Neequote:Op woensdag 15 juni 2016 20:22 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Eindelijk doorgeslagen naar de andere kant dus, tijn kom er maar in.
Doe mij anders eens een deel. Kersenquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee even overdosis gehad.
En heb kersen voor morgen
aarbeien zijn de bom, zoet maar toch de minste suikers van al het fruitquote:
Ik vind bijna al het andere fruit lekkerder.quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
aarbeien zijn de bom, zoet maar toch de minste suikers van al het fruit
Het is een zij, en als het goed is op mijn type.quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ohw, dan hangt het er vanaf hoe lang je baas al droog staat en op wat voor types hij valt
Dus eigenlijk gewoon vrije dagen genoegquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is een zij, en als het goed is op mijn type.
ik vind al het fruit gewoon lekkerquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind bijna al het andere fruit lekkerder.
Nee, zelfs als ik bij Bruce Springsteen sta ben ik nog bezig.quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dus eigenlijk gewoon vrije dagen genoeg
Bruce bestelt bij Albert?quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, zelfs als ik bij Bruce Springsteen sta ben ik nog bezig.
Wel het ticket weer terug verdiend.
Niet dat ik weet. Maar wel mensen bij onze webshop en dan is het toch wel prettig dat we ook mobiel gewoon alles kunnen doorvoeren.quote:
Ohwja. Had ik half iets van meegekregen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Maar wel mensen bij onze webshop en dan is het toch wel prettig dat we ook mobiel gewoon alles kunnen doorvoeren.
Ja, erotische artikelen, lingerie etcquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ohwja. Had ik half iets van meegekregen.
Erotische artikelen toch ofzo?
Beetje succesvol tot nu toe of veel opstartgedoe?quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, erotische artikelen, lingerie etc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |