Lezen, haken, video's kijken, eten, studeren, muziekjes luisteren, puzzeltjes maken, programmeren, potten thee leegdrinken.quote:
Ja ieder zn ding blijkt maar weerquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zit meestal 5 avonden achter elkaar op een stoel aan mijn tafel. Moet er niet aan denken dat er elke avond iemand langs zou komen.
quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is net als anale seks. Eerst ff wennen en dan blijkt het onwijs leuk.
Hostel wel, maar dan met een paar vrienden.. Maar vertrouw niet zo snel wildvreemde in een vreemd land..quote:
Doe eens niet zo gekquote:
Als je goed zoekt, kun je misschien zelfs een hostel vinden waar je beide eerste keren kunt combineren.quote:
Zo veel geleerd hier ondertussenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wut.quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:17 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja ieder zn ding blijkt maar weer
[..]
[..]
Hostel wel, maar dan met een paar vrienden.. Maar vertrouw niet zo snel wildvreemde in een vreemd land..
Ja miss in Riga welquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je goed zoekt, kun je misschien zelfs een hostel vinden waar je beide eerste keren kunt combineren.
quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zo veel geleerd hier ondertussenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
* Yvie_lu schuift je wat van haar fruit smoothie toequote:Op woensdag 15 juni 2016 20:20 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn bloeddruk was een beetje hoog en nu maak ik me een beetje zorgen
Wat zit er in?quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
* Yvie_lu schuift je wat van haar fruit smoothie toe![]()
Aardbeiquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Voornamelijk veel aardbeien maar ook een halve kiwi en halve banaan.
quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Voornamelijk veel aardbeien maar ook een halve kiwi en halve banaan.
Kun je weer nieuwe kopenquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Eindelijk aan mijn laatste bakje toe.
Had er iets teveel gekocht.![]()
Rook te lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |