quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Groep_(wiskunde)
Duidelijk dus, dank!quote:In de groepentheorie, een deelgebied van de wiskunde, is een groep een bepaalde algebraïsche structuur. Een groep bestaat uit een verzameling V en een operatie, die altijd op twee elementen van V werkt. Deze operatie is dus een binaire operatie. Groepen voldoen aan een aantal voorwaarden of axioma's. Er zijn vier groepsaxioma's: de operatie is gesloten, de operatie is associatief, er is in de groep een neutraal element voor de operatie , de identiteit, en ieder element in de groep heeft een inverse. Een voorbeeld van een groep vormen de gehele getallen met de optelling als operatie.
Dus; verplaatsingen die vooraf getelefoneerd worden zodat anderen er al vast heen kunnen rijden zijn niet legaal?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:57 schreef Spezza19 het volgende:
Zolang er niet vooraf aangegeven worden wordt waar de stok heengaat en men individueel op zoek gaat, lijkt mij dat geen probleem.
Nee. En kap eens met dat getrol.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dus; verplaatsingen die vooraf getelefoneerd worden zodat anderen er al vast heen kunnen rijden zijn niet legaal?
Is geen getrol, die verplaatsingen zijn er een aantal maanden geleden geweest en toen zei niemand er wat van.quote:
Zegt iemand er nu wel iets van dan?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Is geen getrol, die verplaatsingen zijn er een aantal maanden geleden geweest en toen zei niemand er wat van.
Waarschijnlijk omdat niemand het wat boeide en omdat het voor een keer leuk kan zijn.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Is geen getrol, die verplaatsingen zijn er een aantal maanden geleden geweest en toen zei niemand er wat van.
Alleen in het geval van Goits en Spok mochten ze dat gaan doenquote:
owh? En waarom nu weer oprakelen, topic vervuilingquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ja laten we het weer gaan hebben over wie dat ding vanuit Grijpskerk gaat halenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:11 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
owh? En waarom nu weer oprakelen, topic vervuiling
Vrijdagmiddag popcorn topicquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:11 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
owh? En waarom nu weer oprakelen, topic vervuiling
ik gok op tara ik zit nu in winsumquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ja laten we het weer gaan hebben over wie dat ding vanuit Grijpskerk gaat halen
Tara, de jon snow van FOK!quote:
Jup!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanavond nieuwe locatie. Hij ligt nu lekker thuis.
Oh en terugkomend op stok doorgeven, dat gebeurde an sich vaker, maar is dan binnen 1 verplaatsing.
Het is een redelijk makkelijk principe dat je aan moet houden, als je foto's plaatst (wat de verplaatsing bekend maakt) moet iedereen theoretisch op pad kunnen om hem op te halen.
Dat het 123123 wordt doet daar niets aan af, dat kan dan gewoon.
Oh en inderdaad, mijn woordkeuze in vorig topic was ongelukkig gekozen. Excuus daarvoor.
ErkendFokker, wees gerust
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jullie er niet uitkomen heb ik ook nog een filmpje die kan helpen
Oh en tip, kom vanaf de westkant, want via oost heb ik vanavond een boer erg boos gemaakt
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 22:20 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Dat was een flinke tocht, en misschien heb ik toch de regels overtreden, want er staat duidelijk dat hij in dit land moet blijven, laat staan dat hij op deze wereld moet blijven. Dat laatste heb ik maar even aan mijn laars gelapt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jullie er niet uitkomen heb ik ook nog een filmpje die kan helpen
Oh en tip, kom vanaf de westkant, want via oost heb ik vanavond een boer erg boos gemaakt![]()
Wat een godvergeten oord heb je gekozen![]()
Die van mij was een makkie al zeg ik het zelf maja dat was meer een nostalgie plaatsing van mijn kant incl bezoekje aan de bakker voor groninger notenkoek![]()
kocht daar vroeger kauwgomballen en bokkevet ook wel jodenvet genoemd
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 22:20 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Dat was een flinke tocht, en misschien heb ik toch de regels overtreden, want er staat duidelijk dat hij in dit land moet blijven, laat staan dat hij op deze wereld moet blijven. Dat laatste heb ik maar even aan mijn laars gelapt.Hoezo dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jullie er niet uitkomen heb ik ook nog een filmpje die kan helpen
Oh en tip, kom vanaf de westkant, want via oost heb ik vanavond een boer erg boos gemaakt
Dit account is niet meer in gebruik.
Ah ok.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 23:15 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Een over het pad gespannen draadje genegeerd zodat ik opeens tussen de koeien liep, ik van de boerderij richting het bord, de koeien onderweg naar de boerderij. Ze waren een beetje overstuur door mijn aanwezigheid en de boer in kwestie was daar niet geheel blij mee. Begrijpelijk.
Ik was er van het voorjaar ook al eens geweest, toen kon ik zelfs met de auto tot halverwege rijden en liepen de koeien niet over het pad, maar braaf in de wei
Het was ook wel even zoeken. Maar ik heb geen tijd dit weekend. Dus post daarom expres de pinpoint ook niet.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 23:18 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Knap, die had ik niet zo snel verwacht. Is mijn filmpje niet nodig
Ook wel jammer, ik had echt verwacht dat ik een flinke uitdaging erin had gegooid
Nahja, alleen al de moeite om hem op te pikken plus de naam van het gehuchtje is de moeite al waard
Ikzelf ook niet echt, van die haaststokkers die effe tussen het werk en het eten door de stok persé willen oppikken, niet mijn dingquote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Het was ook wel even zoeken. Maar ik heb geen tijd dit weekend. Dus post daarom expres de pinpoint ook niet.
Ik vind het altijd leuk om zelf de boel op te zoeken. Vind het zelf ook nooit leuk als mensen in 2 minuten die pinpoint al in het topic gooien.
Ah, in dat opzicht. Ja, absoluut. Goed puntquote:
Lach maar:quote:
trustuh sjoef en niet van stokjes dromenquote:
Iets te ver uit de buurt .. Maak je niet drukquote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:20 schreef just me het volgende:
[..]
trustuh sjoef en niet van stokjes dromen
doe ik sowieso nietquote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Iets te ver uit de buurt .. Maak je niet druk
De drab is opgeruimd, en als je vanaf het koffiekopje komt hoef je geen enkel stuk A28 te rijdenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:40 schreef Ou-Tannu het volgende:
het is dat ik het vertik om over de A28 te rijden
nee, ik moet terug naar het bakje leut morgenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:20 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
De drab is opgeruimd, en als je vanaf het koffiekopje komt hoef je geen enkel stuk A28 te rijden
Die hou ik lekker voor mezelf voor als ik tijd heb.quote:
Filmpje al gekeken?quote:
Paar minuten werk via Google.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zal ik de stok even voor je ophalen of wil je er zelf ook nog iets voor doen?
jup toen ik weer thuis was. maar goed als er zulke reacties komen dan vliegt die bij deze uit mijn MyATquote:
Serieus: Wat is jouw persoonlijke doel van dit spel, met de nadruk op 'spel'?quote:Op zondag 3 juli 2016 20:34 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
jup toen ik weer thuis was. maar goed als er zulke reacties komen dan vliegt die bij deze uit mijn MyAT
De FOK!stok is begonnen vóórdat google streetview bestond. Pinpoints waren er toen dus ook niet. Dus ze zijn niet verplicht denk ik (en anders kun je net zo goed een willekeurige geocache game zoeken en daar meedoen?)quote:Op zondag 3 juli 2016 21:00 schreef Spezza19 het volgende:
Wat een gedreig met "dan stop ik er mee" weer.
Moeten we vanaf nu maar bij elke verplaatsing direct aangeven "hier ligt ie?"
Dan is voor mij de lol er wel af. Het zoeken van de stok is juist een leuk onderdeel van het spel.
Dat ding neerknallen met coördinaten kan iedereen wel.
Daarom. Beetje eigen initiatief mag wel vind ik.quote:Op zondag 3 juli 2016 22:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
De FOK!stok is begonnen vóórdat google streetview bestond. Pinpoints waren er toen dus ook niet. Dus ze zijn niet verplicht denk ik (en anders kun je net zo goed een willekeurige geocache game zoeken en daar meedoen?)
als deze reactie niet mag dan hoor ik dat graag van Kanovinnie in dm
Wanneer is een bord officieel? Het is een plaatsnaambord, daar gaat het om.quote:Op maandag 4 juli 2016 01:36 schreef gedoes het volgende:
Kan het zijn dat dit geen officieel bord is?
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:54 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Niet te ver weg hé, dan doe ik hem morgen of vanavond. Ben nu nog te brak
quote:
quote:
Niet helemaal natuurlijk, maar het zit er wel vlakbij in de buurt...quote:Op maandag 4 juli 2016 08:25 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Wanneer is een bord officieel? Het is een plaatsnaambord, daar gaat het om.
De definitie van plaatsnaambord is ook rekbaar hèquote:Op maandag 4 juli 2016 08:25 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Wanneer is een bord officieel? Het is een plaatsnaambord, daar gaat het om.
Daar weet jij alles vanquote:Op maandag 4 juli 2016 17:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
De definitie van plaatsnaambord is ook rekbaar hè
Klopt, de enige manier om de FOK!stok vanuit mijn huis te kunnen observerenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
Idd mooi filmpje. Kunnen we mooi trianguleren met de locaties van het dorpje, de molen, de boerderij etcquote:Op maandag 4 juli 2016 20:51 schreef ErkendFokker het volgende:
Haha ik kijk nu het filmpje, prachtig
Regen stopt na 14:00quote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:13 schreef ErkendFokker het volgende:
Ik wilde op de fiets gaan.. Maar het regent vet hardEn zonder precieze pinpoint vind ik het ook iets te spannend om op de fiets te gaan. Ik knor zo wel ff met de auto denk ik.
nieuwe toevoeging sinds deze rondequote:
Vooruit en achteruit in de tijd?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:02 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
nieuwe toevoeging sinds deze ronde
Ik heb misschien tijd, mits niet te ver vanaf de stad:)quote:Op dinsdag 5 juli 2016 15:24 schreef ErkendFokker het volgende:
Na lang zoeken had ik geen tijd meer om te gaan; Ik kan morgen gaan, tenzij iemand nu nog wil?
Ik weet nu wel waar hij is.
Wie wil gaan?
Tikfoutje, ik pas het aanquote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Vooruit en achteruit in de tijd?
011: Zunderdorp (Noord-Holland) door MadMaster | 22-06-2016
012: Oene (Gelderland) door Spockjuh_ | 27-06-2016
013: 't Zand (Gelderland) door Spezza19 | 17-06-2016
circa 22 kmquote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:16 schreef DeProf het volgende:
[..]
Ik heb misschien tijd, mits niet te ver vanaf de stad:)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |