Barca it isquote:Op donderdag 16 juni 2016 09:08 schreef rival het volgende:
[..]
In Rome en Berlijn staat geen appartementje voor me klaar
nee wel wat geslapen maar ik word al de hele week op bizarre tijdstippen wakker waardoor ik aan een gemiddelde van een uur of 5 per nacht zit en me er helemaal kapot aan erger. En 5 uur is voor mij echt niet genoegquote:Op donderdag 16 juni 2016 09:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Helemaal niet
Daar zou ik echt niet tegen kunnen. Was vanmorgen om vijf uur wakker maar toch weer in slaap gevallen op een gegeven moment
Ben gek op Barca, Maar ook op Berlijn en Parijs.quote:Op donderdag 16 juni 2016 09:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vind het een beetje meh.Doe mij maar Rome of Berlijn.
Herkenbaar! Wat bij mij wel eens helpt als je toch midden in de nacht wakker bent is ff lopen. Dus ff naar de keuken wat drinken oid en dan weer terug naar bedquote:Op donderdag 16 juni 2016 09:11 schreef Allures het volgende:
[..]
nee wel wat geslapen maar ik word al de hele week op bizarre tijdstippen wakker waardoor ik aan een gemiddelde van een uur of 5 per nacht zit en me er helemaal kapot aan erger. En 5 uur is voor mij echt niet genoeg
Rome nooit geweest, Barcelona al meerdere keren. Dat vind ik nou echt een stad die alles heeft, mooie binnenstad, binnen 5min sta je op het strand, mooie boulevard, gezellige steegjes etcquote:Op donderdag 16 juni 2016 09:09 schreef Koen66 het volgende:
Berlijn moet ik ook echt nog een keer bezoeken, nog nooit geweest
Rome en Barcelona vind ik beide heerlijke steden
Eensquote:Op donderdag 16 juni 2016 09:13 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Rome nooit geweest, Barcelona al meerdere keren. Dat vind ik nou echt een stad die alles heeft, mooie binnenstad, binnen 5min sta je op het strand, mooie boulevard, gezellige steegjes etc
Wenen lijkt me ook erg gaaf, staat nog op het lijstje hier. Londen al 2x geweest, 1x voor de standaard culturele uitstapjes en 1x met oud en nieuw, 5 dagen volle bak wezen stappenquote:Op donderdag 16 juni 2016 09:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
EensNadeel van Rome is dat je niet in de zomer moet gaan. Veeeeeel te heet dan.
Qua steden heb ik ook Praag, Boedapest en Wenen naast Berlijn nog op de wish-list
Londen, Parijs en New York alle 3 geweest, alle 3 verschillend en tof om te bezoeken
Dat heb ik met Berlijnquote:Op donderdag 16 juni 2016 09:16 schreef LovelyLady het volgende:
Barcelona is dus wel een aanrader? Hoor het vaak, maar juist omdat het zo vaak hoort word ik een beetje sceptisch en ben ik bang dat het een beetje overhyped is allemaal
Ja, en ik weet niet of je van lezen houdt? Maar anders van te voren nog even alle boeken van Carlos Ruiz Zafon lezenquote:Op donderdag 16 juni 2016 09:16 schreef LovelyLady het volgende:
Barcelona is dus wel een aanrader? Hoor het vaak, maar juist omdat het zo vaak hoort word ik een beetje sceptisch en ben ik bang dat het een beetje overhyped is allemaal
Berlijn moet je liggen... Heb je niks met de geschiedenis/2e wereld oorlog/Berlijnse muur dan houdt het wel een heel eind op. Of je moet erg van kunst/cultuur etc houden dan is Friedrichshain nog wel leuk om een weekendje te doenquote:
Ik ben wel van de tweede wereld oorlog en die dingen, vind dat wel interessant en wil ook graag eens naar Auschwitz, maar vooral Berlijn wordt om mij heen zo erg gehyped, zoals Lola zegt over Barcelona, dat ik bang ben dat als ik ooit naar Berlijn ga ik er echt mega verwachtingen van heb, die dan enorm gaan tegenvallenquote:Op donderdag 16 juni 2016 09:20 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Berlijn moet je liggen... Heb je niks met de geschiedenis/2e wereld oorlog/Berlijnse muur dan houdt het wel een heel eind op. Of je moet erg van kunst/cultuur etc houden dan is Friedrichshain nog wel leuk om een weekendje te doen
en dan eindig je in het nachtleven en ben je alsnog verliefd gewordenquote:Op donderdag 16 juni 2016 09:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben wel van de tweede wereld oorlog en die dingen, vind dat wel interessant en wil ook graag eens naar Auschwitz, maar vooral Berlijn wordt om mij heen zo erg gehyped, zoals Lola zegt over Barcelona, dat ik bang ben dat als ik ooit naar Berlijn ga ik er echt mega verwachtingen van heb, die dan enorm gaan tegenvallen
Had er ook geen verwachtingen van verder. Kom je er en dan blijkt het allemaal super tof te zijn, en dan ben ik er alleen nog maar even een weekje voor een conferentie geweest. Ga daar zeker nog een keer voor de leuk heen.quote:Op donderdag 16 juni 2016 09:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben wel van de tweede wereld oorlog en die dingen, vind dat wel interessant en wil ook graag eens naar Auschwitz, maar vooral Berlijn wordt om mij heen zo erg gehyped, zoals Lola zegt over Barcelona, dat ik bang ben dat als ik ooit naar Berlijn ga ik er echt mega verwachtingen van heb, die dan enorm gaan tegenvallen
Dat zou zomaar kunnenquote:Op donderdag 16 juni 2016 09:25 schreef rival het volgende:
[..]
en dan eindig je in het nachtleven en ben je alsnog verliefd geworden
Ik geloof ook wel dat het tof is, hell, ik hoor niet anders. Maar dat bedoel ik dus juist, krijg daardoor hele hoge verwachtingen van zo'n stad en dan ben ik bang dat het tegen gaat vallenquote:Op donderdag 16 juni 2016 09:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Had er ook geen verwachtingen van verder. Kom je er en dan blijkt het allemaal super tof te zijn, en dan ben ik er alleen nog maar even een weekje voor een conferentie geweest. Ga daar zeker nog een keer voor de leuk heen.
Nee is echt leuk. En anders gewoon heel veel sangria drinkenquote:Op donderdag 16 juni 2016 09:16 schreef LovelyLady het volgende:
Ik was ook erg verrast over de vriendelijkheid in de stad zelf. Heb me geen enkel moment (ook 's-nachts) onveilig gevoeld en alle mensen waren super vriendelijkquote:Op donderdag 16 juni 2016 09:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |