Ja echt he. En het word elk jaar erger heb ik het ideequote:Op donderdag 16 juni 2016 10:23 schreef HostiMeister het volgende: [..] In elke stad die ik in Amerika geweest ben, zooooo veel daklozen en zwervers
Echt beschamend gewoon.
Ik kom er niet elk jaarquote:Op donderdag 16 juni 2016 10:24 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja echt he. En het word elk jaar erger heb ik het idee
ik kom er helaas ook niet elk jaar maar gelukkig wel regelmatigquote:Op donderdag 16 juni 2016 10:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kom er niet elk jaarBen er pas twee keer geweest, laatste keer vier jaar geleden, heb niet echt vergelijkingsmateriaal
Uh hu. Eerste keer dat ik er was (Juli 2001, NYC) wel wat gezien, maar voornamelijk gangsters die mijn patta's aan het checken waren. Laatste keer, afgelopen januari in Miami, over-al. Maar misschien omdat het daar warmer is en makkelijker leven is o pstraatquote:Op donderdag 16 juni 2016 10:24 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja echt he. En het word elk jaar erger heb ik het idee
Ik ben niet echt een arme sloeber vind ik zelfquote:Op donderdag 16 juni 2016 10:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik wou dat ik zo vaak op vakantie kon als jullie dat kunnenVoel me nu echt een arme sloeber
Hehe, dit ja.quote:Op donderdag 16 juni 2016 10:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik wou dat ik zo vaak op vakantie kon als jullie dat kunnenVoel me nu echt een arme sloeber
Het is twee jaar geleden dat ik op vakantie ben geweestquote:Op donderdag 16 juni 2016 10:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb een weekje vrij gehad, maar nog geen vakantiequote:Op donderdag 16 juni 2016 10:31 schreef CherryLips het volgende:
Überhaupt vakantiesIk neem alleen vrij als ik ergens naartoe ga
En dat is dan een paar dagen Disney of Londen of Zeeland
Maar ik ben nu al drie weken weg geweest dit jaar, dat is nog nooit gebeurd.
Ga bijna nooit op vakantiequote:Op donderdag 16 juni 2016 10:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ben met oud en nieuw voor het eerst sinds 5 jaar weer eens een week op vakantie geweest. De volgende vakantie zit voorlopig niet in de planning, want dat gaat financieel gewoon nietquote:Op donderdag 16 juni 2016 10:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is twee jaar geleden dat ik op vakantie ben geweest.
Het kwam net echt over alsof iedereen heel veel op vakantie gaat hierquote:Op donderdag 16 juni 2016 10:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ga bijna nooit op vakantie![]()
Elk jaar een conferentie, en toevallig bgein van het jaar naar Florida.
Ja inderdaadquote:Op donderdag 16 juni 2016 10:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het kwam net echt over alsof iedereen heel veel op vakantie gaat hier
Nee hoorquote:Op donderdag 16 juni 2016 10:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het kwam net echt over alsof iedereen heel veel op vakantie gaat hier
2 jaar terug een weekje Eiffel, daarvoor was het iets van 10 jaar terug ofzoquote:Op donderdag 16 juni 2016 10:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is twee jaar geleden dat ik op vakantie ben geweest.
Ja, dat moet ik ook, althans, die drang voel ik ook. Maar ik weet niet waar ik de financien en tijd vandaan moet halen..quote:Op donderdag 16 juni 2016 10:34 schreef Allures het volgende:
Ik moet echt elk jaar minstens 1x weg anders voelt het als zonde
Ik wou zeggen, emmer koud waterquote:Op donderdag 16 juni 2016 10:36 schreef CherryLips het volgende:
Er staat beneden een kind te krijsen, ik weet niet of ik nu moet gaan kijken of ze niet vermoord wordt of dat ik een super soaker moet pakken.
Kun je niet een weekje vrij nemen en gewoon gaan fietsen in de ardennen ofzo?quote:Op donderdag 16 juni 2016 10:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, dat moet ik ook, althans, die drang voel ik ook. Maar ik weet niet waar ik de financien en tijd vandaan moet halen..
8 weken per jaar vakantie, wat.quote:Op donderdag 16 juni 2016 10:37 schreef UitStraling het volgende:
Mijn streven is zes weken per jaar op vakantie en twee weken gewoon vrij en dit vind ik nog aan de krappe kant maar zelfs dat haal ik niet, als ik naar mijn zusje kijk dan zit er af en toe amper een week thuis tussen vakanties![]()
Maar goed ander wereldje
Mijn werk is echt niet zo makkelijk daarmee. Ik zit niet voor niets nu met een burn-out thuis, waar ik ook al veel moeite voor heb moeten doen om duidelijk te maken dat ik voorlopig niet kán werken. Ik moet echt weg bij mijn werk, maar dan heb ik de financiele middelen al helemaal niet meerquote:Op donderdag 16 juni 2016 10:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kun je niet een weekje vrij nemen en gewoon gaan fietsen in de ardennen ofzo?
Of een lang weekend.
kwestie van prioriteiten. Ik zie hier vaak zat dingen voorbij komen waarvan ik denk 'waar haal je het geld vandaan'quote:Op donderdag 16 juni 2016 10:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, dat moet ik ook, althans, die drang voel ik ook. Maar ik weet niet waar ik de financien en tijd vandaan moet halen..
Ik kan niet eens sparen, laat staan prioriteiten stellen voor mijn gespaarde geldquote:Op donderdag 16 juni 2016 10:38 schreef Allures het volgende:
[..]
kwestie van prioriteiten. Ik zie hier vaak zat dingen voorbij komen waarvan ik denk 'waar haal je het geld vandaan'
ik ben ook echt een arme sloeber maar tot nu toe is mijn ideaal van elk jaar minstens 1x en dan het ene jaar dicht bij en daarna een jaar verder weg prima te doen
Nu ben je oud, versleten en een kluizenaar?quote:Op donderdag 16 juni 2016 10:39 schreef Lokasenna het volgende:
Toen ik bij mijn ouders woonde en jong was, was ik altijd zo'n 7 weken per jaar op vakantie.
3/4 weken zomer, 1/2 in mei, 1 week wintersport, en 1 week in de herfstvakantie.
Klinkt wel herkenbaar qua tijd iddquote:Op donderdag 16 juni 2016 10:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben met oud en nieuw voor het eerst sinds 5 jaar weer eens een week op vakantie geweest. De volgende vakantie zit voorlopig niet in de planning, want dat gaat financieel gewoon niet
Nee, nu woon ik niet meer bij ze, en nu hoef ik niet meer, het was eigenlijk een beetje een opluchting toen ik oud genoeg was om alleen thuis te blijven.quote:Op donderdag 16 juni 2016 10:40 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nu ben je oud, versleten en een kluizenaar?
Tot je de schulden ziet, de leningen, dan snap je tquote:Op donderdag 16 juni 2016 10:40 schreef LovelyLady het volgende:
Mensen die 5 keer per jaar op vakantie gaan, een gezin hebben, een koophuis, nieuwe keuken laten plaatsen
Echt ik snap het niet
Jullie delen nu toch kostenquote:Op donderdag 16 juni 2016 10:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik wel, geld hebbenquote:Op donderdag 16 juni 2016 10:40 schreef LovelyLady het volgende:
Mensen die 5 keer per jaar op vakantie gaan, een gezin hebben, een koophuis, nieuwe keuken laten plaatsen
Echt ik snap het niet
Ja dat vraag ik me dus af maar dat ga je niet vragen natuurlijkquote:Op donderdag 16 juni 2016 10:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tot je de schulden ziet, de leningen, dan snap je t.
Sommige tweeverdieners verdienen gewoon bakken met geld, heb je ook genoeg hoor.quote:Op donderdag 16 juni 2016 10:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar het is niet alsof we nu ineens een vetpot hebben ofzoquote:
Nee oke. En dat zal ook vast niet voor iedereen gelden, maar t komt wel veel voor dat dingen op afbetaling worden gekocht.quote:Op donderdag 16 juni 2016 10:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me dus af maar dat ga je niet vragen natuurlijk
prio's stellenquote:Op donderdag 16 juni 2016 10:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, maar het is niet alsof we nu ineens een vetpot hebben ofzoEr zijn dingen kapot die al heel lang wachten op vervanging, die nu eerst op de lijst staan, bijvoorbeeld.
Heeuj! Zwaai ff als je me ziet met de zomerfeesten, doen we ff een biertjequote:Op donderdag 16 juni 2016 10:41 schreef HostiMeister het volgende:
Ik heb sowieso altijd een week in de zomer (zomerfeesten Nijmegen, beste feestje van Nederalad, jeweetzelluf) vrij, dat is mijn vakantie. En sinds kort ga ik er toch echt wel elk jaar een weekje tussenuit met mijn nigga. Dit jaar misschien sowieso nog een roadtripje in de USA pakken
De enige 'goede' lening is een hypotheek.quote:Op donderdag 16 juni 2016 10:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik krijg soms enorm de zenuwen om weg te gaan, meestal in de zomer als iedereen de hele tijd met vakantie is.quote:Op donderdag 16 juni 2016 10:34 schreef Allures het volgende:
Ik moet echt elk jaar minstens 1x weg anders voelt het als zonde
quote:Op donderdag 16 juni 2016 10:37 schreef UitStraling het volgende:
Mijn streven is zes weken per jaar op vakantie en twee weken gewoon vrij en dit vind ik nog aan de krappe kant maar zelfs dat haal ik niet, als ik naar mijn zusje kijk dan zit er af en toe amper een week thuis tussen vakanties![]()
Maar goed ander wereldje
Mijn zus werkt denk ik zo'n 25 dagen per jaar en de rest van haar tijd vult ze op met vakanties, en ikzelf heb 49 vakantiedagen plus altijd wel 20 tvt dagenquote:Op donderdag 16 juni 2016 10:40 schreef LovelyLady het volgende:
Echt ik snap het niet
Voor mijn gezondheid moet ik eigenlijk echt op vakantie, maar dat kan dus nietquote:Op donderdag 16 juni 2016 10:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
prio's stellen
belangrijker dan vakantie. NL heeft genoeg mooie dagen om van te genieten vind ik.
Toen ik thuis woonde ging ik op stedentrips en studentenreizen.quote:Op donderdag 16 juni 2016 10:39 schreef Lokasenna het volgende:
Toen ik bij mijn ouders woonde en jong was, was ik altijd zo'n 7 weken per jaar op vakantie.
3/4 weken zomer, 1/2 in mei, 1 week wintersport, en 1 week in de herfstvakantie.
Ik dacht dat jij zo'n rijke tata was... je moet niet je geld uitgeven aan al die hoeren, doodzondequote:Op donderdag 16 juni 2016 10:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn zus werkt denk ik zo'n 25 dagen per jaar en de rest van haar tijd vult ze op met vakanties, en ikzelf heb 49 vakantiedagen plus altijd wel 20 tvt dagen![]()
Alleen moet ik mezelf wel compleet naar de tering werken van tevoren om überhaupt weg te kunnen
quote:Op donderdag 16 juni 2016 10:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij zo'n rijke tata was... je moet niet je geld uitgeven aan al die hoeren, doodzonde
Ja gezelligquote:Op donderdag 16 juni 2016 10:43 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Heeuj! Zwaai ff als je me ziet met de zomerfeesten, doen we ff een biertje
Geld is niet zo'n probleem, tijd welquote:Op donderdag 16 juni 2016 10:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij zo'n rijke tata was... je moet niet je geld uitgeven aan al die hoeren, doodzonde
ik ben eens 2 weken naar Frankrijk geweest in een B&Bquote:Op donderdag 16 juni 2016 10:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Voor mijn gezondheid moet ik eigenlijk echt op vakantie, maar dat kan dus niet
Ik ben er sowieso 18 juli, misschien nog wel vakerquote:
En er is hier eigenlijk ook genoeg te doen en te zien. Heel stom, ben aan de andere kant van de wereld geweest maar nog nooit op de Wadden. Heb nog nooit een zeehond in het wild gezien (en laatst voor het eerst een babyzeehondje gezien in de dierentuinquote:Op donderdag 16 juni 2016 10:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
prio's stellen
belangrijker dan vakantie. NL heeft genoeg mooie dagen om van te genieten vind ik.
Ik kan die 350 al niet missen. Echt niet hoorquote:Op donderdag 16 juni 2016 10:47 schreef Allures het volgende:
[..]
ik ben eens 2 weken naar Frankrijk geweest in een B&B
In totaal 350 euro kwijt, voor alles dus ook eten etc. Ligt er maar net aan hoe je het invult
Als je daar dan de boodschappen die je hier ook moet halen vanaf haalt...
En dan ga je een weekje, ben je tenminste weg
Ik ook, want hele week, dus tzt ff contactenquote:Op donderdag 16 juni 2016 10:47 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik ben er sowieso 18 juli, misschien nog wel vaker
Had ik tot mijn 30e, was in New York, Rome, Athene, Bombay, Kaapstad geweest, maar nog nooit in Amsterdamquote:Op donderdag 16 juni 2016 10:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En er is hier eigenlijk ook genoeg te doen en te zien. Heel stom, ben aan de andere kant van de wereld geweest maar nog nooit op de Wadden. Heb nog nooit een zeehond in het wild gezien (en laatst voor het eerst een babyzeehondje gezien in de dierentuin) en ik zou ook nog eens naar Kinderdijk willen
Nederland is juist kei duur. Ik wil nog steeds naar de waddeneilanden maar voor wat je daar kwijt bent voor een weekend zit je een week in het buitenland. Dan laat maarquote:Op donderdag 16 juni 2016 10:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar ik heb laatst wel tegengezegd dat ik dit jaar sowieso een midweekje of lang weekend weg wil. Desnoods gewoon lekker naar het strand hier in Nederland
Alleen hij heeft net werk en mag geen vakantie aanvragen. Gezeik allemaal
ik denk wtf gata het nu over vakanties, andere sc grrquote:Op donderdag 16 juni 2016 10:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar ik heb laatst wel tegengezegd dat ik dit jaar sowieso een midweekje of lang weekend weg wil. Desnoods gewoon lekker naar het strand hier in Nederland
Alleen hij heeft net werk en mag geen vakantie aanvragen. Gezeik allemaal
Gelukkig is het er niet zo drukquote:Op donderdag 16 juni 2016 10:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ook, want hele week, dus tzt ff contacten
quote:Op donderdag 16 juni 2016 10:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Had ik tot mijn 30e, was in New York, Rome, Athene, Bombay, Kaapstad geweest, maar nog nooit in Amsterdam
M'n zus moest vorig jaar in het hoogseizoen op vakantie. Was ze voor een weekje zeeland bijna net zoveel kwijt als ik toen voor een week New York. Zat ik wel in een pauperhotel maar toch, ik was er.quote:Op donderdag 16 juni 2016 10:50 schreef Allures het volgende:
[..]
Nederland is juist kei duur. Ik wil nog steeds naar de waddeneilanden maar voor wat je daar kwijt bent voor een weekend zit je een week in het buitenland. Dan laat maar
Ik heb echt geen idee, heb me nog nooit verdiept in dingen in Nederlandquote:Op donderdag 16 juni 2016 10:50 schreef Allures het volgende:
[..]
Nederland is juist kei duur. Ik wil nog steeds naar de waddeneilanden maar voor wat je daar kwijt bent voor een weekend zit je een week in het buitenland. Dan laat maar
quote:Op donderdag 16 juni 2016 10:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik denk wtf gata het nu over vakanties, andere sc grr
ik heb mensen die hier en in klb sc zitten maar ook hier en in de ksc en nog een paar sc met cross sc users, verwarrend somsquote:Op donderdag 16 juni 2016 10:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee, heb me nog nooit verdiept in dingen in Nederland![]()
Überhaupt vakanties en prijzen, ik heb echt geen idee
[..]![]()
ik zit ook altijd vast aan hoogseizoenquote:Op donderdag 16 juni 2016 10:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n zus moest vorig jaar in het hoogseizoen op vakantie. Was ze voor een weekje zeeland bijna net zoveel kwijt als ik toen voor een week New York. Zat ik wel in een pauperhotel maar toch, ik was er.
Jij hebt mensen? Wowquote:Op donderdag 16 juni 2016 10:52 schreef PeZu het volgende:
midweekje duitsland, fer
[..]
ik heb mensen die hier en in klb sc zitten maar ook hier en in de ksc en nog een paar sc met cross sc users, verwarrend soms
Ja joh, he, ik ben een vreemde vogel.quote:Op donderdag 16 juni 2016 10:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar kun je gewoon met de trein naartoe
ja waren in de aanbieding bij de action, 0.65 per stuk diverse variantenquote:
Ja sinds jij hier weer meepost begrijp ik er niets meer vanquote:Op donderdag 16 juni 2016 10:52 schreef PeZu het volgende:
midweekje duitsland, fer
[..]
ik heb mensen die hier en in klb sc zitten maar ook hier en in de ksc en nog een paar sc met cross sc users, verwarrend soms
Ik ga 16 juli weer naar texelquote:Op donderdag 16 juni 2016 10:50 schreef Allures het volgende:
[..]
zimmer frei of een vakantiewoning allemaal heel mooi geprijsdquote:
Nice! Geef mij ook een paar, kunnen zij geld voor mij verdienen, kan ik op vakantiequote:Op donderdag 16 juni 2016 10:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja waren in de aanbieding bij de action, 0.65 per stuk diverse varianten
Duits bier, Duits bier, en lekkere worstquote:
New York was toen ook hoogseizoen omdat vriendin zo nodig in juli op vakantie wilde. Nooit meer. Ik was zo chagrijnig dat ik me had laten overhalen om in juli naar NY te gaan. Zij vindt warmte geen probleem maar ik ging dood.quote:Op donderdag 16 juni 2016 10:53 schreef Allures het volgende:
[..]
ik zit ook altijd vast aan hoogseizoenis echt kut
is goed, ik zal een extra hale dan kan jequote:Op donderdag 16 juni 2016 10:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nice! Geef mij ook een paar, kunnen zij geld voor mij verdienen, kan ik op vakantie
quote:Op donderdag 16 juni 2016 10:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
is goed, ik zal een extra hale dan kan jede inzetten op werk
Afvallenquote:Op donderdag 16 juni 2016 10:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
New York was toen ook hoogseizoen omdat vriendin zo nodig in juli op vakantie wilde. Nooit meer. Ik was zo chagrijnig dat ik me had laten overhalen om in juli naar NY te gaan. Zij vindt warmte geen probleem maar ik ging dood.
Rome was toen ook in het hoogseizoen, ik was met iemand die in het onderwijs werkte dus dat snapte ik dan nog. Hittegolf in Italië, maak me af. Dus daar moet ik ook nog eens naartoe. gelukkig was het koel in al die kerken.
Gras is ook wel eens geel of paarsquote:Op donderdag 16 juni 2016 10:59 schreef Allures het volgende:
[..]
dunne mensen vinden 40 graden ook wel eens warm
2012 toevallig?quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:01 schreef Allures het volgende:
Toen ik in de zomer in NY alvast was er een hittegolf. Er werd gewaarschuwd: niet hardlopen, veel drinken etc. Die debiele Amerikanen luisteren niet en vielen letterlijk bij bosjes. Omdat ze toch gingen hardlopen. Jezus Christus
40 graden is ongeveer perfectquote:Op donderdag 16 juni 2016 10:59 schreef Allures het volgende:
[..]
dunne mensen vinden 40 graden ook wel eens warm
? alleen maar goede ervaringen meequote:
Ik snap hardlopen sowieso niet zo. Maar ik kan het ook niet.quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:03 schreef Lokasenna het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom je zou gaan hardlopen met oncomfortabel weer. Maar goed, daarom ben ik ook niet ripped.
Ja dat dus.quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik snap hardlopen sowieso niet zo. Maar ik kan het ook niet.
Hardlopen is super slecht.quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik snap hardlopen sowieso niet zo. Maar ik kan het ook niet.
Ik gooi gewoon ergens een been neer. Maar gewoon lopen is soms ook nog een uitdaging.quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja dat dus.
Heb het wel ooit gedaan toen ik nog op school zat, maar kon er niets van.
Toen ik een jaar of 11-12 was ben ik naar oostenrijk geweest op vakantie. Na skiën in de verkeerde bus gezet. Nooit langs ons hotel gekomen en toen eindigde ik bij het eindstation met 2 oostenrijkers die geen engels spraken....quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:09 schreef rival het volgende:
[..]
Toen ik een jaar of 11-12 was ben ik naar oostenrijk geweest op vakantie. Na skiën in de verkeerde bus gezet. Nooit langs ons hotel gekomen en toen eindigde ik bij het eindstation met 2 oostenrijkers die geen engels spraken....
Ik had gelukkig de naam van ons hotel in neonletters zien staan, dus wist waar ik heen moest.... "hotel zimmer frei"![]()
Je bent zelf een plofkipjequote:Op donderdag 16 juni 2016 11:11 schreef UitStraling het volgende:
Als die dikkies hier die hardlopen als superslecht betitelen
Überhaupt opstaan ongeacht welke tijd de wekker gaat.quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:12 schreef Barbusse het volgende:
's ochtends hardlopen langs de boulevard is best mooi hierAlleen dat vroeg opstaan he? Daar gaat het al mis
En hoe lang is het voor jou geleden dat jij je slappe pik in de douche kon zien zonder een spiegel?quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:11 schreef UitStraling het volgende:
Kan beter gewoon langer opblijven.quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:12 schreef Barbusse het volgende:
's ochtends hardlopen langs de boulevard is best mooi hierAlleen dat vroeg opstaan he? Daar gaat het al mis
Fatshamingquote:Op donderdag 16 juni 2016 11:11 schreef UitStraling het volgende:
Dat klopt helemaal! Maar ik moet altijd wel lachen/huilen als ik die woorden zie staanquote:Op donderdag 16 juni 2016 11:11 schreef PeZu het volgende:
[..]![]()
ja maar zo een traumatische ervaring is natuurlijk n wat ik die post kon halen, en ook nietexemplarisch is voor zimmer frei
proestquote:Op donderdag 16 juni 2016 11:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En hoe lang is het voor jou geleden dat jij je slappe pik in de douche kon zien zonder een spiegel?
ik snap, dat laat sporen achtenquote:Op donderdag 16 juni 2016 11:14 schreef rival het volgende:
[..]
Dat klopt helemaal! Maar ik moet altijd wel lachen/huilen als ik die woorden zie staan
Ik kijk altijd eerst in de spiegel voordat ik ga douchen dus ik heb nooit een slappe tijdens het douchenquote:Op donderdag 16 juni 2016 11:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En hoe lang is het voor jou geleden dat jij je slappe pik in de douche kon zien zonder een spiegel?
Daarom mag ik jou.quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:14 schreef Harmankardon het volgende:
Lievers hardlopers dan die klote wielrenners die de halve weg innemen.
Ik doe geen van beide, veel te druk met zuipen
Wielrenners moeten dan ook 3 keer dood en een lekke band krijgen.quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:14 schreef Harmankardon het volgende:
Lievers hardlopers dan die klote wielrenners die de halve weg innemen.
Ik doe geen van beide, veel te druk met zuipen
In die volgorde ookquote:Op donderdag 16 juni 2016 11:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wielrenners moeten dan ook 3 keer dood en een lekke band krijgen.
Dat zal ze leren.quote:
Same here. Concentratie is echt nulquote:
quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Same here. Concentratie is echt nul
Moest heel hard lachenquote:Op donderdag 16 juni 2016 11:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Misschien dat dit helpt:
[ afbeelding ]
Graag gedaan, jongedame.quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Moest heel hard lachen![]()
Komt niet ten goede van mijn concentratie, maar thanks!
Zuipen, op vakantie gaan en geen reet uitvoerenquote:
Daarvoor hoef ik niet op vakantie te gaan. Maar 'zuipen' dan wel vervangen door 'vreten'.quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zuipen, op vakantie gaan en geen reet uitvoeren
Ik ben juist veels te dunquote:
Ik ook, is alleen maar je definitie welke vorm.quote:
Tijdje terug een paar halters gekocht voor dat doel. Stof.quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:29 schreef rival het volgende:
Ik zou wel gespierder willen zijn maar ik moet chillen en pizza eten
Niks mis met jouw lichaam anders...quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:29 schreef rival het volgende:
Ik zou wel gespierder willen zijn maar ik moet chillen en pizza eten
Eens. Plaag op de weg.quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wielrenners moeten dan ook 3 keer dood en een lekke band krijgen.
Je mag rustig een weekje bij mij komen logeren in Zeeland. Kost je enkel de reis.quote:Op donderdag 16 juni 2016 10:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Voor mijn gezondheid moet ik eigenlijk echt op vakantie, maar dat kan dus niet
Ja die gebruik ik nog minder dan dat ik af en toe eens een pushup oid doequote:Op donderdag 16 juni 2016 11:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Tijdje terug een paar halters gekocht voor dat doel. Stof.
Rond is ook een vorm.quote:
Omdat ik dat regelmatig hoor blijf ik ook druk met chillen en pizza etenquote:Op donderdag 16 juni 2016 11:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niks mis met jouw lichaam anders...
Dat is echt heel tof!quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je mag rustig een weekje bij mij komen logeren in Zeeland. Kost je enkel de reis.
smoothquote:Op donderdag 16 juni 2016 11:33 schreef Emi13 het volgende:
[..]
Ik ga d'r volgende week heen. Kun je meerijden. Alles voor niks.
Klinkt niet slecht. Waar haal je die? :$quote:Op donderdag 16 juni 2016 10:24 schreef CherryLips het volgende:
Man, die turbo-neusspray, het is net alsof ik benzine snuif.
Apotheek, op receptquote:Op donderdag 16 juni 2016 11:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Klinkt niet slecht. Waar haal je die? :$
Och hierquote:
Ik had een paar weken geleden zo eentje met bladiebladiewerkzame stof. Grafsmaak in m'n keel van hier tot Tokioquote:
ik had hem al ge-apptquote:
Ja, dat zal hem wel zijnquote:Op donderdag 16 juni 2016 11:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik had een paar weken geleden zo eentje met bladiebladiewerkzame stof. Grafsmaak in m'n keel van hier tot Tokio
Dus als je dat ook hebt, of uberhaupt vervelende (bij)werkingen;
Het zit allemaal niet mee ehquote:Op donderdag 16 juni 2016 11:45 schreef CherryLips het volgende:
Dan heb je thee gezet, zit je eerst drie keer je giegel te verbranden omdat het de hele tijd gloeiend heet is, en dan wacht je even, en dan is ie lauw.
Struggles.
CZJ!quote:
Wat is een beetje zwaardvechten tussen bro's johquote:
Komt door God, die haat mequote:Op donderdag 16 juni 2016 11:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het zit allemaal niet mee eh
Komt omdat deze woonplaats
Mijn huis is volgende week nog niet klaarquote:Op donderdag 16 juni 2016 11:33 schreef Emi13 het volgende:
[..]
Ik ga d'r volgende week heen. Kun je meerijden. Alles voor niks.
WHOO OOHOOOO HOOOOOquote:
Ze slaapt gewoon bij jou in bed.quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn huis is volgende week nog niet klaar.
Hoor t wel. Zou wel wachten tot augustus, nu heb ik vooral nog een bouwval.quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat is echt heel tof!Ik zal het even overleggen
ze konden een heel nieuw huis bouwen in die tijd,jee zegquote:Op donderdag 16 juni 2016 11:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn huis is volgende week nog niet klaar.
De logeerkamer is wel klaar, maar de tuin en benedenverdieping niet, dus dan heb je er nog niet zo veel aan. Augustus is t klaar.quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze slaapt gewoon bij jou in bed.
Jaquote:Op donderdag 16 juni 2016 11:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
ze konden een heel nieuw huis bouwen in die tijd,jee zeg
Dat kan ook nog. Wij voelen elkander, no pun :$quote:
verzekeringenquote:
Wat danquote:Op donderdag 16 juni 2016 11:52 schreef CherryLips het volgende:
Aankoop van de eeuw, ik heb iets praktisch op Aliexpress gekocht voor 1,20 ofzo
Tofquote:Op donderdag 16 juni 2016 11:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoor t wel. Zou wel wachten tot augustus, nu heb ik vooral nog een bouwval.
No problemquote:Op donderdag 16 juni 2016 11:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
TofDankjewel voor dit aanbod!
Hodorquote:
niet luisteren vooral, hij was zo vaak gewaarschuwd, door hem hold the door, kut jongquote:
Vraag t jezelf, zou ik zeggen.quote:Op donderdag 16 juni 2016 12:09 schreef UitStraling het volgende:
Wat moet het toch heerlijk zijn om simpel van geest te zijn
En dan moeten toegeven dat hij het antwoord niet weetquote:
ik ken de naam maar eigenlijk weet ii niet wat het exact is, chatten met fotos die tijdelijk staan dacht ikquote:Op donderdag 16 juni 2016 12:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Doe je ook aan snapchat? hip hoor
Ben er dankzij een fokster ingerold, maar daar komt het eigenlijk wel op neer jaquote:Op donderdag 16 juni 2016 12:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ken de naam maar eigenlijk weet ii niet wat het exact is, chatten met fotos die tijdelijk staan dacht ik
ben je ook die fokster ingerold?quote:Op donderdag 16 juni 2016 12:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ben er dankzij een fokster ingerold, maar daar komt het eigenlijk wel op neer ja
Wat?quote:Op donderdag 16 juni 2016 12:27 schreef Samzz het volgende:
Ik heb geen snapchat, wel een huis dat verbrand ruikt.
Nee, ze is nu mijn bro. Ik ben gebrozoned.quote:
Wat nou troep?quote:Op donderdag 16 juni 2016 12:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Geen snapchat, insta of andere troep hier.
De loodgieter is iets aan het doen hiernaast. Geen idee wat, maar het stinktquote:
die kende ik nog nietquote:Op donderdag 16 juni 2016 12:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, ze is nu mijn bro. Ik ben gebrozoned.
quote:Op donderdag 16 juni 2016 12:27 schreef Samzz het volgende:
Ik heb geen snapchat, wel een huis dat verbrand ruikt.
Zou er nog bijkomen, een stuk van je huis dat affikt, leuk voor de verzekeringquote:Op donderdag 16 juni 2016 12:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
De loodgieter is iets aan het doen hiernaast. Geen idee wat, maar het stinkt.
Als dat gebeurt dan sta ik niet voor mezelf inquote:Op donderdag 16 juni 2016 12:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zou er nog bijkomen, een stuk van je huis dat affikt, leuk voor de verzekering
Ik vind het echt troepquote:
Het is een app, net als whatsapp, die op je telefoon staat. Doet basicly hetzelfde. Hoe heb je daar last vanquote:Op donderdag 16 juni 2016 12:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vind het echt troepIeder zijn ding, maar ik vind het troep
Ik zeg toch nergens dat ik er last van heb ofzo?quote:Op donderdag 16 juni 2016 12:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Het is een app, net als whatsapp, die op je telefoon staat. Doet basicly hetzelfde. Hoe heb je daar last van
ah heb je al een idee wat je na je studie wil gaan doen?quote:Op donderdag 16 juni 2016 09:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Min of meerNee, moet wel even bezig om het project af te ronden en heb nog een afspraak staan vandaag. Als het goed is kan ik 16:00 weer naar huis
![]()
Ik studeer Integrale Veiligheidskunde. Einde van mn derde jaar nu
nie te heet drinken he, is kankerverwerkkendquote:Op donderdag 16 juni 2016 11:45 schreef CherryLips het volgende:
Dan heb je thee gezet, zit je eerst drie keer je giegel te verbranden omdat het de hele tijd gloeiend heet is, en dan wacht je even, en dan is ie lauw.
Struggles.
Hoezo quote je een post van mij uit KLB hier?quote:Op donderdag 16 juni 2016 12:35 schreef Drug het volgende:
[..]
ah heb je al een idee wat je na je studie wil gaan doen?
Dj Khaled volgen natuurlijk. Die gast vertelt goud.quote:Op donderdag 16 juni 2016 12:36 schreef UitStraling het volgende:
Snapchat is echt voor pubers en pedo's, snap niet wat je als volwassen kerel anders ermee moet
1271 volgers momenteelquote:Op donderdag 16 juni 2016 12:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Geen snapchat, insta of andere troep hier.
Frauquote:Op donderdag 16 juni 2016 12:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, ze is nu mijn bro. Ik ben gebrozoned.
wat vooral opvalt is dat je weinig snapt.quote:Op donderdag 16 juni 2016 12:36 schreef UitStraling het volgende:
Snapchat is echt voor pubers en pedo's, snap niet wat je als volwassen kerel anders ermee moet
DJ KHALEDquote:Op donderdag 16 juni 2016 12:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dj Khaled volgen natuurlijk. Die gast vertelt goud.
Ik was okayquote:Op donderdag 16 juni 2016 12:36 schreef rival het volgende:
[..]
nie te heet drinken he, is kankerverwerkkend
Pinterest lijkt mij ook wel leuk. Snap er alleen niks van en heb geen zin me te verdiepenquote:
Prachtig getekende tattoo's daar gezien inderdaad.quote:Op donderdag 16 juni 2016 12:45 schreef CherryLips het volgende:
![]()
Ik zou al 50 tattoos hebben dankzij Pinterest, als ik geen twijfelkonterig mietje was.
Las het vanmorgen... het is niet de koffie of de thee maar de temperatuur waarmee we het drinkenquote:
Volgens mij is de helft nep, maar toch.quote:Op donderdag 16 juni 2016 12:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Prachtig getekende tattoo's daar gezien inderdaad.
Sommige mensen hebben dan ook al asbest in hun smoel, ik zit nog te blazen en zij hebben het al op.quote:Op donderdag 16 juni 2016 12:47 schreef rival het volgende:
[..]
Las het vanmorgen... het is niet de koffie of de thee maar de temperatuur waarmee we het drinken
In jouw geval niet genoegquote:Op donderdag 16 juni 2016 12:54 schreef UitStraling het volgende:
Dus na nicotine en alcohol is ook hete koffie al kankerverwekkend, hoeveel dood kan een mens gaan
Jou kennende gaat dat gepaard met iets dat kapot valtquote:
Meestal mezelfquote:Op donderdag 16 juni 2016 13:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jou kennende gaat dat gepaard met iets dat kapot valt
Hoi Fax.quote:
Everybody loves Lolaquote:Op donderdag 16 juni 2016 12:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Achja schijt aan, trap gewoon de duivel van zijn kutkrukje af en ga verder met lol trappen
Je was okayquote:
Hoe is dat gebeurd dan?quote:Op donderdag 16 juni 2016 13:17 schreef Samzz het volgende:
Zooo, in 1 van de woningen die ik verhuur heeft een magnetron in de hens gestaan. Die lucht.
Ik was er niet bij. Dus geen idee, denk kortsluiting of zo. Of verkeerd ingesteld, iets erin gestopt dat er niet in mag, keine Ahnung.quote:
Prop zilverpapier erinquote:Op donderdag 16 juni 2016 13:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was er niet bij. Dus geen idee, denk kortsluiting of zo. Of verkeerd ingesteld, iets erin gestopt dat er niet in mag, keine Ahnung.
Gewoon iemand die stand hoog op hoog had laten staan.quote:
Matig wel... Niet teveel schade hoop ik?quote:Op donderdag 16 juni 2016 13:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was er niet bij. Dus geen idee, denk kortsluiting of zo. Of verkeerd ingesteld, iets erin gestopt dat er niet in mag, keine Ahnung.
Alleen de magnetron, ze waren er op tijd bij.quote:Op donderdag 16 juni 2016 13:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Matig wel... Niet teveel schade hoop ik?
Ja, nou, datquote:Op donderdag 16 juni 2016 13:45 schreef HostiMeister het volgende:
Ik snap wel waar die insta haat vandaan komt trouwens, ben een beetje als die ene gast![]()
[ afbeelding ]
Lijkt wel kip met wafelsquote:Op donderdag 16 juni 2016 13:45 schreef HostiMeister het volgende:
Ik snap wel waar die insta haat vandaan komt trouwens, ben een beetje als die ene gast![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 juni 2016 13:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, nou, dat![]()
Toen ik nog in een sushirestaurant werkte dan hadden we het eten net gebracht, zag je eerst dat er allemaal foto's van het eten werd gemaakt, en vervolgens klagen dat het eten koud was. Rotop
warme sushiquote:Op donderdag 16 juni 2016 13:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, nou, dat![]()
Toen ik nog in een sushirestaurant werkte dan hadden we het eten net gebracht, zag je eerst dat er allemaal foto's van het eten werd gemaakt, en vervolgens klagen dat het eten koud was. Rotop
Ja, ik dacht al, iemand komt vast daarmeequote:
Nouhouquote:Op donderdag 16 juni 2016 14:05 schreef Dqod het volgende:
"Mijn zeewiersalade is koud, ik djoek je"
Terechte klacht dan toch?quote:Op donderdag 16 juni 2016 14:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ik dacht al, iemand komt vast daarmee
Ze hebben naast sushi natuurlijk een hoop andere gerechten, die warm zijn
Kale cloaca'squote:Op donderdag 16 juni 2016 14:09 schreef Faxie het volgende:
Arme poesjes, helemaal in de stress voor de dierenarts![]()
Pfff wat een haren zo'n beest dan verliest
Ja, dat doen ze dan. Controle?quote:Op donderdag 16 juni 2016 14:09 schreef Faxie het volgende:
Arme poesjes, helemaal in de stress voor de dierenarts![]()
Pfff wat een haren zo'n beest dan verliest
Het is een kat, lul, geen vogelquote:
Leuk voor je.quote:
Dit neigt naar bestialiteit in mijn oren, I'm outquote:Op donderdag 16 juni 2016 14:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kutje is kutje toch, heeft alleen een andere naam
quote:
Hou je nog van me?quote:
De klacht is terecht, want het is dan inderdaad koud geworden, maar dat ze zelf eerst perse foto's van hun eten willen maken, betekent niet dat we dan maar nieuw en warm eten komen brengenquote:
Praat over hoe begaan je bent met je katten en hun welzijn, je weet maar nooit :$quote:Op donderdag 16 juni 2016 14:13 schreef Faxie het volgende:
[..]![]()
Dave is een foepzak![]()
Nouja, nog net op gewicht![]()
De dierenarts was ook wel een leuke poes trouwens
Sowiesoquote:Op donderdag 16 juni 2016 14:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Net zoveel als jij van mij
toch?
Ik weet niet eens wat voor dag het is.quote:
Ja, preciesquote:Op donderdag 16 juni 2016 14:16 schreef LovelyLady het volgende:
Ik vind het sowieso vreemd om in een restaurant te zitten en dan foto's van je eten te maken
WTF je hebt honger toch? ga eten dan...
nobody cares
Hmm om eventjes te patsen met mijn nieuwe bbq moest ik hosti wel een foto sturen uiteraardquote:Op donderdag 16 juni 2016 14:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, preciesVind het echt onzin, die eetfoto's
Dit. Ik kom daar om te bunkeren gvdquote:Op donderdag 16 juni 2016 14:16 schreef LovelyLady het volgende:
Ik vind het sowieso vreemd om in een restaurant te zitten en dan foto's van je eten te maken
nobody cares
Eten is mijn 2e natuur, het heeft geen kans om op de foto te komen hoor.quote:Op donderdag 16 juni 2016 14:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dit. Ik kom daar om te bunkeren gvd
Als ik voedselfoto's wil maken, maak ik zelf wel wat speciaals :$
Kijk mij, kijk mij, ik ben uit eten, armoedige aandachtshoererijquote:Op donderdag 16 juni 2016 14:16 schreef LovelyLady het volgende:
nobody cares
quote:Op donderdag 16 juni 2016 14:16 schreef LovelyLady het volgende:
nobody cares
Preciesquote:Op donderdag 16 juni 2016 14:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, preciesVind het echt onzin, die eetfoto's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |