abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 1 juli 2016 @ 14:56:54 #1
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_163435913
De FOK!stok die eigenlijk eerst een balk werd en vervolgens toch een plank is geworden wat daarna is veranderd in metaal, is weer teruggekeerd, nu in de gedaante van een balk!

Ergens in Nederland onder een plaatsnaambord ligt een stok met FOK! erop geschreven.

De huidige houten FOK!stok!
Stok gemaakt door: Maringo

Spelregels
• Zoek deze Stok! en plaats hem bij een plaatsnaambord in een andere stad, dorp of gehucht.
• Vervolgens moeten daar minimaal 3 foto's genomen worden die in het lopende FOK!Stok topic worden geplaatst.
• De Stok! moet eerst 2 keer verplaatst worden door iemand anders, voordat je hem zelf weer op gaat halen. (uitzonderingen als hij erg lang op dezelfde plek blijft liggen)
• De FOK!stok moet wel in Nederland blijven. De 3 bijzondere gemeentes zijn uitgesloten.

Bij elke verplaatsing is er een cijfercombinatie nodig, de volgende users zijn beschikbaar als je de combinatie wilt weten:
Maringo, TARAraboemdijee, Nattekat, Ou-Tannu, Spockjuh_, Spezza19, Maanvis, m1st1g, just me, ErkendFokker, Light, KaBuf, Tecumseh, Dagoduck, Barreltje, Thijz.

Beter een korte verplaatsing dan geen verplaatsing
Vooruitgang van het spel > regels van het spel

De Foto's:
• 1 van de voorkant bij het nieuwe plaatsnaambord.
• 1 van de achterkant bij het nieuwe plaatsnaambord.
• En 1 van een kleine afstand waarop de omgeving van het plaatsnaambord te zien is.

De persoon die de FOK!stok heeft gevonden moet de FOK!Stok gelijk (binnen 24 uur) naar een andere locatie brengen! Het is de bedoeling dat de foto's na het verplaatsen zo snel mogelijk op het forum staan.

Kun je dat niet doen, laat de stok dan gewoon liggen, wellicht pakt iemand anders hem dan! Zo niet dan kun je hem altijd nog ophalen zodra je hem wel gelijk kunt verplaatsen. Op deze manier gaat FOK! door heel Nederland.

HEEL VEEL SUCCES EN PLEZIER *O*

De geschiedenis
Zie ook deze Wiki, vol met gegevens van de vorige rondes, foto's en verplaatsers. Ook is er Maringo's FOK!stok site, waar ook de plaatsen staan gegroepeerd per provincie en gemeente, zodat je snel kunt kijken welke plaatsen in je omgeving nog nooit de stok op bezoek hebben gehad.

De topics van Ronde 11
228 | 229 | 230

De gegevens van de 11e ronde! (huidige ronde)
001: Den Haag (Zuid-Holland) door Maringo | 11-06-2016
002: Delfgauw (Zuid-Holland) door Nattekat | 14-06-2016
003: Wijk aan Zee (Noord-Holland) door just me | 15-06-2016
004: Spaarndam (Noord-Holland) door chufi | 16-06-2016
005: Halfweg (Zuid-Holland) door Nattekat | 16-06-2016
006: Noordwijkerhout (Zuid-Holland) door Maringo | 17-06-2016
007: Halfweg (Noord-Holland) door Barreltje | 19-06-2016
008: Oude Meer (Noord-Holland) door MadMaster | 20-06-2016
009: De Hoek (Noord-Holland) door Nattekat | 21-06-2016
010: Nieuwe Meer (Noord-Holland) door chufi | 22-06-2016
011: Zunderdorp (Noord-Holland) door MadMaster | 22-06-2016
012: Oene (Gelderland) door Spockjuh_ | 27-06-2016
013: 't Zand (Gelderland) door Spezza19 | 17-06-2016

Trivia
Een Nijnja doen - stok verplaatsen omdat niemand zich geroepen voelt om hem van de kloteplek te halen waar je hem zelf hebt neergelegd... :')
Een zwarte_hand plegen - de stok verplaatsen zonder het van te voren te melden, zo iedereen in verwarring achterlatend... :o
Een kanovinnie doen - al peddelend met de kano de Fok!Stok ophalen en verplaatsen.
Een JJH'tje doen - de stok ophalen en de volgende 2 weken geen zin hebben om 'm weg te leggen...
Een Nattekat doen - met een dagretour per trein het land doorkruisen om de stok te halen, met live updates.
Een Fientje doen - de stok neerleggen bij een zelf verzonnen plaatsnaambord.
Een Fogel doen - 1300km reizen om de stok een slinger te geven.

Ja maar, ja maar, waar heeft 'ie nu allemaal gelegen?
Daar is deze mooie website van Maringo voor!

Gemeenten in Nederland waar de FOK!stok nog nooit is geweest:
Friesland:
Vlieland

Noord-Brabant:
Asten
Bladel
Oirschot
Reusel-De Mierden
Someren

Limburg:
Nuth
Schinnen
Stein

De FOK!stok is een idee van harrie1 ^O^

Deze OP vind je hier!
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  vrijdag 1 juli 2016 @ 14:57:02 #2
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_163435916
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 14:56 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Definieer groepje?
https://nl.wikipedia.org/wiki/Groep_(wiskunde)
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_163435930
Zolang er niet vooraf aangegeven worden wordt waar de stok heengaat en men individueel op zoek gaat, lijkt mij dat geen probleem.
Dit account is niet meer in gebruik.
  vrijdag 1 juli 2016 @ 14:58:14 #4
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_163435944
quote:
quote:
In de groepentheorie, een deelgebied van de wiskunde, is een groep een bepaalde algebraïsche structuur. Een groep bestaat uit een verzameling V en een operatie, die altijd op twee elementen van V werkt. Deze operatie is dus een binaire operatie. Groepen voldoen aan een aantal voorwaarden of axioma's. Er zijn vier groepsaxioma's: de operatie is gesloten, de operatie is associatief, er is in de groep een neutraal element voor de operatie , de identiteit, en ieder element in de groep heeft een inverse. Een voorbeeld van een groep vormen de gehele getallen met de optelling als operatie.
Duidelijk dus, dank!
  vrijdag 1 juli 2016 @ 15:00:20 #5
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_163436007
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 14:57 schreef Spezza19 het volgende:
Zolang er niet vooraf aangegeven worden wordt waar de stok heengaat en men individueel op zoek gaat, lijkt mij dat geen probleem.
Dus; verplaatsingen die vooraf getelefoneerd worden zodat anderen er al vast heen kunnen rijden zijn niet legaal?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  vrijdag 1 juli 2016 @ 15:01:13 #6
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_163436035
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 15:00 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Dus; verplaatsingen die vooraf getelefoneerd worden zodat anderen er al vast heen kunnen rijden zijn niet legaal?
Nee. En kap eens met dat getrol.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  vrijdag 1 juli 2016 @ 15:02:28 #7
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_163436069
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 15:01 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Nee. En kap eens met dat getrol.
Is geen getrol, die verplaatsingen zijn er een aantal maanden geleden geweest en toen zei niemand er wat van.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_163436106
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 15:02 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Is geen getrol, die verplaatsingen zijn er een aantal maanden geleden geweest en toen zei niemand er wat van.
Zegt iemand er nu wel iets van dan?
Dit account is niet meer in gebruik.
  vrijdag 1 juli 2016 @ 15:03:42 #9
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_163436116
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 15:02 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Is geen getrol, die verplaatsingen zijn er een aantal maanden geleden geweest en toen zei niemand er wat van.
Waarschijnlijk omdat niemand het wat boeide en omdat het voor een keer leuk kan zijn.
Maar het is niet de bedoeling dat je dit soort dingen elke keer gaat bekokstoven. De regels zijn duidelijk, de manier hoe ze geïnterpreteerd moeten worden ook.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  vrijdag 1 juli 2016 @ 15:04:22 #10
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_163436141
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 15:03 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Zegt iemand er nu wel iets van dan?
Alleen in het geval van Goits en Spok mochten ze dat gaan doen :D. Dus vandaar 'definieer groepje' want het leek er op dat als het 3 mensen waren die apart van elkaar woonden het dan wel mocht? Destijds was het ook wel leuk eigenlijk dat er meerdere verplaatsingen per dag waren :).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_163436326
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 15:02 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Is geen getrol, die verplaatsingen zijn er een aantal maanden geleden geweest en toen zei niemand er wat van.
owh? En waarom nu weer oprakelen, topic vervuiling :@
Hooray for boobies!
  vrijdag 1 juli 2016 @ 15:12:33 #12
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_163436378
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 15:11 schreef Spockjuh_ het volgende:

[..]

owh? En waarom nu weer oprakelen, topic vervuiling :@
Ja laten we het weer gaan hebben over wie dat ding vanuit Grijpskerk gaat halen :)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  † In Memoriam † vrijdag 1 juli 2016 @ 15:13:04 #13
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_163436398
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 15:11 schreef Spockjuh_ het volgende:

[..]

owh? En waarom nu weer oprakelen, topic vervuiling :@
Vrijdagmiddag popcorn topic :D
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_163437142
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 15:12 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ja laten we het weer gaan hebben over wie dat ding vanuit Grijpskerk gaat halen :)
ik gok op tara ik zit nu in winsum
  vrijdag 1 juli 2016 @ 15:41:59 #15
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_163437168
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 15:41 schreef Goitske het volgende:

[..]

ik gok op tara ik zit nu in winsum
Tara, de jon snow van FOK! :)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 1 juli 2016 @ 16:26:30 #16
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_163438187
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 15:41 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Tara, de jon snow van FOK! :)
Jup!
En geheel in stijl:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanavond nieuwe locatie. Hij ligt nu lekker thuis.

Oh en terugkomend op stok doorgeven, dat gebeurde an sich vaker, maar is dan binnen 1 verplaatsing.
Het is een redelijk makkelijk principe dat je aan moet houden, als je foto's plaatst (wat de verplaatsing bekend maakt) moet iedereen theoretisch op pad kunnen om hem op te halen.
Dat het 123123 wordt doet daar niets aan af, dat kan dan gewoon.

Oh en inderdaad, mijn woordkeuze in vorig topic was ongelukkig gekozen. Excuus daarvoor.

ErkendFokker, wees gerust :)
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  vrijdag 1 juli 2016 @ 16:31:05 #17
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_163438288
thekinginthenorth!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_163438412
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 16:31 schreef Maanvis het volgende:
thekinginthenorth!
dank je
Hooray for boobies!
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 1 juli 2016 @ 22:20:49 #19
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_163446562
Dat was een flinke tocht, en misschien heb ik toch de regels overtreden, want er staat duidelijk dat hij in dit land moet blijven, laat staan dat hij op deze wereld moet blijven. Dat laatste heb ik maar even aan mijn laars gelapt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als jullie er niet uitkomen heb ik ook nog een filmpje die kan helpen :)

Oh en tip, kom vanaf de westkant, want via oost heb ik vanavond een boer erg boos gemaakt :@
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_163447182
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 22:20 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Dat was een flinke tocht, en misschien heb ik toch de regels overtreden, want er staat duidelijk dat hij in dit land moet blijven, laat staan dat hij op deze wereld moet blijven. Dat laatste heb ik maar even aan mijn laars gelapt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als jullie er niet uitkomen heb ik ook nog een filmpje die kan helpen :)

Oh en tip, kom vanaf de westkant, want via oost heb ik vanavond een boer erg boos gemaakt :@
_O_

Wat een godvergeten oord heb je gekozen _O-
Die van mij was een makkie al zeg ik het zelf maja dat was meer een nostalgie plaatsing van mijn kant incl bezoekje aan de bakker voor groninger notenkoek :9 :Y) kocht daar vroeger kauwgomballen en bokkevet ook wel jodenvet genoemd
pi_163448455
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 22:20 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Dat was een flinke tocht, en misschien heb ik toch de regels overtreden, want er staat duidelijk dat hij in dit land moet blijven, laat staan dat hij op deze wereld moet blijven. Dat laatste heb ik maar even aan mijn laars gelapt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als jullie er niet uitkomen heb ik ook nog een filmpje die kan helpen :)

Oh en tip, kom vanaf de westkant, want via oost heb ik vanavond een boer erg boos gemaakt :@
Hoezo dat? :?
Dit account is niet meer in gebruik.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 1 juli 2016 @ 23:15:43 #22
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_163448594
Een over het pad gespannen draadje genegeerd zodat ik opeens tussen de koeien liep, ik van de boerderij richting het bord, de koeien onderweg naar de boerderij. Ze waren een beetje overstuur door mijn aanwezigheid en de boer in kwestie was daar niet geheel blij mee. Begrijpelijk.

Ik was er van het voorjaar ook al eens geweest, toen kon ik zelfs met de auto tot halverwege rijden en liepen de koeien niet over het pad, maar braaf in de wei :)
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_163448640
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 23:15 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Een over het pad gespannen draadje genegeerd zodat ik opeens tussen de koeien liep, ik van de boerderij richting het bord, de koeien onderweg naar de boerderij. Ze waren een beetje overstuur door mijn aanwezigheid en de boer in kwestie was daar niet geheel blij mee. Begrijpelijk.

Ik was er van het voorjaar ook al eens geweest, toen kon ik zelfs met de auto tot halverwege rijden en liepen de koeien niet over het pad, maar braaf in de wei :)
Ah ok.

Pinpoint gevonden inmiddels.
:s)
Dit account is niet meer in gebruik.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 1 juli 2016 @ 23:18:30 #24
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_163448669
Knap, die had ik niet zo snel verwacht. Is mijn filmpje niet nodig :D
Ook wel jammer, ik had echt verwacht dat ik een flinke uitdaging erin had gegooid

Nahja, alleen al de moeite om hem op te pikken plus de naam van het gehuchtje is de moeite al waard :)

[ Bericht 47% gewijzigd door TARAraboemdijee op 01-07-2016 23:26:16 ]
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  vrijdag 1 juli 2016 @ 23:29:58 #25
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_163448993
Leuke originele verplaatsing. Zelf ben ik wél fan van puzzelverplaatsingen en al helemaal op deze manier zodat je later nog meer info kunt krijgen als het niet lijkt te vlotten met de pinpioint. :). Google street view bestaat ook pas sinds 2007, voor die tijd waren voor de FOK! stok geen pinpoints mogelijk. Dus de moeilijkheidsgraad mag ergens anders in gecompenseerd worden. Puzzelverplaatsingen zorgen er ook voor dat je als je geen tijd/geld/afstand hebt om de fok stok te verplaatsen dat je dan toch mee kunt doen met het spel.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 1 juli 2016 @ 23:47:20 #26
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_163449419
Er zijn zat plekken in Nederland met plaatsnaamborden, maar zonder Streetview :)
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_163449810
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 23:18 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Knap, die had ik niet zo snel verwacht. Is mijn filmpje niet nodig :D
Ook wel jammer, ik had echt verwacht dat ik een flinke uitdaging erin had gegooid

Nahja, alleen al de moeite om hem op te pikken plus de naam van het gehuchtje is de moeite al waard :)
Het was ook wel even zoeken. Maar ik heb geen tijd dit weekend. Dus post daarom expres de pinpoint ook niet.
Ik vind het altijd leuk om zelf de boel op te zoeken. Vind het zelf ook nooit leuk als mensen in 2 minuten die pinpoint al in het topic gooien.
Dit account is niet meer in gebruik.
  zaterdag 2 juli 2016 @ 00:35:27 #28
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_163450503
quote:
99s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 00:06 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Het was ook wel even zoeken. Maar ik heb geen tijd dit weekend. Dus post daarom expres de pinpoint ook niet.
Ik vind het altijd leuk om zelf de boel op te zoeken. Vind het zelf ook nooit leuk als mensen in 2 minuten die pinpoint al in het topic gooien.
Ikzelf ook niet echt, van die haaststokkers die effe tussen het werk en het eten door de stok persé willen oppikken, niet mijn ding :)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  zaterdag 2 juli 2016 @ 07:38:13 #29
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_163452785
Locatie hier nu ook bekend, levensgevaarlijke omgeving.
Leuke puzzel wel, hoop niet dat het mensen afschrikt.
Ik mis nu wel de stampij van Nattekat...
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 2 juli 2016 @ 09:26:42 #30
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_163453341
Hoezo gevaarlijk? :)
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  zaterdag 2 juli 2016 @ 09:32:34 #31
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 2 juli 2016 @ 09:54:25 #32
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_163453602
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 09:32 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Aardbevingen en zo...
Ah, in dat opzicht. Ja, absoluut. Goed punt
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_163454277
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 09:32 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Aardbevingen en zo...
_O-
Dit account is niet meer in gebruik.
  zaterdag 2 juli 2016 @ 16:13:39 #34
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_163460281
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 10:58 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

_O-
Lach maar:

http://www.telegraaf.nl/b(...)ging_bevingen__.html

Het KNMI, dat zijn diezelfde gasten die code rood afgeven bij prachtig weer en stormen niet zien aankomen...
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 2 juli 2016 @ 18:22:26 #35
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_163463480
Speciaal voor degene die hem gaat halen
http://vid16.photobucket.(...)B9E-289560C32D1A.mp4
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  zaterdag 2 juli 2016 @ 18:26:27 #36
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_163463555
En nu allen oogjes toe en slaap lekker
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  † In Memoriam † zaterdag 2 juli 2016 @ 20:20:08 #37
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_163466121
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 18:26 schreef chufi het volgende:
En nu allen oogjes toe en slaap lekker
trustuh sjoef en niet van stokjes dromen :7
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  zaterdag 2 juli 2016 @ 20:23:59 #38
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_163466208
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 20:20 schreef just me het volgende:

[..]

trustuh sjoef en niet van stokjes dromen :7
Iets te ver uit de buurt .. Maak je niet druk
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  † In Memoriam † zaterdag 2 juli 2016 @ 20:25:15 #39
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_163466253
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 20:23 schreef chufi het volgende:

[..]

Iets te ver uit de buurt .. Maak je niet druk
doe ik sowieso niet :)
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_163466714
het is dat ik het vertik om over de A28 te rijden :P
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 2 juli 2016 @ 22:20:08 #41
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_163470395
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 20:40 schreef Ou-Tannu het volgende:
het is dat ik het vertik om over de A28 te rijden :P
De drab is opgeruimd, en als je vanaf het koffiekopje komt hoef je geen enkel stuk A28 te rijden
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_163471611
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 22:20 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

De drab is opgeruimd, en als je vanaf het koffiekopje komt hoef je geen enkel stuk A28 te rijden
nee, ik moet terug naar het bakje leut morgen ;)
pi_163485398
Enniemand die de pinpoint even deelt :/
  zondag 3 juli 2016 @ 16:41:54 #44
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_163488082
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 15:08 schreef Ou-Tannu het volgende:
Enniemand die de pinpoint even deelt :/
Die hou ik lekker voor mezelf voor als ik tijd heb.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  zondag 3 juli 2016 @ 19:12:19 #45
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_163491342
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 15:08 schreef Ou-Tannu het volgende:
Enniemand die de pinpoint even deelt :/
Zal ik de stok even voor je ophalen of wil je er zelf ook nog iets voor doen?
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 3 juli 2016 @ 19:59:16 #46
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_163492591
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 15:08 schreef Ou-Tannu het volgende:
Enniemand die de pinpoint even deelt :/
Filmpje al gekeken?
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_163492834
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2016 19:12 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Zal ik de stok even voor je ophalen of wil je er zelf ook nog iets voor doen?
Paar minuten werk via Google. :s)
Dit account is niet meer in gebruik.
  zondag 3 juli 2016 @ 20:31:27 #48
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_163493557
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 19:59 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

Filmpje al gekeken?
jup toen ik weer thuis was. maar goed als er zulke reacties komen dan vliegt die bij deze uit mijn MyAT
  zondag 3 juli 2016 @ 20:40:30 #50
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_163493733
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 20:34 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

jup toen ik weer thuis was. maar goed als er zulke reacties komen dan vliegt die bij deze uit mijn MyAT
Serieus: Wat is jouw persoonlijke doel van dit spel, met de nadruk op 'spel'?
pi_163494360
Wat een gedreig met "dan stop ik er mee" weer.

Moeten we vanaf nu maar bij elke verplaatsing direct aangeven "hier ligt ie?"

Dan is voor mij de lol er wel af. Het zoeken van de stok is juist een leuk onderdeel van het spel.
Dat ding neerknallen met coördinaten kan iedereen wel.
Dit account is niet meer in gebruik.
  zondag 3 juli 2016 @ 22:35:10 #52
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_163498453
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 21:00 schreef Spezza19 het volgende:
Wat een gedreig met "dan stop ik er mee" weer.

Moeten we vanaf nu maar bij elke verplaatsing direct aangeven "hier ligt ie?"

Dan is voor mij de lol er wel af. Het zoeken van de stok is juist een leuk onderdeel van het spel.
Dat ding neerknallen met coördinaten kan iedereen wel.
De FOK!stok is begonnen vóórdat google streetview bestond. Pinpoints waren er toen dus ook niet. Dus ze zijn niet verplicht denk ik (en anders kun je net zo goed een willekeurige geocache game zoeken en daar meedoen?)
als deze reactie niet mag dan hoor ik dat graag van Kanovinnie in dm
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_163498818
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 22:35 schreef Maanvis het volgende:

[..]

De FOK!stok is begonnen vóórdat google streetview bestond. Pinpoints waren er toen dus ook niet. Dus ze zijn niet verplicht denk ik (en anders kun je net zo goed een willekeurige geocache game zoeken en daar meedoen?)
als deze reactie niet mag dan hoor ik dat graag van Kanovinnie in dm
Daarom. Beetje eigen initiatief mag wel vind ik.

Google streetview is handig daarin. Ik vind de "beloning" groter als ik zelf de stok vind ipv een pinpoint uit het topic.
Helemaal met dit soort locaties.

The chase.... is better than the catch.. *O*
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_163502610
Kan het zijn dat dit geen officieel bord is?
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 4 juli 2016 @ 08:25:22 #55
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_163503866
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2016 01:36 schreef gedoes het volgende:
Kan het zijn dat dit geen officieel bord is?
Wanneer is een bord officieel? Het is een plaatsnaambord, daar gaat het om.
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 4 juli 2016 @ 08:30:20 #56
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_163503883
Lokquotes voor de noordelingen:
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 14:54 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

Niet te ver weg hé, dan doe ik hem morgen of vanavond. Ben nu nog te brak :')
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 21:01 schreef gebrokenglas het volgende:
...
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2016 16:10 schreef KolonelBroodje het volgende:
...
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_163504131
Misschien morgen tijd, anders woensdag. Moet nog wel ff zoeken dan 😉
  maandag 4 juli 2016 @ 17:16:37 #58
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_163515194
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 08:25 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

Wanneer is een bord officieel? Het is een plaatsnaambord, daar gaat het om.
Niet helemaal natuurlijk, maar het zit er wel vlakbij in de buurt...
  maandag 4 juli 2016 @ 17:24:26 #59
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_163515363
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 08:25 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

Wanneer is een bord officieel? Het is een plaatsnaambord, daar gaat het om.
De definitie van plaatsnaambord is ook rekbaar hè :)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 4 juli 2016 @ 19:19:24 #60
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_163518068
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 17:24 schreef Maanvis het volgende:

[..]

De definitie van plaatsnaambord is ook rekbaar hè :)
Daar weet jij alles van :)
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  maandag 4 juli 2016 @ 20:28:03 #61
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_163519701
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 19:19 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

Daar weet jij alles van :)
Klopt, de enige manier om de FOK!stok vanuit mijn huis te kunnen observeren :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 4 juli 2016 @ 20:51:25 #62
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_163520247
Haha ik kijk nu het filmpje, prachtig
  dinsdag 5 juli 2016 @ 10:06:49 #63
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_163529686
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 20:51 schreef ErkendFokker het volgende:
Haha ik kijk nu het filmpje, prachtig
Idd mooi filmpje. Kunnen we mooi trianguleren met de locaties van het dorpje, de molen, de boerderij etc :)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 5 juli 2016 @ 12:46:01 #64
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_163532645
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  dinsdag 5 juli 2016 @ 13:13:40 #65
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_163533286
Ik wilde op de fiets gaan.. Maar het regent vet hard :') En zonder precieze pinpoint vind ik het ook iets te spannend om op de fiets te gaan. Ik knor zo wel ff met de auto denk ik.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 5 juli 2016 @ 13:19:30 #66
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_163533442
quote:
99s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 13:13 schreef ErkendFokker het volgende:
Ik wilde op de fiets gaan.. Maar het regent vet hard :') En zonder precieze pinpoint vind ik het ook iets te spannend om op de fiets te gaan. Ik knor zo wel ff met de auto denk ik.
Regen stopt na 14:00 :)
Zie Buienradar

Weet je al welke richting je ongeveer moet zoeken?
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  dinsdag 5 juli 2016 @ 15:22:39 #67
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_163535976
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 5 juli 2016 @ 15:24:05 #68
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_163536002
Na lang zoeken had ik geen tijd meer om te gaan; Ik kan morgen gaan, tenzij iemand nu nog wil?
Ik weet nu wel waar hij is.
Wie wil gaan?
  dinsdag 5 juli 2016 @ 15:26:54 #69
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_163536052
wat is er met de datums in de op?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 5 juli 2016 @ 16:02:18 #70
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_163536621
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 15:26 schreef Maanvis het volgende:
wat is er met de datums in de op?
nieuwe toevoeging sinds deze ronde
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  dinsdag 5 juli 2016 @ 16:04:58 #71
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_163536685
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 16:02 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

nieuwe toevoeging sinds deze ronde
Vooruit en achteruit in de tijd?

011: Zunderdorp (Noord-Holland) door MadMaster | 22-06-2016
012: Oene (Gelderland) door Spockjuh_ | 27-06-2016
013: 't Zand (Gelderland) door Spezza19 | 17-06-2016
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_163536886
quote:
99s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 15:24 schreef ErkendFokker het volgende:
Na lang zoeken had ik geen tijd meer om te gaan; Ik kan morgen gaan, tenzij iemand nu nog wil?
Ik weet nu wel waar hij is.
Wie wil gaan?
Ik heb misschien tijd, mits niet te ver vanaf de stad:)
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 5 juli 2016 @ 16:22:11 #73
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_163537010
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 16:04 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Vooruit en achteruit in de tijd?

011: Zunderdorp (Noord-Holland) door MadMaster | 22-06-2016
012: Oene (Gelderland) door Spockjuh_ | 27-06-2016
013: 't Zand (Gelderland) door Spezza19 | 17-06-2016
Tikfoutje, ik pas het aan
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 5 juli 2016 @ 16:24:24 #74
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_163537057
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 16:16 schreef DeProf het volgende:

[..]

Ik heb misschien tijd, mits niet te ver vanaf de stad:)
circa 22 km
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  dinsdag 5 juli 2016 @ 16:26:49 #75
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_163537107
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 16:22 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

Tikfoutje, ik pas het aan
:)14.gif
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 6 juli 2016 @ 10:13:33 #76
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_163551937
quote:
99s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 15:24 schreef ErkendFokker het volgende:
Na lang zoeken had ik geen tijd meer om te gaan; Ik kan morgen gaan, tenzij iemand nu nog wil?
Ik weet nu wel waar hij is.
Wie wil gaan?
Hoe staat de stok erbij vandaag?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 6 juli 2016 @ 12:50:03 #77
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_163555663
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 10:13 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Hoe staat de stok erbij vandaag?
Net wakker, ga zo op pad
  woensdag 6 juli 2016 @ 13:09:25 #78
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_163556157
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2016 12:50 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

Net wakker, ga zo op pad
Succes, en doe pad de groeten!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 6 juli 2016 @ 15:28:50 #79
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_163559111
Kilometers door het gras gebanjerd. Geen pad hoor. Maar wel een stok
pi_163559254
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 15:28 schreef ErkendFokker het volgende:
Kilometers door het gras gebanjerd. Geen pad hoor. Maar wel een stok
eindelijk ^O^
Hooray for boobies!
  woensdag 6 juli 2016 @ 15:43:25 #81
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_163559376
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 15:28 schreef ErkendFokker het volgende:
Kilometers door het gras gebanjerd. Geen pad hoor. Maar wel een stok
Respect ^O^
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 6 juli 2016 @ 16:37:59 #82
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_163560611
Mooi! Ik hoop dat je van de omgeving hebt genoten :D
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  woensdag 6 juli 2016 @ 16:41:03 #83
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_163560688
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 16:37 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Mooi! Ik hoop dat je van de omgeving hebt genoten :D
Helemaal van het padje af in de andere wereld!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 6 juli 2016 @ 16:57:11 #84
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_163561103
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 16:37 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Mooi! Ik hoop dat je van de omgeving hebt genoten :D
Zeker, hij is ook al weer geplaatst. Foto's komen zo
  woensdag 6 juli 2016 @ 17:36:40 #85
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_163561981
Wie had dat gedacht; Van roestig hek:

Naar mooie plek:



  woensdag 6 juli 2016 @ 18:02:23 #86
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_163562455
Pinpoint gevonden.. :+
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 6 juli 2016 @ 18:16:41 #87
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_163562703
Ha, ik zie het plaatsnaambord niet vam de voorkant op de foto's, maar weet aan de hand van de foto's wel waar het is :) (maar ik mag nog niet)

Overigens was dit de locatie van de stok in De Andere Wereld:
https://goo.gl/maps/T19t3WtSoBA2

De molen was van Kantens, de typische toren en molen vlakbij was Middelstum


Waar was je trouwens langs gelopen ErkendFokker?
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  woensdag 6 juli 2016 @ 18:24:52 #88
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_163562864
Huidige locatie vinden is niet moeilijk, maar ik wacht nog wel een ronde.
Of 2 of 3 of...
  woensdag 6 juli 2016 @ 19:41:36 #89
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_163564668
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 18:16 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ha, ik zie het plaatsnaambord niet vam de voorkant op de foto's, maar weet aan de hand van de foto's wel waar het is :) (maar ik mag nog niet)

Overigens was dit de locatie van de stok in De Andere Wereld:
https://goo.gl/maps/T19t3WtSoBA2

De molen was van Kantens, de typische toren en molen vlakbij was Middelstum
[ afbeelding ]

Waar was je trouwens langs gelopen ErkendFokker?
Langs dat pad. Vanaf dat kerkje. Was wel een eindje lopen :p


Fun fact: Deze locatie waar hij nu ligt is door Fien ooit opgebracht.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 7 juli 2016 @ 13:43:32 #90
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_163579382
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2016 19:41 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

Langs dat pad. Vanaf dat kerkje. Was wel een eindje lopen :p

Fun fact: Deze locatie waar hij nu ligt is door Fien ooit opgebracht.
Ik zat even te zoeken, maar inderdaad, in deel 205 :)
DeProf? Ou-Tannu? KolonelBroodje kan ook wel op de fiets stappen. :)
Wie gaat hem halen?

Oh en voor Maringo, De Andere Wereld valt onder de gemeente Loppersum :)
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_163580432
quote:
99s.gif Op woensdag 6 juli 2016 17:36 schreef ErkendFokker het volgende:
Wie had dat gedacht; Van roestig hek:
[ afbeelding ]
Naar mooie plek:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is dat ik niet in het noorden ben nu... Ik hou van die omgeving O+
  donderdag 7 juli 2016 @ 15:50:02 #92
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_163581792
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2016 14:44 schreef Goitske het volgende:

[..]

Het is dat ik niet in het noorden ben nu... Ik hou van die omgeving O+
Zo ver noorderlijk ben ik nooit geweest ! :o
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 7 juli 2016 @ 16:40:16 #93
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_163583006
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 15:50 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Zo ver noorderlijk ben ik nooit geweest ! :o
Het ligt net zo noordelijk als Oudeschip, Hollum (Ameland) en een gedeelte van de Boschplaat (Terschelling).
Enige wat verder naar het noorden ligt: Valom, Koningsoord, Eemshaven, maar ook Schiermonnikoog, de andere dorpen op Ameland (Nes, Ballum, Buren) en het meest oostelijke punt van Terschelling.
Ook niet op die eilanden geweest?
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  donderdag 7 juli 2016 @ 18:57:18 #94
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_163585301
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 16:40 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

Het ligt net zo noordelijk als Oudeschip, Hollum (Ameland) en een gedeelte van de Boschplaat (Terschelling).
Enige wat verder naar het noorden ligt: Valom, Koningsoord, Eemshaven, maar ook Schiermonnikoog, de andere dorpen op Ameland (Nes, Ballum, Buren) en het meest oostelijke punt van Terschelling.
Ook niet op die eilanden geweest?
ik ben nog nooit op een waddeneiland geweest :)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_163585657
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 13:43 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

Ik zat even te zoeken, maar inderdaad, in deel 205 :)
DeProf? Ou-Tannu? KolonelBroodje kan ook wel op de fiets stappen. :)
Wie gaat hem halen?

Oh en voor Maringo, De Andere Wereld valt onder de gemeente Loppersum :)
Dat zou kunnen maar ik heb de code niet en vertrek zaterdag voor 3 weken naar Indonesië. Komende 3-4 weken gaat het dus sowieso niet voor mij worden :P
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 7 juli 2016 @ 23:02:23 #96
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_163591858
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2016 19:15 schreef KolonelBroodje het volgende:

[..]

Dat zou kunnen maar ik heb de code niet en vertrek zaterdag voor 3 weken naar Indonesië. Komende 3-4 weken gaat het dus sowieso niet voor mij worden :P
Morgen even :P
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 9 juli 2016 @ 15:07:13 #97
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_163622362
Rustig hier ...
Maar woensdag mag ik :P
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_163624763
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 15:07 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Rustig hier ...
Maar woensdag mag ik :P
Er moeten toch twee verplaatsingen geweest zijn? :?

Hij ligt voor mij helaas te ver.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
  zaterdag 9 juli 2016 @ 18:08:43 #99
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_163625905
Ik zag net even de lokatie op het journaal
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 9 juli 2016 @ 19:00:53 #100
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_163626647
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 17:08 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Er moeten toch twee verplaatsingen geweest zijn? :?

Hij ligt voor mij helaas te ver.
Jup, tenzij hij lang stil blijft liggen. Na een week mag de vorige verplaatser, na 2 weken mag degene die hem neer heeft gelegd.
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 18:08 schreef chufi het volgende:
Ik zag net even de lokatie op het journaal
Wat was er in vredesnaam nieuwswaardig aan dat gat? :D
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  zaterdag 9 juli 2016 @ 19:11:25 #101
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_163626819
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 19:00 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

Jup, tenzij hij lang stil blijft liggen. Na een week mag de vorige verplaatser, na 2 weken mag degene die hem neer heeft gelegd.

[..]

Wat was er in vredesnaam nieuwswaardig aan dat gat? :D
Ging over aardbevingen in het gebied en mensen die weg willen
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_163626862
Ik ben niet in de buurt en los daarvan, het is me te ver fietsen op een stadsfiets ;)
  zaterdag 9 juli 2016 @ 20:27:19 #103
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_163628123
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 19:14 schreef DeProf het volgende:
Ik ben niet in de buurt en los daarvan, het is me te ver fietsen op een stadsfiets ;)
Ik was al bang dat ik hen iets te ver had gelegd. Maar vind het toch een mooie plek dus daarom maar gedaan.
pi_163628196
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 20:27 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

Ik was al bang dat ik hen iets te ver had gelegd. Maar vind het toch een mooie plek dus daarom maar gedaan.
Ik herkende de plek direct, maar heen en terug is t meer dan 70km ongeveer. Dat laat ik aan de mensen met een auto over :)
pi_163628262
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 19:00 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

Jup, tenzij hij lang stil blijft liggen. Na een week mag de vorige verplaatser, na 2 weken mag degene die hem neer heeft gelegd.

[..]

Wat was er in vredesnaam nieuwswaardig aan dat gat? :D
Ah ok. Zag dat nergens staan.
Hopelijk komt ie snel een keer naar Noord Holland. :)
Kan iemand mij trouwens de nieuwe code sturen? Er is een nieuwe stok en slot begreep ik tijdens het teruglezen. :)
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_163631191
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 15:50 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Zo ver noorderlijk ben ik nooit geweest ! :o
Ach ja ik heb 19 jaar in het noorden gewoond dus ben wel van dat stukje gaan houden.
Ben door mijn laatste plaatsing geweest waar ik 16/17 jaar heb gewoond en geen haar op mijn hoofd dat ik daar ooit weer naar terug zou verhuizen :o
  dinsdag 12 juli 2016 @ 01:49:35 #107
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_163681310
Waar is iedereen :(
  dinsdag 12 juli 2016 @ 07:32:08 #108
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 12 juli 2016 @ 08:52:10 #109
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_163682941
Ik moet vandaag in de omgeving zijn. Het is nog maar 6 dagen, niet 7, maar graag meningen of ik hem op mag pikken en wat dichter bij bewoonde wereld neer leg. :)
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_163683074
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 08:52 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik moet vandaag in de omgeving zijn. Het is nog maar 6 dagen, niet 7, maar graag meningen of ik hem op mag pikken en wat dichter bij bewoonde wereld neer leg. :)
ik vind het prima! Had hem zelf graag opgepikt maar is even te ver. Alhoewel de omgeving daar echt prachtig is, visje eten bij schierzicht :9
  dinsdag 12 juli 2016 @ 09:07:31 #111
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_163683113
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 08:52 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik moet vandaag in de omgeving zijn. Het is nog maar 6 dagen, niet 7, maar graag meningen of ik hem op mag pikken en wat dichter bij bewoonde wereld neer leg. :)
No problems hier
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  dinsdag 12 juli 2016 @ 09:23:26 #112
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_163683291
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 09:03 schreef Goitske het volgende:

[..]

ik vind het prima! Had hem zelf graag opgepikt maar is even te ver. Alhoewel de omgeving daar echt prachtig is, visje eten bij schierzicht :9
}:|
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_163683483
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 09:23 schreef Maanvis het volgende:

[..]

}:|
Hihi maamvisjes eten :Y) je weet nooit waar ze kibbeling van hebben gemaakt _O-
  dinsdag 12 juli 2016 @ 09:40:47 #114
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_163683498
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 09:39 schreef Goitske het volgende:

[..]

Hihi maamvisjes eten :Y) je weet nooit waar ze kibbeling van hebben gemaakt _O-
Misschien wel van kabeljou :)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 12 juli 2016 @ 09:52:38 #115
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_163683671
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 09:03 schreef Goitske het volgende:

[..]

ik vind het prima! Had hem zelf graag opgepikt maar is even te ver. Alhoewel de omgeving daar echt prachtig is, visje eten bij schierzicht :9
Maar Schierzicht is Lauwersoog, dit café heet 't Zielhoes
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_163683817
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 09:52 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

Maar Schierzicht is Lauwersoog, dit café heet 't Zielhoes
ik zou omrijden via lauwersoog ;)
pi_163683830
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 09:40 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Misschien wel van kabeljou :)
ik ben meer eem babbeljou
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 12 juli 2016 @ 19:15:57 #118
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_163695362
Probleem. Ik was in Noordpolderzijl. Echter, geen stok!
Het gras was daar inmiddels gemaaid. Ik vrees het ergste
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_163695399
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 19:15 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Probleem. Ik was in Noordpolderzijl. Echter, geen stok!
Het gras was daar inmiddels gemaaid. Ik vrees het ergste
:o -O- :'(
pi_163696037
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 19:15 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Probleem. Ik was in Noordpolderzijl. Echter, geen stok!
Het gras was daar inmiddels gemaaid. Ik vrees het ergste
-O- :'( :( :'( :X :X :X :X
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 12 juli 2016 @ 19:49:50 #121
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_163696102
Ik heb nog gevraagd bij 't Zielhoes. Daar wisten ze ook van niets. Wel een beetje vreemde blikken toen ik vroeg of ze iets van een balk van een spelletje wisten :D
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  dinsdag 12 juli 2016 @ 19:59:22 #122
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_163696383
Jezus wat fucking irritant dat ze ook precies deze week het gras gaan maaien... Ik had hem idd in mooi hoog gras geflikkerd.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 12 juli 2016 @ 20:43:36 #123
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_163697629
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 19:59 schreef ErkendFokker het volgende:
Jezus wat fucking irritant dat ze ook precies deze week het gras gaan maaien... Ik had hem idd in mooi hoog gras geflikkerd.
Dat zul je inderdaad net weer zien.
Ik snap dan ook niet wat ze met die stok doen als ze hem tegenkomen. Aan de kant gooien? Dan had ik hem toch wel gezien? Afgeven bij 't Zielhoes? Blijkbaar niet. Meenemen dan :?
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_163698991
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 20:43 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

Dat zul je inderdaad net weer zien.
Ik snap dan ook niet wat ze met die stok doen als ze hem tegenkomen. Aan de kant gooien? Dan had ik hem toch wel gezien? Afgeven bij 't Zielhoes? Blijkbaar niet. Meenemen dan :?
Kapotgegaan in de maaier?
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_163699073
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 21:31 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Kapotgegaan in de maaier?
Ze halen dat ding van de paal en gaat in de bak met zwerfvuil.
  † In Memoriam † dinsdag 12 juli 2016 @ 21:42:38 #126
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_163699413
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 19:15 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Probleem. Ik was in Noordpolderzijl. Echter, geen stok!
Het gras was daar inmiddels gemaaid. Ik vrees het ergste
RIP stok en sterkte nabestaanden ?
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_163699434
* OscarMopperkont houdt 1 minuut stilte ;(
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_163699442
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 21:34 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Ze halen dat ding van de paal en gaat in de bak met zwerfvuil.
Waarschijnlijk heb je gelijk. Het zijn of ambtenaren of mensen met een opgedrongen baantje waar ze geen zin in hebben. Alles dat anders is dan voorgeschreven moet weg.
  dinsdag 12 juli 2016 @ 21:52:09 #129
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_163699760
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 21:42 schreef just me het volgende:

[..]

RIP stok en sterkte nabestaanden ?
Ik verdenk Nattekat.
Die is me te stil de laatste tijd...
  † In Memoriam † dinsdag 12 juli 2016 @ 21:53:33 #130
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_163699812
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 21:52 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Ik verdenk Nattekat.
Die is me te stil de laatste tijd...
:o

hij is inderdaad héél erg stil :Y
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 12 juli 2016 @ 21:54:44 #131
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_163699869
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 21:52 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Ik verdenk Nattekat.
Die is me te stil de laatste tijd...
Nattekat maakt alleen lange reizen als het met OV haalbaar is, en dat is Noordpolderzijl absoluut niet!

Ik was daar rondom 15:00, dus morgenmiddag zullen we het weten.
Wie had ook alweer de reserve?
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_163699877
Ja godverdomme. Het is maar goed dat ik meerdere levens heb. :(

Dag broer.... ;(
  † In Memoriam † dinsdag 12 juli 2016 @ 21:59:50 #133
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_163700068
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 21:55 schreef Nattestok het volgende:
Ja godverdomme. Het is maar goed dat ik meerdere levens heb. :(

Dag broer.... ;(
Sterkte in deze moeilijke tijd :Y

Hij was maar een stok...
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  dinsdag 12 juli 2016 @ 22:00:44 #134
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_163700111
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 21:59 schreef just me het volgende:

[..]

Sterkte in deze moeilijke tijd :Y

Hij was maar een stok...
Zo stokoud is 'ie niet geworden...
  dinsdag 12 juli 2016 @ 22:01:00 #135
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  † In Memoriam † dinsdag 12 juli 2016 @ 22:02:02 #136
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_163700175
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 22:01 schreef MadMaster het volgende:
Is dit niks als opvolger?

[ afbeelding ]
Die is dan snel zo lek als een stok :)
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  dinsdag 12 juli 2016 @ 22:03:23 #137
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_163700239
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 22:02 schreef just me het volgende:

[..]

Die is dan snel zo lek als een stok :)
Ik probeer ook alleen maar me te denken...
  † In Memoriam † dinsdag 12 juli 2016 @ 22:05:16 #138
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_163700316
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 22:03 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Ik probeer ook alleen maar me te denken...
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  dinsdag 12 juli 2016 @ 22:06:34 #139
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_163700363
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 22:05 schreef just me het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ja, lekker bakkie erbij... c_/

Of deze:



Hoeft Nattekat niet meer met het OV... ^O^
  † In Memoriam † dinsdag 12 juli 2016 @ 22:07:12 #140
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_163700392
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 22:06 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Ja, lekker bakkie erbij... c_/

Of deze:

[ afbeelding ]

Hoeft Nattekat niet meer met het OV... ^O^
:o _O- _O-
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_163700669
Hij had nog een heel stokleven voor zich ;(
  dinsdag 12 juli 2016 @ 22:22:19 #142
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_163700983
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 21:54 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

Nattekat maakt alleen lange reizen als het met OV haalbaar is, en dat is Noordpolderzijl absoluut niet!

Ik was daar rondom 15:00, dus morgenmiddag zullen we het weten.
Wie had ook alweer de reserve?
Nog geen 5 km van treinstation.. Fiets mee en hebbes
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  † In Memoriam † dinsdag 12 juli 2016 @ 22:32:59 #143
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_163701385
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 22:13 schreef Nattestok het volgende:
Hij had nog een heel stokleven voor zich ;(
tijd om het stokje door te geven :7
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  dinsdag 12 juli 2016 @ 22:35:28 #144
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  † In Memoriam † dinsdag 12 juli 2016 @ 22:36:10 #145
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_163701484
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 22:35 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Esta Vette...
:D
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 12 juli 2016 @ 22:57:00 #146
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_163702126
quote:
11s.gif Op donderdag 9 juni 2016 17:44 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

O+
Spezza, kom je even uit je zomerslaap? Jij had de reserve. Kun je hem standby zetten? :)

Ik heb de gemeente Eemsmond ook nog een berichtje gestuurd. Niet geschoten is altijd mis

[ Bericht 6% gewijzigd door TARAraboemdijee op 12-07-2016 23:12:41 ]
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_163704450
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 21:53 schreef just me het volgende:

[..]

:o

hij is inderdaad héél erg stil :Y
dies op vakantie volgens mij :7
*ontvolg*
pi_163704476
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 22:57 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

Spezza, kom je even uit je zomerslaap? Jij had de reserve. Kun je hem standby zetten? :)

Ik heb de gemeente Eemsmond ook nog een berichtje gestuurd. Niet geschoten is altijd mis
Die heeft account door shredder gedaan.
  woensdag 13 juli 2016 @ 00:43:54 #149
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_163704700
quote:
2s.gif Op woensdag 13 juli 2016 00:26 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Die heeft account door shredder gedaan.
quote:
99s.gif Op maandag 4 juli 2016 22:32 schreef Spezza19 het volgende:
Tot ziens :W
R.I.P.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 13 juli 2016 @ 08:39:32 #150
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_163706926
quote:
2s.gif Op woensdag 13 juli 2016 00:26 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Die heeft account door shredder gedaan.
Waarom dat?

De speelploeg dunt wel flink uit zo. Eerst Fien weg, Tecumseh weg, Spezza weg en Nattekat is ook verdwenen
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  † In Memoriam † woensdag 13 juli 2016 @ 08:45:13 #151
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_163706989
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 08:39 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

Waarom dat?

De speelploeg dunt wel flink uit zo. Eerst Fien weg, Tecumseh weg, Spezza weg en Nattekat is ook verdwenen
Aan de andere kant hebben we nu MadMaster en Sjoef als actieve stok-zoekers erbij :)
En jammer dat er mensen, om wat voor reden dan ook, niet meer meespelen :Y
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  woensdag 13 juli 2016 @ 10:22:24 #152
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_163708133
quote:
7s.gif Op woensdag 13 juli 2016 08:45 schreef just me het volgende:

[..]

Aan de andere kant hebben we nu MadMaster en Sjoef als actieve stok-zoekers erbij :)
En jammer dat er mensen, om wat voor reden dan ook, niet meer meespelen :Y
Kan ook dat Spezza hem heeft verplaatst maar het niet kan posten op FOK! omdat ie geen account meer heeft?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 13 juli 2016 @ 10:23:50 #153
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_163708152
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 10:22 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Kan ook dat Spezza hem heeft verplaatst maar het niet kan posten op FOK! omdat ie geen account meer heeft?
Het account bestaat nog gewoon, hij post er zelf niet meer mee.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  woensdag 13 juli 2016 @ 10:24:12 #154
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_163708156
quote:
6s.gif Op woensdag 13 juli 2016 10:23 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Het account bestaat nog gewoon, hij post er zelf niet meer mee.
Wie dan wel?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 13 juli 2016 @ 10:27:10 #155
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_163708196
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 10:24 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Wie dan wel?
Ik denk dat er een Pokémon op zat en iemand hem toen heeft gevonden.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  † In Memoriam † woensdag 13 juli 2016 @ 10:30:12 #156
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_163708251
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 10:24 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Wie dan wel?
_O- _O-
quote:
6s.gif Op woensdag 13 juli 2016 10:27 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Ik denk dat er een Pokémon op zat en iemand hem toen heeft gevonden.
Ik was het niet want ik kan geen Pokémons vangen 8-)
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_163709316
quote:
7s.gif Op woensdag 13 juli 2016 08:45 schreef just me het volgende:

[..]

Aan de andere kant hebben we nu MadMaster en Sjoef als actieve stok-zoekers erbij :)
En jammer dat er mensen, om wat voor reden dan ook, niet meer meespelen :Y
En hier ook een nieuwe gebruiker die de stok ook wel een keer wil vangen. :Y
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
  † In Memoriam † woensdag 13 juli 2016 @ 11:44:41 #158
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_163709411
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 11:38 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

En hier ook een nieuwe gebruiker die de stok ook wel een keer wil vangen. :Y
_O_
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  woensdag 13 juli 2016 @ 11:52:07 #159
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_163709563
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 11:38 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

En hier ook een nieuwe gebruiker die de stok ook wel een keer wil vangen. :Y
regio?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  † In Memoriam † woensdag 13 juli 2016 @ 12:10:10 #160
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_163709837
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 11:52 schreef Maanvis het volgende:

[..]

regio?
sesamstraat en omgeving :+
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  woensdag 13 juli 2016 @ 12:50:00 #161
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_163710533
Evt. kan ik vrijdag weer een nieuwe plaatsen. Heb nog genoeg materiaal thuis om een stok van te bouwen.
  woensdag 13 juli 2016 @ 12:51:12 #162
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_163710549
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 11:52 schreef Maanvis het volgende:

[..]

regio?
Noord Holland, als ik het eerder goed gelezen heb.
Kunnen we eindelijk iets doen met dat gemopper van de oosterlingen dat er in het Westen niets gebeurt.

Mits er een stok aanwezig is, uiteraard...
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 13 juli 2016 @ 13:03:37 #163
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_163710746
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 12:50 schreef ErkendFokker het volgende:
Evt. kan ik vrijdag weer een nieuwe plaatsen. Heb nog genoeg materiaal thuis om een stok van te bouwen.
Topplan!
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  woensdag 13 juli 2016 @ 13:05:18 #164
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_163710770
Is de stok weer weg dan?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  woensdag 13 juli 2016 @ 13:09:56 #165
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_163710828
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 13:05 schreef kanovinnie het volgende:
Is de stok weer weg dan?
Ja.. Gras gemaaid en stok weggehaald :'(
  woensdag 13 juli 2016 @ 13:12:16 #166
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_163710874
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 12:51 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Noord Holland, als ik het eerder goed gelezen heb.
Kunnen we eindelijk iets doen met dat gemopper van de oosterlingen dat er in het Westen niets gebeurt.

Ik denk dat het gezien de users die nu wegblijven wel mee zal vallen met het gemopper vanaf nu :)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  † In Memoriam † woensdag 13 juli 2016 @ 13:23:22 #167
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_163711073
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 12:51 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Noord Holland, als ik het eerder goed gelezen heb.
Kunnen we eindelijk iets doen met dat gemopper van de oosterlingen dat er in het Westen niets gebeurt.

Mits er een stok aanwezig is, uiteraard...
:D

quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 13:12 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ik denk dat het gezien de users die nu wegblijven wel mee zal vallen met het gemopper vanaf nu :)
Met een OscarMopperkont is ons midden

_O- _O-
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  woensdag 13 juli 2016 @ 13:24:24 #168
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_163711087
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 13:12 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ik denk dat het gezien de users die nu wegblijven wel mee zal vallen met het gemopper vanaf nu :)
Die zoekpuzzel in de weilanden van Groningen door TARAraboemdijee was natuurlijk de limit voor de niet puzzelaars onder ons...
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 13 juli 2016 @ 13:39:50 #169
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_163711377
quote:
12s.gif Op woensdag 13 juli 2016 13:24 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Die zoekpuzzel in de weilanden van Groningen door TARAraboemdijee was natuurlijk de limit voor de niet puzzelaars onder ons...
Geheel volgens de regels :D
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  woensdag 13 juli 2016 @ 13:43:32 #170
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  woensdag 13 juli 2016 @ 13:48:02 #171
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_163711528
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 13:43 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Precies, net als ik bij Zunderdorp... ^O^
Zoals alle verplaatsingen tot nu toe.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_163711560
quote:
12s.gif Op woensdag 13 juli 2016 13:24 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Die zoekpuzzel in de weilanden van Groningen door TARAraboemdijee was natuurlijk de limit voor de niet puzzelaars onder ons...
Het was voor mij gewoon te ver rijden om tussendoor te kunnen doen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-07-2016 13:50:00 ]
  woensdag 13 juli 2016 @ 13:50:29 #173
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_163711575
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 13:49 schreef m1st1g het volgende:

[..]

Het was voor mij gewoon te ver rijden om tussendoor te kunnen doen.
Met de juiste pillen ben je er in een uur. Alleen terug op deze wereld komen duurt wat langer.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_163711576
Ik las af en toe wel mee en dacht vaak; "En dan noemen ze MIJ een mopperkont?" _O-
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 13 juli 2016 @ 14:56:31 #175
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_163712827
quote:
2s.gif Op woensdag 13 juli 2016 00:26 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Die heeft account door shredder gedaan.
hij zal vast wel weer een kloon stand by gezet hebben of al ingewerkt hebben
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  † In Memoriam † woensdag 13 juli 2016 @ 15:58:42 #176
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_163714239
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 14:56 schreef rubbereend het volgende:

[..]

hij zal vast wel weer een kloon stand by gezet hebben of al ingewerkt hebben
oh wat gezellig dat je daarvoor speciaal naar het topic komt :+
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  woensdag 13 juli 2016 @ 17:57:56 #177
458335 Stokslag12
Dan gebeurt het
pi_163716702
Is de stok nu echt weg?
Wat nu? Ik heb nog niet eens de kans gehad om 'm op te pikken.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 13 juli 2016 @ 19:25:18 #178
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_163718172
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2016 17:57 schreef Stokslag12 het volgende:
Is de stok nu echt weg?
Wat nu? Ik heb nog niet eens de kans gehad om 'm op te pikken.
Jup, na 24 uur geen melding, hij is echt weg.
ErkendFokker heeft al aangegeven een nieuwe te gaan maken
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_163720318
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 19:25 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

Jup, na 24 uur geen melding, hij is echt weg.
ErkendFokker heeft al aangegeven een nieuwe te gaan maken
Is het dan een erkende Fokstok?
  woensdag 13 juli 2016 @ 22:31:32 #180
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_163722253
quote:
12s.gif Op woensdag 13 juli 2016 21:11 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Is het dan een erkende Fokstok?
zeker
  † In Memoriam † woensdag 13 juli 2016 @ 22:39:42 #181
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_163722520
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2016 22:31 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

zeker
Erkend Fokker Fok!-stok, volgens de bond van Fokkers :s)
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  woensdag 13 juli 2016 @ 23:16:15 #182
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_163723651
Jemig is die stok nu weer pleite? :o
Same shit, different day
SC hopper present
  woensdag 13 juli 2016 @ 23:17:11 #183
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_163723675
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 23:16 schreef Koen66 het volgende:
Jemig is die stok nu weer pleite? :o
Binnenkort ligt z'n kop voor een shisha lounge...
  † In Memoriam † donderdag 14 juli 2016 @ 00:11:27 #184
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_163724586
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 23:16 schreef Koen66 het volgende:
Jemig is die stok nu weer pleite? :o
niet relevant :)

[ Bericht 4% gewijzigd door just me op 14-07-2016 09:34:53 ]
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_163725760
:')
lekker faxen heel de dag echt genot
  donderdag 14 juli 2016 @ 09:56:02 #186
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_163727194
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juli 2016 06:32 schreef wolfrolf het volgende:
:')
:') als in 'ik heb de stok verplaatst zonder het te zeggen en kijk eens hoe schattig jullie zijn om nu alweer een nieuwe te plaatsen' ?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_163727216
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 09:56 schreef Maanvis het volgende:

[..]

:') als in 'ik heb de stok verplaatst zonder het te zeggen' ?
Nee oh nee, zeer zeker niet.

Ik vind het komisch dat de Stok in een grasmaaier is fijngemalen.

Ik heb de stok niet.
lekker faxen heel de dag echt genot
  donderdag 14 juli 2016 @ 09:58:41 #188
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_163727241
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juli 2016 09:57 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Nee oh nee, zeer zeker niet.

Ik vind het komisch dat de Stok in een grasmaaier is fijngemalen.

Ik heb de stok niet.
Oke gelukkig, die 1-smiley reacties zijn vaak voor meerdere uitleggen vatbaar :D
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 14 juli 2016 @ 17:20:41 #189
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_163737385
Wat n ku# spel is dit toch geworden :')
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
  donderdag 14 juli 2016 @ 17:22:28 #190
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_163737453
quote:
15s.gif Op donderdag 14 juli 2016 17:20 schreef Prowl het volgende:
Wat n ku# spel is dit toch geworden :')
Hoezo? :o
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 14 juli 2016 @ 17:32:38 #191
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_163737743
misschien iets aan de titel laten doen voor iemand daar weer is :P
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 14 juli 2016 @ 19:05:48 #192
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_163739553
quote:
15s.gif Op donderdag 14 juli 2016 17:20 schreef Prowl het volgende:
Wat n ku# spel is dit toch geworden :')
dan moet je er wel eerst 1 hebben om de stok in te stoppen ;)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 14 juli 2016 @ 19:10:40 #193
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_163739667
quote:
15s.gif Op donderdag 14 juli 2016 17:20 schreef Prowl het volgende:
Wat n ku# spel is dit toch geworden :')
Wattan?
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  vrijdag 15 juli 2016 @ 15:50:33 #194
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_163760426
Duurt ff wat langer want action verkoopt geen codesloten meer..
pi_163807231
quote:
15s.gif Op donderdag 14 juli 2016 17:20 schreef Prowl het volgende:
Wat n ku# spel is dit toch geworden :')
:Y
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 17 juli 2016 @ 16:22:27 #196
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_163809403
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2016 14:38 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

:Y
Hoezo dan?
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  maandag 18 juli 2016 @ 12:58:08 #197
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_163827103
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 15:50 schreef ErkendFokker het volgende:
Duurt ff wat langer want action verkoopt geen codesloten meer..
Doet 'ie het al weer?
  † In Memoriam † maandag 18 juli 2016 @ 13:37:14 #198
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_163827939
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 15:50 schreef ErkendFokker het volgende:
Duurt ff wat langer want action verkoopt geen codesloten meer..
* just me wil wel wat doneren indien nodig :Y
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  maandag 18 juli 2016 @ 14:19:21 #199
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_163828948
quote:
1s.gif Op maandag 18 juli 2016 13:37 schreef just me het volgende:

[..]

* just me wil wel wat doneren indien nodig :Y
Je hebt nog een kant en klare stok met slot in de aanbieding?
  maandag 18 juli 2016 @ 16:30:18 #200
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_163831931
Ik heb hem geplaatst. Met een slecht slot. Code stuur ik naar Tara, mag hij de codes verder verdelen. Ik ga namelijk nu op vakantie dus was allemaal een beetje krap krab krap.

Advies is wel om het slotje te vervangen indien iemand nog eentje heeft. Hiervoor had de action namelijk wel van die compacte codesloten, maar die zijn niet meer te vinden. Ook bij andere winkels kon ik ze niet vinden. Alles heeft nu een hele dikke kabel die je niet door een gat kan prutsen.

Pics over 5 minuten.
  maandag 18 juli 2016 @ 17:37:43 #201
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_163833752



  maandag 18 juli 2016 @ 17:50:07 #202
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  maandag 18 juli 2016 @ 18:05:33 #203
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_163834398
Pinpoint van de vorige locatie: waar hij dus verdwenen is:
https://www.google.nl/map(...).4317163!4d6.5833247
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 18 juli 2016 @ 19:43:36 #204
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_163836591
Ha, 1 van de weinige plekken waar aan de andere kant van de weg een ander plaatsnaambord staat (links Middelberg, rechts Engelbert).
Misschien als ik tijd over heb morgen, misschien niet.
Als iemand anders wil, ga je gang. Code ga ik zo doorgeven aan de mensen uit de OP
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_163836624
Oei het gras staat nog wel hoog daar.
  maandag 18 juli 2016 @ 19:48:46 #206
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_163836737
quote:
11s.gif Op maandag 18 juli 2016 19:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
Oei het gras staat nog wel hoog daar.
klopt, wel riskant.
Snel halen dus!
pi_163836866
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 19:43 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ha, 1 van de weinige plekken waar aan de andere kant van de weg een ander plaatsnaambord staat (links Middelberg, rechts Engelbert).
Misschien als ik tijd over heb morgen, misschien niet.
Als iemand anders wil, ga je gang. Code ga ik zo doorgeven aan de mensen uit de OP
Ik sta niet in de OP maar ontvang de code ook graag.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
  maandag 18 juli 2016 @ 20:05:11 #208
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_163837207
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 19:43 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ha, 1 van de weinige plekken waar aan de andere kant van de weg een ander plaatsnaambord staat (links Middelberg, rechts Engelbert).
Misschien als ik tijd over heb morgen, misschien niet.
Als iemand anders wil, ga je gang. Code ga ik zo doorgeven aan de mensen uit de OP
Je mag mij de code ook bekend maken...
  † In Memoriam † dinsdag 19 juli 2016 @ 11:55:01 #209
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_163852117
* just me heeft voorlopig geen tijd om op stokjacht te gaan.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 19 juli 2016 @ 12:21:26 #210
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_163852712
Aangezien Engelbert de eerste foto was keek ik bij dat bord. Geen stok. Toch maar even de weg oversteken. Daar gelukkig wel. Hij lag dus aan het bord van Middelbert. Stok heeft een nieuw plekje gekregen. Foto's komen eraan.

Ook even een foto van de huidige stok gemaakt, voor in de OP:
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  † In Memoriam † dinsdag 19 juli 2016 @ 12:35:37 #211
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_163852987
Yeah het spel is weer begonnen !
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 19 juli 2016 @ 12:50:17 #212
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_163853280
En hij ligt in het mooie:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In het kader van 'het is ook nooit goed', hier is wel gemaaid, maar daardoor ligt ie wel enorm in het zicht.
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 14:15:56 #213
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_163855400
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 12:50 schreef TARAraboemdijee het volgende:

In het kader van 'het is ook nooit goed', hier is wel gemaaid, maar daardoor ligt ie wel enorm in het zicht.
Voordeel, wie komt er in hemelsnaam in Bökhorn...
  dinsdag 19 juli 2016 @ 17:54:18 #214
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_163860175
Nu ligt ie gewoon bij iemand in de tuin of net tussen 2 woningen in.... 8-)
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  woensdag 20 juli 2016 @ 14:40:03 #215
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_163880292
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 17:54 schreef chufi het volgende:
Nu ligt ie gewoon bij iemand in de tuin of net tussen 2 woningen in.... 8-)
Leuk zo'n fokstok als huisdier :)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 20 juli 2016 @ 15:23:31 #216
16570 Thijz
Ignorance Is Bliss
pi_163881334
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 12:35 schreef just me het volgende:
Yeah het spel is weer begonnen !
^O^ Nu mét spaghetti-sliert. :P
Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.
Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Catwoman1986 het volgende:
Held :D
  woensdag 20 juli 2016 @ 15:33:11 #217
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_163881595
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 15:23 schreef Thijz het volgende:

[..]

^O^ Nu mét spaghetti-sliert. :P
Misschien een alarm icoontje met 'deze stok is electronisch beveiligd tegen diefstal' erbij zetten?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_163895179
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 14:40 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Leuk zo'n fokstok als huisdier :)
Correct!
  † In Memoriam † donderdag 21 juli 2016 @ 00:01:27 #219
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_163895545
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 23:50 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

Correct!
ben je een beetje sjagrijnig de laatste tijd ?
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  donderdag 21 juli 2016 @ 04:50:39 #220
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_163898189
quote:
7s.gif Op donderdag 21 juli 2016 00:01 schreef just me het volgende:

[..]

ben je een beetje sjagrijnig de laatste tijd ?
Correct :D
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_163898995
quote:
7s.gif Op donderdag 21 juli 2016 00:01 schreef just me het volgende:

[..]

ben je een beetje sjagrijnig de laatste tijd ?
Ja.
  † In Memoriam † donderdag 21 juli 2016 @ 08:58:31 #222
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_163899114
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 08:47 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

Ja.
:{
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 21 juli 2016 @ 09:06:56 #223
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_163899194
Niemand die hem wilt halen? Hij ligt best redelijk dichtbij de stad.
Ik heb ook nog geen pinpoint gezien
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  donderdag 21 juli 2016 @ 09:26:17 #224
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_163899448
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 09:06 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Niemand die hem wilt halen? Hij ligt best redelijk dichtbij de stad.
Ik heb ook nog geen pinpoint gezien
lol ik dacht dat het om pokémons ging.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 21 juli 2016 @ 12:27:59 #225
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_163902962
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 09:06 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Niemand die hem wilt halen? Hij ligt best redelijk dichtbij de stad.
Ik heb ook nog geen pinpoint gezien
Pinpoint is mij bekend, maar die ga ik hier niet posten.
Dan had je het zelf namelijk ook wel kunnen doen...

En nee, dat gebied mijd ik...
pi_163903279
Hooray for boobies!
  donderdag 21 juli 2016 @ 12:58:59 #227
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_163903633
quote:
Fijn dat je een leuke reis hebt gehad :9
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  † In Memoriam † donderdag 21 juli 2016 @ 13:22:37 #228
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_163904327
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 12:58 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Fijn dat je een leuke reis hebt gehad :9
:D
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  donderdag 21 juli 2016 @ 13:27:50 #229
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_163904451
quote:
7s.gif Op donderdag 21 juli 2016 13:22 schreef just me het volgende:

[..]

:D
Wie is jouw favoriete pokémon?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  † In Memoriam † donderdag 21 juli 2016 @ 13:28:25 #230
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_163904466
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 13:27 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Wie is jouw favoriete pokémon?
Ik heb een windows telefoon dus geen pokémons voor mij :{
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  donderdag 21 juli 2016 @ 15:52:31 #231
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_163907686
je zegt een leuk ritje en gelijk worden er allerlei conclusies getrokken.... :')
Hooray for boobies!
  donderdag 21 juli 2016 @ 15:54:30 #233
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_163907708
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 15:53 schreef Spockjuh_ het volgende:
je zegt een leuk ritje en gelijk worden er allerlei conclusies getrokken.... :')
Je plaatst toch die coördinaten?
pi_163907721
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 15:54 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Je plaatst toch die coördinaten?
ik plaats inderdaad een pinpoint, scherp opgemerkt ^O^
Hooray for boobies!
  donderdag 21 juli 2016 @ 15:55:30 #235
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_163907740
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 15:54 schreef Spockjuh_ het volgende:

[..]

ik plaats inderdaad een pinpoint, scherp opgemerkt ^O^
Waarom?
Dan had Taraboemdinges dat toch zelf ook wel kunnen doen?
pi_163907755
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 15:55 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Waarom?
Dan had Taraboemdinges dat toch zelf ook wel kunnen doen?
waarom niet?
Hooray for boobies!
  donderdag 21 juli 2016 @ 15:57:29 #237
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_163907775
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 15:56 schreef Spockjuh_ het volgende:

[..]

waarom niet?
Beantwoord gewoon even mijn vraag.
De reden van mijn vraag heb ik al eerder gemeld...
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 21 juli 2016 @ 15:58:23 #238
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_163907803
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 15:55 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Waarom?
Dan had Taraboemdinges dat toch zelf ook wel kunnen doen?
Neuh, ik weet waar ie ligt, heb hem daar zelf neergelegd. Nu is er tenminste 1 persoon op zoek geweest
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_163907821
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 15:57 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Beantwoord gewoon even mijn vraag.
De reden van mijn vraag heb ik al eerder gemeld...
reden van jou weet ik niet, die van mij is dat ik de stok in beweging wil hebben. Als dan een pinpoint daarbij helpt om het te versnellen zeg ik doen :Y
Hooray for boobies!
pi_163908085
Egoïsme is weer hoog
  donderdag 21 juli 2016 @ 16:16:01 #241
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_163908144
Je kunt de stok zo over het bord trekken dus ik vermoed dat ie inmiddels ook weer verdwenen is of is het slot er 3x omheen gedraaid?
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_163908153
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 16:13 schreef Ou-Tannu het volgende:
Egoïsme is weer hoog
-O-
Hooray for boobies!
  donderdag 21 juli 2016 @ 16:25:01 #243
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_163908291
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 15:53 schreef Spockjuh_ het volgende:
je zegt een leuk ritje en gelijk worden er allerlei conclusies getrokken.... :')
met een smiley :D
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 21 juli 2016 @ 16:25:41 #244
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_163908301
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 16:13 schreef Ou-Tannu het volgende:
Egoïsme is weer hoog
Weet je wat ook hoog is? :D
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  † In Memoriam † donderdag 21 juli 2016 @ 17:15:22 #245
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_163909393
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 16:25 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Weet je wat ook hoog is? :D
:Y de lat
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  donderdag 21 juli 2016 @ 17:58:38 #246
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_163910333
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 15:59 schreef Spockjuh_ het volgende:

[..]

reden van jou weet ik niet, die van mij is dat ik de stok in beweging wil hebben. Als dan een pinpoint daarbij helpt om het te versnellen zeg ik doen :Y
Ik wacht de versnelling af...
pi_163911350
Wat een gemopper weer.

Geniet van de zon mensen. 8-)
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_163912169
quote:
6s.gif Op donderdag 21 juli 2016 17:58 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Ik wacht de versnelling af...
mogelijke versnelling..... ...... ...... leuk die puntjes, om vrolijk van te worden :P
Hooray for boobies!
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 21 juli 2016 @ 19:44:43 #249
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_163912332
Anyway, ik ga vanaf morgenavond op vakantie. Het zou fijn zijn als iemand bij de aankomende verplaatsingen even de locaties, coordinaten etc bijhoudt. :)
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_163917230
Ik ben vanaf maandag in de stad, dus kan dan evt wel een tochtje wagen :) iemand de code voor me?
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 22 juli 2016 @ 07:19:28 #251
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_163921316
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 22:39 schreef DeProf het volgende:
Ik ben vanaf maandag in de stad, dus kan dan evt wel een tochtje wagen :) iemand de code voor me?
verstuurd
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  vrijdag 22 juli 2016 @ 11:13:05 #252
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_163924187
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 22:39 schreef DeProf het volgende:
Ik ben vanaf maandag in de stad, dus kan dan evt wel een tochtje wagen :) iemand de code voor me?
als je hem nog niet hebt dm me maaer even :)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  † In Memoriam † vrijdag 22 juli 2016 @ 11:17:30 #253
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_163924284
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 11:13 schreef Maanvis het volgende:

[..]

als je hem nog niet hebt dm me maaer even :)
Kijk eens naar de post van Tara nêt boven jouw post :)
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  vrijdag 22 juli 2016 @ 11:18:03 #254
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_163924297
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 11:17 schreef just me het volgende:

[..]

Kijk eens naar de post van Tara nêt boven jouw post :)
die viel net buiten de pagina :D
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  † In Memoriam † vrijdag 22 juli 2016 @ 12:26:23 #255
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_163925760
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 11:18 schreef Maanvis het volgende:

[..]

die viel net buiten de pagina :D
maar wel aardig van je :Y
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  vrijdag 22 juli 2016 @ 12:30:49 #256
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_163925835
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 12:26 schreef just me het volgende:

[..]

maar wel aardig van je :Y
jij bent ook lief :)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  † In Memoriam † vrijdag 22 juli 2016 @ 12:54:08 #257
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_163926186
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 12:30 schreef Maanvis het volgende:

[..]

jij bent ook lief :)
*O* :Y *O*
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_164003562
tis maar goed dat het een balkje met een kwak tape is.. anders had die allang wortel geschoten..
  maandag 25 juli 2016 @ 18:33:46 #259
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_164003646
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 18:29 schreef Ou-Tannu het volgende:
tis maar goed dat het een balkje met een kwak tape is.. anders had die allang wortel geschoten..
Met het herhaaldelijk verdwijnen van die stok is dat best handig...
  maandag 25 juli 2016 @ 18:50:13 #260
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_164003976
Ja ik had ineens geen tijd meer om er iets moois van te maken :(
  maandag 25 juli 2016 @ 19:10:41 #261
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_164004514
Is er nu al iemand wezen kijken of ie er nog ligt?
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  dinsdag 26 juli 2016 @ 09:33:24 #262
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_164015334
stokvakantie B-)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_164043255
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 09:33 schreef Maanvis het volgende:
stokvakantie B-)
Denk dat die intussen wel vertrokken is naar de stokamas
pi_164043283
even serieus nu, kan iemand checken of de stok er uberhaupt nog ligt? Is de stok weer pleitte dan ben ik voor het uitzetten van de stok ergens centraal in nederland, bv provincie utrecht, zodat het spel weer verder kan.

Ik opper een idee, puur om over na te denken ;)
Hooray for boobies!
  † In Memoriam † woensdag 27 juli 2016 @ 13:14:12 #265
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_164043301
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 13:13 schreef Spockjuh_ het volgende:
even serieus nu, kan iemand checken of de stok er uberhaupt nog ligt? Is de stok weer pleitte dan ben ik voor het uitzetten van de stok ergens centraal in nederland, bv provincie utrecht, zodat het spel weer verder kan.

Ik opper een idee, puur om over na te denken ;)
op zich goed plan maar wie woont er daar in de buurt ? :+
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_164043361
Gewoon een nieuwe planten.. Oude rot wel weg
pi_164043367
quote:
7s.gif Op woensdag 27 juli 2016 13:14 schreef just me het volgende:

[..]

op zich goed plan maar wie woont er daar in de buurt ? :+
eerst maar eens kijken of de stok er nog ligt ;) mocht dat niet zo zijn moeten we natuurlijk eerst weer een nieuwe stok fabriceren en deze dan verplaatsen naar een centraal punt.
Hooray for boobies!
pi_164043387
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 13:16 schreef Ou-Tannu het volgende:
Gewoon een nieuwe planten.. Oude rot wel weg
nah, als de stok er nog ligt dan gaat het spel natuurlijk gewoon verder en is het een kwestie van hopen dat iemand het reservaat Groningen wil bezoeken en er ook weer uitkomt 8-)
Hooray for boobies!
  † In Memoriam † woensdag 27 juli 2016 @ 13:18:39 #269
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_164043417
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 13:17 schreef Spockjuh_ het volgende:

[..]

nah, als de stok er nog ligt dan gaat het spel natuurlijk gewoon verder en is het een kwestie van hopen dat iemand het reservaat Groningen wil bezoeken en er ook weer uitkomt 8-)
Vooral dat laatste :)

Ik ga die kant niet op :N
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_164043720
quote:
7s.gif Op woensdag 27 juli 2016 13:18 schreef just me het volgende:

[..]

Vooral dat laatste :)

Ik ga die kant niet op :N
Als de stok er nog zou liggen dan kan ik er een middagje weg van maken met Bollo en flappie in combi met het lauwersmeer. OVB, mits, indien etc etc
Hooray for boobies!
  † In Memoriam † woensdag 27 juli 2016 @ 13:36:26 #271
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_164043827
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 13:32 schreef Spockjuh_ het volgende:

[..]

Als de stok er nog zou liggen dan kan ik er een middagje weg van maken met Bollo en flappie in combi met het lauwersmeer. OVB, mits, indien etc etc
Ik begrijp je :Y
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_164044607
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 13:32 schreef Spockjuh_ het volgende:

[..]

Als de stok er nog zou liggen dan kan ik er een middagje weg van maken met Bollo en flappie in combi met het lauwersmeer. OVB, mits, indien etc etc
kom je echt maar op 1 manier achter..
pi_164044645
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 14:12 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

kom je echt maar op 1 manier achter..
klopt, dat iemand wonende in de regio aldaar even snel gaat kijken :Y
Hooray for boobies!
pi_164045490
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 14:14 schreef Spockjuh_ het volgende:

[..]

klopt, dat iemand wonende in de regio aldaar even snel gaat kijken :Y
niet mijn regio :+ en kom er ook niet in de buurt meer XD
pi_164046981
Hey een ander slot? is de code nogsteeds 3**5 ?
pi_164047185
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 16:22 schreef CarltonBanks het volgende:
Hey een ander slot? is de code nogsteeds 3**5 ?
:N
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
  † In Memoriam † woensdag 27 juli 2016 @ 16:34:45 #277
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_164047223
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juli 2016 16:32 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

:N
Hé mopperkont geef je dan wel de code door aan Carlton ?
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_164047290
quote:
7s.gif Op woensdag 27 juli 2016 16:34 schreef just me het volgende:

[..]

Hé mopperkont geef je dan wel de code door aan Carlton ?
Thanks :)
pi_164048225
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 13:13 schreef Spockjuh_ het volgende:
even serieus nu, kan iemand checken of de stok er uberhaupt nog ligt? Is de stok weer pleitte dan ben ik voor het uitzetten van de stok ergens centraal in nederland, bv provincie utrecht, zodat het spel weer verder kan.

Ik opper een idee, puur om over na te denken ;)
Ik kom voorlopig niet in het noorden van het land. Het verst dat ik die richting op ga is Almelo.
  woensdag 27 juli 2016 @ 21:00:10 #280
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_164052990
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 13:13 schreef Spockjuh_ het volgende:
even serieus nu, kan iemand checken of de stok er uberhaupt nog ligt? Is de stok weer pleitte dan ben ik voor het uitzetten van de stok ergens centraal in nederland, bv provincie utrecht, zodat het spel weer verder kan.

Ik opper een idee, puur om over na te denken ;)
Wie de schoen past..
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 27 juli 2016 @ 21:02:53 #281
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_164053076
Ik heb ook echt geen zin om 400km te rijden voor een dooie mus. Beter belt iemand de eigenaar van dat huis op dat die effe gaat kijken.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  † In Memoriam † woensdag 27 juli 2016 @ 21:24:37 #282
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_164053603
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 21:02 schreef Maanvis het volgende:
Beter belt iemand de eigenaar van dat huis op dat die effe gaat kijken.
_O-
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  woensdag 27 juli 2016 @ 21:34:51 #283
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_164053858
quote:
7s.gif Op woensdag 27 juli 2016 21:24 schreef just me het volgende:

[..]

_O-
Als toch niemand van ons het zoekt ;)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 27 juli 2016 @ 21:52:36 #284
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_164054318
Waar zijn al die Groningse spelers dan?
  † In Memoriam † woensdag 27 juli 2016 @ 22:33:00 #285
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_164055411
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 21:52 schreef ErkendFokker het volgende:
Waar zijn al die Groningse spelers dan?
ook zoek :7
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_164077364
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 21:52 schreef ErkendFokker het volgende:
Waar zijn al die Groningse spelers dan?
Fokstok is uit.
Pokemon Go is in.

:+
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
  donderdag 28 juli 2016 @ 22:50:55 #287
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_164077495
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 21:52 schreef ErkendFokker het volgende:
Waar zijn al die Groningse spelers dan?
Op vakantie meende ik me te herinneren..
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  vrijdag 29 juli 2016 @ 09:21:15 #288
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_164083302
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juli 2016 22:45 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Fokstok is uit.
Pokemon Go is in.

:+
misschien zit er een zeldzame pokémon op de pinpoint :)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_164112749
ben aan het kijken hier in bokhörn maar hij ligt hier niet meer.

hij is weg.
Take the risk or lose the chance
pi_164112803
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 17:11 schreef gebrokenglas het volgende:
ben aan het kijken hier in bokhörn maar hij ligt hier niet meer.

hij is weg.
toevallig foto's gemaakt van het bord waar de stok zou moeten liggen?
Hooray for boobies!
  zaterdag 30 juli 2016 @ 17:13:54 #291
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_164112805
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 17:11 schreef gebrokenglas het volgende:
ben aan het kijken hier in bokhörn maar hij ligt hier niet meer.

hij is weg.
Misschien heeft de bewoner hem..
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_164113089
Stok weer weg. _O-

Zullen we Groningen vanaf nu maar mijden? Ze jatten daar zelfs stokken. :')
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
  zaterdag 30 juli 2016 @ 17:39:41 #293
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_164113433
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 17:11 schreef gebrokenglas het volgende:
ben aan het kijken hier in bokhörn maar hij ligt hier niet meer.

hij is weg.
Vast weer in zo'n aardscheur daar verdwenen...

Wie maakt er weer een stok en faxt 'm even naar mij?
  zaterdag 30 juli 2016 @ 18:00:26 #294
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_164113943
Pffff. En ik heb ook geen mail dat hij gevonden is. Kinderachtig gedoe
  † In Memoriam † zaterdag 30 juli 2016 @ 18:03:16 #295
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_164114023
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 17:39 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Vast weer in zo'n aardscheur daar verdwenen...

Wie maakt er weer een stok en faxt 'm even naar mij?
hij paste niet door de fax, nu is de stok kapot :7
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_164114150
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 17:11 schreef gebrokenglas het volgende:
ben aan het kijken hier in bokhörn maar hij ligt hier niet meer.

hij is weg.
Maanvis heeft 'm.
  zaterdag 30 juli 2016 @ 18:11:17 #297
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_164114192
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 18:00 schreef ErkendFokker het volgende:
Pffff. En ik heb ook geen mail dat hij gevonden is. Kinderachtig gedoe
http://www.amberalert.nl/

Lag 'ie niet gewoon bij iemand in de tuin?



[ Bericht 7% gewijzigd door MadMaster op 30-07-2016 18:20:11 ]
pi_164114534
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 17:13 schreef Spockjuh_ het volgende:

[..]

toevallig foto's gemaakt van het bord waar de stok zou moeten liggen?
Ja. Zal zo even proberen te uploaden. Dat bord staat inderdaad eigenlijk zowat in die tuin van dat huis daar. En het gras was superkort gemaaid. Golfbaankort.
Dacht er nog over van zal ik even aanbellen om te vragen? Maarja ook zo vaag.
Het mens van het huis aan de overkant zat al te kijken en te roepen wat die stilstaande auto daar moest....
Zal me niet verbazen als ze mijn kenteken opgeschreven heeft..
Take the risk or lose the chance
pi_164114603
Maar dit betekent dus weer de start van een nieuwe ronde? Helaas.
Take the risk or lose the chance
  zaterdag 30 juli 2016 @ 18:34:26 #300
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_164114629
Tijd voor een heavy duty stok dan maar? Art gekeurd slot eraan?
  zaterdag 30 juli 2016 @ 18:53:06 #301
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_164115041
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 18:33 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar dit betekent dus weer de start van een nieuwe ronde? Helaas.
Als iedereen nou zijn/haar eigen stok maakt en die ergens aan een plaatsnaambord bevestigd, dan moet het toch wel weer gaan lukken?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')