Lezen, haken, video's kijken, eten, studeren, muziekjes luisteren, puzzeltjes maken, programmeren, potten thee leegdrinken.quote:
Ja ieder zn ding blijkt maar weerquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zit meestal 5 avonden achter elkaar op een stoel aan mijn tafel. Moet er niet aan denken dat er elke avond iemand langs zou komen.
quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is net als anale seks. Eerst ff wennen en dan blijkt het onwijs leuk.
Hostel wel, maar dan met een paar vrienden.. Maar vertrouw niet zo snel wildvreemde in een vreemd land..quote:
Doe eens niet zo gekquote:
Als je goed zoekt, kun je misschien zelfs een hostel vinden waar je beide eerste keren kunt combineren.quote:
Zo veel geleerd hier ondertussenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wut.quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:17 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja ieder zn ding blijkt maar weer
[..]
[..]
Hostel wel, maar dan met een paar vrienden.. Maar vertrouw niet zo snel wildvreemde in een vreemd land..
Ja miss in Riga welquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je goed zoekt, kun je misschien zelfs een hostel vinden waar je beide eerste keren kunt combineren.
quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zo veel geleerd hier ondertussenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
* Yvie_lu schuift je wat van haar fruit smoothie toequote:Op woensdag 15 juni 2016 20:20 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn bloeddruk was een beetje hoog en nu maak ik me een beetje zorgen
Wat zit er in?quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
* Yvie_lu schuift je wat van haar fruit smoothie toe![]()
Aardbeiquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Voornamelijk veel aardbeien maar ook een halve kiwi en halve banaan.
quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Voornamelijk veel aardbeien maar ook een halve kiwi en halve banaan.
Kun je weer nieuwe kopenquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Eindelijk aan mijn laatste bakje toe.
Had er iets teveel gekocht.![]()
Rook te lekker
Neequote:Op woensdag 15 juni 2016 20:22 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Eindelijk doorgeslagen naar de andere kant dus, tijn kom er maar in.
Doe mij anders eens een deel. Kersenquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee even overdosis gehad.
En heb kersen voor morgen
aarbeien zijn de bom, zoet maar toch de minste suikers van al het fruitquote:
Ik vind bijna al het andere fruit lekkerder.quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
aarbeien zijn de bom, zoet maar toch de minste suikers van al het fruit
Het is een zij, en als het goed is op mijn type.quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ohw, dan hangt het er vanaf hoe lang je baas al droog staat en op wat voor types hij valt
Dus eigenlijk gewoon vrije dagen genoegquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is een zij, en als het goed is op mijn type.
ik vind al het fruit gewoon lekkerquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind bijna al het andere fruit lekkerder.
Nee, zelfs als ik bij Bruce Springsteen sta ben ik nog bezig.quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dus eigenlijk gewoon vrije dagen genoeg
Bruce bestelt bij Albert?quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, zelfs als ik bij Bruce Springsteen sta ben ik nog bezig.
Wel het ticket weer terug verdiend.
Niet dat ik weet. Maar wel mensen bij onze webshop en dan is het toch wel prettig dat we ook mobiel gewoon alles kunnen doorvoeren.quote:
Ohwja. Had ik half iets van meegekregen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Maar wel mensen bij onze webshop en dan is het toch wel prettig dat we ook mobiel gewoon alles kunnen doorvoeren.
Ja, erotische artikelen, lingerie etcquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ohwja. Had ik half iets van meegekregen.
Erotische artikelen toch ofzo?
Beetje succesvol tot nu toe of veel opstartgedoe?quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, erotische artikelen, lingerie etc
We hadden een speciale actie voor Fok, maar die is al weer afgelopen. Maar ik kan natuurlijk altijd iets regelenquote:
Beide, het loopt eigenlijk best goed, maar we lopen wel tegen allerlei problemen op met banken en bedrijven, want een vibrator is toch nog wel heel erg heftig in 2016.quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Beetje succesvol tot nu toe of veel opstartgedoe?
Hoezo de keuze daarvoor? Is er iets wat de huidige aanbieders van die artikelen niet goed of niet goed genoeg doen?quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, erotische artikelen, lingerie etc
puriteinse ellendequote:Op woensdag 15 juni 2016 20:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Beide, het loopt eigenlijk best goed, maar we lopen wel tegen allerlei problemen op met banken en bedrijven, want een vibrator is toch nog wel heel erg heftig in 2016.
Nou ja, we hadden zelf natuurlijk al een aardige collectie, en dan loop je inderdaad weleens tegen dingen aan waarvan je denkt dat het beter kan. En door contacten in de scene hebben we al een aardig groot netwerk.quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoezo de keuze daarvoor? Is er iets wat de huidige aanbieders van die artikelen niet goed of niet goed genoeg doen?
Oh, je gaat niet zeggen wat natuurlijk.quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou ja, we hadden zelf natuurlijk al een aardige collectie, en dan loop je inderdaad weleens tegen dingen aan waarvan je denkt dat het beter kan. En door contacten in de scene hebben we al een aardig groot netwerk.
quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
We hadden een speciale actie voor Fok, maar die is al weer afgelopen. Maar ik kan natuurlijk altijd iets regelen
Stuur maar een berichtje als je iets leuks ziet en dan kunnen we altijd kijken wat er mogelijk is.
werken de belastingquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:50 schreef CherryLips het volgende:
Eigen baas
Laptop mee met vakantie
In Japan nog mailen over opdrachten
Wat.quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:51 schreef CherryLips het volgende:
Zo'n zin in chocola nu. Denk dat ik het pak hagelslag maar aan m'n mond zet.
Laat ik het zo zeggen dat er aardig wat shops zijn die goedkope china zooi verkopen tegen de hoofdprijs, zeker op bdsm gebied. En verder waren we prive al zoveel bezig met veel dingen dat het eigenlijk vanzelf zo gegroeid is dat we ook dingen konden regelen voor anderen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, je gaat niet zeggen wat natuurlijk.Was ik wel nieuwsgierig naar.
Ik hou ook van chocolade, maar zo ver zou ik nooit gaan.quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:51 schreef CherryLips het volgende:
Zo'n zin in chocola nu. Denk dat ik het pak hagelslag maar aan m'n mond zet.
quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik hou ook van chocolade, maar zo ver zou ik nooit gaan.
Niks om je voor te schamen hoor. Jij.quote:
Ik zal jou es...quote:
groot artiest en tijdloos sekssymboolquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:57 schreef AirwiN het volgende:
Door Fas ben ik nu naar Kylie Minogue aan het luisteren.![]()
![]()
En Dannii dan?quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:57 schreef AirwiN het volgende:
Door Fas ben ik nu naar Kylie Minogue aan het luisteren.![]()
![]()
Straks misschien nog. Eerst Confide in me op repeat.quote:
Confide in mequote:Op woensdag 15 juni 2016 21:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Straks misschien nog. Eerst Confide in me op repeat.
All I wanna do staat in mijn playlistquote:
quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Straks misschien nog. Eerst Confide in me op repeat.
Jij begrijpt. Die gaat natuurlijk aan als je hier plaatjes komt luisteren.quote:
Hebben we die op vinyl?quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij begrijpt. Die gaat natuurlijk aan als je hier plaatjes komt luisteren.
Oh Jezus, ik spreek in 'we'... shoot me nowquote:
quote:
Strikt genomen heb ik 'm op vinyl. Mochten we ooit uit elkaar gaan, gaat 'ie met mij mee.quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:03 schreef MissMSX het volgende:
Oh Jezus, ik spreek in 'we'... shoot me now
quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wil ook wel alles met jou delen, behalve mijn vinylcollectiequote:Op woensdag 15 juni 2016 21:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Strikt genomen heb ik 'm op vinyl. Mochten we ooit uit elkaar gaan, gaat 'ie met mij mee.
Oh Hosti komt ook en dan eerst naar de schietbaan?quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is dat Walter Sobchak op de linker foto?quote:
Daarom willen we ook een trio met jou. In de plaats van dat enkeltje richting de ANWB winkel voor unisex kleding. Help ons!quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:04 schreef MissMSX het volgende:
Ik wil ook wel alles met jou delen, behalve mijn vinylcollectie![]()
Zeven.quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is dat Walter Sobchak op de linker foto?
Que?quote:
De kip?quote:
Kom je weer met zo'n obscure naam aan. Zal wel weer voor m'n tijd zijn.quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Que?
Die vrouw lijkt op een buurvrouw van me
Of een hiaat in je algemene ontwikkeling.quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:08 schreef Fascination het volgende:
Kom je weer met zo'n obscure naam aan. Zal wel weer voor m'n tijd zijn.
Dankquote:
quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kom je weer met zo'n obscure naam aan. Zal wel weer voor m'n tijd zijn.
Ik vergeef het je omdat je The Soundlovers luistert. Maar anders...quote:
EN net terwijl ik dacht dat je stiekem toffer was dan ik dachtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |