Jij begrijpt. Die gaat natuurlijk aan als je hier plaatjes komt luisteren.quote:
Hebben we die op vinyl?quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij begrijpt. Die gaat natuurlijk aan als je hier plaatjes komt luisteren.
Oh Jezus, ik spreek in 'we'... shoot me nowquote:
quote:
Strikt genomen heb ik 'm op vinyl. Mochten we ooit uit elkaar gaan, gaat 'ie met mij mee.quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:03 schreef MissMSX het volgende:
Oh Jezus, ik spreek in 'we'... shoot me now
quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wil ook wel alles met jou delen, behalve mijn vinylcollectiequote:Op woensdag 15 juni 2016 21:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Strikt genomen heb ik 'm op vinyl. Mochten we ooit uit elkaar gaan, gaat 'ie met mij mee.
Oh Hosti komt ook en dan eerst naar de schietbaan?quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is dat Walter Sobchak op de linker foto?quote:
Daarom willen we ook een trio met jou. In de plaats van dat enkeltje richting de ANWB winkel voor unisex kleding. Help ons!quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:04 schreef MissMSX het volgende:
Ik wil ook wel alles met jou delen, behalve mijn vinylcollectie![]()
Zeven.quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is dat Walter Sobchak op de linker foto?
Que?quote:
De kip?quote:
Kom je weer met zo'n obscure naam aan. Zal wel weer voor m'n tijd zijn.quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Que?
Die vrouw lijkt op een buurvrouw van me
Of een hiaat in je algemene ontwikkeling.quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:08 schreef Fascination het volgende:
Kom je weer met zo'n obscure naam aan. Zal wel weer voor m'n tijd zijn.
Dankquote:
quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kom je weer met zo'n obscure naam aan. Zal wel weer voor m'n tijd zijn.
Ik vergeef het je omdat je The Soundlovers luistert. Maar anders...quote:
EN net terwijl ik dacht dat je stiekem toffer was dan ik dachtquote:
Krijg nu wel zin om 'm te kijken en af te kraken. :$quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vergeef het je omdat je The Soundlovers luistert. Maar anders...
Lokapostsquote:Op woensdag 15 juni 2016 21:16 schreef Lokasenna het volgende:
Zo irritant dat er pas op dag 4 of 5 van de stopweek bloed komt. Dan zit je maar te wachten op wat je weet dat gaat komen.
Kom je 'm hier es kijken? Mag je ongegeneerd commentaar geven.quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:17 schreef Fascination het volgende:
Krijg nu wel zin om 'm te kijken en af te kraken. :$
Heel smooth.quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kom je 'm hier es kijken? Mag je ongegeneerd commentaar geven.
Die kwalificatie verdient 't pas als het werkt. FF DM'en over een datum maar?quote:
Samen kijken?quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Krijg nu wel zin om 'm te kijken en af te kraken. :$
Jij ook?quote:
De dag dat je wist die zou komen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:16 schreef Lokasenna het volgende:
Zo irritant dat er pas op dag 4 of 5 van de stopweek bloed komt. Dan zit je maar te wachten op wat je weet dat gaat komen.
*diequote:
Ik vermoed morgen het bloedbad. Maar de voorbereidingen zijn al begonnen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De dag dat je wist die zou komen.
Mooie metafoorquote:Op woensdag 15 juni 2016 21:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik wil alleen een keertje thee drinken met Fas
Dit kan geen nieuws zijn toch.quote:
Heet dat tegenwoordig zo? Is netflix and chill al weer voorbij?quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik wil alleen een keertje thee drinken met Fas
Piratebay and anal play las ik gister.quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:34 schreef Royco1 het volgende:
Heet dat tegenwoordig zo? Is netflix and chill al weer voorbij?
Dit is mijn preutsere variantquote:Op woensdag 15 juni 2016 21:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heet dat tegenwoordig zo? Is netflix and chill al weer voorbij?
quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Uhuh, tot je haar alleen binnen hebt en er veel meer heet is dan alleen het theewater.
Nu zie ik Fasje voor me met haar benen de lucht in en Yvie die een theezakje haar vajayjay in laat zakkenquote:Op woensdag 15 juni 2016 21:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Uhuh, tot je haar alleen binnen hebt en er veel meer heet is dan alleen het theewater.
Ik kijk nergens meer van opquote:Op woensdag 15 juni 2016 21:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nu zie ik Fasje voor me met haar benen de lucht in en Yvie die een theezakje haar vajayjay in laat zakken
Ik probeer van wel, maar na 10 jaar samen zijn met Air blijft er niet heel veel aan de verbeelding overquote:
Jij vind je keukengerei elke keer weer op andere plekken terug?quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik probeer van wel, maar na 10 jaar samen zijn met Air blijft er niet heel veel aan de verbeelding over
Inderdaad, genoeg gewerkt, tijd voor een bad.quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:39 schreef Yvie_lu het volgende:
Echt.. soms kijk je even niet op de klok en is het 'ineens' laat
Ook.quote:
Ik had gehoord dat driehoeksrelaties gedoemd zijn om te falenquote:
Je moet niet alles geloven wat je hoort.quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:52 schreef HostiMeister het volgende:
Ik had gehoord dat driehoeksrelaties gedoemd zijn om te falen
Noem het dan gewoon een open relatie en succes gegarandeerdquote:Op woensdag 15 juni 2016 21:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik had gehoord dat driehoeksrelaties gedoemd zijn om te falen
AH ja, dat is tegenwoordig ook mijn ding, how you doin' ?quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:57 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Noem het dan gewoon een open relatie en succes gegarandeerd
Wel ok en u dan?quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
AH ja, dat is tegenwoordig ook mijn ding, how you doin' ?
Over open relaties gesproken.. waar is fripsel?quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
AH ja, dat is tegenwoordig ook mijn ding, how you doin' ?
Laatste tien jaar, stiekemquote:Op woensdag 15 juni 2016 21:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tegenwoordig...
Over open relaties gesproken.. waar is fripsel?
goede vraag.quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoop hetquote:Op woensdag 15 juni 2016 22:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
goede vraag.
Aan het verhuizen? Misschien zo snel ineens succes gehad?
Ohja ze ging verhuizenquote:Op woensdag 15 juni 2016 22:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
goede vraag.
Aan het verhuizen? Misschien zo snel ineens succes gehad?
quote:
Misschien haar heil elders gaan zoeken, gezien de toon van haar laatste aanwezigheid hier en eerder ook in D&A enzo? Ik hoop maar dat ze ok is..quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat is D&A?quote:Op woensdag 15 juni 2016 22:06 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Misschien haar heil elders gaan zoeken, gezien de toon van haar laatste aanwezigheid hier en eerder ook in D&A enzo? Ik hoop maar dat ze ok is..
Goed joh.quote:Op woensdag 15 juni 2016 22:06 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Misschien haar heil elders gaan zoeken, gezien de toon van haar laatste aanwezigheid hier en eerder ook in D&A enzo? Ik hoop maar dat ze ok is..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |