Tis mooi geweest met die vage plaatsnaambordjes.. Gewoon geen single paal plaatsnaamborden meer en geen sloten die je uit kunt rekkkenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 19:08 schreef Spockjuh_ het volgende:
dat gaat dus een nieuwe stok worden die we ergens centraal in Nederland gaan dumpen?
De bewoonde wereld lijkt me op zich goed genoeg...quote:Op zaterdag 30 juli 2016 19:08 schreef Spockjuh_ het volgende:
dat gaat dus een nieuwe stok worden die we ergens centraal in Nederland gaan dumpen?
dat lijkt mij sowieso handig, ongeacht de situatiequote:Op zaterdag 30 juli 2016 19:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis mooi geweest met die vage plaatsnaambordjes.. Gewoon geen single paal plaatsnaamborden meer en geen sloten die je uit kunt rekkken
mooi, de keuze valt dus op gelderlandquote:Op zaterdag 30 juli 2016 19:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De bewoonde wereld lijkt me op zich goed genoeg...
Wat zit je nu te mauwen over Maanvis, eerst zeg je dat hij de stok heeft, nu weer dat het de wraak van Maanvis is?quote:
Ik vind het best, komen die kinderen van je er ook weer eens uit tijdens de vakantie...quote:Op zaterdag 30 juli 2016 19:34 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
mooi, de keuze valt dus op gelderland![]()
die vakantie is al een week of 3 voorbijquote:Op zaterdag 30 juli 2016 19:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind het best, komen die kinderen van je er ook weer eens uit tijdens de vakantie...
Ja, ga eruit met een knal enzoquote:Op zaterdag 30 juli 2016 19:36 schreef just me het volgende:
[..]
Wat zit je nu te mauwen over Maanvis, eerst zeg je dat hij de stok heeft, nu weer dat het de wraak van Maanvis is?
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 19:38 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
die vakantie is al een week of 3 voorbijeikel
![]()
quote:Zomervakantie 2016
Regio noord: 16 juli t/m 28 augustus 2016
Regio midden: 9 juli t/m 21 augustus 2016
Regio zuid: 23 juli t/m 4 september 2016
En wie had dat ding ook weer naar Grun gebracht?quote:Regio Midden schoolvakanties
Provincie Gelderland
Aalten, Apeldoorn, Barneveld, Berkelland, Bronckhorst, Brummen...
als je schoolgaande kinderen hebt kloppen de data inderdaadquote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
[..]
En wie had dat ding ook weer naar Grun gebracht?
Kortom, je eega mag ook weer mee op pad...
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
[..]
En wie had dat ding ook weer naar Grun gebracht?
Kortom, je eega mag ook weer mee op pad...
Lichtenvoorde?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 19:34 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
mooi, de keuze valt dus op gelderland![]()
Nog mooier, kan je elke dag met ze op pad...quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:04 schreef Goitske het volgende:
[..]hebben peuters dus geen schoolvakanties nog.
Da's waar, maar dat was al weer een maand geleden.quote:Enne ik heb hem niet aan borden gelegd waar hij is verdwenen
* just me knalt eruitquote:
de standaard codesloten zijn dus niet meer te vindenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 19:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis mooi geweest met die vage plaatsnaambordjes.. Gewoon geen single paal plaatsnaamborden meer en geen sloten die je uit kunt rekkken
Jawel hoorquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:00 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
de standaard codesloten zijn dus niet meer te vinden
http://hollandbikeshop.com/fietssloten/cijferslot/quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:00 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
de standaard codesloten zijn dus niet meer te vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop