Ik kijk nergens meer van opquote:Op woensdag 15 juni 2016 21:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nu zie ik Fasje voor me met haar benen de lucht in en Yvie die een theezakje haar vajayjay in laat zakken
Ik probeer van wel, maar na 10 jaar samen zijn met Air blijft er niet heel veel aan de verbeelding overquote:
Jij vind je keukengerei elke keer weer op andere plekken terug?quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik probeer van wel, maar na 10 jaar samen zijn met Air blijft er niet heel veel aan de verbeelding over
Inderdaad, genoeg gewerkt, tijd voor een bad.quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:39 schreef Yvie_lu het volgende:
Echt.. soms kijk je even niet op de klok en is het 'ineens' laat
Ook.quote:
Ik had gehoord dat driehoeksrelaties gedoemd zijn om te falenquote:
Je moet niet alles geloven wat je hoort.quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:52 schreef HostiMeister het volgende:
Ik had gehoord dat driehoeksrelaties gedoemd zijn om te falen
Noem het dan gewoon een open relatie en succes gegarandeerdquote:Op woensdag 15 juni 2016 21:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik had gehoord dat driehoeksrelaties gedoemd zijn om te falen
AH ja, dat is tegenwoordig ook mijn ding, how you doin' ?quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:57 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Noem het dan gewoon een open relatie en succes gegarandeerd
Wel ok en u dan?quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
AH ja, dat is tegenwoordig ook mijn ding, how you doin' ?
Over open relaties gesproken.. waar is fripsel?quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
AH ja, dat is tegenwoordig ook mijn ding, how you doin' ?
Laatste tien jaar, stiekemquote:Op woensdag 15 juni 2016 21:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tegenwoordig...
Over open relaties gesproken.. waar is fripsel?
goede vraag.quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoop hetquote:Op woensdag 15 juni 2016 22:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
goede vraag.
Aan het verhuizen? Misschien zo snel ineens succes gehad?
Ohja ze ging verhuizenquote:Op woensdag 15 juni 2016 22:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
goede vraag.
Aan het verhuizen? Misschien zo snel ineens succes gehad?
quote:
Misschien haar heil elders gaan zoeken, gezien de toon van haar laatste aanwezigheid hier en eerder ook in D&A enzo? Ik hoop maar dat ze ok is..quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat is D&A?quote:Op woensdag 15 juni 2016 22:06 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Misschien haar heil elders gaan zoeken, gezien de toon van haar laatste aanwezigheid hier en eerder ook in D&A enzo? Ik hoop maar dat ze ok is..
Goed joh.quote:Op woensdag 15 juni 2016 22:06 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Misschien haar heil elders gaan zoeken, gezien de toon van haar laatste aanwezigheid hier en eerder ook in D&A enzo? Ik hoop maar dat ze ok is..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |