We hadden een speciale actie voor Fok, maar die is al weer afgelopen. Maar ik kan natuurlijk altijd iets regelenquote:
Beide, het loopt eigenlijk best goed, maar we lopen wel tegen allerlei problemen op met banken en bedrijven, want een vibrator is toch nog wel heel erg heftig in 2016.quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Beetje succesvol tot nu toe of veel opstartgedoe?
Hoezo de keuze daarvoor? Is er iets wat de huidige aanbieders van die artikelen niet goed of niet goed genoeg doen?quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, erotische artikelen, lingerie etc
puriteinse ellendequote:Op woensdag 15 juni 2016 20:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Beide, het loopt eigenlijk best goed, maar we lopen wel tegen allerlei problemen op met banken en bedrijven, want een vibrator is toch nog wel heel erg heftig in 2016.
Nou ja, we hadden zelf natuurlijk al een aardige collectie, en dan loop je inderdaad weleens tegen dingen aan waarvan je denkt dat het beter kan. En door contacten in de scene hebben we al een aardig groot netwerk.quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoezo de keuze daarvoor? Is er iets wat de huidige aanbieders van die artikelen niet goed of niet goed genoeg doen?
Oh, je gaat niet zeggen wat natuurlijk.quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou ja, we hadden zelf natuurlijk al een aardige collectie, en dan loop je inderdaad weleens tegen dingen aan waarvan je denkt dat het beter kan. En door contacten in de scene hebben we al een aardig groot netwerk.
quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
We hadden een speciale actie voor Fok, maar die is al weer afgelopen. Maar ik kan natuurlijk altijd iets regelen
Stuur maar een berichtje als je iets leuks ziet en dan kunnen we altijd kijken wat er mogelijk is.
werken de belastingquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:50 schreef CherryLips het volgende:
Eigen baas
Laptop mee met vakantie
In Japan nog mailen over opdrachten
Wat.quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:51 schreef CherryLips het volgende:
Zo'n zin in chocola nu. Denk dat ik het pak hagelslag maar aan m'n mond zet.
Laat ik het zo zeggen dat er aardig wat shops zijn die goedkope china zooi verkopen tegen de hoofdprijs, zeker op bdsm gebied. En verder waren we prive al zoveel bezig met veel dingen dat het eigenlijk vanzelf zo gegroeid is dat we ook dingen konden regelen voor anderen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, je gaat niet zeggen wat natuurlijk.Was ik wel nieuwsgierig naar.
Ik hou ook van chocolade, maar zo ver zou ik nooit gaan.quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:51 schreef CherryLips het volgende:
Zo'n zin in chocola nu. Denk dat ik het pak hagelslag maar aan m'n mond zet.
quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik hou ook van chocolade, maar zo ver zou ik nooit gaan.
Niks om je voor te schamen hoor. Jij.quote:
Ik zal jou es...quote:
groot artiest en tijdloos sekssymboolquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:57 schreef AirwiN het volgende:
Door Fas ben ik nu naar Kylie Minogue aan het luisteren.![]()
![]()
En Dannii dan?quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:57 schreef AirwiN het volgende:
Door Fas ben ik nu naar Kylie Minogue aan het luisteren.![]()
![]()
Straks misschien nog. Eerst Confide in me op repeat.quote:
Confide in mequote:Op woensdag 15 juni 2016 21:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Straks misschien nog. Eerst Confide in me op repeat.
All I wanna do staat in mijn playlistquote:
quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Straks misschien nog. Eerst Confide in me op repeat.
Jij begrijpt. Die gaat natuurlijk aan als je hier plaatjes komt luisteren.quote:
Hebben we die op vinyl?quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij begrijpt. Die gaat natuurlijk aan als je hier plaatjes komt luisteren.
Oh Jezus, ik spreek in 'we'... shoot me nowquote:
quote:
Strikt genomen heb ik 'm op vinyl. Mochten we ooit uit elkaar gaan, gaat 'ie met mij mee.quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:03 schreef MissMSX het volgende:
Oh Jezus, ik spreek in 'we'... shoot me now
quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wil ook wel alles met jou delen, behalve mijn vinylcollectiequote:Op woensdag 15 juni 2016 21:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Strikt genomen heb ik 'm op vinyl. Mochten we ooit uit elkaar gaan, gaat 'ie met mij mee.
Oh Hosti komt ook en dan eerst naar de schietbaan?quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is dat Walter Sobchak op de linker foto?quote:
Daarom willen we ook een trio met jou. In de plaats van dat enkeltje richting de ANWB winkel voor unisex kleding. Help ons!quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:04 schreef MissMSX het volgende:
Ik wil ook wel alles met jou delen, behalve mijn vinylcollectie![]()
Zeven.quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is dat Walter Sobchak op de linker foto?
Que?quote:
De kip?quote:
Kom je weer met zo'n obscure naam aan. Zal wel weer voor m'n tijd zijn.quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Que?
Die vrouw lijkt op een buurvrouw van me
Of een hiaat in je algemene ontwikkeling.quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:08 schreef Fascination het volgende:
Kom je weer met zo'n obscure naam aan. Zal wel weer voor m'n tijd zijn.
Dankquote:
quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kom je weer met zo'n obscure naam aan. Zal wel weer voor m'n tijd zijn.
Ik vergeef het je omdat je The Soundlovers luistert. Maar anders...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |