
Niets is onmogelijk. Het gaat er nu of iets aannemelijk is. En je maakt op geen enkele wijze duidelijk waarom de protesten van BLM zouden kunnen leiden tot het afkondigen van Martial Law. Is er precedentwerking? Wijzen gebeurtenissen uit het verleden erop dat dit een realistisch scenario is?
  woensdag 13 juli 2016 @ 10:23:29 #157
440653 BarryOSeven
pi_163708148
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 10:19 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Niets is onmogelijk. Het gaat er nu of iets aannemelijk is. En je maakt op geen enkele wijze duidelijk waarom de protesten van BLM zouden kunnen leiden tot het afkondigen van Martial Law. Is er precedentwerking? Wijzen gebeurtenissen uit het verleden erop dat dit een realistisch scenario is?
Oproepen tot het meenemen van wapens bij demonstraties, het oproepen tot het purgen van de politiemacht zijn indicatoren van een op handen zijnde opstand.

Maar als ik die argumenten ga inzetten kan ik hooguit een pamflet via twitter verspreid overleggen en wat conversaties van mensen die op dit moment in deze situatie zitten., waarbij ik dus het volgende voer tot schieten aanbied en BNW verwijten uitlok.

En dat terwijl je nooit een officieel statement van de CNN gaat krijgen in geval van opstand, dat kan ik je wel verzekeren.

Neemt niet weg dat ik het persoonlijk spannend genoeg acht om me zorgen te maken om martial law.
pi_163708153
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 10:19 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Gelieve niet met dit soort vragen te komen. Het is niet onmogelijk, dus is het niet aan Barry om te beargumenten waarom het dan mogelijk is. Aangezien het mogelijk is mag je zelf bedenken hoe het gaat gebeuren, dat is niet Barry zijn verantwoordelijkheid.

Het is niet alsof hij stelt dat het waarschijnlijk is dat martial law er toch wel echt aan zit te komen in zijn eerste post.
pi_163708203
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 10:23 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Oproepen tot het meenemen van wapens bij demonstraties, het oproepen tot het purgen van de politiemacht zijn indicatoren van een op handen zijnde opstand.

Maar als ik die argumenten ga inzetten kan ik hooguit een pamflet via twitter verspreid overleggen en wat conversaties van mensen die op dit moment in deze situatie zitten., waarbij ik dus het volgende voer tot schieten aanbied en BNW verwijten uitlok.

En dat terwijl je nooit een officieel statement van de CNN gaat krijgen in geval van opstand, dat kan ik je wel verzekeren.

Neemt niet weg dat ik het persoonlijk spannend genoeg acht om me zorgen te maken om martial law.
Je doet alsof de invoering van Martial Law om de haverklap gebeurt in het westen. Alsof dat een logische maatregel is waar de Amerikaanse overheid zonder bedenkingen naar grijpt.

Het komt er weer op neer dat je te graag wil. Met heel je hart hoop je dat er een soort van revolutie uitbreekt in de VS. Is je leven zo saai en vervelend, en is dat de reden dat je zo vurig verlangt naar chaos?
  woensdag 13 juli 2016 @ 10:27:41 #160
440653 BarryOSeven
pi_163708210
quote:
2s.gif Op woensdag 13 juli 2016 10:24 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Gelieve niet met dit soort vragen te komen. Het is niet onmogelijk, dus is het niet aan Barry om te beargumenten waarom het dan mogelijk is. Aangezien het mogelijk is mag je zelf bedenken hoe het gaat gebeuren, dat is niet Barry zijn verantwoordelijkheid.

Het is niet alsof hij stelt dat het waarschijnlijk is dat martial law er toch wel echt aan zit te komen in zijn eerste post.
Ja ik heb die argumenten toch gegeven. Het wordt steeds gewelddadiger en begint steeds meer richting opstand te gaan.

Is het dan raar om martial law als reële optie te houden?

Ludachrist stelt zelf al: Martial law werd ingevoerd tijdens de burgeroorlog. Nou zoiets soortgelijks zou zich kunnen voordoen.
pi_163708226
quote:
14s.gif Op woensdag 13 juli 2016 08:26 schreef Peachbird het volgende:
Verkapte dreigementen inzetten als argument. Onorthodoxe strategie.
  woensdag 13 juli 2016 @ 10:32:59 #162
440653 BarryOSeven
pi_163708307
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 10:27 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je doet alsof de invoering van Martial Law om de haverklap gebeurt in het westen. Alsof dat een logische maatregel is waar de Amerikaanse overheid zonder bedenkingen naar grijpt.

Het komt er weer op neer dat je te graag wil. Met heel je hart hoop je dat er een soort van revolutie uitbreekt in de VS. Is je leven zo saai en vervelend, en is dat de reden dat je zo vurig verlangt naar chaos?
Nee niet echt, ik heb het relatief goed alleen geloof ik niet in een systeem waarbij een kleine elite de complete macht van de planeet in handen heeft.

Vroeger toen barry nog een minibarry was leek me een wereld met een centrale politieke macht wel ideaal. Lekker efficient.

Alleen is gaande weg het besef gekomen dat macht een tegenpool nodig heeft en dat een monopolie op macht vragen is om problemen. (Macht corrumpeert)

En aangezien we nu een kant op worden gedrukt die in mijn ogen uit is om zo'n monopolie te verkrijgen vind ik het van belang om te doen wat in mijn macht ligt om duidelijk te maken dat we die kant niet op moeten willen.

Maar dat lukt niet echt en dat frustreert wel ja.

Dus ik hoop niet op een revolutie, het zou fijn zijn als het democratisch kon. Alleen denk ik wel dat de richting die we op gaan zo verkeerd is dat een gewelddadige revolutie wellicht nodig blijkt.

Als voorbeeld:

Neem nou de wereldbevolking en rekenkundige reeksen. Als we zo door gaan zijn we over 50 jaar echt de lul, de wereldbevolking stijgt zo ontzettend extreem dat we het niet meer 200 jaar gaan volhouden.

Een machtsmonopolie kan daar wat aan doen, alleen kunnen ze ook toevallig Europa uitkiezen om de bevolking wat te decimeren.

Persoonlijk ben ik er dan voor om met ons allen naar de klote te gaan in plaats van een select groepje corrupte lieden het privilege te geven voort te bestaan.

Ontzettend BNW in jullie ogen maar dat is wel wat me zorgen baart.
pi_163708347
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 10:32 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Nee niet echt, ik heb het relatief goed alleen geloof ik niet in een systeem waarbij een kleine elite de complete macht van de planeet in handen heeft.

Vroeger toen barry nog een minibarry was leek me een wereld met een centrale politieke macht wel ideaal. Lekker efficient.

Alleen is gaande weg het besef gekomen dat macht een tegenpool nodig heeft en dat een monopolie op macht vragen is om problemen. (Macht corrumpeert)

En aangezien we nu een kant op worden gedrukt die in mijn ogen uit is om zo'n monopolie te verkrijgen vind ik het van belang om te doen wat in mijn macht ligt om duidelijk te maken dat we die kant niet op moeten willen.

Maar dat lukt niet echt en dat frustreert wel ja.

Dus ik hoop niet op een revolutie, het zou fijn zijn als het democratisch kon. Alleen denk ik wel dat de richting die we op gaan zo verkeerd is dat een gewelddadige revolutie wellicht nodig blijkt.

Als voorbeeld:

Neem nou de wereldbevolking en rekenkundige reeksen. Als we zo door gaan zijn we over 50 jaar echt de lul, de wereldbevolking stijgt zo ontzettend extreem dat we het niet meer 200 jaar gaan volhouden.

Een machtsmonopolie kan daar wat aan doen, alleen kunnen ze ook toevallig Europa uitkiezen om de bevolking wat te decimeren.

Persoonlijk ben ik er dan voor om met ons allen naar de klote te gaan in plaats van een select groepje corrupte lieden het privilege te geven voort te bestaan.

Overbevolking is inderdaad een probleem, maar het is de vraag of de wereldbevolking op deze wijze blijft groeien. Zie deze presentatie van Hans Rosling. Interessante kost:

pi_163708352
quote:
10s.gif Op woensdag 13 juli 2016 10:28 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Als BNW nou gewoon in BNW blijft scheelt het al bijna alles. Word een beetje moe van die idioten.
pi_163708382
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 10:32 schreef BarryOSeven het volgende:
Inderdaad. Je weet dus waar je met je zorgen terecht kunt.
pi_163708397
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 10:27 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Ja ik heb die argumenten toch gegeven. Het wordt steeds gewelddadiger en begint steeds meer richting opstand te gaan.

Is het dan raar om martial law als reële optie te houden?

Ludachrist stelt zelf al: Martial law werd ingevoerd tijdens de burgeroorlog. Nou zoiets soortgelijks zou zich kunnen voordoen.
In Texas heb je de Open-carry protesten gehad dit jaar, waar mensen werden opgeroepen om met hun legale wapens in het zicht te demonstreren. Daar kwamen ook gewoon automatische wapens tevoorschijn. Er was zelfs een demonstratie tegelijkertijd met een bezoek van Obama.

Martial Law? Nee, maar Chipotle heeft ze wel uit hun panden geweerd. Dat is bijna hetzelfde.

De purge waar je het over hebt moest plaatsvinden tussen 9 en 10 juli. Volgens mij is er toen niets gebeurd, maar het kan zijn dat CNN alles onder de tafel heeft geveegd.

Alles wat je nu ziet is al eens gebeurd, denk aan de rellen in 1992 in L.A. of de Vietnamprotesten. Is er destijds door de president martial law afgekondigd? Nee. Spanningen tijdens demonstraties is niet hetzelfde als een op handen zijnde burgeroorlog.
pi_163708406
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 10:35 schreef Toefjes het volgende:
Als BNW nou gewoon in BNW blijft scheelt het al bijna alles. Word een beetje moe van die idioten.
Zulke topics laten het echte gezicht van users zien waar al een vermoeden over was.

Het verbaast me dat lambiekje nog niet is gearriveerd om de eindtijd te verkondigen. Dan zou het lachen ons wel vergaan!
pi_163708421
quote:
10s.gif Op woensdag 13 juli 2016 10:37 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Inderdaad. Je weet dus waar je met je zorgen terecht kunt.
Het wordt inderdaad hoog tijd dat bepaalde figuren lekker in BNW gaan posten. NWS en BNW zijn niet voor niets afzonderlijke subfora.
  woensdag 13 juli 2016 @ 10:40:24 #169
440653 BarryOSeven
pi_163708426
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 10:35 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Tja het is wel lastig als je niet meer in je NOS illusie kunt blijven geloven he.
  woensdag 13 juli 2016 @ 10:41:18 #170
440653 BarryOSeven
pi_163708437
quote:
2s.gif Op woensdag 13 juli 2016 10:38 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

In Texas heb je de Open-carry protesten gehad dit jaar, waar mensen werden opgeroepen om met hun legale wapens in het zicht te demonstreren. Daar kwamen ook gewoon automatische wapens tevoorschijn. Er was zelfs een demonstratie tegelijkertijd met een bezoek van Obama.

Martial Law? Nee, maar Chipotle heeft ze wel uit hun panden geweerd. Dat is bijna hetzelfde.

De purge waar je het over hebt moest plaatsvinden tussen 9 en 10 juli. Volgens mij is er toen niets gebeurd, maar het kan zijn dat CNN alles onder de tafel heeft geveegd.

Alles wat je nu ziet is al eens gebeurd, denk aan de rellen in 1992 in L.A. of de Vietnamprotesten. Is er destijds door de president martial law afgekondigd? Nee. Spanningen tijdens demonstraties is niet hetzelfde als een op handen zijnde burgeroorlog.
Het blijven indicatoren van onrust. Kun je ontkennen wat je wilt.
pi_163708444
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2016 10:39 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Zulke topics laten het echte gezicht van users zien waar al een vermoeden over was.

Het verbaast me dat lambiekje nog niet is gearriveerd om de eindtijd te verkondigen. Dan zou het lachen ons wel vergaan!
Lambiekje roept al meer dan tien jaar dat het lachen ons vanzelf vergaat en dat de EU en Obama genocide zouden gaan plegen op hun eigen bevolking. Het is er nog steeds niet van gekomen, en Obama zwaait binnenkort zelfs af.
pi_163708447
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 10:40 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Tja het is wel lastig als je niet meer in je NOS illusie kunt blijven geloven he.
Er zit nog wel wat ruimte tussen NOS-berichtgeving en 'Obama gaat martial law uitroepen om de verkiezingen uit te stellen en zo zijn plan om Amerika, Canada en Mexico samen te voegen uit te kunnen voeren'.
pi_163708451
quote:

[..]

Ok, jij bent een uitzondering. Het is altijd grappig hoe je jezelf dagelijks voor schut weet te zetten en geen discussie kan winnen :P
  woensdag 13 juli 2016 @ 10:42:47 #174
440653 BarryOSeven
pi_163708457
quote:
10s.gif Op woensdag 13 juli 2016 10:41 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Er zit nog wel wat ruimte tussen NOS-berichtgeving en 'Obama gaat martial law uitroepen om de verkiezingen uit te stellen en zo zijn plan om Amerika, Canada en Mexico samen te voegen uit te kunnen voeren'.
Dat zijn allemaal argumenten die jij er zelf aan vast plakt makker.

Het enige wat ik heb gezegd is dat we die kant op gaan gezien het oplopende geweld. Waar je die Canada Mexico Amerika nonsense vandaan trekt is me een raadsel. Wellicht te veel BNW gelezen?
pi_163708467
quote:

[..]

Nee sorry, het is echt te wijten aan je gebrek aan (historisch) besef. Toen ik je afgelopen week wees op de rassenrellen in de jaren '60 in de VS, wist je niet waar ik het over had. Dat zegt al genoeg. Jij bent ervan overtuigd dat wij in een unieke tijd leven waarin problemen spelen die nooit eerder op deze wijze de kop op hebben gestoken. Niets is echter minder waar.
pi_163708469
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 10:41 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Lambiekje roept al meer dan tien jaar dat het lachen ons vanzelf vergaat en dat de EU en Obama genocide zouden gaan plegen op hun eigen bevolking. Het is er nog steeds niet van gekomen, en Obama zwaait binnenkort zelfs af.
Dat hij nog geen white genocide is komen verkondigen.
  woensdag 13 juli 2016 @ 10:44:41 #177
440653 BarryOSeven
pi_163708488
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 10:42 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ok, jij bent een uitzondering. Het is altijd grappig hoe je jezelf dagelijks voor schut weet te zetten en geen discussie kan winnen :P
Dat is jouw mening en dat mag je vinden. Zo vind ik dat ook van jou wat er op duidt dat er twee zienswijzen volledig haaks op elkaar staan.

Er is in dat geval geen winnaar of verliezer, maar goed het is wel makkelijk om het zo op te schrijven natuurlijk.
  woensdag 13 juli 2016 @ 10:45:17 #178
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_163708496
quote:
10s.gif Op woensdag 13 juli 2016 10:41 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Die drie zijn bijna een decennia geleden onder W Bush samengevoegd, dus dat kan t niet zijn.
wooblabalurg
pi_163708497
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 10:41 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Het blijven indicatoren van onrust. Kun je ontkennen wat je wilt.
Ik ontken ook niet dat het indicatoren van onrust zijn, beste Barry. Elk protest is een indicator van onrust en ontevredenheid. Dat het onrustig is in Amerika ziet een kind, maar dat is niet vreemd, want het is ál-tijd onrustig in zo'n groot land. Er is altijd wel ergens protest, woede, boosheid, gedoe.

Jij lijkt echter te denken dat dit nu een enorme burgeroorlog gaat opleveren. Dat is nogal een verschil met 'indicatoren van onrust'.
  woensdag 13 juli 2016 @ 10:46:18 #180
440653 BarryOSeven
pi_163708507
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 10:43 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nee sorry, het is echt te wijten aan je gebrek aan (historisch) besef. Toen ik je afgelopen week wees op de rassenrellen in de jaren '60 in de VS, wist je niet waar ik het over had. Dat zegt al genoeg. Jij bent ervan overtuigd dat wij in een unieke tijd leven waarin problemen spelen die nooit eerder op deze wijze de kop op hebben gestoken. Niets is echter minder waar.
Niet weten waar je over sprak is wat anders dan die kennis niet paraat hebben. Verder baseer ik me inderdaad ook niet op alleen maar op politieke historie maar ook simpele logica.

En daaruit concludeer ik dat we een verkeerde kant op aan het gaan zijn.
pi_163708523
quote:
NWS is nog altijd het terrein van de 'mainstream media'. Mocht je Niburu betrouwbaarder achten dan kun je beter in BNW discussies starten.
  woensdag 13 juli 2016 @ 10:48:10 #182
440653 BarryOSeven
pi_163708528
quote:
2s.gif Op woensdag 13 juli 2016 10:45 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik ontken ook niet dat het indicatoren van onrust zijn, beste Barry. Elk protest is een indicator van onrust en ontevredenheid. Dat het onrustig is in Amerika ziet een kind, maar dat is niet vreemd, want het is ál-tijd onrustig in zo'n groot land. Er is altijd wel ergens protest, woede, boosheid, gedoe.

Jij lijkt echter te denken dat dit nu een enorme burgeroorlog gaat opleveren. Dat is nogal een verschil met 'indicatoren van onrust'.
Ik maak me inderdaad wel zorgen dat er een burgeroorlog kan komen ja. Datzelfde geldt voor hier.

Deze discussies schieten constant van zwart naar wit. Dat is behoorlijk irritant. Want nu heb ik weer gesteld dat ik er van overtuigd ben dat er een burgeroorlog gaat komen. Het schiet niet op.

Verder zou het de discussie wel helpen als we niet met drie man parallel aan de ad hominems gaan beginnen. Dat is niet zo sterk.
pi_163708543
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 10:46 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Niet weten waar je over sprak is wat anders dan die kennis niet paraat hebben. Verder baseer ik me inderdaad ook niet op alleen maar op politieke historie maar ook simpele logica.

Met nadruk op 'simpele'. :')
  woensdag 13 juli 2016 @ 10:49:37 #184
440653 BarryOSeven
pi_163708554
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2016 10:47 schreef hoink581 het volgende:

[..]

NWS is nog altijd het terrein van de 'mainstream media'. Mocht je Niburu betrouwbaarder achten dan kun je beter in BNW discussies starten.
NWS is gewoon nieuws. Waarom we daar alleen maar MSM zooi mogen bespreken begrijp ik niet.

En BNW gaat ook nog wel een stukje verder dan deze zooi hoor. Dat het niet in je straatje past wil niet zeggen dat het volledige onzin is.
  woensdag 13 juli 2016 @ 10:50:45 #185
440653 BarryOSeven
pi_163708573
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2016 10:49 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Met nadruk op 'simpele'. :')
Ja vaak zit de schoonheid in het simpele inderdaad. Je kunt simpele dingen ook complex maken door er abstracte lagen op te leggen. Maar wanneer je die destilleert kom je vaak toch weer op simpele logica uit.

Kan er ook niets aan doen.
pi_163708587
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 10:46 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Uit het feit dat er in de VS sprake is van sociale onrust, concludeer jij dat de martial law mogelijk wordt afgekondigd, met misschien wel een een burgeroorlog als gevolg. Dat is helemaal geen simpele logica, aangezien het nergens op is gebaseerd.

De moderne geschiedenis staat bol van (gewelddadige) protesten. Neem ons eigen land, waar in de jaren '80 grote rellen uitbraken vanwege het woningtekort. De politie reed met tanks door de straten. Toch leidde dat niet tot een burgeroorlog of de vorming van een politiestaat.

Nogmaals, jij denkt dat wij in een unieke tijd leven, met problemen waar we nooit eerder op zijn gestuit. Maar dat is dus onzin.
  woensdag 13 juli 2016 @ 10:56:12 #187
440653 BarryOSeven
pi_163708664
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 10:51 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Uit het feit dat er in de VS sprake is van sociale onrust, concludeer jij dat de martial law mogelijk wordt afgekondigd, met misschien wel een een burgeroorlog als gevolg. Dat is helemaal geen simpele logica, aangezien het nergens op is gebaseerd.

De moderne geschiedenis staat bol van (gewelddadige) protesten. Neem ons eigen land, waar in de jaren '80 grote rellen uitbraken vanwege het woningtekort. De politie reed met tanks door de straten. Toch leidde dat niet tot een burgeroorlog of de vorming van een politiestaat.

Nogmaals, jij denkt dat wij in een unieke tijd leven, met problemen waar we nooit eerder op zijn gestuit. Maar dat is dus onzin.
Het gaat in deze niet om een paar woningen. Een kind kan ook zien dat we met de wereld een kolk van geweld in worden gezogen en dat de VS overheid daar mede verantwoordelijk voor is. Logisch krijg je ook tegengas en in mijn optiek zijn de consequenties van die kolk dusdanig hevig dat een bevolking in opstand kan komen tegen die richting.

Dat vind ik geen onzin. En als de geschiedenis zich herhaalt hebben we pech, alleen heb ik de stille hoop dat we met het internet die standaard verloop van de geschiedenis kunnen doorbreken.
pi_163708746
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 10:56 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Het gaat in deze niet om een paar woningen. Een kind kan ook zien dat we met de wereld een kolk van geweld in worden gezogen en dat de VS overheid daar mede verantwoordelijk voor is. Logisch krijg je ook tegengas en in mijn optiek zijn de consequenties van die kolk dusdanig hevig dat een bevolking in opstand kan komen tegen die richting.

Dat vind ik geen onzin. En als de geschiedenis zich herhaalt hebben we pech, alleen heb ik de stille hoop dat we met het internet die standaard verloop van de geschiedenis kunnen doorbreken.
Beste Barry, rassenrellen zijn niet nieuw in de VS. In de jaren '60 ging het er vele malen ruiger aan toe. De huidige situatie is peanuts in vergelijking met toen.

Of neem de vakbondrellen in de jaren '30 van de vorige eeuw. Protesterende werknemers werden nota bene neergeschoten door de politie, met meerdere doden als gevolg.

Lees eens een boek, Barry.
  woensdag 13 juli 2016 @ 11:03:09 #189
440653 BarryOSeven
pi_163708778
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 11:00 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Beste Barry, rassenrellen zijn niet nieuw in de VS. In de jaren '60 ging het er vele malen ruiger aan toe. De huidige situatie is peanuts in vergelijking met toen.

Of neem de vakbondrellen in de jaren '30 van de vorige eeuw. Protesterende werknemers werden nota bene neergeschoten door de politie, met meerdere doden als gevolg.

Lees eens een boek, Barry.
Maak je daar maar niet druk om Koos. Lezen doe ik wel, heb net een waterdichte Kobo ontvangen.

Met bovenstaand stuk doel ik ook niet meer op de onrust binnen de VS maar op de wereld en generale.
pi_163708803
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 10:48 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Ik maak me inderdaad wel zorgen dat er een burgeroorlog kan komen ja. Datzelfde geldt voor hier.

Deze discussies schieten constant van zwart naar wit. Dat is behoorlijk irritant. Want nu heb ik weer gesteld dat ik er van overtuigd ben dat er een burgeroorlog gaat komen. Het schiet niet op.

Verder zou het de discussie wel helpen als we niet met drie man parallel aan de ad hominems gaan beginnen. Dat is niet zo sterk.
Barry, ik hou er weer mee op. Blijkbaar bestaat jouw manier van discussiëren over heel hard roepen wat je allemaal verwacht, zonder verder na te denken over waarom je dat verwacht. Als iemand dan stelt dat dit allemaal niet zo bijzonder is kom je met een paar gemeenplaatsen om vervolgens weer terug te keren bij stap 1, roepen dat je iets verwacht.

Ik heb per ongeluk gedacht dat jij ook wel eens wat kon onderbouwen met echte argumenten in plaats van met een non-sequitur als 'er zijn protesten dus is een opstand mogelijk'. Helaas blijkt dat niet het geval. Sorry, mijn fout. Hopelijk vind je iemand anders die op dit soort dingen nog een tijdje in wil gaan.
pi_163708820
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 11:03 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Maak je daar maar niet druk om Koos. Lezen doe ik wel, heb net een waterdichte Kobo ontvangen.

Met bovenstaand stuk doel ik ook niet meer op de onrust binnen de VS maar op de wereld en generale.
Het is verleidelijk om te denken dat de wereld in de brand staat en dat we richting de afgrond bewegen. De waarheid is echter dat dat beeld ontstaat doordat je met dank aan het internet toegang hebt tot nieuws uit alle windstreken. Dus als er een moord wordt gepleegd in een gat in het Midden-Oosten, dan weten we dat. Dat was vroeger wel anders.
pi_163708821
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 10:49 schreef BarryOSeven het volgende:
NWS is gewoon nieuws. Waarom we daar alleen maar MSM zooi mogen bespreken begrijp ik niet.

En BNW gaat ook nog wel een stukje verder dan deze zooi hoor. Dat het niet in je straatje past wil niet zeggen dat het volledige onzin is.
Ten eerste is NWS voor nieuws. Nieuws wordt aangeleverd door gekwalificeerde bronnen. Bronloze, gekleurde blogjes, FB pagina's of twitteraccount vallen niet onder deze paraplu omdat ze niet betrouwbaar zijn.

En hoewel sommige topics verdergaan dan jouw angstige vermoedens horen complottheorieën in BNW thuis, de gradatie maakt het niet ineens NWS waardig. Dat heeft dus niet zozeer met mijn voorkeur te maken.

Ik vind het onwenselijk dat zulke vergezochte theorieën mixen met echt nieuws, gezien het gewoonweg ruis is binnen een discussie.
  woensdag 13 juli 2016 @ 11:07:05 #193
440653 BarryOSeven
pi_163708829
quote:
2s.gif Op woensdag 13 juli 2016 11:05 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Barry, ik hou er weer mee op. Blijkbaar bestaat jouw manier van discussiëren over heel hard roepen wat je allemaal verwacht, zonder verder na te denken over waarom je dat verwacht. Als iemand dan stelt dat dit allemaal niet zo bijzonder is kom je met een paar gemeenplaatsen om vervolgens weer terug te keren bij stap 1, roepen dat je iets verwacht.

Ik heb per ongeluk gedacht dat jij ook wel eens wat kon onderbouwen met echte argumenten in plaats van met een non-sequitur als 'er zijn protesten dus is een opstand mogelijk'. Helaas blijkt dat niet het geval. Sorry, mijn fout. Hopelijk vind je iemand anders die op dit soort dingen nog een tijdje in wil gaan.
Volgens mij heb ik helder uiteengezet waarom ik dat verwacht. Als dat niet doordringt kun je het topic even opnieuw doorlezen.
  woensdag 13 juli 2016 @ 11:08:10 #194
440653 BarryOSeven
pi_163708840
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 11:06 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het is verleidelijk om te denken dat de wereld in de brand staat en dat we richting de afgrond bewegen. De waarheid is echter dat dat beeld ontstaat doordat je met dank aan het internet toegang hebt tot nieuws uit alle windstreken. Dus als er een moord wordt gepleegd in een gat in het Midden-Oosten, dan weten we dat. Dat was vroeger wel anders.
Dat is een mogelijkheid, de andere mogelijkheid is dat er nu wel meer gevoelige zaken naar buiten komen dan dat voorheen het geval was.

Beide een realistische optie. Het is alleen jammer dat maar een enkele zienswijze mag worden besproken omdat de andere pertinent ontwaar is.
pi_163708889
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 11:08 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Dat is een mogelijkheid, de andere mogelijkheid is dat er nu wel meer gevoelige zaken naar buiten komen dan dat voorheen het geval was.

Beide een realistische optie. Het is alleen jammer dat maar een enkele zienswijze mag worden besproken omdat de andere pertinent ontwaar is.
Jij mag best commentaar geven op de gebeurtenissen in de VS. Dat lijkt mij geen probleem. Wij kunnen hier echter weinig met jouw beroerd onderbouwde doemvoorspellingen.

Ik weet echter zeker dat ze je in BNW met open armen ontvangen.
  woensdag 13 juli 2016 @ 11:11:43 #196
440653 BarryOSeven
pi_163708891
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2016 11:06 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Ten eerste is NWS voor nieuws. Nieuws wordt aangeleverd door gekwalificeerde bronnen. Bronloze, gekleurde blogjes, FB pagina's of twitteraccount vallen niet onder deze paraplu omdat ze niet betrouwbaar zijn.

En hoewel sommige topics verdergaan dan jouw angstige vermoedens horen complottheorieën in BNW thuis, de gradatie maakt het niet ineens NWS waardig. Dat heeft dus niet zozeer met mijn voorkeur te maken.

Ik vind het onwenselijk dat zulke vergezochte theorieën mixen met echt nieuws, gezien het gewoonweg ruis is binnen een discussie.
Tja dat is ook wel vrij kortzichtig vind je niet? Als je alleen maar mag bespreken wat je zelf al vind dan kunnen we wel ophouden met Fok een discussieforum noemen. Dat jij iets vergezocht vindt betekent niet dat er niet over gesproken mag worden.

Als het niet aan je intellectuele eisen voldoet kun je een Fok! admin wellicht vragen een apart subforum te openen waar alleen nog maar argumenten gegeven mogen worden die voor globalisatie pleiten en waarbij afwijkingen direct worden weg gemodereerd.
pi_163708921
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 11:11 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Tja dat is ook wel vrij kortzichtig vind je niet? Als je alleen maar mag bespreken wat je zelf al vind dan kunnen we wel ophouden met Fok een discussieforum noemen. Dat jij iets vergezocht vindt betekent niet dat er niet over gesproken mag worden.

Als het niet aan je intellectuele eisen voldoet kun je een Fok! admin wellicht vragen een apart subforum te openen waar alleen nog maar argumenten gegeven mogen worden die voor globalisatie pleiten en waarbij afwijkingen direct worden weg gemodereerd.
Er mag over gesproken worden. In BNW. Omdat die plek daar speciaal is voor geopend.

Daarbij ben je NWS vrij tegen globalisatie te pleiten. Met fatsoenlijke argumenten. Je verwachtingen en stille hopen voor een revolutie houdt je voor het daartoe bestemde subforum. BNW.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 13-07-2016 11:15:36 ]
  woensdag 13 juli 2016 @ 11:14:20 #198
440653 BarryOSeven
pi_163708932
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 11:11 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Jij mag best commentaar geven op de gebeurtenissen in de VS. Dat lijkt mij geen probleem. Wij kunnen hier echter weinig met jouw beroerd onderbouwde doemvoorspellingen.

Ik weet echter zeker dat ze je in BNW met open armen ontvangen.
De situatie met BLM is zorgwekkend en kan wel of niet tot burgeroorlog leiden. Waarbij de geschiedenis leert dat rassenrellen niet per definitie tot burgeroorlog leiden maar het geen garantie is dat het niet gebeurt. Waarbij jij inzet op dat het niet gebeurt en ik inzet op de mogelijkheid dat het wel gebeurt.

Heb ik het zo een beetje goed samengevat?

Verder zijn we natuurlijk geen steek verder anders dat de een vindt dat de ander ongelijk heeft.
  woensdag 13 juli 2016 @ 11:15:33 #199
440653 BarryOSeven
pi_163708951
quote:
14s.gif Op woensdag 13 juli 2016 11:13 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Er mag over gesproken worden. In BNW. Omdat die plek daar speciaal is voor geopend.
Op het moment dat BNW zaken de realiteit gaan raken hoeven die zaken niet in BNW te blijven omdat ze oorspronkelijk uit BNW kringen kwamen. Vind ik dan.

Het zou niet de eerste keer zijn dat iets als vergezocht en aluhoedje werd bestempeld maar uiteindelijk wel gewoon waar bleek te zijn.
pi_163708968
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 11:15 schreef BarryOSeven het volgende:
Op het moment dat BNW zaken de realiteit gaan raken hoeven die zaken niet in BNW te blijven omdat ze oorspronkelijk uit BNW kringen kwamen. Vind ik dan.

Het zou niet de eerste keer zijn dat iets als vergezocht en aluhoedje werd bestempeld maar uiteindelijk wel gewoon waar bleek te zijn.
Verras me Barry.

Echter is de onzin die je in dit topic heb gespuid op geen enkele manier vervlochten met de realiteit.
  woensdag 13 juli 2016 @ 11:17:08 #201
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_163708970
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 11:15 schreef BarryOSeven het volgende:
Geef eens een voorbeeld dan?
pi_163709026
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 11:14 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

De situatie met BLM is zorgwekkend en kan wel of niet tot burgeroorlog leiden. Waarbij de geschiedenis leert dat rassenrellen niet per definitie tot burgeroorlog leiden maar het geen garantie is dat het niet gebeurt. Waarbij jij inzet op dat het niet gebeurt en ik inzet op de mogelijkheid dat het wel gebeurt.

Heb ik het zo een beetje goed samengevat?

Verder zijn we natuurlijk geen steek verder anders dat de een vindt dat de ander ongelijk heeft.
Aha, dat is dus je argument? Er is geen enkele garantie dat rassenrellen niet leiden tot een burgeroorlog.

Toppertje man.

Ik ben hier wel weer klaar mee.
  woensdag 13 juli 2016 @ 11:21:45 #203
440653 BarryOSeven
pi_163709040
quote:
10s.gif Op woensdag 13 juli 2016 11:17 schreef Gutmensch het volgende:

[..]

Geef eens een voorbeeld dan?
Operation Northwoods, Operation Paperclip, MK-Ultra

Drie zaken na de tweede wereld oorlog ingezet die ontkend werden maar tegenwoordig toch waarheid zijn.

9/11 haal ik maar niet aan omdat het niet bewezen is, maar dat zal de toekomst uitwijzen. Kijk ik zou graag hebben dat ik net als vroeger weer kon geloven in het systeem. Alleen zorgen de zaken die ik er over heb geleerd ervoor dat ik vind dat het onhoudbaar is.

Of het geestelijke vervuiling is geweest zal de toekomst uitwijzen, voorlopig gaan we gewoon nog in de richting waar ik - inderdaad - bang voor ben.
pi_163709063
quote:
10s.gif Op woensdag 13 juli 2016 11:20 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Aha, dat is dus je argument? Er is geen enkele garantie dat rassenrellen niet leiden tot een burgeroorlog.

Toppertje man.

Als je dit leuk vindt kun je beter als vrijwilliger op een zorgboerderij gaan werken.
  woensdag 13 juli 2016 @ 11:24:26 #205
440653 BarryOSeven
pi_163709067
quote:
10s.gif Op woensdag 13 juli 2016 11:20 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Toppertje man.

Ja komt je wilt van mij keiharde uitspraken waar je me dan straks weer aan kan gaan houden. Ik stel wat ik weet en waarom ik me zorgen maak. Daar mag je het pertinent niet mee eens zijn dat is je goed recht.

Er komt veel meer bij kijken waarom ik die richting op denk maar daar zijn hier geen oren naar. Kijk als je argumenten niet geaccepteerd worden is het ook lastig om een discussie te winnen. Maar zolang ik meer zie in die argumenten dan in de MSM argumenten blijf ik dat evangelie verkondigen.

Kan er ook niets aan doen.

En zoals een paar dagen terug al geconcludeerd zal de waarheid wel in het midden liggen, maar houd er in dat geval dan ook rekening mee dat ook de optimistische geesten water bij de wijn moeten doen.
pi_163709082
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 11:21 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Drie zaken na de tweede wereld oorlog ingezet die ontkend werden maar tegenwoordig toch waarheid zijn.

9/11 haal ik maar niet aan omdat het niet bewezen is, maar dat zal de toekomst uitwijzen. Kijk ik zou graag hebben dat ik net als vroeger weer kon geloven in het systeem. Alleen zorgen de zaken die ik er over heb geleerd ervoor dat ik vind dat het onhoudbaar is.

Of het geestelijke vervuiling is geweest zal de toekomst uitwijzen, voorlopig gaan we gewoon nog in de richting waar ik - inderdaad - bang voor ben.
Ah, operaties die vanaf eind jaren 70 werden vrijgegeven :')
  woensdag 13 juli 2016 @ 11:26:02 #207
440653 BarryOSeven
pi_163709086
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 11:24 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Als je dit leuk vindt kun je beter als vrijwilliger op een zorgboerderij gaan werken.
Wat ben je ook een ontzettend waardevolle toevoeging met je achterlijke one-liners.
  woensdag 13 juli 2016 @ 11:26:33 #208
440653 BarryOSeven
pi_163709097
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2016 11:25 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Ah, operaties die vanaf eind jaren 70 werden vrijgegeven :')
Ja dus? Nadat ze 20 jaar ontkend werden?
pi_163709115
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 11:26 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Wat ben je ook een ontzettend waardevolle toevoeging met je achterlijke one-liners.
Helaas blijken ze meer waar dan jouw hersenkronkels.
  woensdag 13 juli 2016 @ 11:28:09 #210
403394 Tamabralski
forum hoppen
pi_163709125
Natuurlijk wordt zij President. Zij is na zwart de next best gimmick. Npo wist ook al dat zij President zou worden getuige hun propaganda. Met Obama propaganda bij Npo destijds precies hetzelfde.
  woensdag 13 juli 2016 @ 11:28:17 #211
440653 BarryOSeven
pi_163709128
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 11:27 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Helaas blijken ze meer waar dan jouw hersenkronkels.
Weer zo'n waardevolle toevoeging. Kun je echt wat mee.
  woensdag 13 juli 2016 @ 11:32:36 #212
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_163709212
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 11:21 schreef BarryOSeven het volgende:
Nog nooit van gehoord, die zaken hebben de wereld dus echt op z'n kop gezet :')
  woensdag 13 juli 2016 @ 11:33:55 #213
440653 BarryOSeven
pi_163709240
quote:
10s.gif Op woensdag 13 juli 2016 11:32 schreef Gutmensch het volgende:

[..]

Nog nooit van gehoord, die zeken hebben de wereld dus echt op z'n kop gezet :')
En dat doen ze nog steeds.

Doe even googlen dan. Kennedy vond vooral Northwoods gevaarlijk. Waarmee ik niet wil suggereren dat de moord op JFK een complot was ;)
pi_163709318
quote:
10s.gif Op woensdag 13 juli 2016 11:32 schreef Gutmensch het volgende:

[..]

Nog nooit van gehoord, die zaken hebben de wereld dus echt op z'n kop gezet :')
Paperclip heeft wel wat ingrijpende gevolgen gehad. Je zou kunnen zeggen dat het hele Apollo-ruimteprogramma is te danken aan Paperclip.

Niemand ontkent ook dat er complotten worden gesmeed. Maar er is nogal een groot verschil tussen Paperclip en die groteske onzin die onze TS bij elkaar fantaseert.

Verder is het feit dat er complotten worden gesmeed natuurlijk geen vrijbrief om overal maar iets verdachts in te zien. Je kunt niet stellen dat omdat Paperclip heeft plaatsgevonden, het plausibel is dat 9/11 een inside job was. Dat slaat nergens op.
  woensdag 13 juli 2016 @ 11:40:05 #215
440653 BarryOSeven
pi_163709329
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 11:39 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Paperclip heeft wel wat ingrijpende gevolgen gehad. Je zou kunnen zeggen dat het hele Apollo-ruimteprogramma is te danken aan Paperclip.

Niemand ontkent ook dat er complotten worden gesmeed. Maar er is nogal een groot verschil tussen Paperclip en die groteske onzin die onze TS bij elkaar fantaseert.

Verder is het feit dat er complotten worden gesmeed natuurlijk geen vrijbrief om overal maar iets verdachts in te zien. Je kunt niet stellen dat omdat Paperclip heeft plaatsgevonden, het plausibel is dat 9/11 een inside job was. Dat slaat nergens op.
Nee maar wel dat Northwoods verdacht veel gelijkenissen had met 9/11. Dat bewijst overigens niets.
  woensdag 13 juli 2016 @ 11:43:01 #216
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_163709384
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 11:39 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Maar dat de VS allemaal Duitse wetenschappers naar eigen land heeft gehaald na WO2 is toch nooit een geheim geweest? Laat staan een complot.
pi_163709404
quote:
7s.gif Op woensdag 13 juli 2016 11:43 schreef Gutmensch het volgende:

[..]

Maar dat de VS allemaal Duitse wetenschappers naar eigen land heeft gehaald na WO2 is toch nooit een geheim geweest? Laat staan een complot.
Dat werd wel degelijk geheim gehouden. Er werden namelijk nogal dubieuze figuren naar de VS verscheept. Het grote publiek had dat slecht getrokken.
  woensdag 13 juli 2016 @ 11:45:54 #218
440653 BarryOSeven
pi_163709432
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 11:44 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat werd wel degelijk geheim gehouden. Er werden namelijk nogal dubieuze figuren naar de VS verscheept. Het grote publiek had dat slecht getrokken.
Klopt maar paperclip was wel vrij snel bij het publiek bekend maar initieel werd dit wel geheim gehouden ja.
  woensdag 13 juli 2016 @ 11:50:38 #219
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_163709530
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 11:44 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik kan me niet herinneren dat niet bekend was dat Werner von Braun aan de basis stond van het raketprogramma van de Amerikanen.
  Moderator woensdag 13 juli 2016 @ 11:51:09 #220
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_163709539
deed iedereen toch?

de Fransen hebben ook flink bij de nazi's geshopped om hun straaljagers van de grond te krijgen ... de ironie wil dat de Israeli's dus met nazi tech hun eerste oorlogjes hebben gewonnen want de Amerikanen wilden niets aan ze verkopen _O-

woensdag 13 juli 2016 @ 11:51:39 #221
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_163709550
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 11:45 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Klopt maar paperclip was wel vrij snel bij het publiek bekend maar initieel werd dit wel geheim gehouden ja.
Maar het was dus absoluut geen complot. Of staat bij jou 'geheim' gelijk aan 'complot'?
  woensdag 13 juli 2016 @ 11:54:37 #222
440653 BarryOSeven
pi_163709610
quote:
7s.gif Op woensdag 13 juli 2016 11:51 schreef Gutmensch het volgende:

[..]

Maar het was dus absoluut geen complot. Of staat bij jou 'geheim' gelijk aan 'complot'?
Nou kijk zonder paperclip was MK-Ultra ook geen werkelijkheid geworden. Of wellicht via een andere weg.

En dat was nou niet echt zuivere koffie en wil daarbij wel echt spreken van een complot anders dan van een publiek geheim.
  woensdag 13 juli 2016 @ 11:54:49 #223
262 Re
Kiss & Swallow
pi_163709613
maar goed, Sanders kan zo wel wat van zijn speerpunten verwezenlijken, dat zou hem op elke andere manier nooit lukken
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 13 juli 2016 @ 11:54:59 #224
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_163709618
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 11:51 schreef sp3c het volgende:
deed iedereen toch?

de Fransen hebben ook flink bij de nazi's geshopped om hun straaljagers van de grond te krijgen ... de ironie wil dat de Israeli's dus met nazi tech hun eerste oorlogjes hebben gewonnen want de Amerikanen wilden niets aan ze verkopen _O-

Maar de belangrijkste jager van de Israeli's in hun eerste oorlog was de Messerschmidt 109.
  Moderator woensdag 13 juli 2016 @ 12:04:08 #225
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_163709760
quote:
7s.gif Op woensdag 13 juli 2016 11:54 schreef Gutmensch het volgende:

[..]

Maar de belangrijkste jager van de Israeli's in hun eerste oorlog was de Messerschmidt 109.
Spitfire vooral maar die hadden de arabieren ook, mogelijk gevlogen door homo's
pi_163710061
quote:
10s.gif Op woensdag 13 juli 2016 10:28 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Dat lees jij er in, ik bedoel simpelweg dat wanneer ik gelijk krijg ik graag jullie bakkes wil zien vertrekken van verwarring.
-
pi_163710088
Overigens wat het woord complot betreft; Wat anders is het antidemocratisch bestel van de EU dan een samenzwering? Dat is toch echt de letterlijke definitie van.
-
  woensdag 13 juli 2016 @ 12:32:00 #228
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_163710228
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 12:25 schreef Peachbird het volgende:
Overigens wat het woord complot betreft; Wat anders is het antidemocratisch bestel van de EU dan een samenzwering? Dat is toch echt de letterlijke definitie van.
_O-
pi_163710420
quote:
10s.gif Op woensdag 13 juli 2016 12:32 schreef Gutmensch het volgende:

[..]

_O-
Werkelijk bizar dat je dit niet serieus neemt.
-
pi_163711306
quote:
_O_ _O-

Als Japie77 nog langskomt dan hebben we met Tamabralski, Peachbird en BarryOSeven kwartet.
pi_163711366
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 19:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Overigens is Bernie tegen TTIP, niet heel erg globalistisch.
Ieder weldenkend mens is tegen TITP.
  woensdag 13 juli 2016 @ 13:50:16 #232
440653 BarryOSeven
pi_163711572
quote:
10s.gif Op woensdag 13 juli 2016 13:36 schreef hoink581 het volgende:

[..]

_O_ _O-

Als Japie77 nog langskomt dan hebben we met Tamabralski, Peachbird en BarryOSeven kwartet.
Je vergeet er nog een aantal.

Vanuit tegengesteld perspectief is er zo'n zelfde club waarvan de namen wel bekend zijn. En iedereen vindt elkaar gek. Tja. :P
pi_163712980
Genieten dit topic :9~ Mijn ogen zijn geopend Peachbird!
  Moderator woensdag 13 juli 2016 @ 15:55:14 #234
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_163714181
quote:
zo werkt dat niet he _O-

een dief is een crimineel maar niet elke crimineel is een dief

je hebt bv ook homsexuele met arabisch geld betaalde Indonesiers, dat zijn criminelen tot het bot dat begrijp je maar je kunt het pas dieven noemen als ze iets gestolen hebben
  Moderator woensdag 13 juli 2016 @ 15:57:59 #235
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_163714227
en dan doel ik niet op je maagdelijke onschuld he
pi_163714303
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2016 13:39 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

TIT-Pee klinkt vrij onsmakelijk inderdaad.
  Moderator woensdag 13 juli 2016 @ 16:07:12 #237
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_163714360
klinkt gewoon als tetten

dikke tetten .. als je erop wilt pissen moet jij dat weten bro zolang je ze maar weer schoon maakt voor de volgende bro

en dont ask, dont tell bro
pi_163714389
TS komt erachter dat Sanders en Clinton bij dezelfde partij horen?

quote:

[..]

Zelfs naar BNW-maatstaven is dit echt totaal debiel.
pi_163714713
quote:

[..]

woensdag 13 juli 2016 @ 16:42:09 #240
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_163715012
quote:

[..]

[ afbeelding ]
ze zeggen ook dat Michelle Obama een transseksuele man is, en dat Obama naar haar refereerde in een video waarin hij Michael zegt :P
pi_163715041
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2016 16:42 schreef Manke het volgende:

[..]

ze zeggen ook dat Michelle Obama een transseksuele man is, en dat Obama naar haar refereerde in een video waarin hij Michael zegt :P
Gewoon een man? Niet eens een reptiel?
pi_163716128
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 16:09 schreef Jigzoz het volgende:
TS komt erachter dat Sanders en Clinton bij dezelfde partij horen?

[..]

Zelfs naar BNW-maatstaven is dit echt totaal debiel.
Stuur me aub een foto van je gezicht wanneer het in het nieuws komt, bvd.
-
pi_163716175
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2016 15:55 schreef sp3c het volgende:

[..]

zo werkt dat niet he _O-

een dief is een crimineel maar niet elke crimineel is een dief

je hebt bv ook homsexuele met arabisch geld betaalde Indonesiers, dat zijn criminelen tot het bot dat begrijp je maar je kunt het pas dieven noemen als ze iets gestolen hebben
:?
-
  woensdag 13 juli 2016 @ 17:49:32 #244
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_163716534
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 16:43 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Gewoon een man? Niet eens een reptiel?
reptiel :?

Heb het niet verzonnen
http://www.thehollywoodgo(...)ama-as-a-transsexua/

Blijkbaar wel een reptiel, volgens de eerste comment :')

Deze bedoelde ik
pi_163716789
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 17:28 schreef Peachbird het volgende:

[..]

Stuur me aub een foto van je gezicht wanneer het in het nieuws komt, bvd.
"Goedenavond dames en heren,

Opmerkelijk nieuws uit de Verenigde Staten vandaag. Daar blijken de politici Sanders en Clinton allebei bij dezelfde partij te horen. Het nieuws is bij een enkeling in Nederland hard aangekomen. Deze enkeling gelooft ook dat Michelle Obama, de echtgenote van de zittende president Barack Obama, eigenlijk een man is die naar de naam Michael luistert. Ook zou de president een homoseksuele, antichristelijke moslim zijn."

Ja, dan ga ik wel een gek gezicht trekken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-07-2016 18:03:41 ]
pi_163718605
realDonaldTrump twitterde op dinsdag 12-07-2016 om 19:01:51 Bernie Sanders endorsing Crooked Hillary Clinton is like Occupy Wall Street endorsing Goldman Sachs. reageer retweet
I´m back.
pi_163719024
Na een spetterende conventie ramt die Trump train zo ongehinderd door naar november

woensdag 13 juli 2016 @ 20:20:07 #248
440653 BarryOSeven
pi_163719279
Ben bang dat Trump het einde van oktober niet haalt met zulke prognoses. :P
pi_163719511
quote:
10s.gif Op woensdag 13 juli 2016 19:46 schreef Ryan3 het volgende:
realDonaldTrump twitterde op dinsdag 12-07-2016 om 19:01:51 Bernie Sanders endorsing Crooked Hillary Clinton is like Occupy Wall Street endorsing Goldman Sachs. reageer retweet
Die man is zelf een wandelend tegenargument van zichzelf.

Dat men deze aantijgingen van hem serieus neemt vind ik erg treurig. :')
pi_163719544
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2016 20:33 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Die man is zelf een wandelend tegenargument van zichzelf.

Dat men deze aantijgingen van hem serieus neemt vind ik erg treurig. :')
Dit sentiment leeft wel bij Bernie-aanhangers hoor.
I´m back.
  woensdag 13 juli 2016 @ 20:56:03 #251
405562 Erno-BE
Make the U.S.S.R. Great Again!
pi_163719987
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 20:20 schreef BarryOSeven het volgende:
Ben bang dat Trump het einde van oktober niet haalt met zulke prognoses. :P
Ik hoop echt dat Hillary het wordt. Trump is zo'n achtelijke idioot.

[ Bericht 11% gewijzigd door Erno-BE op 13-07-2016 21:02:59 ]
Rossíya, Rossíya -
V étom slóve ogón' i síla,
V étom slóve pobédy plámya!
Podnimáem Rossí známya!
  woensdag 13 juli 2016 @ 21:01:39 #252
405562 Erno-BE
pi_163720101
quote:

[..]

Ik ben benieuwd als er ooit een referendum komt of Amsterdam, Leiden, Utrecht, Wageningen, Nijmegen en Groningen tegen TTIP gaan stemmen of dat ze net als bij het Oekraïne-verdrag voor stemmen. Als ze tegen stemmen is het een serieuze zaak dat TTIP niet van kracht wordt, als ze voor stemmen is er niets aan de hand en kan TTIP gewoon van kracht worden.
Rossíya, Rossíya -
Podnimáem Rossí známya!
  woensdag 13 juli 2016 @ 21:09:47 #253
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_163720270
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2016 11:28 schreef Tamabralski het volgende:
Natuurlijk wordt zij President. Zij is na zwart de next best gimmick. Npo wist ook al dat zij President zou worden getuige hun propaganda. Met Obama propaganda bij Npo destijds precies hetzelfde.
Want door propaganda van de NPO gaan Amerikanen Hillary stemmen, en hebben ze Obama gestemd, of hoe werkt dat met de staatsomroep van een klein landje als het gaat om het beïnvloeden van miljoenen Amerikanen?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_163720327
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 21:09 schreef Leandra het volgende:

[..]

Want door propaganda van de NPO gaan Amerikanen Hillary stemmen, en hebben ze Obama gestemd, of hoe werkt dat met de staatsomroep van een klein landje als het gaat om het beïnvloeden van miljoenen Amerikanen?
Obama is toch premier geworden? Dus het werkt. De hele wereld dient een koers te volgen. Deze begint bij de NOS.
  woensdag 13 juli 2016 @ 21:13:55 #255
405562 Erno-BE
pi_163720373
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 21:09 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee dat niet, maar Hillary is gewoon de betere kandidaat. Ik hoop dat mensen dat ook inzien. Hillary is deskundig, capabel en heeft ervaring. Kun je van Trump niet zeggen en daarbij is hij een idioot met nog idiotere ideeën.
Rossíya, Rossíya -
Podnimáem Rossí známya!
  woensdag 13 juli 2016 @ 21:34:43 #256
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_163720784
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 21:12 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Obama is toch premier geworden? Dus het werkt. De hele wereld dient een koers te volgen. Deze begint bij de NOS.
En die hadden Mart Smeets natuurlijk, die weet en veel van koersen en veel van Amerika....
Logisch eigenlijk, dat het allemaal bij de NOS begint.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_163720806
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2016 21:13 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

Nee dat niet, maar Hillary is gewoon de betere kandidaat. Ik hoop dat mensen dat ook inzien. Hillary is deskundig, capabel en heeft ervaring. Kun je van Trump niet zeggen en daarbij is hij een idioot met nog idiotere ideeën.
Wat is er nou weer mis met een mooie muur verdomme? De Chinese muur is een grote trekpleister, Trump Wall zal een waardevolle investering blijken! Tonnen aan toeristen zullen Trump Wall bewonderen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_163720838
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 21:35 schreef ludovico het volgende:

[..]

Wat is er nou weer mis met een mooie muur verdomme? De Chinese muur is een grote trekpleister, Trump Wall zal een waardevolle investering blijken! Tonnen aan toeristen zullen Trump Wall bewonderen.
Investering? De Mexicanen gaan hem betalen!
pi_163720866
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2016 21:38 schreef Monolith het volgende:

[..]

Investering? De Mexicanen gaan hem betalen!
Samen gewoon, beide private aandeelhouders, dus Pablo Escobar zal mee betalen aan de muur. Goed voor de coke handel sowieso als je de muur bezit en vrije doorgang kan afdingen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_163720938
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 21:34 schreef Leandra het volgende:

[..]

En die hadden Mart Smeets natuurlijk, die weet en veel van koersen en veel van Amerika....
Logisch eigenlijk, dat het allemaal bij de NOS begint.
Daarom is Dionne Stax ook ingehuurd heb ik uit onbetrouwbare bron vernomen. Wat ze zegt slikken we allemaal voor zoete koek. Zelfs de vrouwen. We luisteren niet, we kijken slechts. Maar ons onderbewustzijn neemt onbewust de onderliggende boodschap wel goed op.

Het resultaat is zichtbaar: Iedereen is voor Hillary en een groot gedeelte van de NL bevolking loopt als een zombie met een gsm op straat, zoekend naar beestjes.
  woensdag 13 juli 2016 @ 21:46:51 #261
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_163720988
Hoe kan hij zijn achterban verraden als hij niet eens in functie gekozen is? :?
pi_163721446
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 20:34 schreef Ryan3 het volgende:
Dit sentiment leeft wel bij Bernie-aanhangers hoor.
Natuurlijk. Maar als ze vanuit dat sentiment voor Trump kiezen dan is dat ook niet verstandig.
pi_163721466
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2016 22:06 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Natuurlijk. Maar als ze vanuit dat sentiment voor Trump kiezen dan is dat ook niet verstandig.
Ja, nou ja, ik heb Bram_van_Loon dat al zien beweren, dus het gaat wel gebeuren wrs.
I´m back.
  woensdag 13 juli 2016 @ 22:11:45 #264
405562 Erno-BE
pi_163721564
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 21:35 schreef ludovico het volgende:

[..]

Er staat in Cyprus nog een muur die je kan bewonderen. Dan hoef je niet helemaal naar de VS toe. Die muur is gewoon onzin. Waarom niet gewoon open grenzen tussen de VS en Mexico? Hebben burgers van beide landen meer persoonlijke vrijheid, zorgt voor meer handel en toerisme, dus is beter voor de economie aan beide zijden.
Rossíya, Rossíya -
Podnimáem Rossí známya!
pi_163721905
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 22:07 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, nou ja, ik heb Bram_van_Loon dat al zien beweren, dus het gaat wel gebeuren wrs.
Als Nederlander heeft Bram makkelijk praten. Hij hoeft immers niet daadwerkelijk te stemmen.
pi_163722009
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2016 22:22 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Als Nederlander heeft Bram makkelijk praten. Hij hoeft immers niet daadwerkelijk te stemmen.
Toch benieuwd wat hij nou zegt, want hij vond als echt iemand pro-Sanders dat demense dan maar Trump moesten gaan stemmen.
I´m back.
pi_163722107
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 22:25 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Toch benieuwd wat hij nou zegt, want hij vond als echt iemand pro-Sanders dat demense dan maar Trump moesten gaan stemmen.
Ja, dergelijke opmerkingen van hem heb ik ook voorbij zien komen.

Persoonlijk snap ik daar de logica niet van, maar dat zal dan wel aan mij liggen. Hoe kan Trump in vredesnaam een geschikt altenatief zijn vanuit het perspectief van een Sanders-supporter?
pi_163722228
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2016 22:27 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Persoonlijk snap ik daar de logica niet van, maar dat zal dan wel aan mij liggen. Hoe kan Trump in vredesnaam een geschikt altenatief zijn vanuit perspectief van een Sanders-supporter?
Als je je enkel laat voeden door media die je de hele dag bestoken met allerhande vergezochte beweringen over vermeende fraude door 'Clinton' of de Democratische partij, dan krijg je wellicht dat idee. Veilig opgroeien in een geprivilegieerde omgeving helpt ook wel, want dan heb je toch niet zo veel last van het effectief van standaard Republikeins beleid.
pi_163722385
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2016 22:27 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Persoonlijk snap ik daar de logica niet van, maar dat zal dan wel aan mij liggen. Hoe kan Trump in vredesnaam een geschikt altenatief zijn vanuit het perspectief van een Sanders-supporter?
Dat weet ik ook niet idd, dus ben wel benieuwd. Grappige is dus dat er Amerikanen zijn die er hetzelfde over nadenken als Bram.
I´m back.
pi_163722452
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2016 22:30 schreef Monolith het volgende:

[..]

Als je je enkel laat voeden door media die je de hele dag bestoken met allerhande vergezochte beweringen over vermeende fraude door 'Clinton' of de Democratische partij, dan krijg je wellicht dat idee. Veilig opgroeien in een geprivilegieerde omgeving helpt ook wel, want dan heb je toch niet zo veel last van het effectief van standaard Republikeins beleid.
Ik denk dat het meer is van: laat de boel dan ook maar 8 jaar lang naar de donder gaan, want dan krijg je over 8 jaar iig iemand zoals Sanders at the helm.
I´m back.
pi_163722471
Over 8 jaar tikt Trump bijna de 80 aan.
I´m back.
pi_163722681
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 22:07 schreef Ryan3 het volgende:
Die vent. :')

Er zullen er zeker wel zijn. Maar dan heb je het over een minderheid lijkt mij.
  woensdag 13 juli 2016 @ 22:47:05 #273
45206 Pietverdriet
pi_163722763
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 22:38 schreef Ryan3 het volgende:
Over 8 jaar tikt Trump bijna de 80 aan.
Laten we het niet hopen.
  woensdag 13 juli 2016 @ 22:48:01 #274
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_163722799
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2016 22:47 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Laten we het niet hopen.
:D
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_163722830
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2016 22:47 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Laten we het niet hopen.
Tegen de 79. Als hij president wordt, wat ik niet geloof, is hij ouder dan Reagan toen hij president werd, en die was toen de oudste president ooit.
Hillary zit er vlak tegen aan.
Het zijn allemaal behoorlijk oude mensen sws.
I´m back.
  woensdag 13 juli 2016 @ 22:49:41 #276
45206 Pietverdriet
pi_163722855
In de woorden van PJ O'Rourke: “I mean, this man just can’t be president. They’ve got this button, you know, in the briefcase. He’s going to find it.”
pi_163722889
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2016 22:44 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Die vent. :')

Er zullen er zeker wel zijn. Maar dan heb je het over een minderheid lijkt mij.
Wie Bram? Ik vind dat wel een intelligente en interessante user hoor.

Zijn idd mensen die het niet kunnen geloven dat Bernie aanhangers zouden stemmen op Trump, maar die zijn er ook in de VS wel hoor, ik heb dat wel al gelezen in tweets.
I´m back.
  woensdag 13 juli 2016 @ 22:59:36 #278
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_163723187
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 22:50 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Wie Bram? Ik vind dat wel een intelligente en interessante user hoor.

Zijn idd mensen die het niet kunnen geloven dat Bernie aanhangers zouden stemmen op Trump, maar die zijn er ook in de VS wel hoor, ik heb dat wel al gelezen in tweets.
Wat natuurlijk niet betekent dat dat voor het gros van de Sanders-aanhangers geldt.
Punt is dat de democraten tot nu toe gewoon moesten kiezen voor de een of de ander, en dan kiezen ze voor de een of de ander, dat betekent niet dat ze ineens republikeins gaan stemmen als degene waar zij in eerste instantie voor kozen het niet geworden is.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_163723307
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 22:59 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wat natuurlijk niet betekent dat dat voor het gros van de Sanders-aanhangers geldt.
Punt is dat de democraten tot nu toe gewoon moesten kiezen voor de een of de ander, en dan kiezen ze voor de een of de ander, dat betekent niet dat ze ineens republikeins gaan stemmen als degene waar zij in eerste instantie voor kozen het niet geworden is.
Punt is voor die mensen is een stem op Hillary/Wallstreet net zo veel waard als een stem op Trump. Of misschien is Trump nog beter dan een stem op Wallstreet.
Dat is volgens mij de redenering.
I´m back.
pi_163723492
Sanders fan zijn hard genaaid,alles om Trump te verslaan. :') _O-
pi_163724308
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 23:03 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Punt is voor die mensen is een stem op Hillary/Wallstreet net zo veel waard als een stem op Trump. Of misschien is Trump nog beter dan een stem op Wallstreet.
Sanders stemmers die nu Trump willen stemmen zijn extreme minderheid. Als je van Sanders die authenthiek en oprecht is switcht naar een racistische narcist, heb je Bernie sowieso nooit begrepen.

De Bernie supporters blijven thuis, gaan Jill Stein stemmen of geven hun vote aan de Hildawg, the lesser evil. En misschien, heel misschien stemt 5% op Trump.
pi_163724347
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 23:09 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Sanders fan zijn hard genaaid,alles om Trump te verslaan. :') _O-
Leg eens uit hoe ze genaaid zijn? De strijd is gelopen, en nu probeert Bernie als allerlaatste kans nog wat invloed te krijgen door Hillary te steunen.

Bernie zelf is de enige die genaaid is en wel door het Amerikaanse volk.
pi_163724350
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2016 23:50 schreef Donnis het volgende:

[..]

Sanders stemmers die nu Trump willen stemmen zijn extreme minderheid. Als je van Sanders die authenthiek en oprecht is switcht naar een racistische narcist, heb je Bernie sowieso nooit begrepen.

De Bernie supporters blijven thuis, gaan Jill Stein stemmen of geven hun vote aan de Hildawg, the lesser evil. En misschien, heel misschien stemt 5% op Trump.
Ja, okee, we zullen het zien dan.
I´m back.
  donderdag 14 juli 2016 @ 00:12:48 #284
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_163724605
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 23:03 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ach welnee, dat is echt maar een heel klein groepje; je moet het zien als een leiderschapsverkiezing bij D66.... niet dat degenen die boos teleurgesteld zijn dat hun favoriete kandidaat het niet geworden is ineens op Geert Wilders gaan stemmen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_163724689
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 00:12 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ach welnee, dat is echt maar een heel klein groepje; je moet het zien als een leiderschapsverkiezing bij D66.... niet dat degenen die boos teleurgesteld zijn dat hun favoriete kandidaat het niet geworden is ineens op Geert Wilders gaan stemmen.
SP'ers, Leandra, en die lopen ook over naar Greetje.
I´m back.
pi_163724786
Het komt neer op 2 dingen.

Mark Blyth over de working classes: "The politicians who should've looked after their interests sold them down the river. Brexit, Trump, it's all the same."

Scott Addams over Trump supporters: "These people are not voting for any real candidate, they're voting for a hand grenade to lob into congress."

De vraag is wat langer blijft hanger bij de Sanders aanhang. Zijn anti-establishment 'kom voor je zelf op' verhaal of de draai naar Clinton.

Kortom, iedereen die er de afgelopen 10 jaar flink op achteruit is gegaan in de VS (en dat zijn nogal wat mensen) is potentieel een Trump stemmer. En de beslissing of ze de politci nog geloven en vertrouwen hebben ze al lang geleden gemaakt. De beslissing die nu nog telt is of Trump wel echt een outsider is en ook niet onderdeel is van hetzelfde establishment en weinig zal veranderen aan hun situatie.
  donderdag 14 juli 2016 @ 00:38:05 #287
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_163724851
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 00:20 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

SP'ers, Leandra, en die lopen ook over naar Greetje.
Die zitten sociaal dan ook op dezelfde lijn.
Dit kun je echt niet vergelijken met SP'ers die overlopen naar GW.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_163724864
Het is allemaal één grot complot om Trump niet aan de macht te krijgen. Alsof Hillary zo braaf is. :')
pi_163724884
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 00:38 schreef Leandra het volgende:

[..]

Die zitten sociaal dan ook op dezelfde lijn.
Dit kun je echt niet vergelijken met SP'ers die overlopen naar GW.
Nou ja, ik zie veel SP'ers overlopen naar Greet, ik weet niet wat jij ziet?
I´m back.
  donderdag 14 juli 2016 @ 00:56:20 #290
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_163725069
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 00:40 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, maar SP'ers die overlopen naar GW is dus niet hetzelfde als democraten die overlopen naar Trump.
Niet eens in de buurt.

Ja, ze zullen er zijn, maar dat is echt een minderheid.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_163725165
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 00:56 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, maar SP'ers die overlopen naar GW is dus niet hetzelfde als democraten die overlopen naar Trump.
Niet eens in de buurt.

Ja, ze zullen er zijn, maar dat is echt een minderheid.
Wel zelfde als Bernie-aanhangers die overlopen naar Trump.
Hoeveel dat er zijn, dat weet ik niet. Maar ze zijn er kennelijk in dus danige hoeveelheden dat ik hun commentaren lees op twitter. Dus niet zo maar 1 of 2 wrs.
I´m back.
  donderdag 14 juli 2016 @ 05:46:08 #292
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_163725726
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 01:06 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Wel zelfde als Bernie-aanhangers die overlopen naar Trump.
Hoeveel dat er zijn, dat weet ik niet. Maar ze zijn er kennelijk in dus danige hoeveelheden dat ik hun commentaren lees op twitter. Dus niet zo maar 1 of 2 wrs.
Als ik een Bernie aanhanger was in de USA zou ik gewoon thuisblijven bij de verkiezingen.
Hoe kan je nu je stem geven aan een adder van een Clinton nadat er zoveel is uitgelekt over haar louche praktijken?
Dan nog liever Trump....
  donderdag 14 juli 2016 @ 08:00:51 #293
262 Re
Kiss & Swallow
pi_163725994
je zou toch verwachten dat mensen die blind en fanatiek achter Sanders stonden hem niet als een baksteen zouden laten vallen... blijkbaar gaan ze blind en fanatiek achter een volslagen idioot aan :?
pi_163726476
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 00:39 schreef Infection het volgende:
Het is allemaal één grot complot om Trump niet aan de macht te krijgen. Alsof Hillary zo braaf is. :')
Hoe werkt dit complot dan precies?
pi_163726569
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 00:40 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Op veel terreinen is de PVV dan ook gewoon links(ig). Wilders is immers niet gekant tegen een riant sociaal vangnet, en hij wil dat er meer geld gaat naar onze ouderen. Dat geld wil hij weghalen bij het asielbeleid en ontwikkelingssamenwerking.

Dergelijke standpunten zullen het best goed doen bij een aantal SP'ers.
  donderdag 14 juli 2016 @ 09:21:24 #296
262 Re
Kiss & Swallow
pi_163726709
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 05:46 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Als ik een Bernie aanhanger was in de USA zou ik gewoon thuisblijven bij de verkiezingen.
Hoe kan je nu je stem geven aan een adder van een Clinton nadat er zoveel is uitgelekt over haar louche praktijken?
Dan nog liever Trump....
ja trump is zo brandschoon als een pas geboren lammetje... waarvan dan weer een steak gemaakt zal worden
  donderdag 14 juli 2016 @ 09:55:10 #297
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_163727178
Als er een tweede deel komt, mag er dan een t bij?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator donderdag 14 juli 2016 @ 10:41:32 #298
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_163727989
geen deel2
  Moderator donderdag 14 juli 2016 @ 10:44:10 #299
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_163728043
let op mensen

lapo will explain it
  Moderator donderdag 14 juli 2016 @ 10:44:33 #300
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_163728051
bijna
  Moderator donderdag 14 juli 2016 @ 10:44:59 #301
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_163728061
slotje w/

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')