abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163706337
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2016 04:20 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wat een nonsens weer.
Het is zo ongeveer standaard dat de verliezende kandidaat aangeeft de winnende kandidaat te steunen.

Wat is dit toch allemaal voor vreemd commentaar, nog nooit Amerikaanse verkiezingen gevolgd?
Je valt wat makkelijk voor het getroll :D.
pi_163706490
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 23:52 schreef Eufonie het volgende:
[ afbeelding ]
Trump for President _O_
pi_163706633
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 20:04 schreef sp3c het volgende:
maar goed, ff recap

Obama is een Saoudische homo die naar de VS is getrokken om daar president te worden zodat hij het land kan fuseren met Canada en Mexico??

het is niet zo ingewikkeld als 9/11 maar ik ben toch blij dat ik dit weet vanaf nu
Indonesische homo, met saudisch geld. (clinton foundation)
En dan nu, Peachbird bericht:
-
Als van rossum, maar dan slim.
  Moderator woensdag 13 juli 2016 @ 08:12:25 #129
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_163706658
en die wil de baas van Canada zijn?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_163706699
Canada is een cuckland, al volledig gezwicht voor de islam en het prospect op communisme.
Net als de EU doet met nederland.

De EU is communistisch zoals de soviet unie was.

Mischien is het je nog niet opgevallen maar nedeland bestaat niet meer, democratie is ontmanteld, onze legers staan onder bevel van de EU(duitsland wb navo missie) en als volk wordt je neergezet als dom en afhankelijk van.
-
pi_163706721
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 08:17 schreef Peachbird het volgende:
Canada is een cuckland, al volledig gezwicht voor de islam en het prospect op communisme.
Net als de EU doet met nederland.

De EU is communistisch zoals de soviet unie was.

Mischien is het je nog niet opgevallen maar nedeland bestaat niet meer, democratie is ontmanteld, onze legers staan onder bevel van de EU(duitsland wb navo missie) en als volk wordt je neergezet als dom en afhankelijk van.
Dat jij met dit soort praat als dom wordt weggezet vind ik niet geheel onbegrijpelijk.
  woensdag 13 juli 2016 @ 08:25:04 #132
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_163706766
Als je je verraden voelt dan voel je je verraden. Bernie heeft dus idd verraad gepleegd voor een deel van zijn achterban.
pi_163706784
quote:
11s.gif Op woensdag 13 juli 2016 08:19 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Dat jij met dit soort praat als dom wordt weggezet vind ik niet geheel onbegrijpelijk.
ik vind het niet erg als 3 namen die ik al langer ken denken dat ik dom ben. :') De lach vergaat jullie vanzelf, dat duurt echt niet lang meer. Dan voelen jullie je zelf goed dom.
-
pi_163707057
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 19:51 schreef Peachbird het volgende:

[..]

En dat is nieteens het belangrijkste, het belangrijkste is dat die vent de v.s. is geinfiltreerd met maar één doel; het globalistisch programma nastreven en zoals de EU alle natiestaten in europa ontmanteld waren zijn en hillary's doelen om de v.s. te fuseren met mexico en canada genaamd 'the north american union'. en daarmee ook een einde te maken aan de v.s. en haar soevereniteit.
Huh, maar Hillary maakte toch geen kans meer en Obama zou martial law invoeren om op die manier een unie te vormen van Mexico, Canada en de V.S.?

Maar nu is dat opeens wel weer haar doel, maar waarom zou Obama dat dan voor haar gaan uitvoeren? Zijn het dan niet de orders van Soros, de geheimzinnige Joodse financier erachter die tegelijkertijd ook zorgt voor de EU, een voortzetting van het communistische beleid van Stalin, die door Obama worden gevolgd? En is Hillary machtig genoeg om haar eigen doelen te hebben, of is zij ook een handpop van Soros? En heeft Soros ook alle congresleden in zijn zak zodat martial law inderdaad afgekondigd kan worden?

Vragen, vragen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  woensdag 13 juli 2016 @ 08:53:58 #135
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_163707095
quote:
11s.gif Op woensdag 13 juli 2016 08:51 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Huh, maar Hillary maakte toch geen kans meer en Obama zou martial law invoeren om op die manier een unie te vormen van Mexico, Canada en de V.S.?

Het zit er nu dan toch echt wel aan te komen als het zo door gaat daar.
pi_163707117
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 08:53 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Waarom zit het er dan aan te komen?
  woensdag 13 juli 2016 @ 08:56:14 #137
440653 BarryOSeven
pi_163707129
quote:
5s.gif Op woensdag 13 juli 2016 08:55 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Waarom zit het er dan aan te komen?
Omdat het niet zo lekker loopt tussen BLM en de overheid en haar troepen.
pi_163707210
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 08:56 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Omdat het niet zo lekker loopt tussen BLM en de overheid en haar troepen.
En sinds wanneer is dat een reden om martial law uit te roepen? De enige keer in Amerika dat er ooit volledige martial law in het land gold was tijdens de Amerikaanse Burgeroorlog, en zelfs toen wilde het congres er eigenlijk niet aan.

Daarnaast kunnen staten zelf martial law uitroepen in sommige gevallen. Dat zijn inderdaad vergelijkbare incidenten zoals momenteel; Pearl Harbour, Tweede Wereldoorlog, dat soort zaken. En zelfs in die gevallen werden de gouverneurs van de staten nog regelmatig teruggefloten door de rechtbank omdat zij martial law te ver doorvoerden.

Dus ik ben wel benieuwd hoe het precies in zijn werk gaat. Er is wat onrust, Obama roept 'martial law' en dan is het leger opeens overal de baas? Leg het eens wat verder uit, wat zijn de stappen, hoe zal het gaan lopen?
  woensdag 13 juli 2016 @ 09:26:14 #139
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_163707458
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 08:53 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Net als je denkt dat dit topic niet verder kan ontsporen... :')
[i]In verscheidenheid verenigd[/i]
  woensdag 13 juli 2016 @ 09:28:49 #140
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_163707484
quote:
10s.gif Op woensdag 13 juli 2016 09:26 schreef Gutmensch het volgende:

[..]

Net als je denkt dat dit topic niet verder kan ontsporen... :')
Mooi hè, maar wacht maar tot je niet meer lacht.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_163707587
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2016 09:28 schreef Leandra het volgende:

[..]

Mooi hè, maar wacht maar tot je niet meer lacht.
Want Canada is inmiddels bijna volledig geïslamiseerd én communistisch geworden, en de VS, die daar een hekel aan heeft, gaat vervolgens samen met Canada en Mexico één land vormen om de islamieten buiten te houden!!!!
  woensdag 13 juli 2016 @ 09:42:24 #142
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_163707665
quote:
8s.gif Op woensdag 13 juli 2016 09:37 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Want Canada is inmiddels bijna volledig geïslamiseerd én communistisch geworden, en de VS, die daar een hekel aan heeft, gaat vervolgens samen met Canada en Mexico één land vormen om de islamieten buiten te houden!!!!
Om tegelijkertijd de Mexicanen binnen te halen.
Weten ze zeker dat ze de aanwezigheid van een onderklasse veiligstellen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 13 juli 2016 @ 09:45:04 #143
440653 BarryOSeven
pi_163707691
quote:
2s.gif Op woensdag 13 juli 2016 09:03 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

En sinds wanneer is dat een reden om martial law uit te roepen? De enige keer in Amerika dat er ooit volledige martial law in het land gold was tijdens de Amerikaanse Burgeroorlog, en zelfs toen wilde het congres er eigenlijk niet aan.

Daarnaast kunnen staten zelf martial law uitroepen in sommige gevallen. Dat zijn inderdaad vergelijkbare incidenten zoals momenteel; Pearl Harbour, Tweede Wereldoorlog, dat soort zaken. En zelfs in die gevallen werden de gouverneurs van de staten nog regelmatig teruggefloten door de rechtbank omdat zij martial law te ver doorvoerden.

Dus ik ben wel benieuwd hoe het precies in zijn werk gaat. Er is wat onrust, Obama roept 'martial law' en dan is het leger opeens overal de baas? Leg het eens wat verder uit, wat zijn de stappen, hoe zal het gaan lopen?
Vraag het Obama zelf zou ik zeggen.
  woensdag 13 juli 2016 @ 09:47:21 #144
440653 BarryOSeven
pi_163707715
quote:
14s.gif Op woensdag 13 juli 2016 08:26 schreef Peachbird het volgende:

[..]

ik vind het niet erg als 3 namen die ik al langer ken denken dat ik dom ben. :') De lach vergaat jullie vanzelf, dat duurt echt niet lang meer. Dan voelen jullie je zelf goed dom.
Het is altijd dezelfde club die volledig zonder argumenten zaken van tafel veegt. Het verwijt domheid is niets anders dan retoriek op stront gebaseerd.

Zegt meer over henzelf dan over mensen die hier wel over nadenken. Met zo'n plaat voor de kop anderen domheid verwijten is gewoon lachwekkend ongeloofwaardig.

Meer trek ik het me inmiddels niet meer aan.

Hoe vaak is het afgelopen half jaar het ongelijk niet bewezen van deze lieden?. De kristallen bol is overduidelijk kapot.
pi_163707736
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 09:45 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Vraag het Obama zelf zou ik zeggen.
Uitstekende uitleg Barry, chapeau.
  woensdag 13 juli 2016 @ 09:49:58 #146
440653 BarryOSeven
pi_163707747
quote:
14s.gif Op woensdag 13 juli 2016 09:48 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Uitstekende uitleg Barry, chapeau.
Tja op domme vragen krijg je domme antwoorden.
pi_163707816
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 09:49 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Tja op domme vragen krijg je domme antwoorden.
Ironische post van iemand die net een bericht typt over mensen die zonder argumenten dingen van tafel vegen, en tegelijkertijd schijnbaar wel denkt dat 'vraag maar aan Obama' een sterk antwoord is op een onderbouwde vraag.

Serieus, kom eens met één argument waarom martial law uitgeroepen zou kunnen worden. Bij de rellen in Ferguson, maar ook in L.A., is dat niet gebeurd, waarom zou dat momenteel wel kunnen? Leg het eens uit.
  woensdag 13 juli 2016 @ 10:00:04 #148
440653 BarryOSeven
pi_163707859
quote:
2s.gif Op woensdag 13 juli 2016 09:55 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ironische post van iemand die net een bericht typt over mensen die zonder argumenten dingen van tafel vegen, en tegelijkertijd schijnbaar wel denkt dat 'vraag maar aan Obama' een sterk antwoord is op een onderbouwde vraag.

Serieus, kom eens met één argument waarom martial law uitgeroepen zou kunnen worden. Bij de rellen in Ferguson, maar ook in L.A., is dat niet gebeurd, waarom zou dat momenteel wel kunnen? Leg het eens uit.
Ja kom op dat kun je zelf toch ook verzinnen. Je verwacht van mij nog net geen exact tijdstip. Ik ken dat onderhand met jullie; over twee weken wordt het uit verband gerukt en tegen je gebruikt.

Maar om in te gaan wat er nu anders is dan bij Ferguson: Er worden nu serieuze wapens gebruikt.

Wat is dat toch met jullie lieden. Teveel "de kracht van het nu" gelezen? Het is niet verkeerd om te prognotiseren wat niet hoeft te betekenen dat die prognose werkelijkheid wordt.

Zie hier een filmpje van geloof ik vannacht:

http://www.liveleak.com/view?i=5da_1468366652
pi_163707939
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 18:57 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Elke halve zool met een beetje politiek besef wist dat Sanders vroeg of laat zijn steun voor Clinton zou uitspreken.
En dus voor Goldman Sachs en Wall Street. Goed te snappen dus dat het wringt bij zijn aanhangers.
Lijkt me tijd voor een volksbeweging in de States. Een soort tea party op links.
pi_163707949
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 10:00 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Ja kom op dat kun je zelf toch ook verzinnen. Je verwacht van mij nog net geen exact tijdstip. Ik ken dat onderhand met jullie; over twee weken wordt het uit verband gerukt en tegen je gebruikt.

Maar om in te gaan wat er nu anders is dan bij Ferguson: Er worden nu serieuze wapens gebruikt.

Wat is dat toch met jullie lieden. Teveel "de kracht van het nu" gelezen? Het is niet verkeerd om te prognotiseren wat niet hoeft te betekenen dat die prognose werkelijkheid wordt.

Zie hier een filmpje van geloof ik vannacht:

http://www.liveleak.com/view?i=5da_1468366652
Ik verwacht geen tijdstip, ik verwacht een verklaring van het 'hoe'. "Obama gaat martial law uitroepen want BLM!!" is geen verklaring. Om te beginnen moet het congres dat goedkeuren. Waarom zou het congres dat doen? Begin daar eens mee.

Waarom zou een gouverneur niet een beperkte martial law verklaren, dus inzetten van het leger i.p.v. de politie, en daarmee de onrusten kunnen smoren? Waarom direct door het hele land als de onrusten zich niet in het hele land voordoen? Waarom zou het leger, dat niet aan Obama gehoorzaamt maar aan de grondwet, akkoord gaan met een ongrondwettige verklaring van martial law? Waarom zou de rechter deze beslissing niet terugdraaien, of op welke manier gaat Obama de macht van de rechters overnemen? Waarom zou het juist Obama zijn die nu martial law gaat doorvoeren, terwijl zijn net zo corrupte voorgangers die kansen ook hebben gehad. Wat denk je dat martial law überhaupt inhoudt?

Gewoon een paar vragen die bij mij opkomen, wellicht dat je een of twee puntjes kunt verduidelijken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')