Lezen, haken, video's kijken, eten, studeren, muziekjes luisteren, puzzeltjes maken, programmeren, potten thee leegdrinken.quote:
Ja ieder zn ding blijkt maar weerquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zit meestal 5 avonden achter elkaar op een stoel aan mijn tafel. Moet er niet aan denken dat er elke avond iemand langs zou komen.
quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is net als anale seks. Eerst ff wennen en dan blijkt het onwijs leuk.
Hostel wel, maar dan met een paar vrienden.. Maar vertrouw niet zo snel wildvreemde in een vreemd land..quote:
Doe eens niet zo gekquote:
Als je goed zoekt, kun je misschien zelfs een hostel vinden waar je beide eerste keren kunt combineren.quote:
Zo veel geleerd hier ondertussenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wut.quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:17 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja ieder zn ding blijkt maar weer
[..]
[..]
Hostel wel, maar dan met een paar vrienden.. Maar vertrouw niet zo snel wildvreemde in een vreemd land..
Ja miss in Riga welquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je goed zoekt, kun je misschien zelfs een hostel vinden waar je beide eerste keren kunt combineren.
quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zo veel geleerd hier ondertussenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
* Yvie_lu schuift je wat van haar fruit smoothie toequote:Op woensdag 15 juni 2016 20:20 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn bloeddruk was een beetje hoog en nu maak ik me een beetje zorgen
Wat zit er in?quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
* Yvie_lu schuift je wat van haar fruit smoothie toe![]()
Aardbeiquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Voornamelijk veel aardbeien maar ook een halve kiwi en halve banaan.
quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Voornamelijk veel aardbeien maar ook een halve kiwi en halve banaan.
Kun je weer nieuwe kopenquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Eindelijk aan mijn laatste bakje toe.
Had er iets teveel gekocht.![]()
Rook te lekker
Neequote:Op woensdag 15 juni 2016 20:22 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Eindelijk doorgeslagen naar de andere kant dus, tijn kom er maar in.
Doe mij anders eens een deel. Kersenquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee even overdosis gehad.
En heb kersen voor morgen
aarbeien zijn de bom, zoet maar toch de minste suikers van al het fruitquote:
Ik vind bijna al het andere fruit lekkerder.quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
aarbeien zijn de bom, zoet maar toch de minste suikers van al het fruit
Het is een zij, en als het goed is op mijn type.quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ohw, dan hangt het er vanaf hoe lang je baas al droog staat en op wat voor types hij valt
Dus eigenlijk gewoon vrije dagen genoegquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is een zij, en als het goed is op mijn type.
ik vind al het fruit gewoon lekkerquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind bijna al het andere fruit lekkerder.
Nee, zelfs als ik bij Bruce Springsteen sta ben ik nog bezig.quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dus eigenlijk gewoon vrije dagen genoeg
Bruce bestelt bij Albert?quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, zelfs als ik bij Bruce Springsteen sta ben ik nog bezig.
Wel het ticket weer terug verdiend.
Niet dat ik weet. Maar wel mensen bij onze webshop en dan is het toch wel prettig dat we ook mobiel gewoon alles kunnen doorvoeren.quote:
Ohwja. Had ik half iets van meegekregen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Maar wel mensen bij onze webshop en dan is het toch wel prettig dat we ook mobiel gewoon alles kunnen doorvoeren.
Ja, erotische artikelen, lingerie etcquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ohwja. Had ik half iets van meegekregen.
Erotische artikelen toch ofzo?
Beetje succesvol tot nu toe of veel opstartgedoe?quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, erotische artikelen, lingerie etc
We hadden een speciale actie voor Fok, maar die is al weer afgelopen. Maar ik kan natuurlijk altijd iets regelenquote:
Beide, het loopt eigenlijk best goed, maar we lopen wel tegen allerlei problemen op met banken en bedrijven, want een vibrator is toch nog wel heel erg heftig in 2016.quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Beetje succesvol tot nu toe of veel opstartgedoe?
Hoezo de keuze daarvoor? Is er iets wat de huidige aanbieders van die artikelen niet goed of niet goed genoeg doen?quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, erotische artikelen, lingerie etc
puriteinse ellendequote:Op woensdag 15 juni 2016 20:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Beide, het loopt eigenlijk best goed, maar we lopen wel tegen allerlei problemen op met banken en bedrijven, want een vibrator is toch nog wel heel erg heftig in 2016.
Nou ja, we hadden zelf natuurlijk al een aardige collectie, en dan loop je inderdaad weleens tegen dingen aan waarvan je denkt dat het beter kan. En door contacten in de scene hebben we al een aardig groot netwerk.quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoezo de keuze daarvoor? Is er iets wat de huidige aanbieders van die artikelen niet goed of niet goed genoeg doen?
Oh, je gaat niet zeggen wat natuurlijk.quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou ja, we hadden zelf natuurlijk al een aardige collectie, en dan loop je inderdaad weleens tegen dingen aan waarvan je denkt dat het beter kan. En door contacten in de scene hebben we al een aardig groot netwerk.
quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
We hadden een speciale actie voor Fok, maar die is al weer afgelopen. Maar ik kan natuurlijk altijd iets regelen
Stuur maar een berichtje als je iets leuks ziet en dan kunnen we altijd kijken wat er mogelijk is.
werken de belastingquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:50 schreef CherryLips het volgende:
Eigen baas
Laptop mee met vakantie
In Japan nog mailen over opdrachten
Wat.quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:51 schreef CherryLips het volgende:
Zo'n zin in chocola nu. Denk dat ik het pak hagelslag maar aan m'n mond zet.
Laat ik het zo zeggen dat er aardig wat shops zijn die goedkope china zooi verkopen tegen de hoofdprijs, zeker op bdsm gebied. En verder waren we prive al zoveel bezig met veel dingen dat het eigenlijk vanzelf zo gegroeid is dat we ook dingen konden regelen voor anderen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, je gaat niet zeggen wat natuurlijk.Was ik wel nieuwsgierig naar.
Ik hou ook van chocolade, maar zo ver zou ik nooit gaan.quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:51 schreef CherryLips het volgende:
Zo'n zin in chocola nu. Denk dat ik het pak hagelslag maar aan m'n mond zet.
quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik hou ook van chocolade, maar zo ver zou ik nooit gaan.
Niks om je voor te schamen hoor. Jij.quote:
Ik zal jou es...quote:
groot artiest en tijdloos sekssymboolquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:57 schreef AirwiN het volgende:
Door Fas ben ik nu naar Kylie Minogue aan het luisteren.![]()
![]()
En Dannii dan?quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:57 schreef AirwiN het volgende:
Door Fas ben ik nu naar Kylie Minogue aan het luisteren.![]()
![]()
Straks misschien nog. Eerst Confide in me op repeat.quote:
Confide in mequote:Op woensdag 15 juni 2016 21:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Straks misschien nog. Eerst Confide in me op repeat.
All I wanna do staat in mijn playlistquote:
quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Straks misschien nog. Eerst Confide in me op repeat.
Jij begrijpt. Die gaat natuurlijk aan als je hier plaatjes komt luisteren.quote:
Hebben we die op vinyl?quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij begrijpt. Die gaat natuurlijk aan als je hier plaatjes komt luisteren.
Oh Jezus, ik spreek in 'we'... shoot me nowquote:
quote:
Strikt genomen heb ik 'm op vinyl. Mochten we ooit uit elkaar gaan, gaat 'ie met mij mee.quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:03 schreef MissMSX het volgende:
Oh Jezus, ik spreek in 'we'... shoot me now
quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wil ook wel alles met jou delen, behalve mijn vinylcollectiequote:Op woensdag 15 juni 2016 21:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Strikt genomen heb ik 'm op vinyl. Mochten we ooit uit elkaar gaan, gaat 'ie met mij mee.
Oh Hosti komt ook en dan eerst naar de schietbaan?quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is dat Walter Sobchak op de linker foto?quote:
Daarom willen we ook een trio met jou. In de plaats van dat enkeltje richting de ANWB winkel voor unisex kleding. Help ons!quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:04 schreef MissMSX het volgende:
Ik wil ook wel alles met jou delen, behalve mijn vinylcollectie![]()
Zeven.quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is dat Walter Sobchak op de linker foto?
Que?quote:
De kip?quote:
Kom je weer met zo'n obscure naam aan. Zal wel weer voor m'n tijd zijn.quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Que?
Die vrouw lijkt op een buurvrouw van me
Of een hiaat in je algemene ontwikkeling.quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:08 schreef Fascination het volgende:
Kom je weer met zo'n obscure naam aan. Zal wel weer voor m'n tijd zijn.
Dankquote:
quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kom je weer met zo'n obscure naam aan. Zal wel weer voor m'n tijd zijn.
Ik vergeef het je omdat je The Soundlovers luistert. Maar anders...quote:
EN net terwijl ik dacht dat je stiekem toffer was dan ik dachtquote:
Krijg nu wel zin om 'm te kijken en af te kraken. :$quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vergeef het je omdat je The Soundlovers luistert. Maar anders...
Lokapostsquote:Op woensdag 15 juni 2016 21:16 schreef Lokasenna het volgende:
Zo irritant dat er pas op dag 4 of 5 van de stopweek bloed komt. Dan zit je maar te wachten op wat je weet dat gaat komen.
Kom je 'm hier es kijken? Mag je ongegeneerd commentaar geven.quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:17 schreef Fascination het volgende:
Krijg nu wel zin om 'm te kijken en af te kraken. :$
Heel smooth.quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kom je 'm hier es kijken? Mag je ongegeneerd commentaar geven.
Die kwalificatie verdient 't pas als het werkt. FF DM'en over een datum maar?quote:
Samen kijken?quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Krijg nu wel zin om 'm te kijken en af te kraken. :$
Jij ook?quote:
De dag dat je wist die zou komen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:16 schreef Lokasenna het volgende:
Zo irritant dat er pas op dag 4 of 5 van de stopweek bloed komt. Dan zit je maar te wachten op wat je weet dat gaat komen.
*diequote:
Ik vermoed morgen het bloedbad. Maar de voorbereidingen zijn al begonnen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De dag dat je wist die zou komen.
Mooie metafoorquote:Op woensdag 15 juni 2016 21:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik wil alleen een keertje thee drinken met Fas
Dit kan geen nieuws zijn toch.quote:
Heet dat tegenwoordig zo? Is netflix and chill al weer voorbij?quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik wil alleen een keertje thee drinken met Fas
Piratebay and anal play las ik gister.quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:34 schreef Royco1 het volgende:
Heet dat tegenwoordig zo? Is netflix and chill al weer voorbij?
Dit is mijn preutsere variantquote:Op woensdag 15 juni 2016 21:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heet dat tegenwoordig zo? Is netflix and chill al weer voorbij?
quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Uhuh, tot je haar alleen binnen hebt en er veel meer heet is dan alleen het theewater.
Nu zie ik Fasje voor me met haar benen de lucht in en Yvie die een theezakje haar vajayjay in laat zakkenquote:Op woensdag 15 juni 2016 21:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Uhuh, tot je haar alleen binnen hebt en er veel meer heet is dan alleen het theewater.
Ik kijk nergens meer van opquote:Op woensdag 15 juni 2016 21:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nu zie ik Fasje voor me met haar benen de lucht in en Yvie die een theezakje haar vajayjay in laat zakken
Ik probeer van wel, maar na 10 jaar samen zijn met Air blijft er niet heel veel aan de verbeelding overquote:
Jij vind je keukengerei elke keer weer op andere plekken terug?quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik probeer van wel, maar na 10 jaar samen zijn met Air blijft er niet heel veel aan de verbeelding over
Inderdaad, genoeg gewerkt, tijd voor een bad.quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:39 schreef Yvie_lu het volgende:
Echt.. soms kijk je even niet op de klok en is het 'ineens' laat
Ook.quote:
Ik had gehoord dat driehoeksrelaties gedoemd zijn om te falenquote:
Je moet niet alles geloven wat je hoort.quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:52 schreef HostiMeister het volgende:
Ik had gehoord dat driehoeksrelaties gedoemd zijn om te falen
Noem het dan gewoon een open relatie en succes gegarandeerdquote:Op woensdag 15 juni 2016 21:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik had gehoord dat driehoeksrelaties gedoemd zijn om te falen
AH ja, dat is tegenwoordig ook mijn ding, how you doin' ?quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:57 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Noem het dan gewoon een open relatie en succes gegarandeerd
Wel ok en u dan?quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
AH ja, dat is tegenwoordig ook mijn ding, how you doin' ?
Over open relaties gesproken.. waar is fripsel?quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
AH ja, dat is tegenwoordig ook mijn ding, how you doin' ?
Laatste tien jaar, stiekemquote:Op woensdag 15 juni 2016 21:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tegenwoordig...
Over open relaties gesproken.. waar is fripsel?
goede vraag.quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoop hetquote:Op woensdag 15 juni 2016 22:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
goede vraag.
Aan het verhuizen? Misschien zo snel ineens succes gehad?
Ohja ze ging verhuizenquote:Op woensdag 15 juni 2016 22:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
goede vraag.
Aan het verhuizen? Misschien zo snel ineens succes gehad?
quote:
Misschien haar heil elders gaan zoeken, gezien de toon van haar laatste aanwezigheid hier en eerder ook in D&A enzo? Ik hoop maar dat ze ok is..quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat is D&A?quote:Op woensdag 15 juni 2016 22:06 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Misschien haar heil elders gaan zoeken, gezien de toon van haar laatste aanwezigheid hier en eerder ook in D&A enzo? Ik hoop maar dat ze ok is..
Goed joh.quote:Op woensdag 15 juni 2016 22:06 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Misschien haar heil elders gaan zoeken, gezien de toon van haar laatste aanwezigheid hier en eerder ook in D&A enzo? Ik hoop maar dat ze ok is..
Me too, maar ik wil nog nietquote:Op woensdag 15 juni 2016 22:11 schreef LovelyLady het volgende:
Ik moet ook zo... wekkertje gaat om even voor 6en
Dan blijf je nog ff.quote:
quote:
Hier ook maar ben nog niet moe, nog ff voetbalwedstrijd afkijkenquote:Op woensdag 15 juni 2016 22:11 schreef LovelyLady het volgende:
Ik moet ook zo... wekkertje gaat om even voor 6en
Hrmpfquote:Op woensdag 15 juni 2016 22:15 schreef Scary_Mary het volgende:
Dat ik daar zelf nog niet opgekomen was..
[ afbeelding ]
Ja vet saai enzoquote:
quote:Op woensdag 15 juni 2016 22:17 schreef HostiMeister het volgende:
Zo veel heb ik van Fran niet meer gezien in 10jaar
quote:
Dan maar saai, maar ik heb het wel weer ff gezien voor vandaagquote:
Slaap lekkerquote:Op woensdag 15 juni 2016 22:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan maar saai, maar ik heb het wel weer ff gezien voor vandaag
Weltrusten en succes met de vroege wekker morgenquote:Op woensdag 15 juni 2016 22:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Trustequote:Op woensdag 15 juni 2016 22:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan voel ik me helemaal jongquote:
quote:Op woensdag 15 juni 2016 22:31 schreef Scary_Mary het volgende:
Goh, dan ga ik ook maar. Weltrusten y'all
Weltrustenquote:Op woensdag 15 juni 2016 22:31 schreef Scary_Mary het volgende:
Goh, dan ga ik ook maar. Weltrusten y'all
Zeg dat ze maar oprot en dr ex moet gaan neuken danquote:Op woensdag 15 juni 2016 23:36 schreef Sturmic het volgende:
Zucht. Altijd leuk, het meisje waarmee je bent die mijmert over de goede sex met haar ex.
Been there, done that, got the T-shirt. Opflikkeren.quote:Op woensdag 15 juni 2016 23:41 schreef Faxie het volgende:
Zeg dat ze maar oprot en dr ex moet gaan neuken dan
We zijn net dieren, als je gaat vechten om een tochtige ree met een te klein gewei en verliest kun je twee dingen doen, lekker gaan janken in een hoekje op het www of gewoon realistisch zijn en Lego gaan verzamelenquote:Op woensdag 15 juni 2016 23:59 schreef Sturmic het volgende:
Echt, als mens tekort schieten, als minnaar tekort schieten, tsjonge jonge, het is zo kansloos dat ik echt niet meer weet waartoe ik hier nog op aarde ben. Het is bijna grappig van ellende.
quote:
Ik neuk je wel langzaam wakker schoonheid, koffie aangereikt in je rechterhand, je linkerhand stevig vast om toch nog wat houvast te hebben, koffieadem naar koffieadem vermengd met de zoete geur van ochtendpenetratiequote:
Ik kan alleen maar dingen verzinnen die me hoogstwaarschijnlijk een ban opleveren.quote:Op donderdag 16 juni 2016 06:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik neuk je wel langzaam wakker schoonheid, koffie aangereikt in je rechterhand, je linkerhand stevig vast om toch nog wat houvast te hebben, koffieadem naar koffieadem vermengd met de zoete geur van ochtendpenetratie
Sorryquote:Op woensdag 15 juni 2016 23:36 schreef Sturmic het volgende:
Zucht. Altijd leuk, het meisje waarmee je bent die mijmert over de goede sex met haar ex.
Zonquote:Op donderdag 16 juni 2016 07:37 schreef DjRex89 het volgende:
In ieder geval schijnt de zon en is de lucht helemaal blauw![]()
Hopen dat het zo blijftquote:Op donderdag 16 juni 2016 07:37 schreef DjRex89 het volgende:
Hier ookquote:Op donderdag 16 juni 2016 07:37 schreef DjRex89 het volgende:
Want de rest van de dag ben je nat aangekomen?quote:Op donderdag 16 juni 2016 07:58 schreef HostiMeister het volgende:
Goedemorgen liefjes
Ziet er naar uit dat ik voor het eerst droog op werk aankom vandaag
whehehequote:Op donderdag 16 juni 2016 07:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Want de rest van de dag ben je nat aangekomen?
Deze week, en misschien een keer wakker zou ook fijn zijnquote:Op donderdag 16 juni 2016 07:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Want de rest van de dag ben je nat aangekomen?
quote:Op donderdag 16 juni 2016 08:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Deze week, en misschien een keer wakker zou ook fijn zijn
ik heb weer niet geslapenquote:Op donderdag 16 juni 2016 08:40 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb vannacht heel raar gedroomd over onweer maar weet niet of het nou echt geonweerd heeft
Prive werk?quote:Op donderdag 16 juni 2016 09:01 schreef rival het volgende:
[..]
Vanaf volgende week
Ik voorzie een hoop werk en weinig rust
Helemaal nietquote:
Ook lekker. Heerlijke stad.quote:Op donderdag 16 juni 2016 09:03 schreef rival het volgende:
[..]
Ja in de tuin en in de garage... Verwacht wel dat ik nog een midweekje even naar Barcelona ga
Vind het een beetje meh.quote:
In Rome en Berlijn staat geen appartementje voor me klaarquote:Op donderdag 16 juni 2016 09:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vind het een beetje meh.Doe mij maar Rome of Berlijn.
Berlijnquote:Op donderdag 16 juni 2016 09:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Barca it isquote:Op donderdag 16 juni 2016 09:08 schreef rival het volgende:
[..]
In Rome en Berlijn staat geen appartementje voor me klaar
nee wel wat geslapen maar ik word al de hele week op bizarre tijdstippen wakker waardoor ik aan een gemiddelde van een uur of 5 per nacht zit en me er helemaal kapot aan erger. En 5 uur is voor mij echt niet genoegquote:Op donderdag 16 juni 2016 09:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Helemaal niet
Daar zou ik echt niet tegen kunnen. Was vanmorgen om vijf uur wakker maar toch weer in slaap gevallen op een gegeven moment
Ben gek op Barca, Maar ook op Berlijn en Parijs.quote:Op donderdag 16 juni 2016 09:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Herkenbaar! Wat bij mij wel eens helpt als je toch midden in de nacht wakker bent is ff lopen. Dus ff naar de keuken wat drinken oid en dan weer terug naar bedquote:Op donderdag 16 juni 2016 09:11 schreef Allures het volgende:
[..]
nee wel wat geslapen maar ik word al de hele week op bizarre tijdstippen wakker waardoor ik aan een gemiddelde van een uur of 5 per nacht zit en me er helemaal kapot aan erger. En 5 uur is voor mij echt niet genoeg
Rome nooit geweest, Barcelona al meerdere keren. Dat vind ik nou echt een stad die alles heeft, mooie binnenstad, binnen 5min sta je op het strand, mooie boulevard, gezellige steegjes etcquote:Op donderdag 16 juni 2016 09:09 schreef Koen66 het volgende:
Berlijn moet ik ook echt nog een keer bezoeken, nog nooit geweest
Rome en Barcelona vind ik beide heerlijke steden
Eensquote:Op donderdag 16 juni 2016 09:13 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Rome nooit geweest, Barcelona al meerdere keren. Dat vind ik nou echt een stad die alles heeft, mooie binnenstad, binnen 5min sta je op het strand, mooie boulevard, gezellige steegjes etc
Wenen lijkt me ook erg gaaf, staat nog op het lijstje hier. Londen al 2x geweest, 1x voor de standaard culturele uitstapjes en 1x met oud en nieuw, 5 dagen volle bak wezen stappenquote:Op donderdag 16 juni 2016 09:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
EensNadeel van Rome is dat je niet in de zomer moet gaan. Veeeeeel te heet dan.
Qua steden heb ik ook Praag, Boedapest en Wenen naast Berlijn nog op de wish-list
Londen, Parijs en New York alle 3 geweest, alle 3 verschillend en tof om te bezoeken
Dat heb ik met Berlijnquote:Op donderdag 16 juni 2016 09:16 schreef LovelyLady het volgende:
Barcelona is dus wel een aanrader? Hoor het vaak, maar juist omdat het zo vaak hoort word ik een beetje sceptisch en ben ik bang dat het een beetje overhyped is allemaal
Ja, en ik weet niet of je van lezen houdt? Maar anders van te voren nog even alle boeken van Carlos Ruiz Zafon lezenquote:Op donderdag 16 juni 2016 09:16 schreef LovelyLady het volgende:
Barcelona is dus wel een aanrader? Hoor het vaak, maar juist omdat het zo vaak hoort word ik een beetje sceptisch en ben ik bang dat het een beetje overhyped is allemaal
Berlijn moet je liggen... Heb je niks met de geschiedenis/2e wereld oorlog/Berlijnse muur dan houdt het wel een heel eind op. Of je moet erg van kunst/cultuur etc houden dan is Friedrichshain nog wel leuk om een weekendje te doenquote:
Ik ben wel van de tweede wereld oorlog en die dingen, vind dat wel interessant en wil ook graag eens naar Auschwitz, maar vooral Berlijn wordt om mij heen zo erg gehyped, zoals Lola zegt over Barcelona, dat ik bang ben dat als ik ooit naar Berlijn ga ik er echt mega verwachtingen van heb, die dan enorm gaan tegenvallenquote:Op donderdag 16 juni 2016 09:20 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Berlijn moet je liggen... Heb je niks met de geschiedenis/2e wereld oorlog/Berlijnse muur dan houdt het wel een heel eind op. Of je moet erg van kunst/cultuur etc houden dan is Friedrichshain nog wel leuk om een weekendje te doen
en dan eindig je in het nachtleven en ben je alsnog verliefd gewordenquote:Op donderdag 16 juni 2016 09:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben wel van de tweede wereld oorlog en die dingen, vind dat wel interessant en wil ook graag eens naar Auschwitz, maar vooral Berlijn wordt om mij heen zo erg gehyped, zoals Lola zegt over Barcelona, dat ik bang ben dat als ik ooit naar Berlijn ga ik er echt mega verwachtingen van heb, die dan enorm gaan tegenvallen
Had er ook geen verwachtingen van verder. Kom je er en dan blijkt het allemaal super tof te zijn, en dan ben ik er alleen nog maar even een weekje voor een conferentie geweest. Ga daar zeker nog een keer voor de leuk heen.quote:Op donderdag 16 juni 2016 09:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben wel van de tweede wereld oorlog en die dingen, vind dat wel interessant en wil ook graag eens naar Auschwitz, maar vooral Berlijn wordt om mij heen zo erg gehyped, zoals Lola zegt over Barcelona, dat ik bang ben dat als ik ooit naar Berlijn ga ik er echt mega verwachtingen van heb, die dan enorm gaan tegenvallen
Dat zou zomaar kunnenquote:Op donderdag 16 juni 2016 09:25 schreef rival het volgende:
[..]
en dan eindig je in het nachtleven en ben je alsnog verliefd geworden
Ik geloof ook wel dat het tof is, hell, ik hoor niet anders. Maar dat bedoel ik dus juist, krijg daardoor hele hoge verwachtingen van zo'n stad en dan ben ik bang dat het tegen gaat vallenquote:Op donderdag 16 juni 2016 09:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Had er ook geen verwachtingen van verder. Kom je er en dan blijkt het allemaal super tof te zijn, en dan ben ik er alleen nog maar even een weekje voor een conferentie geweest. Ga daar zeker nog een keer voor de leuk heen.
Nee is echt leuk. En anders gewoon heel veel sangria drinkenquote:Op donderdag 16 juni 2016 09:16 schreef LovelyLady het volgende:
Ik was ook erg verrast over de vriendelijkheid in de stad zelf. Heb me geen enkel moment (ook 's-nachts) onveilig gevoeld en alle mensen waren super vriendelijkquote:Op donderdag 16 juni 2016 09:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, wanneer gaan we nou?quote:Op donderdag 16 juni 2016 09:29 schreef Allures het volgende:
[..]
Berlijn is most awesome of awesomes. Beste stad van alle steden. Hij poept op andere steden
Niet op Rome thoughquote:Op donderdag 16 juni 2016 09:29 schreef Allures het volgende:
[..]
Berlijn is most awesome of awesomes. Beste stad van alle steden. Hij poept op andere steden
Ja, dit bedoel ik dus. Door dit soort dingen krijg ik echt mega verwachtingen van zo'n stadquote:Op donderdag 16 juni 2016 09:29 schreef Allures het volgende:
[..]
Jammer dat is zo semi pretentieus schrijft en dat het niet om door te komen isquote:Op donderdag 16 juni 2016 09:18 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja, en ik weet niet of je van lezen houdt? Maar anders van te voren nog even alle boeken van Carlos Ruiz Zafon lezenDie schrijft romans over het oude Barcelona, echt geniaal goed
Super leuk om al die plekken die in het boek langs komen ook in het echt te zien
Ik lust geen sangriaquote:Op donderdag 16 juni 2016 09:29 schreef Allures het volgende:
[..]
Nee is echt leuk. En anders gewoon heel veel sangria drinken
Madrid is ook tof als je spanje wil
ja dan houdt het op als je alleen toeristische shit doet. Maar Berlijn is juist een stad met zo veel laagjes en gave shit. Ik zou gaan couchsurfen. Anders loop je inderdaad van oorlogsmonument naar oorlogsmonument te sjokkenquote:Op donderdag 16 juni 2016 09:20 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Berlijn moet je liggen... Heb je niks met de geschiedenis/2e wereld oorlog/Berlijnse muur dan houdt het wel een heel eind op. Of je moet erg van kunst/cultuur etc houden dan is Friedrichshain nog wel leuk om een weekendje te doen
Ik zal jou eens pakkenquote:Op donderdag 16 juni 2016 09:32 schreef Allures het volgende:
[..]
wel. Berlijn pakt Rome en breekt hem door midden
Terecht maar als 1 stad het waar gaat maken is het Berlijnquote:Op donderdag 16 juni 2016 09:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, dit bedoel ik dus. Door dit soort dingen krijg ik echt mega verwachtingen van zo'n stad
Omdat het ook 60 jaar geleden helemaal gebouwd is net als Berlijn weer.quote:Op donderdag 16 juni 2016 09:35 schreef Allures het volgende:
San Francisco is ook cool maar dat is omdat het op Berlijn lijkt
Nee omdat je zo in een random techno feestje wandelt waar mensen je lsd aanbiedenquote:Op donderdag 16 juni 2016 09:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Omdat het ook 60 jaar geleden helemaal gebouwd is net als Berlijn weer.![]()
Ergens in een stadsparkjequote:Op donderdag 16 juni 2016 09:53 schreef Allures het volgende:
[..]
Nee omdat je zo in een random techno feestje wandelt waar mensen je lsd aanbieden
Ah, dat heb ik overal, ik zie er blijkbaar uit als een drugsgebruikerquote:Op donderdag 16 juni 2016 09:53 schreef Allures het volgende:
[..]
Nee omdat je zo in een random techno feestje wandelt waar mensen je lsd aanbieden
quote:Op donderdag 16 juni 2016 09:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ah, dat heb ik overal, ik zie er blijkbaar uit als een drugsgebruiker
San Francisco is da bombquote:Op donderdag 16 juni 2016 09:35 schreef Allures het volgende:
San Francisco is ook cool maar dat is omdat het op Berlijn lijkt
Ik dacht dat jij geen spierpijn kreeg van neuken?quote:Op donderdag 16 juni 2016 10:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb spierpijn in mijn bovenbenen en billen![]()
Is dan ook niet van het neukenquote:Op donderdag 16 juni 2016 10:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij geen spierpijn kreeg van neuken?
Dat was ook wel tof ja maar er is toch wel veel schade en armoede en ik voelde me niet overal even chillquote:Op donderdag 16 juni 2016 10:03 schreef Samzz het volgende:
New Orleans. Daar zou ik wel eens een vakantie door willen brengen.
Spetterpoep?quote:Op donderdag 16 juni 2016 10:10 schreef Lokasenna het volgende:
Was ik maar weer geconstipeerd, fuck dit
Ik vond het in 2010 meevallen. Wel armoede, dat hou je wel denk ik, maar geen schade gezien.quote:Op donderdag 16 juni 2016 10:08 schreef Allures het volgende:
[..]
Dat was ook wel tof ja maar er is toch wel veel schade en armoede en ik voelde me niet overal even chill
Maar heerlijke dance offs gezien en getwerkt
Armoede zie je overal wel tot op zekere hoogte terug denk ik.quote:Op donderdag 16 juni 2016 10:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond het in 2010 meevallen. Wel armoede, dat hou je wel denk ik, maar geen schade gezien.
In Japan nietquote:Op donderdag 16 juni 2016 10:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Armoede zie je overal wel tot op zekere hoogte terug denk ik.
ja wij zijn niet alleen in het centrum geweest, dan zie je echt nog katrina shitquote:Op donderdag 16 juni 2016 10:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond het in 2010 meevallen. Wel armoede, dat hou je wel denk ik, maar geen schade gezien.
Katrina had daar in 2005 huisgehouden en 10 jaar later waren er nog steeds mensen die geen hulp hadden gekregen, schrijnend dat het in zo'n land gebeurd.quote:Op donderdag 16 juni 2016 10:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Armoede zie je overal wel tot op zekere hoogte terug denk ik.
Misschien kom je net niet op de plekken waar de armoede heerst? Ik ben totaal niet bekend met Japan.quote:Op donderdag 16 juni 2016 10:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In Japan nietNiet dat het er niet is
Waar ga je heen, of weet je nog niet?quote:Op donderdag 16 juni 2016 10:16 schreef Samzz het volgende:
Zo, ik ga mijn vakantie voor november plannen. Als ik maar vroeg genoeg vraag moet dat kunnen. Lekker 2,5 week weg, hoppa.
Verbaast me van Amerika eigenlijk niet.quote:Op donderdag 16 juni 2016 10:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Katrina had daar in 2005 huisgehouden en 10 jaar later waren er nog steeds mensen die geen hulp hadden gekregen, schrijnend dat het in zo'n land gebeurd.
Nee joh! Ik kan echt nooit stoppen met lezen met zijn boekenquote:Op donderdag 16 juni 2016 09:30 schreef Allures het volgende:
[..]
Jammer dat is zo semi pretentieus schrijft en dat het niet om door te komen is
Ik wilde ergens naartoe wat buiten het centrum lag, allemaal nieuwe huisjes enzo. Maar toen moest ik van een politieagent wegquote:Op donderdag 16 juni 2016 10:19 schreef Allures het volgende:
[..]
ja wij zijn niet alleen in het centrum geweest, dan zie je echt nog katrina shit
Veel zwarten he, en zoals Kanye zei, niemand geeft om niggers.quote:Op donderdag 16 juni 2016 10:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Verbaast me van Amerika eigenlijk niet.
In de meeste Europese (en Amerikaanse) steden zie je wel bedelaars of daklozen of mensen die er gewoon niet heel sjofel uitzien. Daar niet. Het was gewoon een soort Disneyland. Alles weggemoffeldquote:Op donderdag 16 juni 2016 10:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien kom je net niet op de plekken waar de armoede heerst? Ik ben totaal niet bekend met Japan.
Zegt toch eigenlijk ook al genoegquote:Op donderdag 16 juni 2016 10:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde ergens naartoe wat buiten het centrum lag, allemaal nieuwe huisjes enzo. Maar toen moest ik van een politieagent wegWaar ik naartoe wilde was toch al bijna gesloten.
Joh, weggemoffeldquote:Op donderdag 16 juni 2016 10:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In de meeste Europese (en Amerikaanse) steden zie je wel bedelaars of daklozen of mensen die er gewoon niet heel sjofel uitzien. Daar niet. Het was gewoon een soort Disneyland. Alles weggemoffeld
waar wilde je heen dan?quote:Op donderdag 16 juni 2016 10:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde ergens naartoe wat buiten het centrum lag, allemaal nieuwe huisjes enzo. Maar toen moest ik van een politieagent wegWaar ik naartoe wilde was toch al bijna gesloten.
's Nachts verkeerd gelopen, werd ik geholpen door een zwerver met één oogquote:Op donderdag 16 juni 2016 10:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zegt toch eigenlijk ook al genoeg![]()
In elke stad die ik in Amerika geweest ben, zooooo veel daklozen en zwerversquote:Op donderdag 16 juni 2016 10:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In de meeste Europese (en Amerikaanse) steden zie je wel bedelaars of daklozen of mensen die er gewoon niet heel sjofel uitzien. Daar niet. Het was gewoon een soort Disneyland. Alles weggemoffeld
Een begraafplaats, weet niet meer welke, St Louis 2 geloof ik. 1 had ik gehad. Lafayette was ver weg en ze sloten al om drie uur. Omdat die klotetram niet reed moest ik alles lopen en was m'n hele planning voor die dag verkloot.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |