Zeg dat ze maar oprot en dr ex moet gaan neuken danquote:Op woensdag 15 juni 2016 23:36 schreef Sturmic het volgende:
Zucht. Altijd leuk, het meisje waarmee je bent die mijmert over de goede sex met haar ex.
Been there, done that, got the T-shirt. Opflikkeren.quote:Op woensdag 15 juni 2016 23:41 schreef Faxie het volgende:
Zeg dat ze maar oprot en dr ex moet gaan neuken dan
We zijn net dieren, als je gaat vechten om een tochtige ree met een te klein gewei en verliest kun je twee dingen doen, lekker gaan janken in een hoekje op het www of gewoon realistisch zijn en Lego gaan verzamelenquote:Op woensdag 15 juni 2016 23:59 schreef Sturmic het volgende:
Echt, als mens tekort schieten, als minnaar tekort schieten, tsjonge jonge, het is zo kansloos dat ik echt niet meer weet waartoe ik hier nog op aarde ben. Het is bijna grappig van ellende.
quote:
Ik neuk je wel langzaam wakker schoonheid, koffie aangereikt in je rechterhand, je linkerhand stevig vast om toch nog wat houvast te hebben, koffieadem naar koffieadem vermengd met de zoete geur van ochtendpenetratiequote:
Ik kan alleen maar dingen verzinnen die me hoogstwaarschijnlijk een ban opleveren.quote:Op donderdag 16 juni 2016 06:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik neuk je wel langzaam wakker schoonheid, koffie aangereikt in je rechterhand, je linkerhand stevig vast om toch nog wat houvast te hebben, koffieadem naar koffieadem vermengd met de zoete geur van ochtendpenetratie
Sorryquote:Op woensdag 15 juni 2016 23:36 schreef Sturmic het volgende:
Zucht. Altijd leuk, het meisje waarmee je bent die mijmert over de goede sex met haar ex.
Zonquote:Op donderdag 16 juni 2016 07:37 schreef DjRex89 het volgende:
In ieder geval schijnt de zon en is de lucht helemaal blauw![]()
Hopen dat het zo blijftquote:Op donderdag 16 juni 2016 07:37 schreef DjRex89 het volgende:
Hier ookquote:Op donderdag 16 juni 2016 07:37 schreef DjRex89 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |