Aan de andere kant hebben we nu MadMaster en Sjoef als actieve stok-zoekers erbijquote:Op woensdag 13 juli 2016 08:39 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Waarom dat?
De speelploeg dunt wel flink uit zo. Eerst Fien weg, Tecumseh weg, Spezza weg en Nattekat is ook verdwenen
Kan ook dat Spezza hem heeft verplaatst maar het niet kan posten op FOK! omdat ie geen account meer heeft?quote:Op woensdag 13 juli 2016 08:45 schreef just me het volgende:
[..]
Aan de andere kant hebben we nu MadMaster en Sjoef als actieve stok-zoekers erbij
En jammer dat er mensen, om wat voor reden dan ook, niet meer meespelen
Het account bestaat nog gewoon, hij post er zelf niet meer mee.quote:Op woensdag 13 juli 2016 10:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Kan ook dat Spezza hem heeft verplaatst maar het niet kan posten op FOK! omdat ie geen account meer heeft?
Wie dan wel?quote:Op woensdag 13 juli 2016 10:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het account bestaat nog gewoon, hij post er zelf niet meer mee.
Ik denk dat er een Pokémon op zat en iemand hem toen heeft gevonden.quote:
quote:
Ik was het niet want ik kan geen Pokémons vangenquote:Op woensdag 13 juli 2016 10:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik denk dat er een Pokémon op zat en iemand hem toen heeft gevonden.
En hier ook een nieuwe gebruiker die de stok ook wel een keer wil vangen.quote:Op woensdag 13 juli 2016 08:45 schreef just me het volgende:
[..]
Aan de andere kant hebben we nu MadMaster en Sjoef als actieve stok-zoekers erbij
En jammer dat er mensen, om wat voor reden dan ook, niet meer meespelen
quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:38 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
En hier ook een nieuwe gebruiker die de stok ook wel een keer wil vangen.
regio?quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:38 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
En hier ook een nieuwe gebruiker die de stok ook wel een keer wil vangen.
sesamstraat en omgevingquote:
Noord Holland, als ik het eerder goed gelezen heb.quote:
Topplan!quote:Op woensdag 13 juli 2016 12:50 schreef ErkendFokker het volgende:
Evt. kan ik vrijdag weer een nieuwe plaatsen. Heb nog genoeg materiaal thuis om een stok van te bouwen.
Ik denk dat het gezien de users die nu wegblijven wel mee zal vallen met het gemopper vanaf nuquote:Op woensdag 13 juli 2016 12:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Noord Holland, als ik het eerder goed gelezen heb.
Kunnen we eindelijk iets doen met dat gemopper van de oosterlingen dat er in het Westen niets gebeurt.
quote:Op woensdag 13 juli 2016 12:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Noord Holland, als ik het eerder goed gelezen heb.
Kunnen we eindelijk iets doen met dat gemopper van de oosterlingen dat er in het Westen niets gebeurt.
Mits er een stok aanwezig is, uiteraard...
Met een OscarMopperkont is ons middenquote:Op woensdag 13 juli 2016 13:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik denk dat het gezien de users die nu wegblijven wel mee zal vallen met het gemopper vanaf nu
Die zoekpuzzel in de weilanden van Groningen door TARAraboemdijee was natuurlijk de limit voor de niet puzzelaars onder ons...quote:Op woensdag 13 juli 2016 13:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik denk dat het gezien de users die nu wegblijven wel mee zal vallen met het gemopper vanaf nu
Geheel volgens de regelsquote:Op woensdag 13 juli 2016 13:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die zoekpuzzel in de weilanden van Groningen door TARAraboemdijee was natuurlijk de limit voor de niet puzzelaars onder ons...
Zoals alle verplaatsingen tot nu toe.quote:Op woensdag 13 juli 2016 13:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Precies, net als ik bij Zunderdorp...
Het was voor mij gewoon te ver rijden om tussendoor te kunnen doen.quote:Op woensdag 13 juli 2016 13:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die zoekpuzzel in de weilanden van Groningen door TARAraboemdijee was natuurlijk de limit voor de niet puzzelaars onder ons...
Met de juiste pillen ben je er in een uur. Alleen terug op deze wereld komen duurt wat langer.quote:Op woensdag 13 juli 2016 13:49 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Het was voor mij gewoon te ver rijden om tussendoor te kunnen doen.
hij zal vast wel weer een kloon stand by gezet hebben of al ingewerkt hebbenquote:Op woensdag 13 juli 2016 00:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die heeft account door shredder gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |