Oen, je hoeft je niet aangesproken te voelenquote:
Ik hoop dat je weer mee doet nu het spel weer normaal verder gaatquote:Op zondag 26 juni 2016 13:50 schreef Tecumseh het volgende:
Ik heb vorig topic en dit topic met verbazing gelezen. Tot nu toe echter niets gezegd maar ik ben er wel klaar mee. Als het spelletje keer op keer vergalt word door mensen die denken eigen regels toe te moeten voegen dan hoeft het niet meer. Je mag me uit de DM lijst met de code halen, ik haal dit topic uit mijn active topic lijst. Succes voor de mensen die een nieuw spelletje wilden doen en dit spel daarmee verkloot hebben.
Wat een verrassingquote:
Ach als ie ver weg had gelegen had ik hem niet gehaald hoor.quote:
quote:Op maandag 27 juni 2016 18:43 schreef Spockjuh_ het volgende:
ik leg de stok dan ook niet voor niets richting Zwolle
kijk, dat is nou aardigquote:Op maandag 27 juni 2016 18:43 schreef Spockjuh_ het volgende:
ik leg de stok dan ook niet voor niets richting Zwolle
je kunt niet alles hebben hequote:Op maandag 27 juni 2016 19:03 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Als jullie hem nu eens voorbij Zwolle leggen
Ach, gewoon een dagje er op uit plannen als ie wat verder weg ligt.quote:Op maandag 27 juni 2016 19:03 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Als jullie hem nu eens voorbij Zwolle leggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de snelle jelle. Stok ligt in het zicht, in verband met mooie gemaaide bermpjes.Dit account is niet meer in gebruik.
quote:Op maandag 27 juni 2016 20:46 schreef Spezza19 het volgende:
Niks Snelle Jelle, denk aan hullie z'n kinderen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de snelle jelle. Stok ligt in het zicht, in verband met mooie gemaaide bermpjes.
Leugens dat bord. Heb geen kind gezien.quote:Op maandag 27 juni 2016 21:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niks Snelle Jelle, denk aan hullie z'n kinderen...
Ohquote:Op dinsdag 28 juni 2016 17:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee , maar ik kom er binnenkort langs met de trein zie ik nu....
Woont Klazien nog in de buurt?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 17:51 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oh
Je hebt daarin wel rekening gehouden in het feit dat er meer plaatsen met deze naam zijn?
Dan zou het niet heel moeilijk moeten zijn alleen loopt er geen SV door die ene kinderloze straat... 25 min... op de fiets vanaf het station zie ikquote:
Ik moest er dan ook op de gok heen om te kijken of ze uberhaupt wel borden haddenquote:Op dinsdag 28 juni 2016 18:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan zou het niet heel moeilijk moeten zijn alleen loopt er geen SV door die ene kinderloze straat... 25 min... op de fiets vanaf het station zie ik
Was je weg danquote:
Anyway had de stok bijna verplaatst gister aangezien ik in breda was gisteren maar had een spoedgevalletje op mijn werk dus het ging niet.quote:
In de ban van de stok...quote:Bericht 13% gewijzigd door kanovinnie op 29-06-2016 22:03:35 (Bans worden niet besproken.)
quote:
Ik heb nog geen aankondiging gezienquote:
quote:
Dan ligt de stok nu in ieder geval droogquote:Op donderdag 30 juni 2016 16:43 schreef Goitske het volgende:
De stok overnacht in Apeldoorn![]()
Hopelijk heb ik morgenvroeg tijd om te plaatsen
jep!quote:Op donderdag 30 juni 2016 16:44 schreef just me het volgende:
[..]
Dan ligt de stok nu in ieder geval droog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 juni 2016 16:45 schreef Goitske het volgende:
[..]
jep!prethoofdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
quote:Op donderdag 30 juni 2016 16:45 schreef Goitske het volgende:
[..]
jep!Het blijft leuk om te zien dat eeen kind nu al plezier heeft van dit spelletje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
aan de zuidkantquote:Op donderdag 30 juni 2016 17:14 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Aan welke kant van 't Zand lag hij? aan beide zijden ligt namelijk zo'n brede sloot met bruggetje
het is ruzie op de achterbank wie hem als eerste mag vasthoudenquote:Op donderdag 30 juni 2016 17:25 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Het blijft leuk om te zien dat eeen kind nu al plezier heeft van dit spelletje.
Ze krijgen een ijsje als je hem morgen in de buurt van mij droptquote:Op donderdag 30 juni 2016 17:41 schreef Goitske het volgende:
[..]
het is ruzie op de achterbank wie hem als eerste mag vasthouden
Wie weet, ik heb al een voorkeur waar hij komt te liggen en een backup plaats mocht het niet haalbaar zijnquote:Op donderdag 30 juni 2016 18:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ze krijgen een ijsje als je hem morgen in de buurt van mij dropt
Of je doet gewoon net als bijna iedereen, gewoon lekker er op uit. Ook als ie niet dichtbij ligt.quote:Op donderdag 30 juni 2016 18:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ze krijgen een ijsje als je hem morgen in de buurt van mij dropt
was een leuk ritje vandaag, moest toch naar de ikea dus maar naar zwolle gegaanquote:Op donderdag 30 juni 2016 19:49 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Of je doet gewoon net als bijna iedereen, gewoon lekker er op uit. Ook als ie niet dichtbij ligt.
Je gunt blijhoofd en co geen ijsjequote:Op donderdag 30 juni 2016 19:49 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Of je doet gewoon net als bijna iedereen, gewoon lekker er op uit. Ook als ie niet dichtbij ligt.
ik heb ook gezonde dingenquote:
Maakt niet uit, we doen wel een keer een FOK!stok meetingquote:Op donderdag 30 juni 2016 22:40 schreef Goitske het volgende:
Ik moet sowieso zien hoeveel tijd ik morgen heb, moet ook nog naar een verjaardag dus vandaar 2 opties eigenlijk 4 opties
ik heb je iets van 14 jaar ofzo niet meer gezienquote:Op donderdag 30 juni 2016 22:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Maakt niet uit, we doen wel een keer een FOK!stok meeting
Daaromquote:Op donderdag 30 juni 2016 23:02 schreef Goitske het volgende:
[..]
ik heb je iets van 14 jaar ofzo niet meer gezien
ik ook niet opties zij. Efteling, amsterdam dds afscheid of een stairwayven laatste was het volgens mij nietquote:Op donderdag 30 juni 2016 23:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Daarom. Ik kan me eigenlijk überhaupt niet herinneren wanneer en waar ik je gezien heb
Eftelingquote:Op donderdag 30 juni 2016 23:12 schreef Goitske het volgende:
[..]
ik ook niet opties zij. Efteling, amsterdam dds afscheid of een stairwayven laatste was het volgens mij niet
1 | *zucht wat een rotwerkje alle irl foto\'s die we hebben online gooien..* *hmmm misschien kan ik de foto\'s van de eerste efteling irl nog wel vinden*','Chaamar.9',20030102081052 |
1 2 3 4 5 | <Kleine_Draakje [5u]> Ik organiseer een Fok-efteling-meeting xx /Efteling.htm <Chaamar een lief klein schattig aapje [5u]> ohw? dan komen er waarschijnlijk 2 eftelingsmeetings dit jaar... of ze moeten samengevoegd worden <Chaamar een lief klein schattig aapje [5u]> ohw zal ik het even met marcel over hebben <Kleine_Draakje [5u]> Klopt, maar die van die andere is op vrijdag <Chaamar een lief klein schattig aapje [5u]> er is eind april nog een elf fantasy fair irl... organiseerd sasje |
Mamafijn oftewel Astridquote:Op donderdag 30 juni 2016 23:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Efteling. Destijds waren Shirlan en die ene vrouw uit nijmegen en haaar man erbij (iets met een dolfijn ofzo)
[ code verwijderd ]
Code is uit het KV dat ik toen gemaakt had. 2003 was dat dus
[ code verwijderd ]
En deze dus uit 2003 ergens in de metro.. kan ook boven naar ondergronds zijn
Tnx!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:52 schreef MadMaster het volgende:
OK, het bord heeft groene, ronde palen.
Dan is het dus niet Durgerdam of Schellingwoude...
heeft het bord een bril en een pet met een klep?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:52 schreef MadMaster het volgende:
OK, het bord heeft groene, ronde palen.
Dan is het dus niet Durgerdam of Schellingwoude...
Precies, jij mag nu weer, dus hup hup op pad...quote:
Met het touw in de bibliotheek...quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
heeft het bord een bril en een pet met een klep?
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Precies, jij mag nu weer, dus hup hup op pad...
Of hoeft dat niet?
Heeft Goitske 'm meteen weer aan die bollewangehapsnoet op de achterbank van jullie gegeven, die 'm weer aan jou heeft gegeven (of je hebt 'm zo nodig uit z'n knuistjes gerukt...) en plant je de stok straks weer elders...?
Ik ben en denk gewoon praktisch.quote:
stok komt vanzelf weer uit het reservaat terug rrichting de normale wereld. Spezza gaat daar een rol in spelen is zo mijn vermoedenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben en denk gewoon praktisch.
Zo zonde als je straks weer naar Grun moet kachelen, terwijl zij er net vandaan komt met dezelfde voiture...
Die moet nog een beurtje wachten, tenzij Goitske 'm op de terugweg aan hem heeft gegeven...quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:43 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
stok komt vanzelf weer uit het reservaat terug rrichting de normale wereld. Spezza gaat een rol in spelen is zo mijn vermoeden
Rustig maar, ik ben eerst!quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die moet nog een beurtje wachten, tenzij Goitske 'm op de terugweg aan hem heeft gegeven...
er zit je iets dwars, maar wat?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die moet nog een beurtje wachten, tenzij Goitske 'm op de terugweg aan hem heeft gegeven...
een rol in spelen betekent niet direct nu ophalen... Tara woont op een paar minuten van de stok, die gaat er natuurlijk eerst mee aan de haalquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welnee, als ik in jouw schoenen zou staan, zou ik precies hetzelfde doen.quote:
wat doen?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welnee, als ik in jouw schoenen zou staan, zou ik precies hetzelfde doen.
Mijn eega was wel mee bij mijn eerste ophaalactie van de stok, maar die moet niets hebben van Fok!...
Spockjuh_ en Goitske zijn de eerste keer bij stok overgeven aan de ander (zonder dat mensen hier dus de kans hadden de stok op te pikken, maar wel de foto's kregen) even op de vingers getikt. Sindsdien doen ze dat soort flauwigheden dus niet meerquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welnee, als ik in jouw schoenen zou staan, zou ik precies hetzelfde doen.
Mijn eega was wel mee bij mijn eerste ophaalactie van de stok, maar die moet niets hebben van Fok!...
Flauwigheden wil ik het niet noemen, ik vind daar een vervelende toon achter zitten. Ze wisten gewoon niet dat dat niet mocht en sindsdien is het inderdaad niet meer gebeurdquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Spockjuh_ en Goitske zijn de eerste keer bij stok overgeven aan de ander (zonder dat mensen hier dus de kans hadden de stok op te pikken, maar wel de foto's kregen) even op de vingers getikt. Sindsdien doen ze dat soort flauwigheden dus niet meer
Ah, estafette lopen mag dus niet...quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Spockjuh_ en Goitske zijn de eerste keer bij stok overgeven aan de ander (zonder dat mensen hier dus de kans hadden de stok op te pikken, maar wel de foto's kregen) even op de vingers getikt. Sindsdien doen ze dat soort flauwigheden dus niet meer
Dus wat justme wou doen mag ook niet (de stok op een meet aan iemand anders geven?)quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
speciaal voor jou in dr buurt gelegdquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:47 schreef TARAraboemdijee het volgende:
21 minuten rijden, met een beetje passen en meten kan ik hem straks halen, dan komt de nieuwe locatie vanavond
we waren toen nog jong en fokstok maagdenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ieuw.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:52 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
we waren toen nog jong en fokstok maagden
Wel met een groepje toch?quote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:54 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ieuw.
Gelukkig is er reeds een nieuwe stok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |