quote:Op donderdag 23 juni 2016 20:12 schreef wolfrolf het volgende:
Ik vind de grap van madmaster leuk.
Sue me
Dank Sue!quote:Op donderdag 23 juni 2016 20:12 schreef wolfrolf het volgende:
Sue me
quote:Op donderdag 23 juni 2016 20:12 schreef wolfrolf het volgende:
Sue me
quote:
Johnny Cashquote:Op donderdag 23 juni 2016 20:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Johnny Cash - A boy named Sue - Live at San Quentin
Ik ga wel een rondje fietsen en alle borden langsquote:Op donderdag 23 juni 2016 20:38 schreef wolfrolf het volgende:
Volgens mij ligt de stok in Delft, madmatser zit ons te foppen
Best wel, heb me een ongeluk zitten Photoshoppen op al die plaatsnaamborden van Delft binnen de korte tijd die ik er voor had...quote:
Wel respect, het is niet van echt te onderscheiden allemaal!quote:Op donderdag 23 juni 2016 20:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Best wel, heb me een ongeluk zitten Photoshoppen op al die plaatsnaamborden van Delft binnen de tijd die ik had...
Er is maar 1 ding zeker in het leven.quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:05 schreef Nattekat het volgende:
Nou wil ik nog steeds weten... waarom zou ie echt in Zunderdorp liggen? Ik weiger om te gaan zo lang ik geen zekerheid heb.
Wel handig om de plaatjes erbij te hebben in het topicSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nattekat doet niet meer mee jongensquote:Op donderdag 23 juni 2016 21:05 schreef Nattekat het volgende:
Nou wil ik nog steeds weten... waarom zou ie echt in Zunderdorp liggen? Ik weiger om te gaan zo lang ik geen zekerheid heb.
Ik mag niet dus helaasquote:Op donderdag 23 juni 2016 21:13 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nattekat doet niet meer mee jongens
Nee, het is een hele kleine moeite om gewoon normaal mee te doen en de foto's van het juiste bord te posten zonder er zo'n achterlijk geintje van te maken.quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:13 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nattekat doet niet meer mee jongens
1 bord heeft groene palenquote:Op donderdag 23 juni 2016 21:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, het is een hele kleine moeite om gewoon normaal mee te doen en de foto's van het juiste bord te posten zonder er zo'n achterlijk geintje van te maken.
Heb je de stok nu?quote:Op donderdag 23 juni 2016 22:09 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
1 bord heeft groene palen
1 bord heeft ronde palen
Blijven 2 plaatsen over.
1 van die plaatsen heeft een foto zonder stok... want die ligt in het gras
Neuh. Deze discussie over wat foto's is te vermakelijk.quote:
dat ik nu adem?quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Er is maar 1 ding zeker in het leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop