SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik bedoel als je een vak niet haalt dan kun je het vak altijd nog over doen.quote:Op woensdag 29 juni 2016 16:10 schreef KolonelBroodje het volgende:
Wat is precies het voordeel van een hertentamen volgend jaar pas te laten doen?
Dat is toch ook de bedoeling van een hertentamen?quote:Op woensdag 29 juni 2016 16:11 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
[..]
Ik bedoel als je een vak niet haalt dan kun je het vak altijd nog over doen.
Maar als je dat niet haalt kun je het daarna nog een keer proberen.quote:Op woensdag 29 juni 2016 16:14 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Dat is toch ook de bedoeling van een hertentamen?
Ik snap niet zo goed waar je naartoe wilt? Voor het eerste jaar heb je toch gewoon 4 kansen? De eerste en vervolgens 3 hertentamens. Althans zo is het op mijn school.quote:Op woensdag 29 juni 2016 16:15 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
[..]
Maar als je dat niet haalt kun je het daarna nog een keer proberen.
Hoe normaal het is om hertentamens te doen. Aangezien ik 4 hertentamens redelijk veel vind.quote:Op woensdag 29 juni 2016 16:16 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed waar je naartoe wilt? Voor het eerste jaar heb je toch gewoon 4 kansen? De eerste en vervolgens 3 hertentamens. Althans zo is het op mijn school.
Je hoeft daar toch ook geen gebruik van te maken van? Als je alles in 1 keer kan halen is dat alleen maar mooi. Maar zoals hier ook al eerder gezegd als je bijvoorbeeld ziek bent of er is iets anders tussen gekomen of je vindt een vak heel erg moeilijk, dan zou het toch zonde zijn om alsnog van de opleiding te moeten als je bijvoorbeeld maar 1 herkansing mag gebruiken?quote:Op woensdag 29 juni 2016 16:20 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
[..]
Hoe normaal het is om hertentamens te doen. Aangezien ik 4 hertentamens redelijk veel vind.
Vier in je eerste jaar vind ik ook wel veel ja. Maar in latere jaren wordt het lastiger en dan komt het misschien vaker voor. In jaar 2 en 3 is het op zich niet raar om te moeten herkansen. Sommige vakken worden bijna standaard de eerste keer (of zelfs na herkansing) niet gehaald. Hangt heel erg van de studie en het vak af.quote:Op woensdag 29 juni 2016 16:20 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
[..]
Hoe normaal het is om hertentamens te doen. Aangezien ik 4 hertentamens redelijk veel vind.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |