Geef eens een voorbeeld dan?quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:15 schreef BarryOSeven het volgende:
Het zou niet de eerste keer zijn dat iets als vergezocht en aluhoedje werd bestempeld maar uiteindelijk wel gewoon waar bleek te zijn.
Aha, dat is dus je argument? Er is geen enkele garantie dat rassenrellen niet leiden tot een burgeroorlog.quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:14 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
De situatie met BLM is zorgwekkend en kan wel of niet tot burgeroorlog leiden. Waarbij de geschiedenis leert dat rassenrellen niet per definitie tot burgeroorlog leiden maar het geen garantie is dat het niet gebeurt. Waarbij jij inzet op dat het niet gebeurt en ik inzet op de mogelijkheid dat het wel gebeurt.
Heb ik het zo een beetje goed samengevat?
Verder zijn we natuurlijk geen steek verder anders dat de een vindt dat de ander ongelijk heeft.
Operation Northwoods, Operation Paperclip, MK-Ultraquote:
Als je dit leuk vindt kun je beter als vrijwilliger op een zorgboerderij gaan werken.quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Aha, dat is dus je argument? Er is geen enkele garantie dat rassenrellen niet leiden tot een burgeroorlog.
Toppertje man.
Ik ben hier wel weer klaar mee.
Ja komt je wilt van mij keiharde uitspraken waar je me dan straks weer aan kan gaan houden. Ik stel wat ik weet en waarom ik me zorgen maak. Daar mag je het pertinent niet mee eens zijn dat is je goed recht.quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Aha, dat is dus je argument? Er is geen enkele garantie dat rassenrellen niet leiden tot een burgeroorlog.
Toppertje man.
Ik ben hier wel weer klaar mee.
Ah, operaties die vanaf eind jaren 70 werden vrijgegevenquote:Op woensdag 13 juli 2016 11:21 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Operation Northwoods, Operation Paperclip, MK-Ultra
Drie zaken na de tweede wereld oorlog ingezet die ontkend werden maar tegenwoordig toch waarheid zijn.
9/11 haal ik maar niet aan omdat het niet bewezen is, maar dat zal de toekomst uitwijzen. Kijk ik zou graag hebben dat ik net als vroeger weer kon geloven in het systeem. Alleen zorgen de zaken die ik er over heb geleerd ervoor dat ik vind dat het onhoudbaar is.
Of het geestelijke vervuiling is geweest zal de toekomst uitwijzen, voorlopig gaan we gewoon nog in de richting waar ik - inderdaad - bang voor ben.
Wat ben je ook een ontzettend waardevolle toevoeging met je achterlijke one-liners.quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je dit leuk vindt kun je beter als vrijwilliger op een zorgboerderij gaan werken.
Ja dus? Nadat ze 20 jaar ontkend werden?quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ah, operaties die vanaf eind jaren 70 werden vrijgegeven
Helaas blijken ze meer waar dan jouw hersenkronkels.quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:26 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Wat ben je ook een ontzettend waardevolle toevoeging met je achterlijke one-liners.
Weer zo'n waardevolle toevoeging. Kun je echt wat mee.quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Helaas blijken ze meer waar dan jouw hersenkronkels.
Nog nooit van gehoord, die zaken hebben de wereld dus echt op z'n kop gezetquote:Op woensdag 13 juli 2016 11:21 schreef BarryOSeven het volgende:
Operation Northwoods, Operation Paperclip, MK-Ultra
En dat doen ze nog steeds.quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:32 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord, die zeken hebben de wereld dus echt op z'n kop gezet
Paperclip heeft wel wat ingrijpende gevolgen gehad. Je zou kunnen zeggen dat het hele Apollo-ruimteprogramma is te danken aan Paperclip.quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:32 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord, die zaken hebben de wereld dus echt op z'n kop gezet
Nee maar wel dat Northwoods verdacht veel gelijkenissen had met 9/11. Dat bewijst overigens niets.quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Paperclip heeft wel wat ingrijpende gevolgen gehad. Je zou kunnen zeggen dat het hele Apollo-ruimteprogramma is te danken aan Paperclip.
Niemand ontkent ook dat er complotten worden gesmeed. Maar er is nogal een groot verschil tussen Paperclip en die groteske onzin die onze TS bij elkaar fantaseert.
Verder is het feit dat er complotten worden gesmeed natuurlijk geen vrijbrief om overal maar iets verdachts in te zien. Je kunt niet stellen dat omdat Paperclip heeft plaatsgevonden, het plausibel is dat 9/11 een inside job was. Dat slaat nergens op.
Maar dat de VS allemaal Duitse wetenschappers naar eigen land heeft gehaald na WO2 is toch nooit een geheim geweest? Laat staan een complot.quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Paperclip heeft wel wat ingrijpende gevolgen gehad. Je zou kunnen zeggen dat het hele Apollo-ruimteprogramma is te danken aan Paperclip.
Niemand ontkent ook dat er complotten worden gesmeed. Maar er is nogal een groot verschil tussen Paperclip en die groteske onzin die onze TS bij elkaar fantaseert.
Verder is het feit dat er complotten worden gesmeed natuurlijk geen vrijbrief om overal maar iets verdachts in te zien. Je kunt niet stellen dat omdat Paperclip heeft plaatsgevonden, het plausibel is dat 9/11 een inside job was. Dat slaat nergens op.
Dat werd wel degelijk geheim gehouden. Er werden namelijk nogal dubieuze figuren naar de VS verscheept. Het grote publiek had dat slecht getrokken.quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:43 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Maar dat de VS allemaal Duitse wetenschappers naar eigen land heeft gehaald na WO2 is toch nooit een geheim geweest? Laat staan een complot.
Klopt maar paperclip was wel vrij snel bij het publiek bekend maar initieel werd dit wel geheim gehouden ja.quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat werd wel degelijk geheim gehouden. Er werden namelijk nogal dubieuze figuren naar de VS verscheept. Het grote publiek had dat slecht getrokken.
Ik kan me niet herinneren dat niet bekend was dat Werner von Braun aan de basis stond van het raketprogramma van de Amerikanen.quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat werd wel degelijk geheim gehouden. Er werden namelijk nogal dubieuze figuren naar de VS verscheept. Het grote publiek had dat slecht getrokken.
Maar het was dus absoluut geen complot. Of staat bij jou 'geheim' gelijk aan 'complot'?quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:45 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Klopt maar paperclip was wel vrij snel bij het publiek bekend maar initieel werd dit wel geheim gehouden ja.
Nou kijk zonder paperclip was MK-Ultra ook geen werkelijkheid geworden. Of wellicht via een andere weg.quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:51 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Maar het was dus absoluut geen complot. Of staat bij jou 'geheim' gelijk aan 'complot'?
Maar de belangrijkste jager van de Israeli's in hun eerste oorlog was de Messerschmidt 109.quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:51 schreef sp3c het volgende:
deed iedereen toch?
de Fransen hebben ook flink bij de nazi's geshopped om hun straaljagers van de grond te krijgen ... de ironie wil dat de Israeli's dus met nazi tech hun eerste oorlogjes hebben gewonnen want de Amerikanen wilden niets aan ze verkopen
Spitfire vooral maar die hadden de arabieren ook, mogelijk gevlogen door homo'squote:Op woensdag 13 juli 2016 11:54 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Maar de belangrijkste jager van de Israeli's in hun eerste oorlog was de Messerschmidt 109.
Dat lees jij er in, ik bedoel simpelweg dat wanneer ik gelijk krijg ik graag jullie bakkes wil zien vertrekken van verwarring.quote:Op woensdag 13 juli 2016 10:28 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Verkapte dreigementen inzetten als argument. Onorthodoxe strategie.
quote:Op woensdag 13 juli 2016 12:25 schreef Peachbird het volgende:
Overigens wat het woord complot betreft; Wat anders is het antidemocratisch bestel van de EU dan een samenzwering? Dat is toch echt de letterlijke definitie van.
Werkelijk bizar dat je dit niet serieus neemt.quote:
quote:Op woensdag 13 juli 2016 12:25 schreef Peachbird het volgende:
Overigens wat het woord complot betreft; Wat anders is het antidemocratisch bestel van de EU dan een samenzwering? Dat is toch echt de letterlijke definitie van.
Ieder weldenkend mens is tegen TITP.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 19:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Overigens is Bernie tegen TTIP, niet heel erg globalistisch.
Je vergeet er nog een aantal.quote:Op woensdag 13 juli 2016 13:36 schreef hoink581 het volgende:
[..]![]()
![]()
Als Japie77 nog langskomt dan hebben we met Tamabralski, Peachbird en BarryOSeven kwartet.
zo werkt dat niet hequote:Op woensdag 13 juli 2016 12:25 schreef Peachbird het volgende:
TIT-Pee klinkt vrij onsmakelijk inderdaad.quote:Op woensdag 13 juli 2016 13:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ieder weldenkend mens is tegen TITP.
Zelfs naar BNW-maatstaven is dit echt totaal debiel.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 19:11 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Ah ik zal jou eens wat vertellen over het neppe amerikaanse systeem: Obama, Hillary en bernie sanders spelen onder hetzelfde hoedje, Soros helpt ze ook wat met blm zoals hij in de eu ook hielp om kiev omver te werpen, en in syrie met geldstromen voor Isis welk al training kregen van Obama daar de hele migratie"crisis" volledig artificieel is.. ze zitten allemaal namelijk in de liefdesdriehoek-invloedsfeer van een globalistisch programma dat alle natiestaten wil ontbinden. De clinton foundation nestelt zich in saudi arabië, waar Obama ingelijfd is. Obama is een infiltrant door verkiezingsfraude aan de macht gekomen, michelle obama heet michael en is een vent.
Wanneer dit allemaal publiek wordt straks vergaat de domme lach die je nu waarschijnlijk op je kop hebt vanwegen ongeloof je. Kan niet wachten tot dat moment want ik zal er zijn om hier weer 'i told you so' te zeggen.
Wanneer ik zeg dat Bernie een verrader is heb ik het voornamelijk over naar het volk. Dat stemde op hem denkend dat hij zich aan zijn policy die regelrecht tegenover die van Hillary stond zou houden, dat hij een shill was is altijd al bekend geweest.. sterker nog hij probeerde in alle macht Hillary's clinton foundation uit het nieuws te houden.
Ze hadden alleen niet op Trump gerekend die ze helaas aan jullie ongelovelijke ongeinformeerdheid te merken deels met succes hebben weten te demoniseren met buzzwords zoals "racisme" en zijn toespraken uit context te trekken en daar waar mogelijk te verdraaiien.
Reken er maar op dat Trump alsnog gaat winnen, behalve als ze hem assasineren. Maar dan is het direct 3e wereld oorlog. Reken daar ook maar op. Rusland is het al goed zat met de aansturing van obama's gecorrumpteerde navo. Je ziet het mischien niet op de journaals maar Poetin heeft al hoogstpersoonlijk gewaarschuwd dat dit regelregt afstevend op een 3e wereldoorlog als de leugenachtige vijanden van alle natiestaten Obama en zijn geestenzieke globalistencartel (de EU inbegrepen) niet gestopt worden.
Lach maar, lach maar vast. Herinner je deze woorden.
quote:Op woensdag 13 juli 2016 13:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ieder weldenkend mens is tegen TITP.
ze zeggen ook dat Michelle Obama een transseksuele man is, en dat Obama naar haar refereerde in een video waarin hij Michael zegtquote:Op dinsdag 12 juli 2016 19:29 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Omdat Obama geen vrouw heeft mischien? Oh en omdat hij homosexueel is.. Die vent komt ideologisch uit saudi arabië.. Hij is een indonesische moslim/communist. Zn mentor was een radicaal anti christen en communist. (vandaar ook dat de globalisten zo dik zijn met de islam naar de eu en de vs halen) (de meeste hoge moslims in saudi arabie doen zich ook tegoed aan alles wat de islam verbied voor het gewone volk)
[ afbeelding ]
Gewoon een man? Niet eens een reptiel?quote:Op woensdag 13 juli 2016 16:42 schreef Manke het volgende:
[..]
ze zeggen ook dat Michelle Obama een transseksuele man is, en dat Obama naar haar refereerde in een video waarin hij Michael zegt
Stuur me aub een foto van je gezicht wanneer het in het nieuws komt, bvd.quote:Op woensdag 13 juli 2016 16:09 schreef Jigzoz het volgende:
TS komt erachter dat Sanders en Clinton bij dezelfde partij horen?
[..]
Zelfs naar BNW-maatstaven is dit echt totaal debiel.
quote:Op woensdag 13 juli 2016 15:55 schreef sp3c het volgende:
[..]
zo werkt dat niet he
een dief is een crimineel maar niet elke crimineel is een dief
je hebt bv ook homsexuele met arabisch geld betaalde Indonesiers, dat zijn criminelen tot het bot dat begrijp je maar je kunt het pas dieven noemen als ze iets gestolen hebben
reptielquote:Op woensdag 13 juli 2016 16:43 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Gewoon een man? Niet eens een reptiel?
"Goedenavond dames en heren,quote:Op woensdag 13 juli 2016 17:28 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Stuur me aub een foto van je gezicht wanneer het in het nieuws komt, bvd.
twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 12-07-2016 om 19:01:51Bernie Sanders endorsing Crooked Hillary Clinton is like Occupy Wall Street endorsing Goldman Sachs. reageer retweet
Die man is zelf een wandelend tegenargument van zichzelf.quote:Op woensdag 13 juli 2016 19:46 schreef Ryan3 het volgende:
twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 12-07-2016 om 19:01:51Bernie Sanders endorsing Crooked Hillary Clinton is like Occupy Wall Street endorsing Goldman Sachs. reageer retweet
Dit sentiment leeft wel bij Bernie-aanhangers hoor.quote:Op woensdag 13 juli 2016 20:33 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die man is zelf een wandelend tegenargument van zichzelf.
Dat men deze aantijgingen van hem serieus neemt vind ik erg treurig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |