Je valt wat makkelijk voor het getrollquote:Op woensdag 13 juli 2016 04:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat een nonsens weer.
Het is zo ongeveer standaard dat de verliezende kandidaat aangeeft de winnende kandidaat te steunen.
Wat is dit toch allemaal voor vreemd commentaar, nog nooit Amerikaanse verkiezingen gevolgd?
Indonesische homo, met saudisch geld. (clinton foundation)quote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:04 schreef sp3c het volgende:
maar goed, ff recap
Obama is een Saoudische homo die naar de VS is getrokken om daar president te worden zodat hij het land kan fuseren met Canada en Mexico??
het is niet zo ingewikkeld als 9/11 maar ik ben toch blij dat ik dit weet vanaf nu
Dat jij met dit soort praat als dom wordt weggezet vind ik niet geheel onbegrijpelijk.quote:Op woensdag 13 juli 2016 08:17 schreef Peachbird het volgende:
Canada is een cuckland, al volledig gezwicht voor de islam en het prospect op communisme.
Net als de EU doet met nederland.
De EU is communistisch zoals de soviet unie was.
Mischien is het je nog niet opgevallen maar nedeland bestaat niet meer, democratie is ontmanteld, onze legers staan onder bevel van de EU(duitsland wb navo missie) en als volk wordt je neergezet als dom en afhankelijk van.
ik vind het niet erg als 3 namen die ik al langer ken denken dat ik dom ben.quote:Op woensdag 13 juli 2016 08:19 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat jij met dit soort praat als dom wordt weggezet vind ik niet geheel onbegrijpelijk.
Huh, maar Hillary maakte toch geen kans meer en Obama zou martial law invoeren om op die manier een unie te vormen van Mexico, Canada en de V.S.?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 19:51 schreef Peachbird het volgende:
[..]
En dat is nieteens het belangrijkste, het belangrijkste is dat die vent de v.s. is geinfiltreerd met maar één doel; het globalistisch programma nastreven en zoals de EU alle natiestaten in europa ontmanteld waren zijn en hillary's doelen om de v.s. te fuseren met mexico en canada genaamd 'the north american union'. en daarmee ook een einde te maken aan de v.s. en haar soevereniteit.
Het zit er nu dan toch echt wel aan te komen als het zo door gaat daar.quote:Op woensdag 13 juli 2016 08:51 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Huh, maar Hillary maakte toch geen kans meer en Obama zou martial law invoeren om op die manier een unie te vormen van Mexico, Canada en de V.S.?
Waarom zit het er dan aan te komen?quote:Op woensdag 13 juli 2016 08:53 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Het zit er nu dan toch echt wel aan te komen als het zo door gaat daar.
Omdat het niet zo lekker loopt tussen BLM en de overheid en haar troepen.quote:Op woensdag 13 juli 2016 08:55 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Waarom zit het er dan aan te komen?
En sinds wanneer is dat een reden om martial law uit te roepen? De enige keer in Amerika dat er ooit volledige martial law in het land gold was tijdens de Amerikaanse Burgeroorlog, en zelfs toen wilde het congres er eigenlijk niet aan.quote:Op woensdag 13 juli 2016 08:56 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Omdat het niet zo lekker loopt tussen BLM en de overheid en haar troepen.
Net als je denkt dat dit topic niet verder kan ontsporen...quote:Op woensdag 13 juli 2016 08:53 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Het zit er nu dan toch echt wel aan te komen als het zo door gaat daar.
Want Canada is inmiddels bijna volledig geïslamiseerd én communistisch geworden, en de VS, die daar een hekel aan heeft, gaat vervolgens samen met Canada en Mexico één land vormen om de islamieten buiten te houden!!!!quote:Op woensdag 13 juli 2016 09:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mooi hè, maar wacht maar tot je niet meer lacht.
Om tegelijkertijd de Mexicanen binnen te halen.quote:Op woensdag 13 juli 2016 09:37 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Want Canada is inmiddels bijna volledig geïslamiseerd én communistisch geworden, en de VS, die daar een hekel aan heeft, gaat vervolgens samen met Canada en Mexico één land vormen om de islamieten buiten te houden!!!!
Vraag het Obama zelf zou ik zeggen.quote:Op woensdag 13 juli 2016 09:03 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
En sinds wanneer is dat een reden om martial law uit te roepen? De enige keer in Amerika dat er ooit volledige martial law in het land gold was tijdens de Amerikaanse Burgeroorlog, en zelfs toen wilde het congres er eigenlijk niet aan.
Daarnaast kunnen staten zelf martial law uitroepen in sommige gevallen. Dat zijn inderdaad vergelijkbare incidenten zoals momenteel; Pearl Harbour, Tweede Wereldoorlog, dat soort zaken. En zelfs in die gevallen werden de gouverneurs van de staten nog regelmatig teruggefloten door de rechtbank omdat zij martial law te ver doorvoerden.
Dus ik ben wel benieuwd hoe het precies in zijn werk gaat. Er is wat onrust, Obama roept 'martial law' en dan is het leger opeens overal de baas? Leg het eens wat verder uit, wat zijn de stappen, hoe zal het gaan lopen?
Het is altijd dezelfde club die volledig zonder argumenten zaken van tafel veegt. Het verwijt domheid is niets anders dan retoriek op stront gebaseerd.quote:Op woensdag 13 juli 2016 08:26 schreef Peachbird het volgende:
[..]
ik vind het niet erg als 3 namen die ik al langer ken denken dat ik dom ben.De lach vergaat jullie vanzelf, dat duurt echt niet lang meer. Dan voelen jullie je zelf goed dom.
Uitstekende uitleg Barry, chapeau.quote:Op woensdag 13 juli 2016 09:45 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Vraag het Obama zelf zou ik zeggen.
Tja op domme vragen krijg je domme antwoorden.quote:Op woensdag 13 juli 2016 09:48 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Uitstekende uitleg Barry, chapeau.
Ironische post van iemand die net een bericht typt over mensen die zonder argumenten dingen van tafel vegen, en tegelijkertijd schijnbaar wel denkt dat 'vraag maar aan Obama' een sterk antwoord is op een onderbouwde vraag.quote:Op woensdag 13 juli 2016 09:49 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Tja op domme vragen krijg je domme antwoorden.
Ja kom op dat kun je zelf toch ook verzinnen. Je verwacht van mij nog net geen exact tijdstip. Ik ken dat onderhand met jullie; over twee weken wordt het uit verband gerukt en tegen je gebruikt.quote:Op woensdag 13 juli 2016 09:55 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ironische post van iemand die net een bericht typt over mensen die zonder argumenten dingen van tafel vegen, en tegelijkertijd schijnbaar wel denkt dat 'vraag maar aan Obama' een sterk antwoord is op een onderbouwde vraag.
Serieus, kom eens met één argument waarom martial law uitgeroepen zou kunnen worden. Bij de rellen in Ferguson, maar ook in L.A., is dat niet gebeurd, waarom zou dat momenteel wel kunnen? Leg het eens uit.
En dus voor Goldman Sachs en Wall Street. Goed te snappen dus dat het wringt bij zijn aanhangers.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Elke halve zool met een beetje politiek besef wist dat Sanders vroeg of laat zijn steun voor Clinton zou uitspreken.
Ik verwacht geen tijdstip, ik verwacht een verklaring van het 'hoe'. "Obama gaat martial law uitroepen want BLM!!" is geen verklaring. Om te beginnen moet het congres dat goedkeuren. Waarom zou het congres dat doen? Begin daar eens mee.quote:Op woensdag 13 juli 2016 10:00 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja kom op dat kun je zelf toch ook verzinnen. Je verwacht van mij nog net geen exact tijdstip. Ik ken dat onderhand met jullie; over twee weken wordt het uit verband gerukt en tegen je gebruikt.
Maar om in te gaan wat er nu anders is dan bij Ferguson: Er worden nu serieuze wapens gebruikt.
Wat is dat toch met jullie lieden. Teveel "de kracht van het nu" gelezen? Het is niet verkeerd om te prognotiseren wat niet hoeft te betekenen dat die prognose werkelijkheid wordt.
Zie hier een filmpje van geloof ik vannacht:
http://www.liveleak.com/view?i=5da_1468366652
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |