Ik hoop echt dat Hillary het wordt. Trump is zo'n achtelijke idioot.quote:Op woensdag 13 juli 2016 20:20 schreef BarryOSeven het volgende:
Ben bang dat Trump het einde van oktober niet haalt met zulke prognoses.
Ik ben benieuwd als er ooit een referendum komt of Amsterdam, Leiden, Utrecht, Wageningen, Nijmegen en Groningen tegen TTIP gaan stemmen of dat ze net als bij het Oekraďne-verdrag voor stemmen. Als ze tegen stemmen is het een serieuze zaak dat TTIP niet van kracht wordt, als ze voor stemmen is er niets aan de hand en kan TTIP gewoon van kracht worden.quote:Op woensdag 13 juli 2016 13:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ieder weldenkend mens is tegen TITP.
Want door propaganda van de NPO gaan Amerikanen Hillary stemmen, en hebben ze Obama gestemd, of hoe werkt dat met de staatsomroep van een klein landje als het gaat om het beďnvloeden van miljoenen Amerikanen?quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:28 schreef Tamabralski het volgende:
Natuurlijk wordt zij President. Zij is na zwart de next best gimmick. Npo wist ook al dat zij President zou worden getuige hun propaganda. Met Obama propaganda bij Npo destijds precies hetzelfde.
Obama is toch premier geworden? Dus het werkt. De hele wereld dient een koers te volgen. Deze begint bij de NOS.quote:Op woensdag 13 juli 2016 21:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Want door propaganda van de NPO gaan Amerikanen Hillary stemmen, en hebben ze Obama gestemd, of hoe werkt dat met de staatsomroep van een klein landje als het gaat om het beďnvloeden van miljoenen Amerikanen?
Nee dat niet, maar Hillary is gewoon de betere kandidaat. Ik hoop dat mensen dat ook inzien. Hillary is deskundig, capabel en heeft ervaring. Kun je van Trump niet zeggen en daarbij is hij een idioot met nog idiotere ideeën.quote:Op woensdag 13 juli 2016 21:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Want door propaganda van de NPO gaan Amerikanen Hillary stemmen, en hebben ze Obama gestemd, of hoe werkt dat met de staatsomroep van een klein landje als het gaat om het beďnvloeden van miljoenen Amerikanen?
En die hadden Mart Smeets natuurlijk, die weet en veel van koersen en veel van Amerika....quote:Op woensdag 13 juli 2016 21:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Obama is toch premier geworden? Dus het werkt. De hele wereld dient een koers te volgen. Deze begint bij de NOS.
Wat is er nou weer mis met een mooie muur verdomme? De Chinese muur is een grote trekpleister, Trump Wall zal een waardevolle investering blijken! Tonnen aan toeristen zullen Trump Wall bewonderen.quote:Op woensdag 13 juli 2016 21:13 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar Hillary is gewoon de betere kandidaat. Ik hoop dat mensen dat ook inzien. Hillary is deskundig, capabel en heeft ervaring. Kun je van Trump niet zeggen en daarbij is hij een idioot met nog idiotere ideeën.
Investering? De Mexicanen gaan hem betalen!quote:Op woensdag 13 juli 2016 21:35 schreef ludovico het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met een mooie muur verdomme? De Chinese muur is een grote trekpleister, Trump Wall zal een waardevolle investering blijken! Tonnen aan toeristen zullen Trump Wall bewonderen.
Samen gewoon, beide private aandeelhouders, dus Pablo Escobar zal mee betalen aan de muur. Goed voor de coke handel sowieso als je de muur bezit en vrije doorgang kan afdingen.quote:Op woensdag 13 juli 2016 21:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Investering? De Mexicanen gaan hem betalen!
Daarom is Dionne Stax ook ingehuurd heb ik uit onbetrouwbare bron vernomen. Wat ze zegt slikken we allemaal voor zoete koek. Zelfs de vrouwen. We luisteren niet, we kijken slechts. Maar ons onderbewustzijn neemt onbewust de onderliggende boodschap wel goed op.quote:Op woensdag 13 juli 2016 21:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
En die hadden Mart Smeets natuurlijk, die weet en veel van koersen en veel van Amerika....
Logisch eigenlijk, dat het allemaal bij de NOS begint.
Natuurlijk. Maar als ze vanuit dat sentiment voor Trump kiezen dan is dat ook niet verstandig.quote:Op woensdag 13 juli 2016 20:34 schreef Ryan3 het volgende:
Dit sentiment leeft wel bij Bernie-aanhangers hoor.
Ja, nou ja, ik heb Bram_van_Loon dat al zien beweren, dus het gaat wel gebeuren wrs.quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:06 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar als ze vanuit dat sentiment voor Trump kiezen dan is dat ook niet verstandig.
Er staat in Cyprus nog een muur die je kan bewonderen. Dan hoef je niet helemaal naar de VS toe. Die muur is gewoon onzin. Waarom niet gewoon open grenzen tussen de VS en Mexico? Hebben burgers van beide landen meer persoonlijke vrijheid, zorgt voor meer handel en toerisme, dus is beter voor de economie aan beide zijden.quote:Op woensdag 13 juli 2016 21:35 schreef ludovico het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met een mooie muur verdomme? De Chinese muur is een grote trekpleister, Trump Wall zal een waardevolle investering blijken! Tonnen aan toeristen zullen Trump Wall bewonderen.
Als Nederlander heeft Bram makkelijk praten. Hij hoeft immers niet daadwerkelijk te stemmen.quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, nou ja, ik heb Bram_van_Loon dat al zien beweren, dus het gaat wel gebeuren wrs.
Toch benieuwd wat hij nou zegt, want hij vond als echt iemand pro-Sanders dat demense dan maar Trump moesten gaan stemmen.quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als Nederlander heeft Bram makkelijk praten. Hij hoeft immers niet daadwerkelijk te stemmen.
Ja, dergelijke opmerkingen van hem heb ik ook voorbij zien komen.quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Toch benieuwd wat hij nou zegt, want hij vond als echt iemand pro-Sanders dat demense dan maar Trump moesten gaan stemmen.
Als je je enkel laat voeden door media die je de hele dag bestoken met allerhande vergezochte beweringen over vermeende fraude door 'Clinton' of de Democratische partij, dan krijg je wellicht dat idee. Veilig opgroeien in een geprivilegieerde omgeving helpt ook wel, want dan heb je toch niet zo veel last van het effectief van standaard Republikeins beleid.quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, dergelijke opmerkingen van hem heb ik ook voorbij zien komen.
Persoonlijk snap ik daar de logica niet van, maar dat zal dan wel aan mij liggen. Hoe kan Trump in vredesnaam een geschikt altenatief zijn vanuit perspectief van een Sanders-supporter?
Dat weet ik ook niet idd, dus ben wel benieuwd. Grappige is dus dat er Amerikanen zijn die er hetzelfde over nadenken als Bram.quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, dergelijke opmerkingen van hem heb ik ook voorbij zien komen.
Persoonlijk snap ik daar de logica niet van, maar dat zal dan wel aan mij liggen. Hoe kan Trump in vredesnaam een geschikt altenatief zijn vanuit het perspectief van een Sanders-supporter?
Ik denk dat het meer is van: laat de boel dan ook maar 8 jaar lang naar de donder gaan, want dan krijg je over 8 jaar iig iemand zoals Sanders at the helm.quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als je je enkel laat voeden door media die je de hele dag bestoken met allerhande vergezochte beweringen over vermeende fraude door 'Clinton' of de Democratische partij, dan krijg je wellicht dat idee. Veilig opgroeien in een geprivilegieerde omgeving helpt ook wel, want dan heb je toch niet zo veel last van het effectief van standaard Republikeins beleid.
Die vent.quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:07 schreef Ryan3 het volgende:
Ja, nou ja, ik heb Bram_van_Loon dat al zien beweren, dus het gaat wel gebeuren wrs.
Tegen de 79. Als hij president wordt, wat ik niet geloof, is hij ouder dan Reagan toen hij president werd, en die was toen de oudste president ooit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |